in stock

Аналіз ринку оптики в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку оптики у 2023 році.Дослідження ринку оптики проведене за наступними групами товарів:• Сонцезахисні окуляри• Окуляри для корекції зору• Контактні лінзиВраховуючи високу частку імпорту на ринку оптики в Україні (понад 95 %), структура ринку досліджувалась саме за його обсягами у натуральному вираженні. На ринку переважають контактні лінзи та окуляри для корекції зору (та лінзи для них), ...

in stock

Аналіз ринку паперових пакетів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 36 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку паперових пакетів в Україні. Проаналізовано сировинну базу, динаміку виробництва паперових пакетів та мішків, а також крафт паперу, основних операторів ринку, їх асортимент та ціноутворення на ринку. Досліджено основних споживачів, тенденції в галузі та надано прогнози щодо розвитку ринку.На сьогоднішній день, збільшена увага споживачів до екологічних питань призводить до зростання попиту на упаковку, яка є ...

in stock

Аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні. Було надано інформацію окремо щодо ринку фруктових, овочевих чіпсів та пастил, оцінено тіньовий сегмент, надано список основних операторів, їх частки на ринку, дані щодо динаміки виробництва фруктових чіпсів, пастил та овочевих, огляд експорту та імпорту досліджуваних товарів.Ринок пастили, фруктових та овочевих чіпсів в Україні характеризується досить високим рівнем тіньового ...

in stock

Аналіз ринку одягу медичного та промислового призначення в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку одноразового медичного одягу в Україні. Було проаналізовано виробництво, імпорт, експорт, споживання та ціни на продукцію.У 2023 році, через зменшення обсягу запасів періоду пандемії та гуманітарної допомоги, ринок медичного одягу почав відновлюватися. Почалося відновлення виробництва та лікувальних центрів, що постраждали від вторгнення Російської Федерації. Це, в свою чергу призвело до збільшення експорту продукції медичного прозначення. Також ...

in stock

Аналіз ринку свинини в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку свинини в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції на ринку споживання м’яса, тренди в продуктах та переробці, об’єми виробництва, імпорту та експорту свинини, основні оператори та динаміка цін, структура збуту продукції. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнозні тенденції розвитку ринку всього м’яса та окремо по свинині. Розроблені прогнози розвитку ринку свинини.Україна ...

in stock

Аналіз ринку снюсів, паучів та рідин для сигарет в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Ринок альтернативних тютюнових виробів, таких як снюс, пауч та рідини для сигарет, в Україні демонструє стійке зростання протягом останніх років. Ринок рідин для сигарет розвинений, представлений широким колом гравців, як імпортерів відомих світових марок, так і внутрішніми виробниками. Ринок снюсів і паучів тільки на початку розвитку, це нові товари для ринку і наразі потреби споживачів закриваються за рахунок імпорту.Фактори, які ...

in stock

Аналітична записка з ринку лісозаготівлі в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting проведено оцінку промисловості з лісозаготівлі та перспектив збільшення обсягів заготівлі для ринку ЄС.Лісове господарство в Україні є стратегічно важливим господарським комплексом, ключовим для національної економіки. Це охоплює всі аспекти, пов'язані із відтворенням та використанням стратегічного ресурсу - лісу, при цьому займаючи відносно невелике місце у загальному промисловому виробництві України. Широкомасштабне військове вторгнення суттєво вплинуло на економіку лісогосподарської та ...

in stock

Аналіз маркетплейсів дитячих товарів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 26
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз маркетплейсів дитячих товарів в Україні. Було проаналізовано тенденції розвитку ринку маркетплейсів (фактори впливу, проблеми розвитку), обсяги продажу дитячих товарів в Україні, кількість та відвідуваність інтернет-магазинів з конкуруючими обсягами та асортиментом, асортимент та споживання на ринку.Ринок маркетплейсів дитячих товарів в Україні є сегментом e-commerce який динамічно розвивається. Маркетплейси приваблюють покупців своїми перевагами по асортименту та зручності обрати ...

in stock

Аналіз ринка електромобілів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електромобілів в Україні. До війни, згідно з даними Міністерства інфраструктури України, мережа доріг складала 169,6 тис. км, з яких 52 тис. км приходилися на дороги державного значення, а 117,6 тис. км – дороги місцевого значення. За даними KSE та Укравтодору, протягом війни зруйновано близько 25 тис. км, що складає приблизно 14 % від загального обсягу.Згідно ...

in stock

Аналіз ринку продуктів переробки пшениці у Азербайджані, Туркменістані, Вірменії, Казахстані та Туреччині. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 35
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринок глибокої переробки пшениці в Азербайджані, Туркменістані, Вірменії, Казахстані та Туреччині. Проаналізовано тренди ринку в споживанні, стан головних галузей споживання. Можлтвість виход продукту в обрану країну.В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку глибокої переробки пшениці порівняно з продуктами переробки кукурудзи, їхню цінову різницю та прогноз на наступні 4 роки. Для аналізу були розглянуті ...

in stock

Аналіз ринку пестицидів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз продажів засобів захисту рослин компаніями у 2023 році.Засоби захисту рослин (пестициди) були структуровані за видами, такими як гербіциди, фунгіциди, протруйники, прилипачі, засоби для росту рослин, інсектициди, дератизаційні засоби, десиканти, додатково у базах відображені дані по добривам. За допомогою основних показників продажів компаній, було проаналізовано перелік продукції, що продавалася компаніями в 2023 році, і сегментовано її ...

in stock

Аналіз ринку бетону в Закарпатті. 2024 рік

Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бетону в Закарпатті. Проаналізовано рівень конкуренції серед основних виробників бетону та залізо-бетонних виробів в Закарпатській області. Наведено перелік та опис інших виробників бетону та залізо-бетонних виробів в Закарпатті. Досліджено основних постачальників цементу, піску, щебню та металоконструкцій в регіоні. Наведено перелік та опис основних постачальників хімічних добавок до бетону в України. Описано особливості експортно-імпортних операцій ...

in stock

Аналіз ринку реагентів для ПЛР-тестування в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведене дослідження ринку реагентів для ПЛР-тестування в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції, основних операторів, імпорт, експорт та виробництво в галузі, ціни на імпортну продукцію, галузі які споживають реагенти. Під роботою підведені висновки та створений прогноз на період 2024-2025 років.Реагенти для ПЛР (полімеразної ланцюгової реакції) тесту (рідше PCR, ПЦР тесту) це компоненти для реагування для діагностики ...

in stock

Аналіз ринку вина в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 41
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку імпортного вина в Україні. Проаналізовано тренди ринку в споживанні імпортного вина в Україні, основні типи споживачів основних операторів ринку та їх особливості просування. В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку імпортного вина в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано асортимент, ціноутворення та зміна споживацьких вподобань, а також канали просування основних операторів на ринку ...

in stock

Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку кондитерських виробів, яке охоплює таку продукцію, як: мафіни, кекси, ромові баби ,торти, тістечка, еклери, рулети, печиво, вафлі, пряники, круасани, пончики, берлінери, донати, бріош, кулічі та паски. Було досліджено ємність ринку, виокремлено основних операторів та розраховані їх частки ринку, досліджено рівень конкуренції і ризики. Висвітлено асортимент кондитерської продукції операторів ринку, та динаміку цін, ...

in stock

Аналіз ринку соків, смузі та фруктового пюре в Україні. 2019-6 міс. 2023 р.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 48
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку соків прямого віджиму, смузі та фруктового пюре в Україні. В ході дослідження було розглянуто основні тенденції ринку, виробництво, експорт та імпорт продукції, асортимент товарів та ціни на товар. Описаний брендинг, ціноутворення, споживання та канали збуту. Під роботою підведені висновки та рекомендації щодо розвитку на ринку. Отже дослідивши ринок соків та пюре можна констатувати наступне:• ...

in stock

Аналітична записка з ринку грибів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку грибів в Україні. У ході аналізу було досліджено основні тенденції даного ринку, проаналізовано особливості вирощування грибів, опрацьовано зовнішню торгівлю та канали збуту грибів, а також розроблено висновки щодо ринку грибів.Промислове грибництво в Україні – одна із порівняно молодих галузей сільськогосподарського виробництва.Найбільш популярними грибами вважають печериці, гливи звичайну, шиїтаке, опеньків зимовий і літній, та інші, ...

in stock

Аналіз ринку сільгосп маркетплейсів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сільгосп маркетпейсів. Було складено список основних операторів ринку, та досліджено їх показники популярності. Показано поточні ціни на продукцію. Проаналізовано поточну ситуацію на ринках споживачів. Під роботою підведено висновки з прогнозом щодо подальшої ситуації на ринку.Ринок сільгосп маркетплейсів в Україні є динамічною і зростаючою сферою, спрямованою на забезпечення зв'язку між учасниками аграрного сектору. На цьому ...

in stock

Аналіз ринку кліматичного обладнання в Україні. 2019-9 міс. 2023 р.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 37
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кліматичної техніки в Україні. В ході дослідження було проаналізовано виробництво, імпорт та експорт на ринку, основних гравців, асортимент, клієнтські груп. Під роботою підведені висновки та гіпотези ринку. Складено аналіз можливостей та загроз, PEST LE аналіз та аналіз ризиків. Дослідивши ринок можна зробити такі висновки:• Ринок кліматичного обладнання практично порівну забезпечується за рахунок імпорту та ...

in stock

Аналіз аграрного сектору України. 2019-2023 рр.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку аграрного сектору в Україні. Для більш якісного дослідження було обрано три найпопулярніших культури України – пшениця, кукурудза, соняшник. Розглянуто ситуацію на ринку, головних операторів ринку, ємкість ринку помісячно, головні логістичні тенденції та прогноз на 2024-2025 рр.Природно-кліматичні умови та родючі землі України сприяють вирощуванню зернових культур і дозволяють отримувати високоякісне продовольче зерно, в обсягах, достатніх для ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами