Аналіз зовнішньої торгівлі

ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД

Аналіз зовнішньої торгівлі - це збірка статистичної інформації, яка містить інформацію про обсяги, динаміку, географію та структуру експортних та імпортних поставок продукції. Даний аналіз є результатом глибокого опрацювання митної статистики за допомогою кількісних методів.


Аналіз експорту-імпорту дає можливість отримати інформацію щодо основних іноземних та вітчизняних компаній-імпортерів та експортерів продукції.



Універсальна структура аналізу зовнішньої торгівлі виглядає наступним чином:

І. ЕКСПОРТ
1.1. Обсяги експорту
Динаміка обсягів експорту досліджуваного товару в 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Динаміка обсягів експорту досліджуваного товару в 20..-20.. рр., у вартісних показниках
Обсяги експорту досліджуваного товару по місяцям за 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Обсяги експорту досліджуваного товару по місяцям за 20..-20.. рр., у вартісних показниках
1.2. Структура експорту за видами продукції
Обсяги експорту продукції за видами, в натуральних і вартісних показниках
Структура експорту за видами продукції в 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Структура експорту за видами продукції в 20..-20.. рр., у вартісних показниках
1.3. Географічна структура експорту
Обсяги експорту продукції по країнам експортерам, у натуральних і вартісних показниках
Географічна структура експорту продукції за країнами, у натуральних показниках
Географічна структура експорту продукції за країнами, у вартісних показниках
1.4. Структура експорту по компаніям
Обсяги експорту продукції компаніями-відправниками, у натуральних і вартісних показниках (ТОП-10)
Структура експорту продукції по компаніям-відправникам, у натуральних показниках
Структура експорту продукції по компаніям-відправникам, у вартісних показниках
Обсяги експорту продукції компаніями-контрагентами, у натуральних і вартісних показниках (ТОП-10)
Структура експорту продукції по компаніям-контрагентам, у натуральних показниках
Структура експорту продукції по компаніям-контрагентам, у вартісних показниках
Іноземні контрагенти українських експортерів продукції, у вартісних показниках
1.5. Експортні ціни
Середні експортні ціни на основні види продукції
Середні експортні ціни на досліджувану продукцію в розрізі компаній-експортерів

ІІ. ІМПОРТ
2.1. Обсяги імпорту
Динаміка обсягів імпорту досліджуваного товару в 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Динаміка обсягів імпорту досліджуваного товару в 20..-20.. рр., у вартісних показниках
Обсяги імпорту досліджуваного товару по місяцям за 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Обсяги імпорту досліджуваного товару по місяцям за 20..-20.. рр., у вартісних показниках
2.2. Структура імпорту за видами продукції
Обсяги імпорту продукції за видами у натуральних і вартісних показниках
Структура імпорту в розрізі видів продукції в 20..-20.. рр., у натуральних показниках
Структура імпорту в розрізі видів продукції в 20..-20.. рр., у вартісних показниках
2.3. Географічна структура імпорту
Обсяги імпорту продукції по країнам імпортерам, у натуральних і вартісних показниках
Географічна структура імпорту продукції за країнами, у натуральних показниках
Географічна структура імпорту продукції за країнами, у грошовому вираженні
2.4. Структура імпорту по компаніям
Обсяги імпорту продукції по компаніям-відправникам, у натуральних і вартісних показниках (ТОП-10)
Структура імпорту продукції по компаніям-відправникам, у натуральних показниках
Структура імпорту продукції по компаніям-відправникам, у вартісних показниках
Обсяги імпорту продукції по компаніям-контрагентам, у натуральних і вартісних показниках (ТОП-10)
Структура імпорту продукції по компаніям-контрагентам, у натуральних показниках
Структура імпорту продукції по компаніям-контрагентам, у вартісних показниках
Українські контрагенти іноземних імпортерів продукції, у вартісних показниках
2.5. Імпортні ціни
Середні імпортні ціни на основні види продукції
Середні імпортні ціни на досліджувану продукцію в розрізі компаній-імпортерів

Обсяг аналізу зовнішньої торгівлі: 20-25 аркушів.
Термін підготовки: 5 робочих днів.

Якщо Вам потрібна лише частина даних, то протягом декількох днів ми зможемо підготувати аналіз зовнішньої торгівлі, який буде містити тільки ту інформацію, яка Вам необхідна.

Ознайомитися з портфоліо реалізованих проектів в сфері аналізу ринків і маркетингових досліджень Ви можете нижче:

  1. АПК і сільське господарство
  2. Автотовари і машинобудування
  3. Банківський і фінансовий сектор
  4. Медицина і фармацевтика
  5. Харчова промисловість
  6. Споживчі товари
  7. Промислові товари
  8. Нерухомість
  9. Рітейл та ресторанний бізнес
  10. Будівельні матеріали
  11. ТЕК, хімія, нафтохімія
  12. Послуги 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10