in stock

Аналіз ринку молочної продукції в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 7
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку молочної продукції в Україні. Розглянутий сегмент ринку включає такі товарні групи, як вершки, сир сичужний та кисломолочний, концентроване молоко і вершки, сухе молоко, масло вершкове та молочні пасти, кисломолочні продукти (кефір, сметана, йогурт, маслянка), а також морозиво. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку, а також проаналізовані виробництво, ...

in stock

Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. Розглянутий сегмент ринку включає такі товарні групи, як сухарі, пряники, круасани, торти, печиво, шоколадні вироби та кондитерські вироби без вмісту какао. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку, а також проаналізовані виробництво, експорт і імпорт кондитерської продукції в Україні. Охарактеризовано основних операторів ринку серед ...

in stock

Аналіз ринку ХБВ в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку ХБВ, а також проаналізовані виробництво, експорт і імпорт ХБВ в Україні. Охарактеризовано основних операторів ринку серед виробників, імпортерів і експортерів, а також розрахована ємність ринку хлібобулочних виробів і середній обсяг споживання на душу населення в Європі. Хліб ...

in stock

Огляд ринку ХБВ, кондитерських виробів і молочної продукції в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринків ХБВ, кондитерських виробів і молочної продукції в Україні. В рамках дослідження були визначені основні тенденції зазначених ринків, розрахована ємність ринків з урахуванням тіньового сегмента, проаналізовані виробництво і зовнішньоекономічна діяльність в сегментах, розглянуті основні оператори ринків та визначено їх частки ринку. Також був розрахований середній об'єм споживання ХБВ, кондитерської та молочної продукції на душу населення ...

in stock

Аналіз ринку колекторських послуг в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Аналітиками компанії Pro-Consulting в березні 2019 року було проведено дослідження ринку колекторських послуг в Україні. В ході дослідження були виділені основні тенденції на ринку колекторських послуг. Було виділено, що колекторські фірми працюють не тільки з банківськими кредитами фізичних і юридичних осіб, клієнти компаній по стягненню заборгованостей - мікропозики, комунальні служби, страхові компанії, мобільні оператори і фірми, що займаються прямими продажами. Але ...

in stock

Дослідження ринку виробів з паперу (туалетний папір, серветки, паперові рушники) України. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 58 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 51
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

В Україні спостерігається досить низький рівень споживання санітарно-гігієнічної продукції з паперу. У розвинених країнах Європи та інших країнах рівень споживання досягає 15-19 кг, продукції в рік на людину, в той час як в Україні цей показник в рази нижче, нижче навіть в порівнянні з Росією і Білоруссю. Однією з причин тільки низького обсягу споживання є низька культура споживання даного виду ...

in stock

Аналіз ринку кондитерських виробів України. 2019 рік

Дата підготовки: Лютий 2019 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, визначені й охарактеризовані основні оператори, що виробляють ковбасну продукцію в Україні, проведена структуризація основних конкурентів на ринку за популярністю серед споживачів. В Україні ринок кондитерських виробів сформувався досить давно. Даний сегмент характеризується високим рівнем конкуренції і великою кількістю кондитерських ...

in stock

Аналіз ринку йогуртів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Лютий 2019 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 6
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку йогуртів в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, визначені й охарактеризовані основні оператори, що виробляють йогурти в Україні, проведена структуризація основних конкурентів на ринку за популярністю серед споживачів. На сьогоднішній день асортимент йогуртів налічує десятки видів і підвидів, в тому числі продукти різних форматів і з різними смаками. ...

in stock

Аналіз ринку заміської нерухомості Києва. 2019 рік

Дата підготовки: Лютий 2019 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 4
Мова звіту: російська

in stock

Дослідження ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Лютий 2019 року
Кількість сторінок: 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 59
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Теплоізоляційні матеріали є важливим елементом будівництва не тільки для житлових приміщень, офісних будівель, готелів, а й для промислових об'єктів, наприклад, для ізоляції систем кондиціонування, ізолювання рефрижераторних складів, також деякі види теплоізоляційних матеріалів використовуються в металургії для уникнення теплових втрат в доменних печах. Зростання цін на енергоносії в Україні змушують все більше домогосподарств інвестувати в енергозбереження будинків, квартир та інших приміщень. ...

in stock

Аналіз ринку міжнародних перевезень тентованими автомобілями і авторефрижераторами України і ЄС. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 29
Таблиць: 16
Мова звіту: російська

Сектор автомобільних перевезень є ключовим сектором економіка будь-якої країни. За обсягами вантажних перевезень можна відстежувати рівень виробництва продукції в країні. Зростання економіки і виробництва промислової продукції неминуче здається на зростанні автомобільних вантажоперевезень. У той час як висока інфляція, швидке зростання цін, зниження промислового виробництва, а також зниження імпортних і експортних поставок призведе до зниження обсягу вантажоперевезень. У дослідженні представлені розрахунки, аналіз ...

in stock

Аналіз ринку доставки продуктів харчування України. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 пт
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 13
Мова звіту: російська

Ринок доставки продуктів харчування в Україні почав розвиватися ще з 2001 року. Першими сервісами по доставці продуктів були в основному заклади у великих містах України. У той час заклади не мали власної служби доставки і користувалися послугами з доставки їжі. З розвитком ринку доставку продуктів стали надавати великі продуктові роздрібні мережі, такі як Фуршет, який почав надавати послуги з доставки ...

in stock

Аналіз ринку тепличних культур України. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Для організму людини свіжі овочі є одним з основних джерел вітамінів і інших корисних елементів, які необхідні для нормального розвитку людини. В незалежності від періоду року, в раціоні людини повинні бути присутніми свіжі овочі. В Україні помідори і огірки є найпопулярнішими овочами через доступності. Також помідори і огірки є найпопулярнішими фруктами для вирощування як в сільськогосподарських підприємствах, як і зашкодь ...

in stock

Аналітична база імпортних поставок медичних і спеціалізованих рукавичок в Україну. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 2, Arial, 1 інтервал, 10 кегль (excel)
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

У звіті представлено детальну динаміка імпорту медичних та спеціалізованих рукавичок в Україну в 2017-2018 рр. Проведена детальна сегментація поставок щодо виду рукавичок, використовуваного матеріалу, ступеня технологічної обробки, а також медичного призначення. Складено поквартальні і річні порівняльні таблиці щодо кожного підвиду рукавичок. Також була виділена структура імпорту в натуральному вираженні в розрізі спеціалізованих і медичних рукавичок і поквартальна сезонність поставок.

in stock

Аналіз ринку медичних і спеціалізованих рукавичок в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 7
Мова звіту: російська

Одним з показових індикаторів розвитку на ринку медичних рукавичок є оцінка поточного попиту в сегменті державних установ, як найбільш активних споживачів. У 2018 році відзначається падіння числа державних закупівель медичних рукавичок. Причиною тому може бути знижений попит, викликаний насиченням обсягами в попередньому періоді, а також відсутністю необхідності в проведенні тендерної процедури при малих обсягах потреби. Також, останнім часом активізується волонтерський ...

in stock

Моніторинг новин в ЗМІ в гірничо-металургійному комплексі України і світу. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Мова звіту: російська

У матеріалі проведений аналіз різного роду рубрикацій: новин, статей в наукових журналах, коментарів в засобах масової інформації дотичного гірничо-металургійного комплексу України та світу.   В даному моніторингу представлена ​​інформація про основні події та новини, в даному секторі які стосуються: нових технологій та іншої інформації про розвідку різного роду корисних копалин, їх розробці та видобутку, транспортуванні і розподілі про збагаченні сировини, передові технології, ...

in stock

Аналіз ринку охолоджувальних систем для дата-центрів. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 3, Excel
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 1
Мова звіту: Російська (база- українською)

Компанія Pro-Consulting провела аналіз імпортних поставок устаткування для охолодження дата-центрів (вентиляторів, кондиціонерів, кулерів та іншого для серверів і серверних шаф). В результаті були виявлені основні компанії-постачальники і компанії-одержувачі цієї продукції, розраховані їх частки на ринку.

in stock

Аналіз ринку сухофруктів України. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітичний департамент компанії «Pro-Consulting» провів аналіз тенденцій ринку сухофруктів в Україні. Були виділені ключові особливості ринку, основні показники виробництва і зовнішньоекономічної діяльності. Проведено аналіз в області споживання даної продукції, а також зроблені висновки і прогнози щодо розвитку даного ринку. На сьогоднішній день в Україні ринок сухофруктів представлений в основному продукцією іноземного виробництва.Причиною незначної присутності на ринку української продукції є дорога собівартість ...

in stock

Аналіз ринку органічного м'яса України. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 1
Мова звіту: русский

Ринок органічного м'яса в Україні можна розглядати з двох сторін - як ринок органічної продукції з одного боку і як ринок курятини, свинини та яловичини з іншого. Результат так чи інакше відображає низький рівень розвитку ринку, проте в останні роки виробництво органічного м'яса зростає - за рахунок появи і сертифікації все більшої кількості нових виробників.   У структурі ринку органічного м'яса України ...

in stock

Аналіз ринку житлової нерухомості м Харкова. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

Ринок первинної нерухомості в Україні характеризується відносною владою покупця в зв'язку з широкою пропозицією і скороченням купівельної спроможності. У загальному обсязі житла, яке щорічно здається в експлуатацію, своїх господарів знаходять тільки 10-15% квартир. Така ситуація змусила забудовників заморозити ціни на житло, а також пом'якшити умови розстрочок і іпотечних кредитів, які завдяки спільним програмам банків і девелоперів стають все більш доступними. ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.