Проведення телефонних опитувань

Діяльність колл-центру компанії Pro-Consulting спрямована на якісний супровід клієнтських компаній різних напрямків діяльності за допомогою реалізації маркетингових інструментів з виявлення та аналізу цільової аудиторії, підвищення впізнаваності бренду клієнта, що призводить до збільшення обсягів продажів товарів і послуг.

Телефонні опитування респондентів мають ряд конкурентних переваг перед традиційними опитуваннями, анкетуванням на вулиці і розсилками електронною поштою

Вартість. Витрати на проведення телефонних опитувань, перевірки якості обслуговування клієнтів, виявлення лояльності до бренду і просування продукції набагато дешевші традиційних інструментів.

Індивідуальний підхід. Наші технічні можливості і людські ресурси дозволяють забезпечити оптимальні терміни виконання проекту і масштабованість під Ваші потреби.

Контроль якості на всіх етапах проекту. Ви в будь-який момент можете простежити якість роботи наших операторів, прослуховуючи дзвінки, а також відстежувати формування звіту онлайн 

Аналітична обробка даних. Фінальні звіти з висновками і рекомендаціями проходять ретельну перевірку аналітиками компанії Pro-Consulting (компанії з 14-річним досвідом у сфері дослідження ринків).

Ми пропонуємо клієнтському бізнесу основні інструменти колл-центру

  • Глибинні телефонні опитування (CATI) - інструмент, що дозволяє визначити портрет споживача, виявити його зацікавленість у Вашому продукті, зрозуміти рівень довіри до Вашого бренду і лояльності до Вашої продукції.
  • Соціологічні та політологічні опитування є базовим інструментом для визначення настроїв в суспільстві і ставлення до важливих подій, що відбуваються в країні.
  • Послуга таємного додзвонювача (Mystery Caller) дозволяє виявити сильні і слабкі місця роботи Ваших співробітників, визначити потребу в системі заохочень, або кваліфіковане проведення навчання для поліпшення якості спілкування з клієнтами і збільшення прибутку

Найбільш поширений і ефективний інструмент колл-центру - проведення телефонних опитувань. Він може виступати як окрема послуга для отримання відповідей на окремі питання про поведінку споживачів на ринку, так і бути частиною глибинного аналізу ринку, який дозволить визначити не тільки споживчі переваги, але сформувати повну картину цікавить ринку.

Процес проведення телефонного опитування на базі колл-центру компанії Pro-Consulting включає в себе ряд невід'ємних складових. Формується технічне завдання - визначаються питання, на які має відповідати дослідження. У процесі складання анкети для телефонного опитування респондентів ми формуємо перелік питань, які дозволять отримати точні відповіді, що дозволяють створити або підкоригувати маркетингову стратегію компанії клієнта з метою збільшення індексу лояльності споживачів і наростити обсяги продажів. Далі підбирається база респондентів і проводиться її тестування з метою оптимізації анкети. В процесі проведення телефонного опитування ви можете в режимі реального часу відслідковувати активність операторів і аналізувати відповіді респондентів.

Результатом телефонного опитування є аналітичний звіт, який вже буде корисний при прийнятті управлінських рішень, або в подальшому може бути включений в комплексне маркетингове дослідження.

З портфоліо підготовлених проектів можна ознайомитись за посиланням.

ОЗНАЙОМИТИСЯ З УСІМА ПОСЛУГАМИ
Аналітика ринків. Фінансовий консалтинг

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10