Кількісні дослідження

Кількісні дослідження призначені для вивчення і відображення об'єктивних, кількісно вимірюваних характеристик поведінки споживачів зокрема їх реакції на різні маркетингові заходи. 

Завдання, які вирішуються за допомогою кількісних досліджень:

• Оцінка потенційного і реального обсягу ринку.

• Оцінка розподілу ринку між основними конкурентами.

• Оцінка рівня продажів товару або послуги.

• Визначення основних сегментів споживачів.

  • Визначення портрета споживача на основі соціально-демографічних, психологічних характеристик.
  • Визначення ставлення споживачів до товару, впізнаваності продукту.
  • Визначення готовності споживача до придбання продукту, перспективи та тенденції присутності продукту на ринку.
  • Визначення оптимальної ціни товару або послуги.
  • Визначення найкращої упаковки для різних сегментів споживачів.
  • Планування повторних покупок серед тих, хто спробував новий продукт або послугу.
  • Оцінка відповідності існуючого продукту вимогам ринку і виявлення можливих напрямків зміни характеристик продуктів.
  • Виявлення порожніх ніш і оцінка перспективності їх охоплення.
  • Оцінка ефективності рекламної кампанії та інших комунікаційних каналів.

Методи:

  • Вуличне анкетування / інтерв'ю face-to-face.
  • Інтерв'ю в місцях покупки.
  • Телефонне опитування (CATI).
  • Квартирне опитування.
  • Опитування на робочому місці.
  • Письмове опитування (анкетування).
  • Поштовий опитування.
  • Експеримент.
  • Телефонне опитування юридичних осіб.
  • Роздрібний аудит (retail audit). 

Засоби контролю якості даних:

  • Проведення пілотажного дослідження.
  • Інструктаж для інтерв'юерів з моделюванням реальної ситуації.
  • 20% -й контроль якості проведених інтерв'ю.
  • Контроль штатним супервайзером проведення інтерв'ю.
  • Контроль штатним супервайзером дотримання маршрутних інструкцій.
  • Повторне заповнення блоку анкети в процесі контрольного інтерв'ю.
  • Випадковий повторне введення даних для перевірки введення (як мінімум половина анкет для кожного оператора).

Географія досліджень: Україна, Польща, Чехія, Словаччина, Угорщина, Румунія, Грузія, Білорусь, Росія, Казахстан

Формат надання даних: Power Point, Excel, Word

 

Аналітики компанії Pro-Consulting підготують ексклюзивне маркетингове дослідження ринку спеціально для Вас, з урахуванням всіх вимог і побажань. Ми маємо досвід підготовки аналітичних і маркетингових досліджень по більш ніж 200 різних ринкових напрямками, як в Україні, так і в інших країнах (Росія, СНД, ЄС, США). Зверніться до нас - і ми якісно і оперативно виконаємо Ваше замовлення. Рекомендації клиентів. 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10