in stock

Аналіз ринку вафель України. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Відносна стабільність, що притаманна ринку вафель в Україні, час від часу коливається. У 2018 року виробники вирішили помітно сповільнити виробництво вафель, помітивши тенденцію до зменшення попиту. Так, в 2017 році зростання виробництва було на рівні 3,1%, а в 2018 році всього 0,3%.Різке зростання тарифів ЖКГ в 2018 році зобов'язало більшу частину населення урізати зайві витрати, звідки і бралися кошти на ...

in stock

Аналіз конкурентів на ринку залізобетонних конструкцій (ЗБК). 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження конкурентів на ринку ЗБК в Україні. Основними конкурентами на ринку ЗБК є "Обербетон-Інвест", "3 бетону", "Хмельницькзалізобетон", "Ковальська".В ході аналізу були охарактеризовані асортимент основних конкурентів ринку ЗБК, виробництво і імпорт продукції конкурентів ринку ЗБК, виручка компаній. ...

in stock

Аналіз ринку PFM додатків України. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку PFM додатків в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, основні оператори ринку, ціна і ціноутворення на ринку, споживачі і їх переваги (включаючи онлайн), канали збуту продукції.Ринок PFM додатків великий і кожен розробник намагається роздобути більше аудиторії, за допомогою реклами на різних майданчиках в інтернеті. Важливо стежити за потребою потенційної аудиторії: легкий і красивий інтерфейс, ...

in stock

Аналіз ринку вторинних полімерів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 15
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку вторинних полімерів в Україні за 2017 - 1 пол. 2020 рр. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва, імпорту і експорту вторинної гранули в розрізі видів (поліетилен, поліпропілен, полівінілхлорид), розраховано ємність ринку в досліджуваний період. Визначено основних операторів ринку, а ...

in stock

Аналіз ринку медичних і лабораторних послуг в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку медичних і лабораторних послуг в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку ринку медичних і лабораторних послуг в Україні.Ринок медичних і лабораторних послуг в Україні за останні 10 років в грошовому вираженні збільшився в 4-5 разів. З одного боку, можна спостерігати перспективний зростаючий ринок, з іншого боку, за розвитком лабораторної діагностики ...

in stock

Моніторинг цін на цемент на ринку України. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку цементу в Україні. В рамках дослідження було порівняно ціни на цемент різних марок від різних виробників. Так само були виділені найбільші оптові постачальники цементу на Українському ринку.Згідно з дослідженням від компанії Pro-Consulting, на поточний момент в Україні представлена досить велика кількість оптових постачальників цементу, однак далеко не всі з них постачають цемент вагонними нормами. В ...

in stock

Аналіз ринку комбайнів та тракторів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку тракторів і комбайнів в Україні станом на жовтень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто виробництво тракторів і комбайнів в Україні, проаналізовано структуру експорту та імпорту сільськогосподарської техніки в розрізі аналізованої продукції.Провівши аналіз ринку тракторів і комбайнів було виділено кілька особливостей ринку, наприклад, залежність від розміру посівних площ сільськогосподарських ...

in stock

Аналіз ринку флексодруку та ротогравюрного друку в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку флексодруку та ротогравюрного друку в Україні за 2019 – першу половину 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено особливості ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії була оцінена ємність ринку кожного з досліджуваних видів друку в динаміці. Було вивчено державне регулювання галузі. Визначено основні оператори ринку, оцінені їх ...

in stock

Огляд ринку технічної коноплі, її насіння і продуктів переробки з неї в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку технічних конопель, їх насіння і продуктів переробки. У звіті розглянуті такі продукти переробки, як насіння, олія, волокно і шрот.В СРСР вирощування і переробка конопель були поширені, однак потім істотно скоротилися. Це було пов'язано в тому числі з прийняттям законодавчих обмежень, викликаних боротьбою з наркотичними речовинами. Результатом досить жорсткого українського законодавства щодо коноплярства стало стрімке зменшення ...

in stock

Маркетингове дослідження ринку житлової та комерційної нерухомості в Україні (опитування експертів). 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз результатів експертного опитування в сегменті нерухомості в Україні з 2019 р. У звіті вивчені загальні тенденції на ринку комерційної (торгово-офісної) і житлової (квартири і домоволодіння) нерухомості в Києві і в великих містах України з 2019 року. В «великі міста», крім Києва, входять міста-мільйонники (Одеса, Дніпро, Харків, Львів). Аналітиками розглянуті рамки торгу і середній найбільш ймовірний розмір ...

in stock

Дослідження ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 45 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 38
Таблиць: 18
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені, який включає послуги таких закладів, як магазини біля будинку, мінімаркети, супермаркети, гіпермаркети, дісконтёри, кафе, ресторани, бари, заклади швидкого харчування, ТРЦ, ТЦ, спакомплекси, басейни.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені, проаналізовано споживання ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені і охарактеризовано портрети ...

in stock

Дослідження ринку онлайн казино в Україні. 2020 році

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 70, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 8
Мова звіту: Російська, Англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку онлайн казино в Україні станом на жовтень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто державне регулювання галузі онлайн казино.Провівши аналіз ринку онлайн казино було виділено кілька особливостей ринку, наприклад, на території України дозволяється організовувати і проводити такі види діяльності у сфері азартних ігор:1) організація та проведення азартних ігор у ...

in stock

Аналіз ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку петель для міжкімнатних дверей. У звіті розглянуті тенденції ринку петель, асортимент товару на ринку, проаналізовані оператори ринку петель для міжкімнатних дверей в розрізі торгових марок і імпортерів, ринки збуту петель для міжкімнатних дверей, види петель та їх ціни. За результатами дослідження ринку петель для міжкімнатних дверей був визначений асортимент товару і портрет покупця. Дверні петлі ...

in stock

Аналіз ринку томатів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку томатів в Україні за 2016 - 1 пол. 2020. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги вирощування, імпорту та експорту томатів, розрахована ємність ринку в досліджуваний період. Проаналізовано ціноутворення на ринку, визначено основні вподобання споживачів, асортиментні групи ...

in stock

Дослідження ринку каршерінга в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку каршерінга в Україні за 2019 - 9 міс. 2020 рр.В рамках дослідження були представлені загальні показники і тенденції розвитку ринку, визначені і детально охарактеризовані основні оператори ринку, їх непрямі конкуренти, наведені середні ціни на ринку України і в сусідніх країнах на каршерінг, проведено порівняльний аналіз каршерінга і служб по оренді автомобілів, SWOT-аналіз найбільших операторів ...

in stock

Дослідження ринку онлайн казино в Україні, Білорусі, Молдові, Грузії, Вірменії. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 101, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 9
Мова звіту: Російська мова, Англійська мова

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку азартних ігор в країнах СНД.У 2019 найбільша частка припадає на ставки на спорт - 42,5%, наступна позиція за казино -32,4%, і замикає трійку найбільш популярною гемблінг активності покер з часткою 5,0%. Аналіз ринку азартних ігор показав, що середньостатистичним гравцем є гравець у віці 30 років. Така закономірність виходить з того, що до цього віку гравець отримує ...

in stock

Дослідження ринку вживаних автомобілів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку уживаних автомобілів в Україні, який включає всі автомобілі, що використовувалися з різними об’ємами двигуна і різних років виробництва.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку автомобілів, що були у використанні, в Україні, описано державне регулювання ринку вживаних автомобілів проаналізовано імпорт і споживання уживаних автомобілів в Україні, визначено основні оператори ринку вживаних автомобілів, представлені ...

in stock

Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 15
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку ковбасних виробів в Україні за 2018 – 9 міс. 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було розглянуто державне регулювання галузі. Визначено обсяги виробництва, імпорту та експорту ковбасних виробів, розраховано ємність ринку в досліджуваний період. Досліджено конкуренцію на ...

in stock

Аналіз ринку дитячих підгузників в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 17 ppt
Графіків і діаграм: 37
Таблиць: 1
Мова звіту: англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження споживання підгузників під час і після глобальної пандемії в 2020 рУ звіті вивчена цільова аудиторія: місто проживання, вік, стать, сфера зайнятості, рівень доходів, сімейне становище, кількість дітей, їх вік. Визначено зміни в споживанні підгузників, а саме, чи стали споживачі купувати товари-замінники, зміни в кількості куплених підгузників в період / після пандемії, причини змін в споживанні (також ...

in stock

Аналіз ринку овочів та зелені в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 64, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку овочів та зелені в Україні, станом на жовтень 2020 року. У звіті проаналізовані тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто питання вироблення овочів та зелених культур в Україні, проаналізована структура експорту та імпорту цієї продукції.Проведення аналізу ринку овочів та зелені дало змогу виділити декілька особливостей ринку, наприклад, регіональне розміщення виробників зелених рослин, що залежить ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами