Якісні дослідження

Якісні дослідження ринку допомагають виявити мотиви поведінки споживачів (іноді приховані), його установки та очікування при виборі продукції, здійсненні покупки. Такі дослідження мають нестандартизований характер та застосовуються на етапі орієнтації замовника у ринковому середовищі, застосовуються для висування гіпотез та позначення «болю» потенційних покупців.

Отримана інформація дозволяє висувати обґрунтовані гіпотези щодо особливостей поведінки споживачів на ринку, причинно-наслідкових зв'язків та процесуальних характеристик цієї поведінки.

Завдання, які вирішуються за допомогою якісних досліджень: 

  • Вивчення думки споживачів при удосконаленні існуючих товарів та розробці нових, а також для підвищення ефективності рекламної компанії;
  • Дослідження іміджу компаній, брендів в очах клієнтів (дізнайтесь більше про NPS-опитування);
  • Аналіз упаковки продукту, логотипів, рекламних слоганів;
  • Оцінка якості обслуговування у торгових точках та мережах;
  • Вивчення думки експертів галузі.

Перевагою якісного методу дослідження ринку є можливість аналізувати поведінку та мотивацію споживачів не тільки на рівні усвідомлених, вербальних відповідей респондентів, а й шляхом вивчення неусвідомлюваних компонентів споживчої поведінки. Для цього використовуються спеціальні техніки та проектні методики.

Методи якісних досліджень:

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами