in stock

Короткий огляд впливу війни на ринок будівельних матеріалів України. 2023 рік

Дата підготовки: Січень 2023 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Стагнація на ринку будівельних матеріалів відмічалась експертами ще з 2018 р. Криза посилилась на початку 2020 р. у зв’язку з Covid-19. В результаті з початком карантину роздрібний сектор практично значно скоротився, великі інвестиційні проекти були призупинені або скасовані. Проте наприкінці 2020 р. було відмічене зростання попиту на внутрішньому ринку, що можна вважати ознакою поступового виходу із кризи.У 2021 р. стан ...

in stock

Аналіз ринку електроенергетики України 2023 рік

Дата підготовки: Січень 2023 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку електроенергетики України.На ринку електроенергетики в Україні представлені всі електростанції за наступними видами:- теплові електростанції, що для роботи використовують тверде, рідке, чи газоподібне паливо. Також серед них вирізняють конденсаційні і теплоелектроцентралі;- гідравлічні, що працюють на водних ресурсах і діляться на гідроелектростанції, гідростимуляційні й припливні;-атомні базуються на роботі з використанням збагаченого урану або інших радіоактивних елементів;-електростанції по ...

in stock

Аналіз ринку нафтопродуктів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Січень 2023 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку нафтопродуктів в Україні. Український ринок нафтопродуктів представлений бензином різних марок, дизельним паливом (газойлями) та газом (пропан, бутан, метан). Споживачі використовують НФП для автотранспортних засобів (власних, виробничих), роботи генераторів, переробки. Роздрібні споживачі користуються послугами АЗС.Компанії-власники АЗС закуповують паливо самостійно, або через компанії оптової торгівлі. Низка споживачів самостійно закуповує паливо у виробників або імпортує для власних ...

in stock

Аналіз ринку високовольтних кабелів в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку високовольтних кабелів в Україні в 2021 – 2022 рр. Було проаналізовано виробництво, експорт та імпорт високовольтних кабелів.Високовольтні кабелі використовуються для прокладання мереж між містами та електростанціями і здатні витримувати напругу до 150 000 В. Вони потрібні для прокладання ліній електромережі, монтажу електропроводки в будівлях, живлення промислових об’єктів. Найпопулярнішим представником таких кабелів є мідний кабель ВВГ ...

in stock

Аналіз ринку пластикових труб в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 21
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку полімерних труб України.Ринок полімерних труб України представлений продукцією з вінілхлориду, етилену та пропілену. Використання поліпропіленових і поліетиленових труб поширюється на інженерні споруди і комунікації, застосування в каналізації, газо- і водопостачанні. Поліетилен також замінив ряд металів в інженерних трубопровідних системах. Ці труби можуть використовуватися при будівництві трубопровідних систем діаметром 500-1600 мм, каналізаційних і зливових колекторів, дренажів ...

in stock

Аналіз ринку комерційної нерухомості в Києві. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку комерційної нерухомості у місті Київ за 2022 рік. У ході дослідження виділено основні тенденції розвитку ринку, розраховано ємність ринку, проаналізовано сценарії, які побудувалися між орендарями та орендодавцями під час війни, охарактеризовано фактори впливу на ринок та на формування ціни, наведено його структуру, проаналізовано динаміку середніх цін, попит та ступінь задоволеності споживачів на ринку комерційної нерухомості, ...

in stock

Аналіз цін на нерафіновану соняшникову олію в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітики Pro-Consulting провели аналіз цін на нерафіновану соняшникову олію у 2019-2020 рр. У процесі дослідження виділено основні тенденції на ринку соняшникової олії та фактори впливу на ціну, наведено динаміку цін на різних біржах, розраховані середні ціни на продукцію за період 2019-2020 рр. З кожним роком в Україні спостерігається зростання виробництва олії, що пов'язано з високим та стабільним попитом на світовому ринку. У ...

in stock

Аналіз ринку роздрібної торгівлі квітами у Львові. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітики Pro-Consulting провели аналіз ринку роздрібної торгівлі квітами у місті Львів. У процесі дослідження виділено основні тенденції розвитку ринку, поточні фактори впливу на ринок, визначили частки основних операторів, розрахували середні ціни на продукцію, проаналізовано позиціонування конкурентів, споживачів та їх переваги, сформовано рекомендації щодо розвитку на ринку. Через бойові дії попит на квіти в березні 2022 року не мав яскраво вираженої сезонності, ...

in stock

Аналіз ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 26
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей в Польщі в 2019 – 2022 р. В звіті описані такі продукти м’ясної промисловості, як ковбаса варена, ковбаса копчена, салямі, шинка, сосиски, вирізка, бекон і кабаноси.Польський ринок ковбас та м’ясних копченостей наразі переживає період помірного росту, наближеного до стагнації. Зупинка росту викликана наслідками ускладнених продажів та скорочення споживання ...

in stock

Аналіз ринку рідкої побутової хімії в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 38
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку рідкої побутової хімії в Україні в 2017 – 9 місяців 2022 р. В звіті описані такі продукти рідкої побутової хімії, як засоби для миття і чищення, для прання та миття посуду. В окремих пунктах додатково розглядається органічна побутова хімія, дезинфектори, догляд за взуттям, косметика та догляд за тілом. Ринок побутової хімії зазнав значних змін після ...

in stock

Аналіз споживання продуктів харчування HoReCa. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз споживання продуктів харчування в HoReCa в Україні в 2018-10 міс.2022 року. У ході аналізу було виявлено основні тенденції споживання страв у сегменті HoReCa, проаналізовано потреби закладів громадського харчування, визначено основних постачальників продуктів харчування.Після жорстокого великомасштабного вторгнення росії українським підприємствам довелося адаптуватися до військових реалій у стресових умовах. Після двох років пандемії для ресторанного бізнесу це стало ...

in stock

Аналіз ринку технічної солі в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 19 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку технічної солі в Україні в 2021 – 2022 рр. Було проаналізовано виробництво, експорт та імпорт технічної солі.Технічна сіль – матеріал, що найчастіше використовується комунальними підприємствами для посипання доріг та тротуарів під час ожеледиці, а також у енергетичній промисловості, нафтогазовій, металургійній, хімічній, текстильній та целюлозно-паперовій промисловостях.В Україні є запаси всіх видів солі (кам’яна, виварна, самоосадна та ...

in stock

Аналіз ринку продуктів переробки кукурудзи в ОАЕ. 2022 рік

Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку продуктів переробки кукурудзи в ОАЕ. Було проаналізовано виробництво, споживання експорт та імпорт продуктів переробки кукурудзи.В звіті описано такі продукти переробки кукурудзи, як кукурудзяний крохмаль, кукурудзяне борошно, глютен кукурудзяний, глюкоза та глюкозні сиропи, фруктоза та лимонна кислота. Вирощування сільськогосподарських культур, в тому числі кукурудзи, в ОАЕ є не дуже популярним видом діяльності через пустельний клімат країни. ...

in stock

Аналіз ринку шин в Україні за 2020 – 6 міс. 2022 р.

Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 19
Мова звіту: українська, російська, англійська

Останні два роки основним негативним чинником впливу на шинний ринок України було ускладнення роботи глобальних ланцюжків постачання в умовах пандемії COVID-19. Оскільки на ринку представлена переважно імпортна продукція, логістичні труднощі позначалися на ціні та можливості задовольнити потенційний споживчий попит. 24 лютого 2022 року розпочалося повномасштабне вторгнення росії в Україну, у зв'язку з яким ринок зараз перебуває у стадії адаптації до ...

in stock

Аналіз ринку паперових пакетів України. 2022 рік

Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку паперових пакетів в Україні у 2018-8 міс.2022 року. У ході аналізу було виявлено основні тенденції розвитку ринку паперових пакетів, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт, наявний асортимент, визначено частки основних операторів.З кожним роком людство приділяє все більше уваги захисту екології. Зростає популярність екологічно чистої продукції, що не завдає шкоди навколишньому середовищу і виготовленої з відновлювальних ...

in stock

Аналіз ринку рекрутингових компаній у Польщі. 2022 рік

Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 3, Arial, 1 інтервал, 10 кегль, Excel
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

in stock

Аналіз ринку нерухомості у Львові за 2022 рік

Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала огляд ринку нерухомості у місті Львів за 2022 рік. Дане дослідження демонструє основні тенденції та зміни на цьому ринку.   Середня ціна за квадратний метр в житловій новобудові демонструє стабільне зростання. Це насамперед пов’язано з військовими діями, які нанесли збитків економіці країни у вигляді високої інфляції та девальвації гривні. ...

in stock

Аналіз ринку ресторанів національної кухні в Лондоні. 2022 рік

Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку ресторанів національної кухні в Лондоні в 2019-2022 рр.Ринок продовжує відчувати на собі вплив карантину та кризи 2022 року. Кількість закладів скорочується, особливо це стосується незалежних закладів, до яких відноситься більшість автентичних ресторанів. При цьому мережеві компанії, навпаки, демонструють більшу стійкість та активно вкладаються в розвиток та розширення.Доставка та take away залишаються важливими трендами на ринку. ...

in stock

Аналіз ринку замороженої риби в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку замороженої риби в Україні в 2021 – 10 міс. 2022 р. В основі аналізу – сегментація та структурування імпорту. Імпорт риби в Україну знизився у 2022 році під впливом війни, що значною мірою зруйнувала логістику, скоротила економіку та знизила купівельну спроможність населення. Також на ємність ринку впливають окупація територій та руйнація або окупація переробних підприємств. ...

in stock

Аналіз ринку роздрібної торгівлі у сегменті непродовольчих дискаунтерів у Польщі. 2022 рік

Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку дискаунтерів у Польщі. У дослідженні описані основні гравці на ринку та основні тренди. Проаналізовано фактори, які впливатимуть у майбутньому на зростання продажу та розвитку даного сегменту. Було проаналізовано різні сегменти рітейлу та найбільші гравці на даному ринку та їх асортимент товарів. Ринок дискаунтерів активно розвивається у Польщі та все ще має потенціал для зростання, це безпосередньо ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами