in stock

Аналіз ЗЕД (експорту) щебню та інших гранітних виробів з України в Білорусь, Польщу, Литву. 2019 рік

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 4, (Excel)
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 5
Мова звіту: українська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз експорту щебню та інших гранітних виробів в країни: Білорусь, Литву і Польщу за 2 кв. 2019 року. Експорт цієї продукції за вказаний період суттєво знизився в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. Зниження відбулося за рахунок експортних поставок за усіма напрямками. У грошовому вираженні зниження експорту мало аналогічний темп. Незважаючи на зниження експорту, найбільшим споживачем українського ...

in stock

Дослідження ринку біопрепаратів для захисту рослин. 2019 рік

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 13
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку біопрепаратів для захисту рослин. В ході дослідження було описано загальну характеристику ринку біопрепаратів для захисту рослин, проаналізовані загальні показники ринку, проведено розрахунок об’єму ринку. Також було представлено основних операторів на ринку, проаналізовано ціноутворення, ризики та бар’єри виходу на ринок та вказано ключові висновки зі стану конкуренції на ринку і перспектив розвитку даного напряму. У світовій практиці ...

in stock

Аналітична база імпорту одягу мед. і пром. призначення України. 2019 рік

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 7 (excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

У матеріалі представлена база імпортних поставок медичний і спеціалізованого одягу за 1-2 кв. 2019 року в натуральному вираженні, тис. Шт. Представлені обсяги за такими видами як спеціалізовані та медичні (бахіли, комбінезони, нарукавники, Халати, шапочки, покриття), частки імпортерів і частки торгових марок.

in stock

База імпорту рукавичок мед. і спец. призначення України. 1-2 кв. 2019 р

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 7 (excel) Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

У матеріалі представлена база імпортних поставок медичних і спеціалізованих рукавичок за 1-2 кв. 2019 року в натуральному вираженні, тис. Шт. Представлені обсяги за такими видами як спеціалізовані та медичні (стерильні, нестерильні, опудренниє, непудровані для операцій і огляду), частки імпортерів і частки торгових марок.

in stock

Аналіз ринку пирогенного діоксиду кремнію в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 24
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку пирогенного діоксиду кремнію в Україні. В рамках дослідження проаналізовано ємність ринку пирогенного діоксиду кремнію України, визначені фактори, які впливають на розвиток ринку. Проведено аналіз і оцінка обсягів і структури зовнішньоекономічної діяльності компаній на ринку пирогенного діоксиду кремнію, а також наведені основні компанії-постачальники, які ввозять вирогенний діоксид кремнію в Україну і розмір даних поставок; визначені ...

in stock

Аналіз імпорту на ринку медичного обладнання в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 4 (Excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 7
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз імпорту медичного обладнання в Україні. В рамках дослідження проаналізовано динаміку імпорту продукції за період з 2017 по 2018 рік в грошовому і натуральному вираженні. Проведена сегментація поставок щодо видів продукції, а саме реагентів, аналізаторів, засобів для чищення аналізаторів, а також хімікатів. Також імпорт сегментований за основними торговельними маркамм медичного обладнання. Визначено середні імпортні ціни на ...

in stock

Аналіз результатів експертного опитування в сегменті нерухомості. 2019 рік

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 7
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку житлової і торгово-офісної нерухомості в Україні. В рамках дослідження проаналізовано структуру ринку нерухомості України, визначені фактори, які впливають на розвиток ринку. В рамках дослідження було здійснено опитування 3 експертів ринку житлової і торгово-офісної нерухомості України. Проведено аналіз та оцінка середнього рівня торгу і рамок торгу при покупці житлової та торгово-офісної нерухомості, а також наведені ...

in stock

Аналіз ринку небезпечних відходів України. 2019 рік

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 91 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 32
Мова звіту: українська

За час незалежності України зібрала сотні мільйонів тон відходів, які за весь час просто вивозилися на полігони без належної утилізації або переробки. Майже кожне підприємство в процесі своєї детальності є джерелом виникнення небезпечних відходів 1-3 класів небезпеки. Навіть звичайна українська сім'я, якщо користується енергозберігаючими ртутними лампами є джерелом таких відходів, які повинні здаватися до спеціального прийомного пункту. Парадоксальна ситуація склалася серед ...

in stock

Аналіз рынку щебня в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 38
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку щебеню в Україні. В ході аналізу було визначено основні тенденції розвитку та особливості ринку щебеню в Україні, розраховані основні показники ринку і проведена сегментація і структурування ринку за походженням продукції, за видами (бутовий камінь, галька, гравій, відсів) і за фракціями. Також в звіті проаналізоване виробництво і реалізація щебеню в країні, описані основні оператори ринку ...

in stock

Аналіз ринку цукрового буряка, кукурудзи, пшениці та їх відходів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 78, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 40
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку цукрових буряків, кукурудзи, пшениці та відходів їх переробки. У звіті розглянуті посівні площі, врожайність і обсяг збору цих культур, зовнішня торгівля ними, імпортні мита на культури і відходи їх переробки. Дані про врожай і поточні ціни представлені в розрізі регіонів. Дані про виробників по кожній культурі також включені в розрізі регіонів. У другій частині дослідження ...

in stock

Аналіз ринку елеваторів в Україні за 2016- 5 міс. 2019 рр.

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 68, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 52
Таблиць: 39
Мова звіту: російська

В рамках дослідження аналітиками Pro-Consulting були визначені основні тенденції розвитку ринку, розраховані показники виробництва і потенціалу ринку елеваторів в Україні і в досліджуваних регіонах, визначені основні оператори, проведена сегментація ринку. Проаналізовано ЗЕД ринку елеваторів, визначена цінова ситуація. Крім того, розраховані прогнозні показники розвитку ринку, здійснений конкурентних аналіз операторів і приведені рекомендації і перспективні напрямки виходу на ринок. Сьогодні в Україні функціонує ...

in stock

Аналіз ринку одягу медичного та спеціалізованого призначення в Україні за 6 міс. 2019 роки.

Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 29 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Ринок одноразового медичного одягу в першому півріччі 2019 р показав невеликий приріст у порівнянні з першим півріччям минулого року. Імпорт рекордно збільшився, експорт зріс в половину в першому півріччі 2019 року порівняно з тим же періодом 2018 р. В цілому за рахунок приросту імпорту одноразової медичної одягу ємність цього ринку і зросла. На відміну від одноразового медичного одягу, на ринку одноразової ...

in stock

Аналіз ринку молока України. 2019 год

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку молока України. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяг виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників молока в Україні та продукція, яку вони реалізують на ринку України, проведений аналіз споживчих переваг.Одною з головних проблем на ринку молока є постійне зменшення поголів’я ВРХ як на великих підприємствах, так ...

in stock

Аналіз потенціалу ринку ягід в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку ягід в Україні.В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні споживчі переваги на ринку ягід в Україні, проведено оцінку факторів і проблем розвитку ринку.Завдяки гарному клімату, в Україні вирощують дуже багато видів ягід.Щорічне зростання врожаю плодово-ягідних культур в Україні досягає 10-30%. Інвестори і бізнесмени ...

in stock

Аналіз ринку кетчупу України. 2019 рік

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 5
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку кетчупу в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників кетчупу в Україні та продукція, яку вони реалізують на ринку України, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку, проведений аналіз споживчих переваг. Кетчуп - соус, основними компонентами якого є томати, оцет, цукор ...

in stock

Аналіз ринку коньяку України. 2019 рік

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 13, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку коньяку в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників коньяку в Україні і бренди, які вони реалізовують на ринку України, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку, проведений аналіз споживчих переваг в розрізі ТМ коньяку, яке купується. Ринок коньяку і бренді ...

in stock

Аналіз ринку морозива. 2019 рік

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 4
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку морозива в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги імпорту та експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників морозива в Україні і бренди, які вони реалізують на ринку морозива України, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку, проведений аналіз споживчих переваг в розрізі ТМ морозива, яке купується. Вітчизняний ринок морозива зазнав ...

in stock

Аналіз ринку рукавичок медичного і спеціального призначення України. 1-2 кв. 2019

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 40 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

В рамках дослідження аналітиками були визначені основні тенденції розвитку ринку, розраховані показники ємності та виробництва, проаналізовано зовнішня торгівля на ринку, динаміка середніх імпортних цін. Крім того, визначено основні оператори ринку: імпортери, виробники, споживачі і найбільш популярні бренди в сегменті медичних і спеціалізованих рукавичок, розраховані прогнозні показники розвитку ринку.Обсяги ринку медичних рукавичок в 1-2 кв. 2019 року порівняно з 1-2 кв. ...

in stock

Аналіз ринку HPL-панелей України. 2019 рік

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 68, Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 33
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку HPL-панелей в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги імпорту та експорту продукції, визначені основні торгові марки, що представляють HPL-панелі в Україні та їх ключові характеристики, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку Ринок HPL-панелей в Україні з точки зору виробників . За останні роки в Україні зросло застосування HPL-панелей. Завдяки ...

in stock

Аналіз ринку міжнародних перевезень України. 2019 рік

Дата підготовки: Червень 2019 року
Кількість сторінок: 7 (Excel), 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 33
Мова звіту: російська

Дані обсягів перевезень представлені по межах з такими країнами як: Польща, Словаччина, Угорщина, Румунія, Молдова. Дані обсягу перевезень представлені в розрізі типів транспорту: контейнери на автомобілях, тентованиє автомобілі і ЖД контейнери. Аналіз обсягів також представлена в розрізі митних постів на кордоні. Аналіз обсягу перевезень по тентованим автомобілів здійснювався на основі оцінки товарів, які перевозитися в тентованих автомобілях.

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.