Вихід компанії на ринки інших країн

Вихід на зарубіжні ринки - природна стадія розвитку українського підприємства, націленого на стабільний розвиток. Якщо ви вважаєте, що ваші товари та послуги конкурентного якості, і плануєте вихід на новий ринок, необхідно повноцінно спланувати вихід на зовнішні ринки на всіх його етапах. Ефективний аналіз ризиків на всіх етапах дозволить вам нівелювати ризики відсутності попиту, непередбачених витрат і врахувати всі місцеві особливості ведення бізнесу. Крім того, ви оптимізуєте терміни, знайдете надійних партнерів і отримаєте аналітичну підтримку на всіх етапах виходу на ринок.
 
 
 
 
 
 
 
 
Вихід на ринки інших країн включає в себе чотири ключові етапи:

1. Аналітичне обгрунтування виходу на ринок. Ви отримаєте аналіз ринку, на який збираєтеся виходити. Це дасть вам розуміння про ключові аспекти ринку:

- потенційний обсяг ринку
- особливості споживання продукції в різних країнах
- детальний аналіз конкурентів
- моніторинг цін
- визначення каналів збуту продукції.
Результатом аналітичного дослідження зарубіжного ринку є багатофакторна модель вибору цільового ринку, яка враховує всі ризики виходу і сприяє правильному вибору стратегії.
 
2. Розробка стратегії розвитку на ринку. Отримавши інформацію про ринок, споживачі і конкурента вашої компанії, ви перейдете до утвердження актуальною стратегії виходу на зовнішні ринки. Стратегія включає концепцію 4Р:
- актуальні доповнення до вашого продукту
- конкурентна цінова політика
- ефективні канали продажів продукції на ринку
- інструменти для просування товару або послуги.
Також ми допоможемо підібрати кращих партнерів для супроводу функцій маркетингу при виході на ринки інших країн.

3. Пошук потенційних партнерів. На цьому етапі ви отримуєте перелік компаній, які можуть стати вашими партнерами на цільовому ринку.

Штат співробітників зі знанням різних мов допоможе презентувати інформацію про вашу компанію, ваш продукт і домовитися про зустріч із зацікавленими партнерами.

4. На четвертому етапі ви отримуєте дорожню карту для зустрічей з потенційними партнерами, де будете домовлятися про умови поставок товарів.

Компанія Pro-Consulting може допомогти вам як в повному комплексі виходу на новий ринок (починаючи від передпроектної підготовки і & nbsp; формування концепції продукту і бренду і до супроводу шляху до вашого покупця), а також в окремих його аспектах: проведенні дослідження ринку, актуалізації та коригування маркетингової стратегії компанії і продукту, або в презентації ваших товарів і послуг потенційним партнерам.

При підготовці аналітики використовуються різні джерела інформації, серед яких виділяються наступні:

  • Дані статистичних агентств (в розрізі країн);
  • Данні Європейського бюро статистики;
  • Дані операторів ринку;
  • Дані ООН, Світового банку, ЄБРР та інших міжнародних організацій;
  • Внутрішні дані Pro-Consulting;
  • Інформація, отримана шляхом проведення кількісних та якісних досліджень в інших країнах і т.д.

Аналітики Pro-Consulting працюють за міжнародними стандартами якості та мають багатий досвід з підготовки аналітики як українських, так і зарубіжних ринків товарів та послуг. З портфоліо реалізованих проектів Ви можете ознайомитись нижче:

Аналітика закордонних ринків  

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10