in stock

Аналіз ринку HoReCa в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa в Україні. Проаналізовано фактори, що впливають на ринок, основні показники, які пов’язані з персоналом та тренди у переформатуванні й відкритті нових закладів. В ході аналізу було проаналізовано загальні показники ринку в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано кількість закладів, кількість за форматами, середній чек, кількість посадкових місць, частку мережевих закладів та помісячну виручку. Окрім ...

in stock

Аналіз ринку пакувальної плівки в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

in stock

Аналіз ринку сої в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 29
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку сої в Україні, як один з важливих сегментів агропромислового комплексу, який відіграє значну роль у забезпеченні продовольчої безпеки та розвитку експортного потенціалу країни. Військовий конфлікт вплинув на всі аспекти аграрного сектору, включаючи виробництво, споживання, експорт та інвестиційні процеси. Цей аналіз охоплює ключові тенденції та виклики, з якими стикнувся ринок сої в Україні з 2021 до ...

in stock

Аналітична записка по ринку гіпсокартону в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку гіпсокартону в Україні. Досліджено виробництво гіпсокартону в Україні. Були виділені головні фактори впливу на ринок.У рамках аналізу було детально розглянуто зовнішню торгівлю гіпсокартоном в Україні. Додатково, досліджено структурування імпорту гіпсокартону в Україну за видами.Також, проаналізовано сегменти будівництва та ремонту в Україні.     ...

in stock

Аналіз імпорту рослинного молока та продуктів на його основі в Україну. 2023-1 кв. 2024 рр.

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: Excel, 1 табл.
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Про-Консалтінг проведений аналіз імпорту рослинного молока та продуктів на його основі, виокремлені категорії товарів як то вершки, морозиво та йогурти на рослинній основі (органічно-рослинний замінник вершків), рослинні види молока (соєве, кокосове тощо) та напої безалкогольні на їх основі, інші веганські питні продукти на рослинній основі. База дає можливість виокремити продукти за видами, імпортерами та торгівельними марками продукції. Що ...

in stock

Аналіз ринку закладів громадського харчування в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa в Україні. Проаналізовано фактори, що впливають на ринок, законодавчі зміни та тренди у переформатуванні й відкритті нових закладів. В ході аналізу було проаналізовано загальні показники ринку в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано кількість закладів, кількість за форматами, середній чек, кількість посадкових місць, частку мережевих закладів та помісячну виручку. Окрім цього, охарактеризовано основних постачальників ...

in stock

Аналіз ринку бензину та дизельного палива в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 5
Мова звіту: українська, російська, англійська

У період з початку 2020 року до лютого 2022 року закупівельна вартість 1л палива демонструвала незначні коливання зі стійкою тенденцією плавного підвищення. Однак з початком повномасштабної війни ціни як на бензин, так і на дизель значно збільшилися. Це пов'язано з припиненням постачання від найбільших країн-експортерів – Росії та Білорусі, зміною постачальників та логістики постачання палива.Збут палива на ринку України відбувається ...

in stock

Аналіз ринку біонічних протезів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 63, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринка біонічних протезів в Україні, як частини реабілітаційного комплексу, а також охарактеризовані можливості для подальшого розвитку на сучасному етапі ринкової економіки.Щороку у світі роблять понад 1 млн ампутацій. Головні причини — діабет та травми, але є ще й ті, хто не має кінцівок від народження. Війна в Україні стала серйозним випробуванням для тих, хто отримав ...

in stock

Аналіз ринку сухофруктів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 12
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сухофруктів для таких категорій продукції як курага, сушені сливи (чорнослив), фініки, родзинки, журавлина, інжир, манго та суміші сушених фруктів. Під час аналізу були охарактеризовані загальні показники даного ринку, проаналізовано виробництво сухофруктів в Україні та динаміку торгівлі, а також визначені основні експортери та імпортери продукції у розрізі видів.Ринок сухофруктів стає все більш популярним завдяки способу ...

in stock

Аналіз роздрібної торгівлі продуктами харчування та товарами широкого асортименту в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting виконано аналіз ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування та товарами широкого асортименту, у період 2021 – 2023 рр. Проведено аналіз українських тенденцій розвитку ринку, надано оцінку змінам, що відбулися в галузі за останні 3 роки.FMCG (Fast Moving Consumer Goods) ритейл - сегмент роздрібної торгівлі, який спеціалізується на швидко рухливих товарах споживчої групи, таких як продукти харчування, напої, засоби особистої ...

in stock

Аналіз роздрібної торгівлі в спеціалізованих магазинах в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 5
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні. Показано основні показники ринку за 3 роки. Проаналізовано динаміку продажів на роздрібному ринку. Також досліджено імпорт основних категорій товарів роздрібного ринку. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано динаміку цін на продукцію та основні фактори, що впливають на ціну товарів на українському роздрібному ринку. ...

in stock

Аналітична записка по ринку картоплі фрі в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 4
Мова звіту: украинский, русский, английский

Компанією Pro-Consulting було проведено детальний аналіз ринку картоплі фрі в Україні за період з 2021 року по травень 2023 року. Основна увага приділяється оцінці ринкових тенденцій, попиту та пропозиції, цінової динаміки, а також визначенню основних гравців ринку та їхньої ринкової частки. Вивчено вплив економічних, соціальних та політичних чинників на розвиток ринку картоплі фрі.Згідно з отриманими результатами, ринок картоплі фрі в ...

in stock

Аналіз ринку консервованих продуктів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 51
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting проаналізовано ринок консервованих продуктів в Україні, 2023 р. Проведено аналіз світових та українських тенденцій розвитку ринку, надано оцінку змінам, що відбулися в галузі за останні роки.Ринок консервованих продуктів в Україні є досить розвиненим і різноманітним. Основні гравці на ринку - це великі компанії, які виробляють консерви масового вжитку, а також місцеві виробники, які спеціалізуються на місцевих традиційних продуктах.Найпопулярніші ...

in stock

Аналіз ринку пакувальної плівки та брендових пакетів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку плівки в Україні. Проаналізовано ємність українського ринку поліетиленової пакувальної плівки та брендованих пакетів. Показано основні показники ринку за 5 років. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво поліетиленової пакувальної плівки та брендованих пакетів, в тому числі зі структурою виробників. Наведено основний асортимент продукції, що присутній на українському ринку. Розглянуто імпорт полімерів. Наведено ...

in stock

Аналітична записка з ринку кінотеатрів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, було досліджено трансформації та перспективи ринку кіно в Україні у 2023 році, враховуючи внутрішні та зовнішні фактори. Зазначено, що хоч ринок кіно в Україні зазнав суттєвих труднощів через війну та пандемію COVID-19, пост-воєнне відновлення може стати ключовим драйвером росту, особливо за умови стабілізації ситуації в країні. Домінування мереж кінотеатрів, таких як Планета Кіно та Multiplex, є важливим ...

in stock

Аналіз ринку косметологічних послуг в Одессі. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку косметологічних послуг в Одесі за 2017-2023 рр.Сучасний світ краси та косметології перебуває в стані постійної еволюції, таким чином ринок косметологічних послуг в Україні не залишається осторонь цих глобальних змін. Взаємозв'язок між розвитком косметологічних послуг в Україні та світовими тенденціями є ключовим аспектом, який формує споживчі уподобання, спонукає до інновацій та створює унікальний косметологічний ландшафт ...

in stock

Аналіз ринку дорожнього будівництва в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку дорожнього будівництва в Україні. Показано ринковий потенціал і можливості галузі, майбутній розвиток у відповідних сегментах. Наведено поточні плани та проекти по секторам. Будівництво стало однією з галузей, що найбільш постраждала внаслідок повномасштабної агресії росії. Будівельна галузь середньому впала на 60-70% в 2022 році. За оцінками KSE Institute, загальні прямі збитки від військової агресії РФ ...

in stock

Аналіз ринку сантехніки в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку санітарно технічних виробів в Україні. Наведено основні показники ринку за 5 років. Проаналізовано ємність українського ринку сантехніки, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво санітарно-технічних виробів в Україні. В звіті розглянутий ринок в розрізі керамічних та фаянсових санітарних виробів для туалетів та ванни. Рівень конкуренції на роздрібному ...

in stock

Аналіз споживання квасу в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 38
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження позицій квасу на ринку. Дослідження позицій квасу на ринку було проведено шляхами фокус-груп у Києві та Львові, а також телефонних опитувань у Києві, Дніпрі та Львові. За результатами фокус груп було отримано: Портрет покупця та споживача;Структурування та сегментацію споживання;Впізнаваність брендів на ринку;Практики і сценарії споживання квасу;Критерії вибору квасу та драйвери купівлі;Популярність тверджень про квас;Оцінка різних видів квасу після дегустації;За результатами ...

in stock

Аналіз можливості виходу ринку теплоізоляційних матеріалів (базальтова вата). 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 34
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження щодо економічної доцільності будівницта заводу з теплоізоляційних блоків з базальтової вати.В ході аналізу було охарактеризовано особливості ринку в Україні, проаналізовано динаміку цін в Україні та Європі на базальтову вату та товари-замінники, а також фактори впливу на ціну. Зокрема, було досліджено наявність сировинної бази в Україні, існуючі технології на ринку (виробничі лінії) та надано висновки щодо ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами