Аналіз ринку ігрових приставок в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 31
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку ігрових приставок в Україні. В ході роботи було проаналізовано: основні тенденції, імпорт, основних операторів за категоріями товарів, послуг, просування, відгуками. Оцінено асортимент, вартість продукції, споживачів та їх вподобання. Під роботою підведені висновки, розроблені прогнозні тенденції, рекомендації по розвитку, SWOT та PEST LE аналізи.Повномасштабне вторгнення. Повномасштабне вторгнення повністю відділило ринок України від ринку так ...

Аналіз ринку макулатурного туалетного паперу в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 34
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку макулатурного туалетного паперу в Україні, 2021 – 9 міс. 2024 рр. Для проведення аналізу ринку макулатурного туалетного паперу в Україні компанія «Про-Консалтінг» використовувала код УКТЗЕД: 4818 10 (туалетний папір).Основна частка ринку складається з продукції, виготовленої з вторинної сировини (макулатури). Це забезпечує нижчу собівартість виробництва та екологічність продукту. Хоча сегмент паперу зі 100% целюлози зростає ...

Аналіз ринку алкогольних напоїв на основі фруктового спирту в Україні. 2021-І пол. 2024 рр.

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 49
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку алкогольних напоїв на основі фруктового спирту. В ході роботи було проаналізовано: тенденції та тренди ринку, виробництво, імпорт, експорт, основних виробників, стан суміжних галузей, асортимент, ціни та ціноутворення, брендинг, споживання та споживчі вподобання. Під роботою підведені висновки та прогнозні тенденції. Розроблений SWOT та PEST LE аналізи. Для роботи було проведене експертне опитування для аналізу ...

Аналіз ринку ділового одягу в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 42
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку ділового одягу в Україні. Маркетингове дослідження ринку охоплює період з 2021 року по 6 місяців 2024 років. Звіт за результатами аналізу ринку ділового одягу містить розрахунок обсягу та динаміки його зміни на підставі даних про виробництво, зовнішню торгівлю та споживання.Товар, що досліджується, включає блузки, сорочки, сорочки з короткими рукавами, чоловічі та жіночі, з трикотажного ...

База меблевих магазинів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 1, Exel
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала базу контактів меблевих магазинів в Україні. До бази включені роздрібні магазини та невеликі мережі, що працюють в сфері продажів меблів для дому та офісів (корпусні та м’які меблі, для спальні, кухні дитячі тощо). У базі наведені контактні дані магазинів (місто розташування, повна адреса, контактний номер телефону, сайт (за наявності), статус активності та категорія.

Дослідження ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 27
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні в 2019 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Український ринок теплоізоляційних матеріалів наразі переживає період відновлення після початку війни росії проти України. Економічний спад у 2022 році викликаний наслідками військових дій, зменшення об’ємів будівництва привело до зменшення на ...

Дослідження ринку чайного концентрату в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку чайного концентрату в Україні в 2019 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Український ринок чайного концентрату постійно розвивається, незважаючи на війну росії проти України. Сам чайний концентрат може використовуватись в якості заміни звичайному чаю чи каві, а в літку може подаватись, як ...

База закладів б‘юті індустрії (косметологічні салони, салони краси, барбершопи та інші) в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 3
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала базу закладів б’юті індустрії в Україні. До бази включені заклади, що працюють в сфері косметологічних послуг та краси, а також включені лікарні, що мають стоматологічні кабінети, стоматологічні клініки та кабінети, заклади щелепної хірургії. У базі відображається код ЄДРПОУ компанії, назва закладу, вид діяльності (спеціалізація), адреса та контактний номер телефону, а також рейтиг (оцінка за відгуками).

Аналіз ринку збуту меляси в регіонах України. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 5
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками ринку Pro-Consulting було досліджено ринок збуту меляси. В ході роботи було проаналізовано загальні показники ринку, продукти де використовують мелясу, обсяги її переробки, експорт, співставлення попиту та пропозиції на ринку. Під роботою підведені висновки про доцільність її використання для різних видів продукції.Об’єктом поточного дослідження є меляса – супутній продукт виробництва цукру з цукрових буряків. При переробці рослинної сировини з вмістом ...

Аналіз ринку безалкогольних газованих лимонадів на основі соку в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 33
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку безалкогольних газованих лимонадів на основі соку в Україні. В ході роботи було проаналізовано: тенденції на ринку, виробництво, імпорт та експорт, стан суміжних галузей. Описані головні оператори, асортимент, ціни та ціноутворення, брендинг та споживання. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнози, SWOT, PESTLE аналізи. Для роботи було проведена фокус-групова дискусія «Соковмісні газовані напої».Безалкогольні газовані лимонади ...

Аналіз ринку сільськогосподарських тракторів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено аналіз ринку тракторів в Україні за період 2021 – 5 міс. 2024 рр. Ринок тракторів в Україні є важливою складовою сільського господарства, і його розвиток залежить від багатьох факторів, зокрема економічних умов, технологічного прогресу та державної підтримки. Однак військовий конфлікт, дефіцит пального та старіння технічного парку створюють суттєві проблеми. Попри це, модернізація агросектора, зростаючі вимоги ...

Аналіз ринку води в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 48
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку води в Україні в 2021 – 2023 рр., проаналізовані обсяги реалізації фасованої питної води, мінерально природно-столової газованої та негазованої води.Проведений аналіз показав, що протягом періоду дослідження в Україні відбувалося зменшення обсягів реалізації фасованої мінеральної природно-столової негазованої води в Україні та стабільне зростання продажів фасованої мінеральної природно-столової газованої води. Це свідчить про те, що ринок ...

Аналіз ринку готельної нерухомості в Бодрумі. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку готельної нерухомості в Бодрумі, Туреччина станом на 2024 р. За результатами аналізу, звіт містить огляд поточної пропозиції на ринку готельної нерухомості в сегменті п’яти зірок, аналіз основних гравців на ринку, цінову політику в готелях, тренди та споживчі вподобання.Туристичний ринок відпочинку змінюється з кожним роком. На його зміни впливають економічні показники, політичні та соціально-демографічні показники. ...

Аналіз ринку SPC–підлогового покриття в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 21
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку SPC-підлогового покриття в період 2021-2024 років. Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку. Надано перелік та опис основних операторів ринку України. Наведено ключові показники ринку.SPC (Stone Plastic Composite) – тип підлогового покриття, що складається з композитного матеріалу, який містить натуральний кам'яний порошок і полімери (карбонат кальцію (вапняк) і полівінілхлориду). Це покриття для підлоги на твердій мінерально-полімерної ...

Аналіз імпорту деталей для газового обладнання в Україну. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження імпорту деталей для газового обладнання. В ході роботи був розроблений загальний аналіз імпорту за період 2023-9 місяців 2024 рр. в натуральних показниках, а також за розподілом за найменуванням товару по обсягам, географії та імпортерам. Під роботою підведені загальні висновки.

Моніторингове дослідження ринку вантажних перевезень України та Польщі. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження на тему динаміки та структури імпорту та експорту України та Польщі у 2022 – 1 половині 2024 року, визначено структуру перевезень за видом транспорту та визначено головних гравців ринку міжнародних автомобільних перевезень в обох країнах. В результаті цього дослідження можна зробити наступні висновки.Основними торговими країнами-партнерами з імпорту України у 2023 році були Польща, КНР та ...

Аналіз імпорту запчастин до газового обладнання в Україну. 2023-І пол. 2024 рр.

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведене дослідження імпорту запчастин до газового обладнання в Україну. В ході роботи було проаналізовано продукцію за кодами, її загальний обсяг в штуках (комплектах) та в мільйонах гривень, імпорт за видами, географією поставок та імпортерами. Під роботою були підведені загальні висновки.

Аналіз ринку послуг доставки в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 73
Графіків і діаграм: 67
Таблиць: 65
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку послуг доставки в Україні в період 2023-2024 років. Проаналізовано загальну ємність ринку (кількість поштових відправлень), стан основних операторів ринку та сегмент міжнародної доставки.Ринок послуг доставки в Україні є доволі розвиненим. Якість послуг українських операторів не поступається компаніям з розвинених країн світу. В 2022-2023 році ринок зазнав суттєвих змін. Війна призвела до часткової перебудови логістичних ...

Аналіз ринку систем відеоаналітики в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку аналітичних відеосистем в Україні станом на 2024 рік. Ринок аналітичних систем, включаючи аудіо- та відеоаналітику, демонструє стійке зростання завдяки підвищенню попиту на інтелектуальні системи безпеки, зростанню кіберзагроз та необхідності автоматизації аналізу великих обсягів даних. Прогнозується, що до 2025 року обсяги ринку значно збільшаться завдяки впровадженню нових технологій та зростаючому попиту на аналітичні системи в ...

Аналіз вартості оренди комерційної нерухомості для автосалонів у м. Львів. 2024 рік

Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 9
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз вартості оренди комерційної нерухомості для автосалонів у м. Львів на 2024 рік. За результатами аналізу, звіт містить обґрунтування поточної пропозиції комерційної нерухомості з акцентом використання приміщення під автосалони у Львові, вартість оренди за характеристиками приміщення та районами розташування.Ринок комерційної нерухомості у Львові демонструє певні тенденції, зокрема, зростання попиту на малі площі, які часто використовуються для ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами