У зв'язку з військовим вторгненням на територію України, а до того кризою, викликаною пандемією коронавірусу, багато компаній змушені перебудовувати свою маркетингову та комунікаційну стратегію для того, щоб не лише залишитися на плаву, а й використовувати кризу як можливість для зростання – проаналізувати ситуацію та розробити стратегію для роботи у нових умовах.
На кожну галузь криза впливає по-різному: деякі напрямки постраждали більше, деякі менші. Частина компаній закрилися, інша частина, навпаки, розвивається ще швидше за рахунок підвищення попиту на певні товари та послуги. Але всім компаніям очевидно лише одне: так, як раніше - не буде.
Компанія Pro-Consulting адаптувала стандартну структуру дослідження під особливості ситуації, що склалася, і пропонує два нових продукти для аналізу ринку в кризу і під час військового стану в країні.
У чому відмінність від типової структури аналізи ринку:
Ми пропонуємо два варіанти дослідження вашого ринку у воєнний час. Перший варіант - експрес аналіз ринку для формування антикризового плану. Коротке дослідження ключових змін на ринку, фокус на аналізі активності конкурентів та моделюванні поведінки споживачів. Продукт призначений для малого та середнього бізнесу та дозволяє сформувати аналітичну платформу для побудови стратегії.
Структура експрес-аналізу ринку:
1. Аналіз тенденцій розвитку напряму під час воєнного стану (тренди зміни попиту-пропозиції з урахуванням обмеження торгівлі та зниження доходів населення)
2. Прогноз зміни ємності ринку у % - лише оцінка зростання/зниження ринку в період, що досліджується, для розуміння динаміки обсягу ринку на підставі факторів впливу на ринок
3. Зміни у діяльності основних операторів ринку (до ТОП-10) – контент-аналіз сайтів та соціальних мереж компанії, а також новин та відгуків про компанію та продукт:
4. Зміни у поведінці споживачів
5. Висновки та рекомендації
Терміни робочих днів: 10
Фінальна вартість та терміни будуть сформовані після визначення ринку.
Другий варіант - поглиблений аналіз вашої галузі та ваших конкурентів. Кожна компанія змушена адаптуватися до нових реалій економіки, незалежно від сфери діяльності. Для цього необхідно розібратися, які нові тренди на ринку вже сформовані, що роблять конкуренти для того, щоб зберегти свою частку та виручку на ринку, як змінюються канали збуту та перерозподіляються постачальники сировини, як зберегти поточних клієнтів та придбати нових, чи необхідно виводити на ринок новий непрямий товар/послугу на період відновлення економіки або варто все ж таки сфокусуватися на розвитку та вдосконаленні поточного портфелю товарів/послуг.
Для того, щоб прийняти раціональне та перспективне стратегічне рішення подальшого розвитку вашої компанії, Pro-Consulting підготувала для вас новий продукт, який у першу чергу призначений для середнього та великого бізнесу.
Після проведення даного дослідження, стратег-маркетолог (який має практичний досвід впровадження антикризових рішень у 2008-2009 рр. та у 2014-2015 рр.) надасть рекомендації щодо адаптації та розвитку вашої компанії на час військового стану та в нових умовах після нього.
Структура глибинного дослідження ринку:
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку з початку 2022 р. до поточного дня
2. Аналіз реалізації продукції/послуг ТОП-3 компаній-конкурентів за 1 півріччя 2022 р.:
3. Зміни у діяльності основних компаній на ринку з початку 2022 р. по поточний день:
4. Аналіз ЗЕД на ринку, що досліджується за перше півріччя 2022 р.:
4.1. Імпорт продукції, що досліджується (динаміка обсягів, структура за видами, географія імпорту по країнах, основні імпортери та їх частки, основні ТМ та їх частки), за 1 півріччя 2022 року, щомісячно
4.2. Експорт продукції, що досліджується (динаміка обсягів, структура за видами, географія імпорту країнами, основні експортери та їх частки, основні ТМ та їх частки), за 1 півріччя 2022 року помісячно
5. Споживання в секторі B2G: аналіз державних тендерних закупівель продукції, що досліджується (основні компанії-покупці та продавці, їх частки), за перше півріччя 2022 року, щомісячно
6. Динаміка зміни середньої вартості продукції за перше півріччя 2022 року помісячно (за даними імпорту, держ. тендерів, міністерства фінансів)
7. Зміни поведінки споживачів за 1 півріччя 2022 року
7.1. Зміна структури основних категорій витрат та відношення до товару/послуги
7.2. Зміна споживання online: помісячна динаміка попиту за пошуковими запитами (на основі Google Adwords)
8. Висновки та прогноз тенденцій розвитку ринку у 2022 році
9. Рекомендації стратега-маркетолога з адаптації та розвитку вашої компанії на час воєнного стану та після. Побудова гіпотез до 3 варіантів можливих непрямих УТП (унікальних торгових пропозицій). Це можуть бути як нові канали збуту, так і зміни в самому продукті/послуги (без глибокого опрацювання). Дані надаються на підставі проведених досліджень та отриманої інформації із раніше заповненого вами брифу.
Терміни робочих днів: 12-14
Фінальна вартість та терміни будуть сформовані після визначення ринку.
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32