in stock

Аналіз ринку міжнародних перевезень тентованими автомобілями і авторефрижераторами України і ЄС. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 29
Таблиць: 16
Мова звіту: російська

Сектор автомобільних перевезень є ключовим сектором економіка будь-якої країни. За обсягами вантажних перевезень можна відстежувати рівень виробництва продукції в країні. Зростання економіки і виробництва промислової продукції неминуче здається на зростанні автомобільних вантажоперевезень. У той час як висока інфляція, швидке зростання цін, зниження промислового виробництва, а також зниження імпортних і експортних поставок призведе до зниження обсягу вантажоперевезень. У дослідженні представлені розрахунки, аналіз ...

in stock

Аналіз ринку тепличних культур України. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Для організму людини свіжі овочі є одним з основних джерел вітамінів і інших корисних елементів, які необхідні для нормального розвитку людини. В незалежності від періоду року, в раціоні людини повинні бути присутніми свіжі овочі. В Україні помідори і огірки є найпопулярнішими овочами через доступності. Також помідори і огірки є найпопулярнішими фруктами для вирощування як в сільськогосподарських підприємствах, як і зашкодь ...

in stock

Аналіз ринку житлової нерухомості м Харкова. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

Ринок первинної нерухомості в Україні характеризується відносною владою покупця в зв'язку з широкою пропозицією і скороченням купівельної спроможності. У загальному обсязі житла, яке щорічно здається в експлуатацію, своїх господарів знаходять тільки 10-15% квартир. Така ситуація змусила забудовників заморозити ціни на житло, а також пом'якшити умови розстрочок і іпотечних кредитів, які завдяки спільним програмам банків і девелоперів стають все більш доступними. ...

in stock

Аналіз ринку мікродобрив України. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку мікродобрив в Україні. У ході дослідження визначено основні тенденції, проблеми та фактори впливу на ринок, розрахована ємність. Звіт вміщує також аналіз виробництва мікродобрив в Україні, а також зовнішньої торгівлі даною продукцією. Були визначені основні оператори і розраховані їх частки ринку. Також було охарактеризовано споживання мікродобрив в Україні, проаналізовано основні показники рослинництва і обсяги внесення ...

in stock

Аналіз ємності ринку і основних операторів ЗЗР в Україні. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 18 (excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 33
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting в 2018 році провела дослідження ємності ринку (виробництво, експорт і імпорт) засобів захисту рослин, а також основних операторів на ринку ЗЗР за 11 міс. 2017-10 міс. 2018 рр. Були проаналізовані обсяги імпорту, експорту та виробництва ЗЗР за досліджуваний період помісячно для розуміння сезонності даного ринку в розрізі 5 основних препаратів: пестициди, інсектициди, фунгіциди, гербіциди та регулятори росту, а також ...

in stock

Аналіз ринку житлової нерухомості економ сегменту в Україні. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

Нерухомість економ сегмента має значний потенціал розвитку. Основними драйверами зростання залишаться розвиток ринку оренди нерухомості, привабливість капіталовкладень у нерухомість в порівнянні з іншими варіантами інвестування.У дослідженні проаналізовано обсяги виробництва і споживання залізобетонних конструкцій в Україні, Києві та Київській області, проаналізовано тенденції будівельного ринку, визначено основних виробників залізобетонних конструкцій, а також основні забудовники житлової нерухомості економ сегмента.Обсяг виконаних будівельних робіт в ...

in stock

Аналіз ринку добавок до цементу та бетону України. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 18
Мова звіту: російська

Аналітичний департамент компанії «Pro-Consulting» провів аналіз тенденцій ринку добавок до цементу і бетону в Україні. Проведено аналіз попиту і пропозиції на ринку, виділені найбільші оператори ринку, побудована конкурентна карта з виділенням часток виробників даної продукції. Також об'єктом дослідження стала зовнішньоекономічна діяльність даного ринку.Україна має значні запаси цементної сировини і може самостійно забезпечувати себе ним навіть в тривалій перспективі. Концентрація родовищ ...

in stock

Паспорт ринку сульфату магнію України. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 11
Мова звіту: російська

Сульфат магнію є популярним добривом в сільському господарстві в Україні і світі. Крім використання даного добрива в якості одного з компонентів для азотних і інших видів багатокомпонентних добрив, сульфат магнію також використовують населення для підгодівлі плодоовочевих рослин. У 2017 на частку агропродукції довелося 18% ВВП, і близько 30% всього експорту. Площа ріллі в Україні становить 32,5 млн. Га. У секторі ...

in stock

Аналіз ринку комбікормів і преміксів України. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 42
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку комбікормів і преміксів в Україні. У даній роботі проведено аналіз обсягів виробництва комбікормів і преміксів в країні в період 2015 - І пол. 2018 рр. Виробництво представлено в розрізі компаній і видів продукції, а також по регіонах України.Український ринок комбікормів і преміксів демонструє тенденцію до зниження рівня виробництва даної продукції. Цьому сприяла низка чинників, які ...

in stock

Аналіз експорту та імпорту продуктів харчування та сільськогосподарської продукції України. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Сектор продовольчої продукції грає важливу роль в економіці України, за підсумками 2017 року продовольча продукція становила 17% від ВВП України, і близько 40% в структурі експорту. Імпортна продовольча продукція за підсумками 9 міс. 2018 року обіймала 8,8%. Високий експортний потенціал обумовлений деякими чинниками: 42,7 млн. Га сільськогосподарських земель або 70% площі всієї території країни, а площа ріллі - 32,5 млн. Га або ...

in stock

Аналіз імпорту віскі і джина в Україну. 2018 рік

Дата підготовки: Грудень 2018 року
Кількість сторінок: 3 (excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting в 2018 році провела дослідження імпорту віскі і джина в Україні за 2017 р.Були проаналізовані обсяги імпорту віскі і джина в натуральних і грошових показниках помісячно, визначена географічна структура поставок даних напоїв, сегментація по виду транспорту, яким ввозяться дані напої, а також сегментація по пунктам пропуску на кордоні України. Були виділені 18 основних імпортерів віскі і джину, які ...

in stock

Аналіз збуту виробів з пластмаси на ринку Угорщини, Болгарії і Румунії. 2018 рік

Дата підготовки: Листопад 2018 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 11
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting в 2018 році провела дослідження каналів збуту пластикових виробів в Угорщині, Болгарії та Румунії.В даному дослідженні розглядаються такі товарні групи пластикових виробів:• Кухонні вироби та посуд із пластмас (виключаючи одноразовий посуд);• Предмети домашнього вжитку (відра, корзини, контейнери та подібні вироби для зберігання, совки тощо) з пластмас;• Предмети для дітей (горщики, санки, ванночки);• Квіткові вазони;• Годівниці і поїлки для ...

in stock

Аналіз ринку зернових України. 2018 рік

Дата підготовки: Листопад 2018 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 38
Таблиць: 7
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку зернових в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги вирощування основних сільськогосподарських культур, таких як пшениця, ячмінь, кукурудза, соняшник, ріпак і соя. Також були визначені і охарактеризовані основні оператори в сфері скупки зерна в Україні та проведено структурування основних конкурентів на ринку за фінансовими показниками, обсягами експорту досліджуваних культур, ...

in stock

Аналіз ЗЕД на ринку шлаку для виробництва цементу в Україні. 2018 рік

Дата підготовки: Листопад 2018 року
Кількість сторінок: 4 (Excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 30
Мова звіту: російська

В аналізі бази зовнішньоекономічної діяльності розглянуто імпорт і експорт шлаку за 2017-9 міс. 2018 рр.. У помісячного динаміці розглянуто: обсяги імпорту та експорту в натуральному і грошовому вираженні грн. і дол. США, обсяги поставок виробників шлаку, географічну структуру обсягів імпорту та експорту, помісячні обсяги по компаніям декларантам та контрактодержателя, а також середні ціна на імпортний і експортний шлак, помісячно.Загалом, ринок ...

in stock

Дослідження ринку щіток та мітел України. 2018 рік

Дата підготовки: Листопад 2018 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 14
Мова звіту: українська

На протязі дослідження ринку щіток та мітел в Україні за 2016-8 міс. 2018 року, дозволив виявити основні фактори впливу, оцінити існуючи проблеми на ринку для нових та існуючих гравців, а також деякі особливості розвитку даного ринку. Однією з особливість даного ринку є те, що, щітки, мітла та інший їх різновиди для прибирання є в більшості житлових помешкань, а також офісах та ...

in stock

Аналіз ЗЕД (експорту) гранітного щебню з України в Білорусь, Польщу, Литву за 3 кв. 2018 року

Дата підготовки: Листопад 2018 року
Кількість сторінок: 5 (Excel), Arial 10, 1 інтервал
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 5
Мова звіту: українська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз експорту щебеню в країни: Білорусь, Литву і Польщу за 3 кв. 2018 року.Експорт цієї продукції за вказаний період знизився на -61,2% (у натуральному вираженні) в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Найбільше зниження експортних поставок спостерігалося в Литву на -68,8%, практично, як і в Білорусь. Що стосується експорту щебеню в Польщу - тут спостерігається ...

in stock

Аналіз ринку виробів з пластику України. 2018 рік

Дата підготовки: Листопад 2018 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 29
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting в 2018 році провела дослідження ринку пластикових виробів в Україні.В даному дослідженні розглядаються такі товарні групи пластикових виробів:• Кухонні вироби та посуд із пластмас (виключаючи одноразовий посуд);• Предмети домашнього вжитку (відра, корзини, контейнери та подібні вироби для зберігання, совки тощо) з пластмас;• Предмети для дітей (горщики, санки);• Квіткові вазони;• Годівниці і поїлки для домашніх тварин з пластмас;• Меблі ...

in stock

Аналіз ринку послуг консьєрж сервісів і послуги персональний асистент України, Росії та Казахстану. 2018 рік

Дата підготовки: Жовтень 2018 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Послуга персонального асистента або консьєрж надає собою службу, яка допомагає клієнтам виконувати їх запити.Послуга персональний асистент останнім часом стала користуватися великою популярністю серед жителів великих міст. Дана послуга дозволяє звільнити клієнта він деяких рутинних завдань. Клієнту достатньо зв'язатися зі своїм персональним онлайн асистентом або як їх ще називають консьєржем і доручити йому будь-завдання від замовлення квітів до пошуку людини для ...

in stock

Аналіз ринку горіхів в Україні. 2018 рік

Дата підготовки: Жовтень 2018 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку горіхів в Україні. Були проаналізовані основні поточні та перспективні тенденції на ринку, визначені фактори впливу, проаналізовані виробництво, зовнішня торгівля, споживчі переваги на ринку.Горіхи можуть рости лише на 7% земної кулі і територія України повністю потрапляє в цю зону. Основний асортимент горіхів, які реалізуються на території України, досить широкий і включає волоські горіхи, арахіс, ...

in stock

Паспорт ринку річкового піску України та Київської області. 2018 рік

Дата підготовки: Жовтень 2018 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

На території України знаходиться велика кількість корисних копалин, горючих та негорючих родовищ. Пісок відноситься до неметалічних корисних копалин загальнодержавного значення. Основною сферою застосування піску є сфера будівництва, так само піски використовують в якості формувального матеріалу. Крім використання піску для будівельних розчинів пісок в силу своїх характеристик часто використовується для стяжки підлоги, фільтрації питної води, а так само декоративних робіт.На даний ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.