Аналіз продажів на ринку гідроізоляційних матеріалів в Україні. Травень 2023 - Червень 2025 рр.

Дата підготовки: Листопад 2025 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль + Power ВІ
Таблиць: 21
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз продажів гідроізоляції найбільшими компаніями, представленими на ринку за 2024 рік та 4 міс. 2025 року. Загально проаналізовано продажі семи компаній в розрізі видів гідроізоляції (рулонна, обмазочна, проникаюча, ін’єкційна, мембрани та стрічки, полімочевина та рішення для вмонтування), за компаніями-покупцями та за призначенням подальшого використання (для власного споживання, для подальшої дистрибуції, на експорт тощо)Порівняння даних повного 2024 року ...

Аналіз ринку алкогольних напоїв (текіла, ром, віскі, бренді, вино, вермут, горілка, джин та інші) України. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку алкогольних напоїв в Україні за 2021 - 6 міс. 2025 рр. В ході роботи було проаналізовано виробництво, імпорт та експорт продукції, розріз ринку по видам продукції: текіла, ром, віскі, бренді, вино, вермут, горілка, джин та інші (настоянки, спіріт дрінки тощо), канали продажу, тренди та тенденції ринку, зміни цінових сегментів, потенціал реді ту гоу ...

Аналіз ринку пристроїв для моніторингу глюкози в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 21
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку пристроїв для моніторингу глюкози для власного користування (глюкометри та сенсори) за 2023 – 6 місяців 2025 рр. В ході роботи було проаналізовано об’єми імпорту продукції в кількісному та вартісному вираженні, основних гравців, асортимент, представлений на ринку, споживання та ціни. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнозні тенденції.Війна. Згідно з дослідженнями Міжнародної федерації діабету ...

Аналіз ринку газу та ВДЕ України. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 9
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку газу та ВДЕ в Україні за період 2021–2025 рр. У межах дослідження проаналізовано макроекономічні чинники, вплив суміжних галузей енергетичного комплексу, поведінкові зміни операторів ринку, ключові проблеми та передумови розвитку секторів газу та відновлюваної енергетики. Розглянуто динаміку видобутку, імпорту, експорту й споживання природного газу, а також обсяги встановлених і введених в експлуатацію потужностей ВДЕ. Повномасштабне вторгнення ...

Аналіз ринку когенераційного обладнання України. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку когенераційних установок в Україні за 2021-1 пол. 2025 рр. Проаналізовано основні показники та тенденції розвитку ринку. Наведено перелік та опис основних компаній на ринку.Споживання електроенергії характеризується сезонністю. Найменші обсяги споживання характерні в період кінця весни та початку осені, коли опалювальний сезон закінчився, а літня спека ще не розпочалася. Тому, крім економічної активності, дуже важливим ...

Аналіз ринку преміксів для бройлерів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 25
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку преміксів для бройлерів в Україні, 2021–8 міс. 2025 рр.Було проаналізовано поточний стан і тенденції розвитку галузі, динаміку виробництва, імпорту та експорту преміксів, особливості ціноутворення, структуру споживання, рівень конкуренції та основні фактори, що впливають на діяльність підприємств.Метою дослідження є проведення всебічного аналізу ринку преміксів для годівлі бройлерів, визначення основних типів і видів таких преміксів, їх ...

Звіт за результатами дослідження впливу війни на аграрні ринки України за методологією EMSMA. 2022 - ІІІ квартал 2025 рр.

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 63, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 35
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Для проведення дослідження впливу війни на аграрні ринки України компанія було використано методологію аналізу ринкових систем у надзвичайних ситуаціях (Emergency Market Systems Mapping & Analysis, EMSMA), розроблену Інститутом Vikāra. Поточний звіт є заключним із серії щоквартальних оглядів, що проводилися з IV кварталу 2022 року: він підсумовує зміни на ринку протягом трьох років і має на меті дослідити на макрорівні ключові ...

Аналіз ринку причепів США. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 16
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку напівпричепів для перевезення техніки (flatbed/трали — платформи без бортів, що використовуються для перевезення великогабаритного і негабаритного вантажу) у США за період 2020–2025 рр. У межах дослідження проаналізовано макроекономічні чинники, вплив суміжних галузей (будівництво, виробництво, сільське господарство, енергетика), поведінкові зміни операторів ринку, ключові проблеми та передумови розвитку, а також кількісні показники виробництва, імпорту/експорту й ємності ринку. ...

Аналіз ринку м'яса великої рогатої худоби України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 40
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку м’яса ВРХ в Україні за 2021 - 1 півріччя 2025. У межах поточного дослідження проаналізовано загальні статистичні дані ринку ВРХ України, зовнішньоекономічної діяльності, частки ринку та асортимент основних виробників та імпортерів та структуру споживання.Починаючи з 1991 року кількість ВРХ в Україні постійно зменшувалась. За даними Державної служби статистики України, в 1991 році в Україні було ...

Аналіз ринку металопрокату України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 12
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку металопрокату в Україні за 2021 - 6 міс. 2025 рр. В ході роботи було проаналізовано тенденції, що впливали на ринок на всіх етапах створення доданої вартості, проблеми розвитку, імпорт, експорт, основних гравців, індекс цін на продукцію та зміни в споживані. Під роботою були підведені висновки та розроблені прогнозні тенденції.Наслідки повномасштабного вторгненняУ 2022 році ...

Аналіз ринку кормів та ветеринарних препаратів України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кормів та ветеринарних препаратів України за 2021 – 1 півріччя 2025 року, результати якого дозволяють скласти наступні висновки щодо стану та перспектив галузі.У 2023-2024 роках ринок комбікормів підпадав під сильний тиск воєнної агресії: окупація ключових аграрних регіонів і постійні руйнування логістичної та енергетичної інфраструктури стримували виробничі потужності та призводили до дефіциту інгредієнтів.Витрати на виробництво ...

Аналіз ринку газобетону України. 2012 - І півріччя 2025 рр.

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 24
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку газобетону в Україні. В ході роботи було проаналізовано: тенденції розвитку ринку, виробництво, імпорт, експорт, реалізація, закони, що регулюють галузь, податки, основні оператори та їх частки, ціни та їх динаміка, споживання та його зміни. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнозні показники за 2 сценаріями.Газобетон - популярний будівельний матеріал, що використовується при зведенні житлових ...

Аналіз ринку філаменту для 3D-друку в Україні. 2021 – 1 півріччя 2025 рр.

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку філамента для 3Д друку в Україні в 2021 – 1 пів. 2025 р. Метою аналізу є визначення поточного стану ринку, оцінка його динаміки, структури та ключових факторів впливу, що дозволяє сформувати підґрунтя для стратегічного планування та прийняття управлінських рішень.Предметом аналізу є постачання філамента як вітчизняного, так і іноземного виробництва, оцінене у кількісному (ваговому) та ...

Аналіз ринку пісочного печива України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку пісочного печива за 2021 - 1 півріччя 2025 рр. Проаналізовано тенденції та ключові показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та основних конкурентів. ДинамікаУкраїнський ринок пісочного печива 2023–2025 роках характеризується стабільним, але стриманим споживанням на тлі воєнних подій. Після різкого спаду у 2022 році (внаслідок втрати частини внутрішніх споживачів та тимчасової окупації територій) попит у 2023 ...

Аналіз ринку круп України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 28
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку круп в Україні за 2021 – I півр. 2025 рр. В ході роботи було проаналізовано тенденції на ринку, виробництво, імпорт та експорт, основних операторів, ціни, споживання, продажі. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнози розвитку ринку. Товарні межі дослідження:Пшенична крупа - харчовий продукт, одержаний під час перероблення пшениці після попереднього очищення його від ...

Аналіз ринку подарунків та елітних сувенірів України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 21
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела маркетингове дослідження вузької ніші дорогих подарунків та елітних сувенірів в Україні за 2024-2025 рр. Для цього застосовувався аналіз вторинної інформації від національних статистичних і зовнішньоторговельних відомств – Державної служби статистики, Державної митної служби, здійснювався моніторинг преміального асортименту і цін онлайн та офлайн ексклюзивних подарункових магазинів і бутиків, тематичних виставкових заходів, вивчались запити інтернет-аудиторії за допомогою інструменту Google ...

Аналіз ринку деталей до літальних апаратів України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку деталей до літальних апаратів в Україні за 2021-6 міс. 2025 рр. Було проаналізовано виробництво, імпорт, експорт, споживання, ціни на продукцію, закони та державні закупівлі. Від 2014 року, після перших санкцій та розриву зв’язків з рф, в українському авіапромі триває програма імпортозаміщення. У 2021–2025 рр. цей тренд тільки посилився:• Заміна російських компонентів. Вирішення проблеми залежності від російських деталей ...

Аналіз ринку птахівництва України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 51, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела маркетингове дослідження галузі птахівництва у 2021- 6 міс. 2025 рр. з акцентом на вивченні ринку курятини та курячих яєць з метою визначення кредитних ризиків при фінансуванні виробників та побудови прогнозу на II півріччя 2025 – 2026 рр. У ході дослідження був здійснений аналіз експорту та імпорту, вивчені дані Держстату щодо вирощування живої свійської птиці та виробництва курячого ...

Аналіз ринку оптової та роздрібної торгівлі нафтопродуктами України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку оптової та роздрібної торгівлі нафтопродуктами в Україні у 2021 – першій половині 2025 років. Було здійснено аналіз структури ринку, його ключових сегментів та товарних груп – бензину, дизельного палива та скрапленого газу.Розглянуто основні фактори, що формують розвиток галузі: світові ціни на нафту, макроекономічні показники, валютні коливання, демографічні зміни, залежність від імпорту та технічні характеристики ...

Аналіз ринкових даних щодо загального покриття ринку AFH. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 13, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аудит точок роздрібної торгівлі (ТРТ) у мережі закладів HoReCa на предмет присутності у категорії соків та напоїв брендів українського виробника, який входить до складу міжнародної компанії. Аудит ТРТ проводився онлайн методом кабінетного дослідження (desk-research), який полягав у первинному парсингу закладів, що можна віднести до сфери HoReCa, з подальшим моніторингом відкритих даних на сайтах/сторінках у соціальних мережах ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами