Вихід компанії на ринки інших країн

Вихід на зарубіжні ринки – стадія розвитку підприємства, орієнтованого на отримання стабільних доходів і диверсифікацію ризиків. Якщо ви вважаєте, що ваші товари та послуги конкурентної якості і плануєте вихід на новий ринок, необхідно повноцінно спланувати вихід на зовнішні ринки на всіх його етапах. Ефективне планування на всіх етапах дозволить вам нівелювати ризики відсутності попиту, непередбачених витрат та врахувати усі місцеві особливості ведення бізнесу.

Розробка стратегії виходу на ринки інших країн включає два ключові етапи:

1. Аналітичне обґрунтування виходу ринку. Ви отримаєте аналіз ринку, на який маєте намір виходити. Це дасть вам розуміння про ключові аспекти ринку:

  • вибірка оптимальних країн для виходу;
  • потенційний обсяг ринку у вибраних країнах;
  • особливості споживачів та їх сприйняття у різних країнах;
  • детальний аналіз конкурентів, їх товарів, каналів збуту та просування продукції;
  • моніторинг цін;
  • визначення каналів збуту.

Результатом аналітичного дослідження зарубіжного ринку є комплекс інформації, який допоможе уточнити гіпотезу про перспективність виходу на ринок, зрозуміти вплив ринкових факторів на успіх виходу на ринок, зрозуміти специфіку роботи ринку та первинно визначити перспективність виходу та прорахувати потенційний обсяг продажів на ринку.

2. Розробка стратегії розвитку на ринку. Отримавши інформацію про ринок, споживачів та конкурентів вашої компанії, ви перейдете до затвердження актуальної стратегії виходу на зовнішні ринки. Документ може або ґрунтуватися на діючій стратегії вашої компанії, або відрізнятися від неї, враховуючи специфіку ринку та можливості компанії. Стратегія будується на основі основних маркетинг-міксів:

  • актуальні доповнення до продукту;
  • конкурентна цінова політика;
  • ефективні канали продажу продукції на ринку;
  • інструменти для просування товару чи послуги.

Стратег-маркетолог компанії Pro-Consulting має більше 20 років практичного досвіду розвитку компаній, побудови бізнес-процесів і просування продукції як сторонній консультант, так і запрошений операційний керівник.

Компанія Pro-Consulting допоможе вам як у повному комплексі виходу на новий ринок (починаючи від передпроектної підготовки та формування концепції продукту та бренду до супроводу на шляху до вашого покупця), а також в окремих його аспектах: проведенні дослідження ринку, актуалізації та коригуванні маркетингової стратегії компанії та продукту, пошуку партнерів за кордоном.

Під час підготовки аналітики використовуються різні джерела інформації, серед яких виділяються такі:

  • дані Статистичних агенцій (у розрізі країн);
  • дані Європейського бюро статистики;
  • дані операторів ринку;
  • дані ООН, Світового банку, ЄБРР та інших міжнародних організацій;
  • внутрішні дані Pro-Consulting;
  • інформація, отримана шляхом проведення кількісних та якісних досліджень в інших країнах, тощо.

Аналітики Pro-Consulting працюють за міжнародними стандартами якості ESOMAR та мають багатий досвід у підготовці досліджень як українських, так і зарубіжних ринків товарів та послуг. З портфоліо реалізованих проектів Ви можете ознайомитись нижче:

Аналітика закордонних ринків

 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами