Аналіз зовнішньої торгівлі - це збірка статистичної інформації, яка містить інформацію про обсяги, динаміку, географію та структуру експортних та імпортних поставок продукції. Даний аналіз є результатом глибокого опрацювання митної статистики за допомогою кількісних методів.
Аналіз експорту-імпорту дає можливість отримати інформацію щодо основних іноземних та вітчизняних компаній-імпортерів та експортерів продукції.
Універсальна структура аналізу зовнішньої торгівлі виглядає наступним чином:
І. ЕКСПОРТ
1.1. Обсяги експорту
Динаміка обсягів експорту досліджуваного товару в 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Динаміка обсягів експорту досліджуваного товару в 20..-20.. рр., у вартісних показниках
Обсяги експорту досліджуваного товару по місяцям за 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Обсяги експорту досліджуваного товару по місяцям за 20..-20.. рр., у вартісних показниках
1.2. Структура експорту за видами продукції
Обсяги експорту продукції за видами, в натуральних і вартісних показниках
Структура експорту за видами продукції в 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Структура експорту за видами продукції в 20..-20.. рр., у вартісних показниках
1.3. Географічна структура експорту
Обсяги експорту продукції по країнам експортерам, у натуральних і вартісних показниках
Географічна структура експорту продукції за країнами, у натуральних показниках
Географічна структура експорту продукції за країнами, у вартісних показниках
1.4. Структура експорту по компаніям
Обсяги експорту продукції компаніями-відправниками, у натуральних і вартісних показниках (ТОП-10)
Структура експорту продукції по компаніям-відправникам, у натуральних показниках
Структура експорту продукції по компаніям-відправникам, у вартісних показниках
Обсяги експорту продукції компаніями-контрагентами, у натуральних і вартісних показниках (ТОП-10)
Структура експорту продукції по компаніям-контрагентам, у натуральних показниках
Структура експорту продукції по компаніям-контрагентам, у вартісних показниках
Іноземні контрагенти українських експортерів продукції, у вартісних показниках
1.5. Експортні ціни
Середні експортні ціни на основні види продукції
Середні експортні ціни на досліджувану продукцію в розрізі компаній-експортерів
ІІ. ІМПОРТ
2.1. Обсяги імпорту
Динаміка обсягів імпорту досліджуваного товару в 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Динаміка обсягів імпорту досліджуваного товару в 20..-20.. рр., у вартісних показниках
Обсяги імпорту досліджуваного товару по місяцям за 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Обсяги імпорту досліджуваного товару по місяцям за 20..-20.. рр., у вартісних показниках
2.2. Структура імпорту за видами продукції
Обсяги імпорту продукції за видами у натуральних і вартісних показниках
Структура імпорту в розрізі видів продукції в 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Структура імпорту в розрізі видів продукції в 20..-20.. рр., у вартісних показниках
2.3. Географічна структура імпорту
Обсяги імпорту продукції по країнам імпортерам, у натуральних і вартісних показниках
Географічна структура імпорту продукції за країнами, у натуральних показниках
Географічна структура імпорту продукції за країнами, у грошовому вираженні
2.4. Структура імпорту по компаніям
Обсяги імпорту продукції по компаніям-відправникам, у натуральних і вартісних показниках (ТОП-10)
Структура імпорту продукції по компаніям-відправникам, у натуральних показниках
Структура імпорту продукції по компаніям-відправникам, у вартісних показниках
Обсяги імпорту продукції по компаніям-контрагентам, у натуральних і вартісних показниках (ТОП-10)
Структура імпорту продукції по компаніям-контрагентам, у натуральних показниках
Структура імпорту продукції по компаніям-контрагентам, у вартісних показниках
Українські контрагенти іноземних імпортерів продукції, у вартісних показниках
2.5. Імпортні ціни
Середні імпортні ціни на основні види продукції
Середні імпортні ціни на досліджувану продукцію в розрізі компаній-імпортерів
Обсяг аналізу зовнішньої торгівлі: 20-25 аркушів.
Термін підготовки: 5 робочих днів.
Якщо Вам потрібна лише частина даних, то протягом декількох днів ми зможемо підготувати аналіз зовнішньої торгівлі, який буде містити тільки ту інформацію, яка Вам необхідна.
Ознайомитися з портфоліо реалізованих проектів в сфері аналізу ринків і маркетингових досліджень Ви можете нижче:
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на +38 (044) 370 87 10