Дата підготовки: | Травень 2023 року |
Кількість сторінок: | 4 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 5 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку комерційної нерухомості у Львові. Було проаналізовано теперішній стан та перспективи розвитку в Україні. Через повномасштабну війну в Україні велика кількість підприємств дислокується на більш безпечні регіони України, зокрема у Львів. В даному звіті було проаналізовано пропозиції на ринку комерційної нерухомості. Було виділено такі ключові аспекти, як: площа, стан ремонту, наявність вентиляції, наявність меблів, ціна оренди та ...
Дата підготовки: | Травень 2023 року |
Кількість сторінок: | 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 51 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting здійснено аналіз сантехнічних виробів в Польщі. Досліджено виробництво, види, зовнішню торгівлю, асортимент та ціни на ринку сантехнічних виробів в Польщі.Ринок сантехнічних виробів у Польщі є досить розвиненим та конкурентним. Польща є однією з провідних країн Європи у виробництві сантехнічного обладнання та матеріалів. Їх перевагою є висока якість і відносно помірні ціни в порівнянні з пропозицією інших західних ...
Дата підготовки: | Травень 2023 року |
Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку індустріальної та складської нерухомості України з акцентом на м. Дніпро.Одним з найбільш постраждалих від російської агресії сегментів є складська нерухомість. В перші місяці повномасштабного вторгнення спостерігалась динаміка зниження попиту на складські приміщення на сході, півдні, а також в центральних регіонах країни, що пояснюється ризиком втрати продукції на складах у цих регіонах. Це змусило орендарів постраждалих ...
Дата підготовки: | Травень 2023 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз ринку додатків для батьківського контролю. Проаналізовані переваги, тарифи, можливості найпопулярніших додатків.Ринок додатків батьківського контролю є досить новим і розвивається дуже швидко. Це пов'язано зі зростанням свідомості батьків про необхідність контролювати активність своїх дітей в Інтернеті та на мобільних пристроях. Це, у свою чергу, пов’язано з тим, що зараз діти отримують доступ до мережі Інтернет набагато ...
Дата підготовки: | Травень 2023 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз медичних центрів в Києві та агломерації. Проаналізовано обсяги ринку, основних операторів та їх частки, середні поточні ціни та асортимент медичних послуг, розташування клінік. Ринок медичних послуг в Києві є досить розвиненим та конкурентним, що вимагає від підприємств, що працюють у цій сфері, високої якості та ефективності надання послуг. Приватні медичні центри зазвичай володіють сучасними технологіями та медичним обладнанням, ...
Дата підготовки: | Травень 2023 року |
Кількість сторінок: | 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 26 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку медичних тестів в сегменті «алергічна панель» в Україні, який включає 3 гравців: приватні лабораторії, продавці тест-систем та обладнання до них. В роботі було описано структура проведення досліджень та фактори впливу на галузь. Наведено структурування та сегментація ринку, опис основної інформації щодо регулювання галузі. Виділено основних операторів ринку з їх описом та проведено аналіз щодо ...
Дата підготовки: | Травень 2023 року |
Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку фармсировини та фармацевтичних препаратів в Україні. Було проаналізовано теперішній стан та перспективи розвитку в Україні. Ринок фармацевтичних препаратів та продукції стабільно зростав протягом останніх п’яти років, незважаючи на виклики, які поставали перед ним. Зокрема, мова йде про пандемію коронавірусу, коли через зменшення контакту між людьми разюче скоротилась загальна кількість захворювань. Проте, через повномасштабне вторгнення росії ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 21 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку медичних послуг у сфері психологічної реабілітації. В звіті проаналізовано поточну модель надання медичних послуг у сфері ментального здоров’я, а також у сфері психологічної реабілітації.Останнім часом ринок медичних послуг у сфері психологічної реабілітації в Україні почав активно розвиватися. Цьому сприяли пандемія COVІD-19 та повномасштабна війна. Ці фактори викликали у людей додаткові психічні розлади через страх ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 5 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку яєць вільного вигулу.Розрізняють наступні методи утримання птиці:• Кліткове утримання. Це спосіб утримання птиці в клітках, зазвичай зроблених зі сталевої сітки. Цей метод утримання використовується у промисловому птахівництві для ефективного використання простору та контролю над харчуванням птахів.• Збагачені клітки. Це удосконалена версія кліткового утримання, де птахи мають додатковий простір та доступ до гнізд для висиджування ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 1 Excel |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку солі. Визначено основних покупців у різних країнах за період 2021-2022 рр. Наведено контакти компаній та об’єми експортованої ними продукції.
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 41 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку медичних послуг в Миколаєві та Одесі протягом 2022 року. В звіті аналізуються як держвані, так і приватні медичні послуги.За даними однієї з найпопулярніших медичних цифрових платформ Doc.ua, у Одесі знаходиться 109 приватних медичних закладів. Деякі з них мають декілька філіалів, тож реальна кількість медичних закладів є більшою – 126.Також можемо бачити, що кількість клінік ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 4 Exel |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
В рамках дослідження ринку кришок типу СКО и Twist-off компанією Pro-Consulting було проведено аналіз ринку кришок, визначено основні виробники та канали збуту. Виявлено лідерів ринку, визначено частки ринку, проведено аналіз змін у 2022 р. порівняно з 2021 р. Визначено торгові марки лідерів ринку, проведено аналіз каналів збутуДетальний зміст1. Перелік та опис найбільших компаній на ринку2. Частки виробників3. Канали збуту (оцінка) ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 45, Arial, 1 інтервал, 11 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting виконано огляд ринку одягу та взуття в Україні, 2018-2022 рр. Проведено аналіз світових та українських тенденцій розвитку ринку, надано оцінку змінам, що відбулися в галузі за останні 5 років.В Україні через зростання купівельної спроможності після кризи 2014-2015 років населення більше витрачає гроші на одяг, взуття та інші продукти не першої необхідності. Це й стало поштовхом для розвитку ринку ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 22 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку гідроізоляційних та покрівельних мембран в Україні. Було проаналізовано теперішній стан та перспективи розвитку в Україні. Гідроізоляція є важливим елементом при будівництві промислових та цивільних споруд. Гідроізоляція захищає матеріали від взаємодії з рідкими речовинами та вологою, що значно продовжує термін експлуатації будівлі.Всього, можна охарактеризувати три основних типи гідроізоляції: покрівельна, підпокрівельна та дренажна (для фундаменту). Під дані потреби ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 27 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку електронних сигарет у 2021-2022 роки. У ході дослідження розглянуто основні тенденції розвитку на ринку, тіньова частка та державне регулювання галузі. Проаналізовано основних конкурентів та зовнішньоекономічну діяльність. Представлено асортимент, середні ціни та фактори ціноутворення. Розглянуто позиціонування брендів конкурентів та канали збуту електронних сигарет на ринку України. Зроблено висновки та висунуто рекомендації по просуванню. За останнє десятиліття сегмент ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 25 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку нафтопродуктів в Україні за 2017-2022 рр.Український ринок НФП представлений бензином різних марок, дизельним паливом (газойлями) та газом (пропан, бутан, метан). Роздрібні споживачі користуються послугами АЗС.Компанії-власники АЗС закупають паливо самостійно, або через компанії оптової торгівлі. Низка споживачів самостійно закуповує паливо у виробників або імпортує для власних потреб.У 2021 році спостерігалось збільшення споживання палива через АЗС. ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку медичного канабісу в Україні. Було проаналізовано перспективи розвитку ринку України та світовий ринок.Рослина Cánnabis satíva має два основні компоненти, які роблять канабіс придатним препаратом для певних медичних цілей – ТГК (тетрагідроканабінол) та КБД (канабідіол). Дві основні речовини, співвідношення доз яких може по різному впливати на організм людини. На світовому ринку препарати з медичної коноплі представлені ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проаналізовано ресторанний ринок міста Львів у 2021-2022 рр. Сфера гостинності у Львові успішно адаптувалась до нових умов та відіграла важливу роль у допомозі ВПО. Загалом, ресторанний ринок Львова відчув складну економічну ситуацію, зумовлену підвищенням вартості оренди приміщень та скороченням частки іноземних туристів, що відібрало вагому складову у доходах місцевих закладів харчування та бюджету міста.Ринок став більш гнучким, увійшло ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку трейдерів в Україні. Було проаналізовано показники за 2021-2022 років та виконано прогнозування на 2023 рік.Об’єкт аналізу - юридичні та фізичні особи, які діють в даних видах економічної діяльності: · 47.1 роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах· 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами· 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 59, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 45 |
Таблиць: | 23 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку напоїв в Україні протягом 2021-2022 рр. В звіті описані такі продукти, як солодка газована вода, енергетики, мінеральна вода, вітамінізована вода, солодка негазована вода, холодний чай та слабоалкогольні напої. Ринок напоїв в Україні розвинений. Попит практично повністю забезпечується внутрішнім виробництвом. Експорт напоїв з України здійснюється в невеликих обсягах. На ринку існує значна конкуренція. Функціонують великі компанії, ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.