in stock

Аналіз цін на цемент в Україні в 2012 році . 2020 рік

Дата підготовки: Травень 2020 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 4
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели аналіз цін на цемент в 2012 році. В ході дослідження було проаналізовано оптові і роздрібні ціни, в залежності від регіонів і постачальників, їх динаміку, річний і помісячний індекс цін виробників цементу, а також, на підставі новин і публікацій, охарактеризовано основні чинники, які вплинули на зміну цін.Цемент - один з найпопулярніших будівельних матеріалів, який використовується як самостійно, так ...

in stock

Дослідження ринку СТО для вантажних автомобілів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Травень 2020 року
Кількість сторінок: 100, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 32
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку СТО для вантажних автомобілів, в ході якого було проаналізовано основні тренди і тенденції на ринку вантажних автомобілів і проведено його сегментацію в залежності від марок, віку, середньої вантажопідйомності авто, оцінено обсяг послуг СТО, досліджено діяльність основних операторів ринку і їх конкурентоспроможність. Окрему увагу було приділено ціноутворення на рику в залежності від виду послуг. Також, була ...

in stock

Дослідження ринку ламінованого МДФ України. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 13
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку ламінованого МДФ. У звіті детально розглянуті імпортні поставки - в розрізі товщини, торгових марок, географії поставок, компаній-імпортерів, компаній-постачальників і цін. Також проведена оцінка виробництва в Україні, проаналізовано асортимент, тенденції та ціни на ринку ламінованого МДФ.МДФ (MDF-medium-density fiberboard) - це деревоволокнисті плити середньої щільності. МДФ широко застосовується для виробництва меблів, дверей. Матеріал легко піддається зовнішній обробці, ...

in stock

Аналіз імпорту термотехніки в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 12, Excel
Графіків і діаграм: 35
Таблиць: 35
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз імпорту термотехніки в Україну. Звіт представлений в форматі Excel. Документ містить наступні дані: загальний обсяг імпорту в кількісних і грошових показниках в 2019 р .; структура по підкатегоріями техніки; Географія імпорту по країнах; структура імпорту по компаніям; структура по торговим маркамУ звіті представлені наступні категорії товарів: промислові котли, побутові котли, бойлери, проточні водонагрівачі, газові колонки, побутові ...

in stock

Аналіз ринку паперових стаканчиків в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 18
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку паперових стаканчиків в Україні. У звіті представлено загальний огляд ринку паперових стаканчиків в Україні: аналіз тенденцій розвитку ринку, розрахована ємність ринку паперових стаканчиків в Україні, проведено структуризацію ринку паперових стаканчиків в Україні. Проведено аналіз виробництва і зовнішньої торгівлі ринку паперових стаканчиків в Україні. Відображений асортимент і ціноутворення на ринку паперових стаканчиків в Україні. Проведено аналіз ...

in stock

Паспорт ринку спецій для ковбасних виробів України. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку спецій для ковбас - це суміші які використовуються у виробництві для збільшення смаку готового продукту. На українському ринку спецій для ковбас в 2019 році були присутні 9 компаній виробників. У 2019 на ринку переважно знаходяться імпортні товари, 80% від загального обсягу на ринку. Виробництво займає 20% відповідно, що означає що імпортні спеції більше цінуються ...

in stock

Аналіз ринку медичних і спеціалізованих рукавичок в Україні в 1 кв. 2020 року

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку медичних і спеціалізованих рукавичок, в ході якого було проаналізовано основні тенденції та тендерні закупівлі, оцінено виробництво, розрахована ємність ринку, досліджено зовнішню торгівлю, ціноутворення на ринку, побудовано прогнози подальшого розвитку. Також, в кожному сегменті були виділені і проаналізовані основні оператори ринку.Основні зміни, які торкнулися ринку медичних і спеціалізованих рукавичок як України, так і інших країн світу ...

in stock

Дослідження ринку доставки суші в Лос-Анджелесі. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 45 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку доставки суші в Лос-Анджелесі. У звіті розглянуті тенденції ринку суші-ресторанів і доставки їжі в США, державне регулювання на ресторанному ринку (ліцензії, податки), проаналізовані оператори ринку доставки суші в Лос-Анджелесі в низькому і середньому ціновому сегменті, агрегатори доставки готової їжі, які популярні в ЛА, їх умови і ціни.За результатами дослідження ринку доставки суші в Лос-Анджелесі була ...

in stock

Дослідження ринку франчайзингових послуг в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 25
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку франчайзингових послуг в Україні, в ході якого було проаналізовано основні тенденції на ринку, розраховано обсяг ринку, визначено основних операторів, що реалізують франчайзингові послуги (консалтингові послуги в сфері франчайзингу), і охарактеризована їх діяльність. Був проведений детальний аналіз розвитку ринку франчайзингу в Україні з оцінкою кількості франчайзингових точок і структури ринку в розрізі походження франшизи, сфери економіки ...

in stock

Аналіз ринку дощок з сухостою в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 13
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку дощок з сухостою України, в ході якого було проаналізовано основні тенденції на ринку, оцінено легальне і тіньове виробництво, розраховано ємність ринку, визначено основних операторів і охарактеризовано їх діяльність. Виходячи з того, що значна частка продукції реалізується за кордон, особлива увагу під час аналізу приділялася експорту, основним гравця, географії поставок і експортними цінами. Також було оцінено ...

in stock

Аналіз ринку БАДів України. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 16
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринків БАДів. В ході аналізу було охарактеризовано основні тренди і тенденції ринку, опрацьовані закони, що регулюють галузь, податки, імпортні та експортні мита. Також було розраховано ємність ринку, проаналізовано імпорт та експорт, визначено основних операторів ринку і досліджено їх діяльність. Були охарактеризовані цільова аудиторія та основні канали збуту, побудовані прогнози подальшого розвитку ринку.На законодавчому рівні, біологічно активні ...

in stock

Аналіз фармацевтичного і аптечного ринку України. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 83, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 83
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження фармацевтичного і аптечного ринку в Україні. Станом на початок 2020 року цей ринок продовжує активно розвиватися, показуючи темпи приросту як в гривневому, так і в доларовому вираженні.Кількість аптек на ринку України за останній час істотно не змінювалась, але в 2020 році кількість аптек становило на 723 торгових точки менше в порівнянні з 2019 роком. Необхідно підкреслити тенденцію ...

in stock

Аналітична довідка ринку бананів України. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку бананів, в ході якого проаналізували помісячний імпорт в Україну і обсяг продажів, визначили основних операторів ринку і їх частки. Окремо було проаналізовано ціни і основних покупців (FMCG-рітейлери) для подальшої роздрібної торгівлі.

in stock

Аналіз ринку флоат-скла України. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 77 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 39
Мова звіту: російська

Скляна промисловість в світі є галуззю, що динамічно розвивається. Затребуваність даного продукту на сьогоднішній день викликана розвитком автомобільної промисловості, а також сформованими тенденціями в будівельній галузі.Основними виробниками і споживачами листового скла в світі вважаються Китай, Північна Америка і Європа. А основними провідними компаніями є Pilkington, Asahi, Guardian і Saint-Gobain.Однією з основних особливостей ринку флоат-скла в Україні є його повна імпортозалежність. ...

in stock

Аналіз ринку сухих будівельних сумішей в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 31
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сухих будівельних сумішей в Україні. У звіті представлено загальний огляд ринку сухих будівельних сумішей в Україні: загальна характеристика ринку сухих будівельних сумішей в Україні, державне регулювання ринку сухих будівельних сумішей в Україні, проаналізовано основних операторів ринку сухих будівельних сумішей в Україні, зовнішня торгівля на ринку сухих будівельних сумішей в розрізі категорій в Україні, проаналізовано стан ...

in stock

Аналіз ринку медичних виробів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 44
Таблиць: 24
Мова звіту: російська

Ринок досліджуваних медичних виробів є стабільним (крім кетгутів), рівень обсягів виробництва зростає. Вата, марля та подібні вироби, а також кетгут в 2019 році показали позитивний темп. Ринок клейких перев'язувальних виробів знизився менше ніж на 1%, однак у всій досліджуваної групи позитивні тенденції щодо нарощування обсягу ринку.Ринок клейких перев'язувальних матеріалів залежить від імпорту. На ринку інших досліджуваних категорій національне виробництво перевищує ...

in stock

Аналіз ринку крафтового пива в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 47 Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

Підготовлене дослідження ринку крафтового пива аналітиками Pro-Consulting описує як загальнонаціональні тенденції, так і ринок Києва зокрема. Звіт містить інформацію про поточні тенденції розвитку; оцінку обсягів споживання крафтового пива, а також сегментацію ринку пива в цілому; надана інформація про основні закони і податкову політику держави в сфері виробництва і реалізації пива в Україні. Розраховані обсяги виробництва, а також перераховані і дана ...

in stock

Дослідження ринку послуг таксі в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 51, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку послуг таксі в Україні. В ході аналізу було охарактеризовано основні тренди і тенденції розвитку ринку в Україні з виділенням м. Київ, розраховано ємність ринку, визначено основних операторів ринку і досліджено їх діяльність. Також досліджено цільову аудиторію, побудовано прогнози подальшого розвитку ринку, охарактеризовано бар'єри виходу на ринок і ризики.Ринок послуг таксі в Україні завжди був швидкозростаючим ...

in stock

Аналіз асортименту операторів ринку ізоляторів та фундаменту. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 29
Мова звіту: українська

Основными товарами, наличие которых в ассортименте операторов рынка, которые были заявлены для проведения исследования, являются изоляторы и железобетонные изделия, код ННП данных товаров приведены в таблице ниже. Данные категории групп товаров не производятся одинаковыми методами или на одном заводе.В ходе исследования было выявлено, что в Украине пока нет одного дистрибьютора или производителя, который бы имел весь перечень необходимых товаров в ...

in stock

Аналіз ринку точного землеробства України. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 34 Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 13
Мова звіту: українська

За різними даними окремі елементи «точного землеробства» запроваджені на 20-40% територій оброблюваних угідь України. Такі данні підтверджують данні Державної служби статистики України стосовно структури угідь фермерських господарств усіх форм власності. Системи «точного землеробства» досі залишаються дорогими майже для всіх невеликих Агро виробників, та для більшості середніх, якщо казати про комплексну систему. Системи «точного землеробства» доцільно запроваджувати на пощаді понад 1000 га. Виходячи ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами