Аналіз ринку під час кризи

Криза 2020 вже позначилася на всіх галузях економіки, і багато компаній змушені перебудовувати свою маркетингову і комунікаційну стратегію для того, щоб не тільки залишитися на плаву, а й використовувати кризу як можливість для зростання - проаналізувати ситуацію і розробити стратегію для роботи в нових економічних умовах.

На кожну галузь криза впливає по-різному: деякі напрямки постраждали більше, деякі - менше. Частина компаній закрилися, інша частина навпаки розвивається ще стрімкіше за рахунок підвищення попиту на певні товари та послуги. Але для всіх компаній очевидно лише одне: так, як раніше - не буде.

Компанія Pro-Consulting адаптувала стандартну структуру дослідження під особливості ситуації, що склалася і пропонує два нових продукти для аналізу ринку під час кризи.

Їх особливості:

  • Відсутність ретроспективного аналізу: ми фокусуємося тільки на зміни на ринку в першому кварталі 2020 року.
  • Прогноз розвитку ринку короткостроковий на період після карантину
  • Аналіз поточної активності конкурентів, пошук сильних і слабких сторін в їх поведінці з початку карантину
  • Точкові рекомендації «без води»

Ми пропонуємо два варіанти дослідження вашого ринку в кризовий час. Перший варіант - експрес аналіз ринку для формування антикризового плану. Коротке дослідження ключових змін на ринку, фокус на аналізі активності конкурентів і моделюванні поведінки споживачів. Продукт призначений для малого і середнього бізнесу і дозволяє сформувати аналітичну платформу для побудови стратегії.

Структура експрес-аналізу ринку

  1. Аналіз тенденцій розвитку напрямку під час кризи (тренди змін попит-пропозицій з урахуванням обмеження торгівлі і зниження доходів населення)
  2. Прогноз змін ємності ринку у % - тільки оцінка зростання/зниження ринку в досліджуваний період для розуміння динаміки продажів продукції на підставі факторів впливу на ринок
  • на час карантину
  • на 3 місяці після карантину
  • на 6 місяців після карантину
  1. Зміни в діяльності основних операторів ринку (до ТОП-10) - контент-аналіз сайтів і соціальних мереж компаній, а також новин та відгуків про компанію та продукт:
  • акції
  • знижки
  • креативні рішення в просуванні
  1. Зміни в поведінці споживачів
  • зміна структури витрат
  • зміна ставлення до товару/послуги
  1. Висновки та рекомендації
  • прогнозні тенденції розвитку ринку (аналітичний висновок)
  • точкові рекомендації для розвитку під час і після карантину

Терміни, робочих днів: 3-5

Вартість, грн.: 15000-20000

Фінальна вартість і терміни будуть сформовані після визначення ринку

Другий варіант - поглиблений аналіз вашої галузі та ваших конкурентів. Кожна компанія змушена адаптуватися до нових реалій економіки незалежно від сфери діяльності, як на час карантину, так і після нього. Для цього необхідно розібратися, які нові тренди на ринку вже сформовані, що роблять конкуренти для того, щоб зберегти свою частку і виручку на ринку, як змінюються канали збуту і перерозподіляються постачальники сировини, як зберегти поточних клієнтів і отримати нових, чи потрібно виводити на ринок новий непрямий товар/послугу на період відновлення економіки або варто все ж сфокусуватися на розвитку та удосконаленню поточного багажу товарів/послуг.

Для того, щоб прийняти раціональне і перспективне стратегічне рішення подальшого розвитку вашої компанії, Pro-Consulting підготувала для вас новий продукт, який в першу чергу призначений для середнього та великого бізнесу.

Після проведення даного дослідження, стратег-маркетолог (який має практичний досвід впровадження антикризових рішень в 2008-2009 рр. І в 2014-2015 рр.) Надасть рекомендації щодо адаптації та розвитку вашої компанії на час карантину і в нових умовах після нього.

Структура глибинного дослідження ринку

  1. Аналіз тенденцій розвитку ринку з початку 2020 р. по поточний день (зміни на ринку, вплив карантину)
  2. Аналіз реалізації продукції/послуг ТОП-3 компаній-конкурентів за 1 кв. 2020 р .:
  • основні постачальники сировини
  • канали збуту, покупці
  • структура продажів за видами товарів/послуг
  • динаміка середньої вартості на товари/послуги за 1 кв. 2020 р помісячно.
  1. Зміни в діяльності основних компаній на ринку з початку 2020 р. по поточний день:
  • акції
  • знижки
  • креативні рішення в просуванні
  • переорієнтація на іншу продукцію/послугу, зміна каналів збуту
  1. Аналіз ЗЕД на досліджуваному ринку за 1 кв. 2020 р.:

4.1. Імпорт досліджуваної продукції (динаміка обсягів, структура за видами, географія імпорту по країнах, основні імпортери і їх частки, основні ТМ і їх частки) за 1 кв. 2020 р. помісячно

4.2. Експорт досліджуваної продукції (динаміка обсягів, структура за видами, географія імпорту по країнах, основні експортери і їх частки, основні ТМ і їх частки) за 1 кв. 2020 р. помісячно

  1. Споживання в секторі B2G: аналіз державних тендерних закупівель досліджуваної продукції (основні компанії покупці і продавці, їх частки) за 1 кв. 2020 р. помісячно
  2. Динаміка зміни середньої вартості продукції за 1 кв. 2020 р. помісячно (за даними імпорту, держ. тендерами, міністерства фінансів)
  3. Зміни поведінки споживачів за 1 кв. 2020 р.

7.1. Зміна структури основних категорій витрат і відношення до товару/послуги

7.2. Зміна споживання online: помісячна динаміка попиту по пошуковим запитам (на підставі даних Google Adwords)

  1. Висновки і прогноз тенденцій розвитку ринку на 2020 р.
  2. Рекомендації стратега-маркетолога з адаптації та розвитку вашої компанії на час карантину і після. Побудова гіпотез до 3-х варіантів можливих непрямих УТП (унікальних торгових пропозицій). Це можуть бути, як нові канали збуту, так і зміни в самому продукті/послузі (без глибокого опрацювання). Дані надаються на підставі проведених досліджень і отриманої інформації з раніше заповненого вами брифа.

Терміни, робочих днів: 10-14

Вартість, грн.: 35000-45000

Фінальна вартість і терміни будуть сформовані після визначення ринку

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
 info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на +38 (044) 370-87-10

Зв'язатися з нами