Роздрібний аудит

Моніторинг роздрібної торгівлі базується на результатах роздрібного продажу продукції досліджуваної групи і подальшому аналізі асортименту, цін, інструментів дистрибуції, рекламних матеріалів.

 Завдання, які вирішуються за допомогою роздрібного аудиту: 

• Оцінка зручності місця розташування об'єкта та можливих маршрутів його досягнення.

• Розрахунок інтенсивності відвідування покупцями аналізованої точки з виділенням відвідувань в денний час, години пік, вихідні та святкові дні.

  • Оцінка узагальнених соціально-демографічних характеристик покупців.
  • Визначення тривалості процесу вибору товару і його покупки.
  • Позиціонування конкретної продукції замовника і аналогічної продукції основних конкурентів, оцінка представленості аналізованої категорії товарів, а також ширини і потужності каналу дистрибуції
  • Розрахунок ринкової участі роздрібних гравців і частки окремих сегментів продукції аналізованої точки роздрібної торгівлі.
  • Аналіз можливостей в області мерчендайзингу.
  • Виявлення прикладів маркетингової активності операторів-конкурентів в аналізованих точках роздрібної продукції, вдосконалення власної стратегії і тактики просування продукції з залученням найбільш оригінальних і ефективних підходів і прийомів конкурентів

Вирішивши ці завдання, ми пропонуємо Вам повну характеристику можливих точок збуту Вашої продукції з урахуванням присутності там операторів-конкурентів. Зверніться до нас - і ми якісно і оперативно виконаємо Ваше замовлення. Рекомендации клиентов.

 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10