Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 20 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено аналіз соціальних підприємств в Хмельницькій області. Було проаналізовано тенденції та структуру, визначено закони та правові акти, користувачів та спонсорів.Тенденції соціальних підприємств та ініціатив в Україні необхідно розглядати саме в контексті воєнного періоду. Ключові фактори та тенденції безпосередньо співвідносяться з воєнними діями в країні. Інші тенденції, які розвивалися до повномасштабного вторгнення, відійшли на другий план або модернізувалися, ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 77, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 34 |
Таблиць: | 86 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro Consulting було проведено дослідження ринку кондитерських виробів в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції розвитку ринку, загальні показники: імпорт, експорт, виробництво, державне регулювання галузі, найбільших гравців, асортимент, ціни та їх динаміку, брендинг, канали збуту продукції. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнози, PESTLE SWOT аналізи.Дослідивши ринок кондитерських виробів за визначеними категоріями можна зробити наступні висновки.Виробництво є ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 41 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку кондитерських виробів у Румунії в 2021-2024 рр. У звіті описані такі кондитерські вироби: печиво, бісквіти, шоколадні вироби, продукти на основі цукру.У червні рівень інфляції в Румунії знизився, досягнувши одного з найнижчих показників за останні роки. Протягом останнього року середній темп зміни споживчих цін також зменшився, що свідчить про поступове уповільнення інфляції, яка раніше була ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене всебічне дослідження ринку продовольчих товарів у країнах Європи за період 2021–2024 років. У звіті представлені дані щодо основних операторів ринку в Румунії, Угорщині, Чехії, Словаччині, Польщі та Болгарії, а також їх частки на ринку. Документ аналізує тенденції зміни цін та фізичних обсягів продажів, оцінює вплив інфляції на ринок та поведінку споживачів.Особлива увага приділяється сегментації ринку, динаміці ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 17 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку автоцистерн в Україні в 2019-1 пол.2024 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано стан ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз ціноутворення на ринку. У 2022 році ринок систем зберігання, автомобільної техніки та логістики в Україні зазнав значного впливу війни. Поставки техніки та ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Основними факторами впливу на розвиток ринку складської нерухомості досліджуваного регіону є:• Велика кількість релокованих підприємств та бізнесів, які тимчасово осіли і розвиваються у безпечних регіонах, такими як Івано-Франківщина, Закарпаття, Львівщина, Тернопільщина, Чернеччина, потребують складські приміщення, для розміщення сировини та продукції.• Розвиток нових підприємств та розширення діяльності бізнесів, на території досліджуваного регіону, які мають потребу у складських приміщеннях для зберігання товарів.• ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 28 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Ринок паперової упаковки для харчових продуктів представлений первинним та вторинним (транспортним) пакуванням, в основному вітчизняного виробництва. Проте ринок є частково залежним від імпорту основного виду сировини (частка імпортованої макулатури склала понад 32 % у 2023 р.)Сучасні тренди мінімалізму та екологічності впливають на ринок упаковки для харчових продуктів. Компанії відмовляються від персоналізованих принтів, обмежуючись фірмовими штампами або наклейками з логотипом і ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
У 2022 році на сегмент харчових продуктів припадає найбільша частка промисловості упаковки з алюмінієвої фольги – 42,7% у вартісному вираженні. Упаковка з алюмінієвої фольги відіграє важливу роль у харчовій промисловості, пропонуючи ключові переваги, такі як подовження терміну зберігання, забезпечення безпеки харчових продуктів і збереження якості продуктів. Її застосування в харчовій промисловості поступово зростає завдяки економічній ефективності використання, гнучкості у прийнятті ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 17 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналитиками компании Pro-Consulting проведено исследование рынка специализированных и медицинских перчаток. Были проанализированы тенденции и показатели рынка, определены каналы сбыта, потребителей и конкурентов.После значительного падения рынка медицинских и специализированных перчаток в 2022 году, в 2023-2024 гг. в Украине наблюдается постепенное восстановление этой отрасли.После сложного 2022 года, когда производство и экспорт существенно снизились из-за войны войны, в 2023 году наблюдается постепенное возобновление ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку цигарок в Україні 2016- 5 місяців 2024 рр. Досліджено загальні тенденції, зміни динаміки споживання, імпорту, експорту, впливів підвищення тютюнових акцизів і ціни, зроблено оцінку рівня тінізації ринку. Результатом аналізу стали висновки та прогнози розвитку ринку у 2024-2028 рр. З 2016 по 2021 рік на ринку сигарет спостерігалось поступове падіння ємності і скорочення виробництва, викликане ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження розвитку ринку котеджів у селі Княжичах Броварського району Київської області. У ході дослідження було визначено оптимальний формат котеджного містечка в досліджуваному населеному пункті, виходячи з досвіду конкурентів, пропозиції на ринку та переваг споживачів.За час повномасштабної війни держава-агресор зруйнувала чи пошкодила понад 250 тисяч житлових будівель, до 4 тисяч шкіл, понад тисячу лікарень та багато інших ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa в Україні з акцентом на сегментах споживання олії рослинного походження, які використовуються для приготування їжі. Дослідження проведене шляхом аналізу роботи ресторанів, кафе, закладів громадського харчування та готелів в Україні з особливим акцентом на споживанні цими компаніями олій рослинного походження, виокремлення головних постачальників продукту для закладів та характеристики асортименту, визначення ролі державного регулювання в ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 106, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 23 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження європейського ринку HoReCa з акцентом на сегментах споживання олії рослинного походження, яка використовується для приготування їжі, шляхом аналізу роботи ресторанів, кафе, закладів громадського харчування та готелів в Італії, Іспанії, Франції, Німеччині, Греції, Португалії, Нідерландах, Польщі та Великобританії із особливим акцентом на споживанні цими компаніями олій рослинного походження, виокремлення головних постачальників даного продукту для даних компаній ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз товарної структури роздрібного товарообороту підприємств по непродовольчих товарах в м. Києві станом на 2023 рік. В ході дослідження було проаналізовано товарну структуру роздрібного товарообороту підприємств по непродовольчих товарах та продажі визначених непродовольчих товарів ФОПами.Згідно з даними Державної служби статистики України, загальний обсяг продажів непродовольчих товарів через торгову мережу в Україні у 2023 році склав приблизно ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку бетону в Україні. Маркетингове дослідження ринку охоплює період з 2020 року по 2023 рік. Звіт за результатами аналізу ринку бетону містить розрахунок обсягу та динаміки його зміни на підставі даних про виробництво, зовнішню торгівлю та споживання.За даними Державної служби статистики України, станом на 2023 рік в Україні працює близько 300 підприємств з виробництва товарного ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 33 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку інтернет-магазинів з продажу люксової косметики в Україні у 2024 році. В дослідженні було описано загальний стан ринку, включаючи історію його розвитку, специфіку та аналіз поточних тенденцій. Були розглянуті основні чинники, що впливають на ринок, такі як технологічні інновації та зміни споживчих звичок, а також проблеми розвитку ринку, включаючи конкуренцію з традиційними роздрібними магазинами та регуляторні ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 21 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку брендованих пакетів, що включає різноманітні поліетиленові пакети з логотипами компанії. В ході аналізу були охарактеризовані основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішню торгівлю брендованими пакетами та представлено цінову сегментацію на дану продукцію.Серед загальних факторів, що впливають на ринок брендованих пакетів, можна виділити наступні:1. Екологічні вимоги. Зростання попиту на екологічно чисті та ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 28 |
Мова звіту: | Проведений аналіз ринку овочевої консервації в Польщі показав, що найпопулярнішими овочевими консерв |
Проведений аналіз ринку овочевої консервації в Польщі показав, що найпопулярнішими овочевими консервами в країні є огірки, помідори, горошок, квасоля та кукурудза. Зростає популярність фруктових консервів, таких як яблука, персики та абрикоси. З'являються нові продукти, такі як овочеві суміші, салати та готові страви.Передумови розвитку ринку овочевої консервації Польщі:• В країні налічується близько 15 000 підприємств, які займаються овочевою консервацію.• Зростає популярність ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 9 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку професійних засобів для екозасмаги в країнах Балтії, станом на 2024 рік, основною метою якого була оцінка поточного стану ринків Литви, Латвії та Естонії: їхніх тенденцій та перспектив, виявлення головних проблем та потенційних ризиків з метою виходу на ринок.Екозасмага (миттєва засмага) - це процедура нанесення на шкіру спеціального розчину, що містить дигідроксиацетон (DHA), який безпечно ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 32 |
Таблиць: | 40 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку промислового швейного обладнання в Україні. Показано основні показники ринку за 3 років. Проаналізовано ємність українського ринку промислового швейного обладнання. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено загальні показники ринку легкої промисловості. Наведено основні очікування на ринку швейного обладнання України в наступні роки. Зроблено SWOT та PEST LE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.