Стратегічний консалтинг

Маркетингова стратегія - це погляд у майбутнє, виявлення нових цінностей товару або послуги, які будуть корисні суспільству. Це визначення нових продуктів, здатних вивести компанію в лідери.

Це план розвитку, заснований на можливостях зовнішнього середовища і внутрішній потенціал організації, синхронізації її ресурсів для досягнення мети.

Маркетинг - орієнтовані компанії, в яких рішення приймаються на основі досліджень споживачів, справляються з розробкою стратегій самостійно. Для цього необхідна розвинена структура відділу маркетингу та досвідчений директор з маркетингу. У таких компаніях служба маркетингу чільна, їй підпорядковуються комерційний департамент і виробництво. Сьогодні даний тип управління вважається найбільш успішним.

Бізнес багатьох українських компаній базується на виробництві або продажах. Для якісних змін та завоювання нових ринків їм необхідний власний директор з маркетингу або зовнішній консультант.

Ми пропонуємо послуги, які повністю забезпечать функцію стратегічного маркетингу в компанії:


1. Позаштатний директор по маркетингу

Методика роботи

За кожним клієнтом закріплюється один з наших експертів з досвідом роботи не менше 12 років. Він проводить стратегічні сесії з клієнтом, аналізує дані і створює інтелектуальний продукт разом зі своєю робочою групою.

Види послуг:

1.1. Розробка повного стратегічного комплексу:
• загальна маркетингова стратегія, включаючи модель бренду
• інноваційна стратегія
• продуктова стратегія
• цінова стратегія
• стратегія просування
• комунікаційна стратегія
Кожен вид стратегії - це окремий проект з чіткими термінами і узгодженим форматом надання результатів.

1.2. Впровадження стратегії
Допомагає клієнтові досягти високої залученості співробітників в реалізацію нової стратегії, створити робочі групи, виміряти показники і відкоригувати плани з урахуванням нових реалій.
Наш експерт проводить багато часу в офісі клієнта, спілкується з співробітниками і навчає учасників змін.
З клієнтом узгоджується пакет підтримки, виражений в кількості робочих годин.

1.3. Супровід або «шеф-нагляд»
Дуже важливо контролювати відповідність наступних маркетингових активностей загальної стратегії. Виникають ситуації, коли штатним співробітникам необхідна зовнішня оцінка тактичних планів, дизайн-макетів і проміжних результатів.
Ми пропонуємо контроль дій нашою робочою групою на основі щомісячної оплати.

Етапи роботи над маркетинговою стратегією

1. Робоча сесія

а) Аналіз середовища та цілепокладання
Команда проекту (клієнт і наші експерти) обговорює поточну ринкову ситуацію, конкурентів, цілі і завдання, а також терміни, в які вони повинні бути досягнуті, ресурси, які можуть бути для цього залучені (грошові/людські). Ми з'ясовуємо всі обмеження по роботі і будуємо гіпотези.

б) Продукти
Дуже детально обговорюємо продукт/послуга: переваги або відмінності від конкурентів, максимально «наводимо різкість» на свої сильні і слабкі сторони.

в) Клієнти
Виділяються цільові аудиторії, вивчається їх мотивація і точки контакту.

В результаті робочої сесії виробляється спільний погляд на проект і методи роботи, узгоджується детальний бриф: цілі і завдання, терміни, ресурси, формат одержуваного результату і бюджет.

Документ Word, до 10 сторінок.
Термін - 2 дні.

2. Експрес-аудит та модель бренду

На цьому етапі формується бачення ринку, вивчаються тренди, проводяться дослідження, перевіряються гіпотези і відбувається занурення у внутрішню аналітику. В результаті пропонується клієнту 2 - 3 ефективних моделі бренду, з яких необхідно буде вибрати одну для подальшої роботи над стратегією.
Модель бренду - це його роль на ринку для всіх інших гравців. Це основа ідеології компанії і всіх її тактичних і стратегічних дій. Модель визначає цінності компанії, її методи роботи, стиль комунікацій.

Структура документа "Модель бренду"
• ринок: обсяг, структура; визначення своєї ринкової позиції
• основні висновки по конкурентам
• сегментація аудиторії, портрети існуючих клієнтів і «клієнтів майбутнього»
• ринкові тенденції в Україні та за кордоном
• унікальні торгові переваги продуктів
• позиціонування і цінності бренду
• моделі бренду на вибір (включаючи інсайти, атрибути, вигоди і суть бренду)

Документ PowerPoint, до 100 слайдів.
Додатки - результати досліджень.
Термін - 4 тижні.

3. Стратегія

Стратегія спирається на обрану модель бренду і має наступну структуру:

• Компанія: продажу / маркетинг / оцінка існуючої ситуації
• Конкуренти: компанії, бренди, маркетингова і комунікаційна активність
• Клієнти: сегментація цільової аудиторії бренду
• Асортиментна і цінова політика
• Модель продажів
• Напрямки можливого розвитку: нові ринки/нові потреби/нове позиціонування
• План робіт на 1 рік
• Необхідні ресурси, бюджет
• Прогноз розвитку
• Система оцінки ефективності
• Альтернативні сценарії в разі зміни ринкових умов

Документ PowerPoint, до 100 слайдів.
Термін - 4-6 тижнів.

Ми пропонуємо нашим клієнтам глибокий аналіз і опрацювання тематики і надаємо готовий план впровадження стратегії.

 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10