Криза 2020 вже позначилася на всіх галузях економіки, і багато компаній змушені перебудовувати свою маркетингову і комунікаційну стратегію для того, щоб не тільки залишитися на плаву, а й використовувати кризу як можливість для зростання - проаналізувати ситуацію і розробити стратегію для роботи в нових економічних умовах.
На кожну галузь криза впливає по-різному: деякі напрямки постраждали більше, деякі - менше. Частина компаній закрилися, інша частина навпаки розвивається ще стрімкіше за рахунок підвищення попиту на певні товари та послуги. Але для всіх компаній очевидно лише одне: так, як раніше - не буде.
Компанія Pro-Consulting адаптувала стандартну структуру дослідження під особливості ситуації, що склалася і пропонує два нових продукти для аналізу ринку під час кризи.
Їх особливості:
Ми пропонуємо два варіанти дослідження вашого ринку в кризовий час. Перший варіант - експрес аналіз ринку для формування антикризового плану. Коротке дослідження ключових змін на ринку, фокус на аналізі активності конкурентів і моделюванні поведінки споживачів. Продукт призначений для малого і середнього бізнесу і дозволяє сформувати аналітичну платформу для побудови стратегії.
Структура експрес-аналізу ринку
Терміни, робочих днів: 3-5
Вартість, грн.: 15000-20000
Фінальна вартість і терміни будуть сформовані після визначення ринку
Другий варіант - поглиблений аналіз вашої галузі та ваших конкурентів. Кожна компанія змушена адаптуватися до нових реалій економіки незалежно від сфери діяльності, як на час карантину, так і після нього. Для цього необхідно розібратися, які нові тренди на ринку вже сформовані, що роблять конкуренти для того, щоб зберегти свою частку і виручку на ринку, як змінюються канали збуту і перерозподіляються постачальники сировини, як зберегти поточних клієнтів і отримати нових, чи потрібно виводити на ринок новий непрямий товар/послугу на період відновлення економіки або варто все ж сфокусуватися на розвитку та удосконаленню поточного багажу товарів/послуг.
Для того, щоб прийняти раціональне і перспективне стратегічне рішення подальшого розвитку вашої компанії, Pro-Consulting підготувала для вас новий продукт, який в першу чергу призначений для середнього та великого бізнесу.
Після проведення даного дослідження, стратег-маркетолог (який має практичний досвід впровадження антикризових рішень в 2008-2009 рр. І в 2014-2015 рр.) Надасть рекомендації щодо адаптації та розвитку вашої компанії на час карантину і в нових умовах після нього.
Структура глибинного дослідження ринку
4.1. Імпорт досліджуваної продукції (динаміка обсягів, структура за видами, географія імпорту по країнах, основні імпортери і їх частки, основні ТМ і їх частки) за 1 кв. 2020 р. помісячно
4.2. Експорт досліджуваної продукції (динаміка обсягів, структура за видами, географія імпорту по країнах, основні експортери і їх частки, основні ТМ і їх частки) за 1 кв. 2020 р. помісячно
7.1. Зміна структури основних категорій витрат і відношення до товару/послуги
7.2. Зміна споживання online: помісячна динаміка попиту по пошуковим запитам (на підставі даних Google Adwords)
Терміни, робочих днів: 10-14
Вартість, грн.: 35000-45000
Фінальна вартість і терміни будуть сформовані після визначення ринку
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на +38 (093) 589-57-04 (WhatsApp, Viber, Telegram, Signal)