Моніторинг роздрібної торгівлі базується на результатах роздрібного продажу продукції досліджуваної групи і подальшому аналізі асортименту, цін, інструментів дистрибуції, рекламних матеріалів.
Завдання, які вирішуються за допомогою роздрібного аудиту:
• Оцінка зручності місця розташування об'єкта та можливих маршрутів його досягнення.
• Розрахунок інтенсивності відвідування покупцями аналізованої точки з виділенням відвідувань в денний час, години пік, вихідні та святкові дні.
Вирішивши ці завдання, ми пропонуємо Вам повну характеристику можливих точок збуту Вашої продукції з урахуванням присутності там операторів-конкурентів. Зверніться до нас - і ми якісно і оперативно виконаємо Ваше замовлення. Рекомендации клиентов.
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32