Кількісні дослідження

Кількісні дослідження ринку призначені для вивчення та відображення об’єктивних, кількісно вимірюваних характеристик поведінки споживачів, зокрема, їх реакції на різні маркетингові заходи. 

Кількісні дослідження – дослідження ринку, метою якого є отримання кількісної інформації у вигляді великого масиву даних, яке проводиться з метою вимірювання характеристик поведінки цільової аудиторії споживачів, перевірки гіпотез, побудованих у результаті якісних досліджень, та розробки маркетингової стратегії, реакцій на кампанії по просуванню, рекламу та інші маркетингові заходи, ставлення до актуальних економічних, політичних та соціальних змін у країні.

Завдання, які вирішуються за допомогою кількісних досліджень:

  • Оцінка потенційного та реального обсягу ринку;
  • Оцінка розподілу ринку між основними конкурентами (дізнайтесь більше про аналіз конкурентів);
  • Оцінка рівня продажів товару або послуги;
  • Визначення основних сегментів споживачів;
  • Визначення портрета споживача на основі соціально-демографічних, психологічних характеристик;
  • Визначення ставлення споживачів до товару, пізнаваності продукту, бренду;
  • Визначення готовності споживача до придбання продукту, перспективи та тенденції присутності продукту на ринку;
  • Визначення оптимальної ціни товару або послуги;
  • Визначення найкращої упаковки для різних сегментів споживачів;
  • Планування повторних покупок серед тих, хто спробував новий продукт або послугу;
  • Оцінка відповідності існуючого продукту вимогам ринку та виявлення можливих напрямків зміни характеристик продуктів;
  • Виявлення порожніх ніш та оцінка перспективності їх охоплення;
  • Оцінка ефективності рекламної кампанії та інших комунікаційних каналів.

Методи кількісних досліджень:

  • Телефонні опитування (CATI);
  • Вуличне анкетування / інтерв’ю face-to-face (F2F-опитування);
  • Інтерв’ю у місцях покупки;
  • Опитування на робочому місці;
  • Письмове опитування (анкетування);
  • Поштове опитування;
  • Експеримент;
  • Телефонне опитування юридичних осіб;
  • Онлайн опитування;
  • Роздрібний аудит (Retail Audit).

Заходи контролю якості даних:

  • Проведення пілотажного дослідження;
  • Інструктаж для інтерв’юерів з моделюванням реальної ситуації;
  • 10%-й контроль якості проведених інтерв’ю;
  • Контроль штатним супервайзером проведення інтерв’ю;
  • Контроль штатним супервайзером дотримання маршрутних інструкцій;
  • Повторне заповнення блоку анкети у процесі контрольного інтерв’ю.

Формат надання даних: Power Point, Excel, Word

Дізнатись більше про маркетингові дослідження

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
 info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами