Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 18 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку модульного будівництва в Україні, результати якого дозволяють виділити наведені вище тенденції та характеристики ринку.На думку українських архітекторів, до війни в Україні будівництво з застосуванням модульних технологій було не розвинутим: воно практикувалося в основному для спорудження тимчасових кіосків, малих архітектурних форм (МАФів). При цьому використовувалися найдешевші, неестетичні й недовговічні конструкції, внаслідок чого у свідомості українців ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 5 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження продажів щебеню в Україні. В ході роботи було проаналізовано: загальний обсяг продажів, структура за покупцями, видами продукції, ціни – динаміка за 2024 рік та поточні ціни на грудень 2024 року.
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 60, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 51 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку паперових виробів. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану ринку паперової основи. Зроблено SWOT та PESTLE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринок.З 2019 до 2022 року ринок ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 25 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку добрив сапропель в Україні та світі за 2021-2024 рр. для отримання детального опису поточного стану ринку, його тенденцій та перспектив, ідентифікувати головні проблеми та потенційні ризики. А також, проаналізувати перспективні напрямки розвитку ринку добрив сапропель в Україні.Сапропель – це органо-мінеральне відкладення, що формується в прісноводних водоймах з залишків водоростей, мікроорганізмів, планктону та інших органічних ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку паперових стаканчиків в Україні у 2023-2024 рр. В звіті описані паперові стаканчики за кодом УКТЗЕД: 482369.Основні тенденції до споживання паперових стаканчиків в Україні:- Екологічна свідомість: Зростає попит на паперові стаканчики через підвищену обізнаність про екологічні проблеми та зменшення використання пластику.- Повернення McDonald's в Україну: Відновлення мережі сприяє зростанню попиту на паперову упаковку, зокрема стаканчики ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting було проведено маркетингове дослідження ринку ковбасних виробів і м’ясних делікатесів у м.Житомир з метою визначення рівня впізнаваності бренду N, аналізу його споживання та наявності конкурентів у цій продуктовій категорії. Дослідження проводилось комбінованим методом опитування (50 на 50 – телефонні CATI та особисті інтерв’ю) загальною вибіркою 400. Були з’ясовані частота, ситуації, особливості споживання за видами ковбасних виробів (варені, копчені ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку CRM та ERP систем в Україні. Наведено основні показники ринку та основні сервіси. ERP (Enterprise Resource Planning) система – це програмне забезпечення для управління компанією, що об’єднує та автоматизує основні процеси управління підприємством.ВВП країни є одним з основних показників, що характеризує загальний стан економіки країни, потенційний сукупний рівень споживання та стан всіх галузей країни. ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 17 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бутильованої питної води в Україні протягом 2019-2024 рр. Ринок бутильованої води в Україні представлений широким асортиментом продукції, що розрізняється за фізико-хімічними властивостями, способом виробництва та рівнем мінералізації. У зв’язку з економічними та соціальними факторами, ринок зазнав значних змін за останні роки. Незважаючи на війну та економічну нестабільність, попит на бутильовану воду залишається високим, що ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 25 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку пального в Україні за 2021-2024 рр. До 2022 року в Україні працювало близько 6-7 тисяч АЗС, включаючи як великі мережі, так і дрібні. У 2023 роках ринок поступово відновлювався, але не досяг довоєнного рівня. У 2024 році обсяги реалізації пального знизилися порівняно з 2023-м, і наразі немає тенденцій до зростання, якщо воєнно-політична ситуація в країні ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку футболк з принтами в Україні у 2021-2024 рр. В звіті описані футболки за кодом УКТЗЕД: 6109.Ринок футболок із принтами в Україні протягом 2021-2024 рр. зазнав значних змін під впливом макроекономічних чинників, споживчих уподобань та умов ринкової конкуренції. Ці чинники сформували динаміку, яка визначає сучасний стан і перспективи розвитку ринку.У 2024 році суспільство обирає комфортний ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела маркетингове дослідження на основі відкритих даних Державної митної служби України щодо ринку ігрових приставок у часовому проміжку 2021 – 1 половина 2024 року. Були вивчені особливості імпорту, дистрибуції, асортимент, ціни, канали просування, споживацькі уподобання. Розроблений прогноз на 2025-2028 рр. Під час дослідження було вивчено вплив російсько-української війни на конфігурацію ринку.
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку сигарет за період з 2016 по 5 місяців 2024 року. Зроблено оцінку кількості курців, проаналізовані зміни у попиті у зв’язку з повномасштабним російським вторгненням, розглянуто перспективи розширення ніші ТВЕН та вейпів за рахунок жіночої аудиторії та молоді внаслідок формування нових споживчих смаків. Проведено кількісний розрахунок ємності ринку, імпорту та експорту, частку «тіні». На основі проаналізованої ...
Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 28 |
Таблиць: | 30 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку похідних торфу в Україні. У рамках поточного дослідження проаналізовано тенденції ринку торфу та показники зовнішньоекономічної діяльності національних виробників.Тенденції на ринку торфу України до 2019 року здебільшого були позитивними, проте з 2020 року відбулися коливання щодо обсягів виробництва паливного торфу як у натуральному, так і у грошовому вираженні. Також, на ринку присутні товари-субститути, що впливають на ...
Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
Кількість сторінок: | 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 35 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку соняшникової олії в Україні у 2019-2024 рр. В звіті описана соняшникова олія за кодом УКТЗЕД: 1512.Соняшникова олія — це рослинна олія, яку отримують шляхом пресування або екстрагування з насіння олійних сортів соняшнику. Олія має широке застосування в харчовій, фармацевтичній, косметичній промисловості, сільському господарстві та технічних цілях. Ринок соняшникової олії є важливою складовою агропромислового сектору, ...
Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
Кількість сторінок: | 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 24 |
Таблиць: | 39 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку соків України. В рамках поточного дослідження проаналізовано тенденції даного ринку, зокрема в розрізі ринку соків прямого віджиму.Згідно з повідомленням журналу «Садівництво», у 2022-2023 роках Україна експортувала рекордний обсяг яблучного концентрату, що було пов’язано з виходом світової економіки з кризи, що виникла після пандемії. Також дане явище пояснюється рекордно низьким врожаєм яблук в США та Китаї. ...
Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку спеціалізованих та медичних рукавичок. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.З початку 2022 року в Україні відбувся ряд подій які негативно вплинули на економіку країни в цілому. Власне виробництво більшості категорій товарів суттєво скоротилося, що в результаті мало відображення на зниженні експорту відповідно. Ринок медичних та спеціалізованих (для домашньої ...
Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 20 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку мінеральних добрив в Україні за 2021-2024 роки з прогнозами на 2025-2028 роки. Дослідження охоплює ключові тенденції, динаміку виробництва, зовнішньої торгівлі, споживання та інвестиційну привабливість. Розглядаються фактори, які впливають на структуру ринку, зокрема макроекономічні аспекти, такі як коливання цін на газ, валютний курс і міжнародна конкуренція.Основні виробники орієнтовані на випуск азотних і фосфорних добрив, в той ...
Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
Кількість сторінок: | 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку комбікормів в Україні за період з 2019 по 2023 рік з метою виявлення різноманітних факторів, які впливають на його стан та перспективи.В рамках аналізу було проведено дослідження внутрішнього виробництва та зовнішньої торгівлі, виявлено основні фактори впливу на ринок.
Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
Кількість сторінок: | 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітики Pro-Consulting дослідили ринок питної бутильованої води в Закарпатській області. У звіті досліджено: критерії вибору питної води.Основними каналами реалізації та просування питної води є безпосередньо точки продажу. Найпоширенішим місцем для придбання бутильованої води є супермаркет. Водночас високою популярністю користуються магазини біля дому.Найчастіше респонденти отримують інформацію через соцмережі (найчастіше – Facebook).Телебачення, месенджери, інші соціальні мережі мають приблизно однакову частку серед зазначених ...
Дата підготовки: | Лютий 2025 року |
Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку добровільного медичного страхування (ДМС) в Україні за 2023–2024 рр. Дослідження охоплює аналіз поточних тенденцій ринку, ключових операторів, цінової політики, категорій споживачів та факторів, що впливають на розвиток галузі.Ринок ДМС України залишається важливим елементом системи охорони здоров’я, хоча стикається з низкою викликів, зокрема недостатньою законодавчою регуляцією, низьким рівнем довіри споживачів та впливом воєнних дій. Основними ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.