in stock

Аналіз ринку креветок, напівфабрикатів суші і вонтонів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Квітень 2021 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 23
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку напівфабрикатів азіатської кухні Україні, який включає таку продукцію як креветки, суші, вонтони.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку напівфабрикатів азіатської кухні в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання напівфабрикатів азіатської кухні в Україні, визначено основні оператори ринку напівфабрикатів азіатської кухні в Україні, представлені середні роздрібні ціни на креветку, суші і вонтони, ...

in stock

Дослідження ринку побутового вентиляційного обладнання з рекуперацією в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку побутового вентиляційного обладнання в Україні, який включає таку продукцію як централізовані і децентралізовані системи вентиляції з рекуперацією тепла.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку побутового вентиляційного обладнання в Україні, проаналізовано й оцінено ємність ринку побутового вентиляційного обладнання в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність на ринку побутового вентиляційного обладнання в Україні, визначено основні ...

in stock

Аналіз ринку послуг з боротьби з шкідниками в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 13
Мова звіту: Російська, Українська, Англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку послуг з боротьби з шкідниками в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку послуг по боротьбі з шкідниками в Україні.Захист підприємства від шкідників є невід'ємною складовою в процесі отримання прибутку і формування міцної репутації бізнесу, тому дуже важливо підтримувати об'єкт в належній формі.За останні 10 років ринок послуг з дезінфекції, дезінсекції ...

in stock

Огляд ринку мікрокредитування онлайн в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку мікрокредитування онлайн в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку онлайн-мікрокредитування, аналіз пошукової реклами по заданих типів запитів в Google і розраховані загальні показники ринку в 2015-2020 рр. за обсягом виданих кредитів. У звіті сегментований і структурований ринок споживання (за даними опитувань споживачів, фінансового достатку, структурі витрат, особливостей використання кредитів). В огляді ...

in stock

Дослідження ринку залізобетонних виробів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 19
Мова звіту: украинский

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку залізобетонних виробів в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку залізобетонних виробів в Україні.Ринок залізобетонних виробів в Україні характеризується тим, що залізобетон – один з найпоширеніших будівельних матеріалів. Основними його компонентами є бетон та залізні конструкції по типу арматури. Вироби з такого матеріалу відрізняються міцністю, стійкістю до зовнішнього впливу та довговічністю, ...

in stock

Аналіз ринку приватних стоматологічних послуг м.Києва. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 13
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проаналізован ринок приватних стоматологічних послуг який показав, що в Києві працює значна кількість стоматологічних клінік, налічується близько 800 операторів, які надають стоматологічні послуги.Щодо районів Києва найбільш насиченим клініками і приватними кабінетами є Шевченківський район, це пояснюється тим, що в районі є значна кількість нових ЖК, а відповідно і значна кількість платоспроможною аудиторії, не зважаючи на те що ...

in stock

Аналіз ринку побутової хімії в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 25
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку побутової хімії в Україні за 2018-2020 рр.В рамках дослідження були розраховані загальні показники, ємність і тенденції розвитку миючих засобів в Україні. Проведена сегментація і структурування ринку побутової хімії в розрізі досліджуваних товарних груп. Представлені частки ринку основних операторів. У звіті показана динаміка виробництва і реалізації продукції в 2018-2020 рр., зовнішня торгівля на ринку миючих ...

in stock

Дослідження перспектив співпраці українських компаній з країнами Африки. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 83, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 24
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження перспектив співпраці України з країнами Африки. У звіті розглянуті макроекономічні показники потенційних країн-партнерів України, структура ВВП по галузях в досліджуваних країнах, найбільші зміни в економіці досліджуваних країн, зовнішньоекономічна діяльність досліджуваних країн, поточний рівень співпраці з Україною, а також великі проекти в досліджуваних країнах, які реалізовуються зараз або будуть реалізовуватися найближчим часом.В даному дослідженні були розглянуті наступні ...

in stock

Аналіз ринку розумного дому в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку «розумного будинку» в Україні в 2019-2020 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку «розумного будинку», причому вдалося з'ясувати, що в базову комплектацію систем для будівель входять наступні функції:- система пожежної безпеки;- система безпеки;- система антизатоплення;- ресурсозберігаючі функції.Автоматизацію самої будівлі закладають у вартість житла, а підключення індивідуальної ...

in stock

Аналіз ринку декоративних рослин в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 87, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 30
Мова звіту: Українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку декоративних рослин в Україні, в якому представлені основні загальна характеристика, аналіз ніші супутніх товарів садівника, державне регулювання галузі, виробництво і динаміка реалізації, зовнішня торгівля, споживачі і їх вподобання, канали збуту, асортимент продукції на ринку декоративних рослин в Україні.Ринок декоративних рослин в Україні характеризується тим, що одним із важливих факторів позитивного результату вирощування декоративних рослин, крім ...

in stock

Огляд ринку послуг адміністрування ЗЕД. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 16
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку послуг адміністрування ЗЕД.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку послуг адміністрування ЗЕД і розраховані загальні показники ринку в 2020 р за обсягом послуг, що надаються. У звіті сегментований ринок по послугах і по регіонах надання послуг, а також показаний перелік найбільших декларантів ЗЕД 2020 року, їх частки і розподіл по регіонах, видам ...

in stock

Дослідження макроекономічних показників України. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження макроекономічних показників України.В рамках дослідження були представлені основні макропоказники України за 2018-2020 рр., прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки. Також у звіті проаналізовані дані по населенню в Україні (на підставі перепису населення в 2020 році), і розподіл наявного населення за статтю і регіонами. Надана оцінка реальних доходів населення в Україні, розподіл ...

in stock

Аналіз ринку косметики в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку косметики в Україні за 2015 - 2020. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва косметики в розрізі видів, розрахована ємність ринку в досліджуваний період також в розрізі видів. Визначено основні оператори ринку, їх частки. Досліджено зовнішню торгівлю на ринку (імпорт, ...

in stock

Аналіз ринку приватних дитячих садків в Києві. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 45 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку приватних дитячих садів в Києві за 2020 рік.В рамках дослідження були представлені загальні показники, ємність, і тенденції розвитку приватних дитячих садків, надана кількість закладів в Голосіївському, Святошинському, Солом'янському та Шевченківському районах та їх географічне розташування на карті поряд з новими ЖК, наведені найбільші приватні садочки Києва. У звіті представлені частки основних операторів ринку, аналіз ...

in stock

Аналіз ринку зливової каналізації в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 26
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку зливної каналізації, який включає таку продукцію як люки, лотки водовідвідні, дощоприймачі, труби каналізаційні, решітки для дощоприймачів та ін. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання великої кількості видів продукції на ринку дощової каналізації, визначені основні оператори ринку, що досліджується, зроблена оцінка їх часток ...

in stock

Аналіз ринку халви та східних солодощів України. 2020 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 14
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку халви та східних солодощів в Україні за 2018-2020 рр. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку халви та східних солодощів, а саме халви, козинаків, грильяжу, рахат-лукуму і т.д.У ході аналізу було встановлено, що на сьогоднішній день ринок східних солодощів формується і розвивається, лідером на світовому ринку є ...

in stock

Аналіз ринку БАДи в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку БАДів в Україні за 2020 рік. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку БАДів, а саме вітамінів, вітамінно-мінеральних комплексів, спортивного харчування і т.д.Провівши аналіз ринку біологічно-активних добавок було виділено кілька особливостей ринку, наприклад, БАДи не відносяться до продуктів першої необхідності і є продуктом дорогим, тому попит на ...

in stock

Аналіз ринку мікрозелені та зелені в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 16
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку мікрозелені і зелені в Україні 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто вирощування мікрозелені і зелені в Україні, проаналізовано структуру імпорту цієї продукції. В ході аналізу було виявлено, що кліматичні умови України дозволяють на відкритому грунті вирощувати зелень лише в весняно-осінній сезон, хоча користується попитом серед покупців протягом року. ...

in stock

Аналіз ринку косметологічних салонів, барбершопов, салонів краси, і стоматологічних клінік в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 37
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку краси в Україні за 2019-2020 рр.В рамках дослідження були представлені загальні показники, ємність, і тенденції розвитку б'юті-ринку за категоріями: косметологічні клініки, барбершопи, салони краси, стоматологічні клініки, масажні салони, перукарні, нігтьові студії, надано оцінку кількості закладів, наведені середні ціни на ринку України. У звіті представлено аналіз споживчих переваг і тематичних запитів. Також дослідження включає аналіз ...

in stock

Аналіз ринку сервісів для замовлення побутових послуг України. 2021 рік

Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 105, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 36
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні. У звіті розглянуті тенденції ринку сервісів побутових послуг в Україні, були розраховані показники для визначення потенційного обсягу споживання, а також розрахований обсяг ринку за 2017-2019 роки. В даному дослідженні були розглянуті основні оператори ринку сервісів для замовлення побутових послуг, а також найбільші дошки оголошень, на яких потенційні підрядники ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами