in stock

Аналіз ринку комбікормів і преміксів України. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 43
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку комбікормів і преміксів в Україні станом на жовтень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто виробництво комбікормів і преміксів в Україні, проаналізовано структуру експорту та імпорту цієї продукції.Провівши аналіз ринку комбікормів і преміксів було виділено кілька особливостей ринку, наприклад, величина попиту на комбікорми і премікси для тварин безпосередньо залежить ...

in stock

Аналіз ринку продуктів переробки кукурудзи в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 32
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку продуктів переробки кукурудзи. У звіті розглянуто тенденції і показники ринку продуктів переробки кукурудзи в Україні.В даному дослідженні ринок продуктів переробки кукурудзи був розбитий на наступні сегменти:• глюкоза і глюкозні сиропи;• глютен кукурудзяний;• крохмаль кукурудзяний;• фруктоза;• кукурудзяна олія.У дослідженні ринку продуктів переробки кукурудзи було розглянуто динаміку виробництва продуктів переробки, найбільших операторів ринку (виробники, експортери, імпортери). Також ...

in stock

Аналіз ринку риби і морепродуктів України 2017-1 півр. 2020 року

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 27
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку риби та морепродуктів за 2017-1 підлогу. 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз обсягу і динаміки товарообігу риби і морепродуктів в Україні. Аналітиками компанії було визначено основні гравці ринку риби і морепродуктів, їх конкурентні переваги. Було проведено сегментацію ринку за видом риби і морепродуктів, за спеціалізацією, за походженням і т.д. Також було проведено аналіз ...

in stock

Аналіз ринку овочів України 2017-1 півр. 2020 року

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 46
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку овочів в Україні. В роботі розглянуті тенденції, проблеми, специфіка, фактори впливу на ринок овочів України. Також було досліджено ємність ринку, динаміка виробництва ринку, внутрішня та зовнішня торгівля на ринку овочів України. Проаналізовано основних гравців на ринку овочів, споживання та вподобання споживачів. Розглянуто перспективи ринку овочів України. Історично склалося так, що Україна має великий потенціал землеробства. ...

in stock

Аналіз перспективних галузей для співпраці між Україною та Бразилією. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 9
Мова звіту: Російська мова, Англійська мова

Компанія Pro-Consulting провела дослідження перспективних галузей співробітництва між Україною та Бразилією. У звіті проаналізовано тенденції розвитку таких галузей економіки України як сільське господарство, наука і технологія, інформаційні технології, медицина і фармацевтика, інфраструктура. Було розглянуто вирощування основних видів сільськогосподарської продукції, таких як зернові і технічні культури, проаналізовано структуру експорту та імпорту в цьому розрізі. У розділі хімічної промисловості проаналізовано споживання добрив ...

in stock

Аналіз ринку житлової нерухомості в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 17
Мова звіту: Російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку житлової нерухомості України в 2020 році. В роботі розглянуті тенденції ринку житлової нерухомості, місткість ринку нерухомості. Проведена сегментація ринку. Розглянуто державне регулювання ринку нерухомості, виділено основних операторів ринку, проаналізувано ціноутворення на ринку нерухомості Києва і Львова, виявили фактори впливу на ринок нерухомості в Україні. Також був проведений аналіз споживачів житлової нерухомості, споживання в секторі B2G, ...

in stock

Аналіз ринку бакалії України. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 45 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 10
Мова звіту: Російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку бакалії в Україні. У звіті розглянуті тенденції ринку, динаміка виробництва, експорт / імпорт продуктів бакалії, а також основні оператори ринку і перспективи його розвитку.Відповідно до сучасної торговельної класифікації до продовольчим бакалійним товарів відносяться:- крупа- борошно- макаронні вироби- цукор- крохмаль- харчові концентрати- дріжджі- чай і чайні напої- кава і кавові напої- рослинні масла- сіль- оцет- прянощі.У ...

in stock

Аналіз ринку столової та мінеральної води в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 16
Мова звіту: Російська мова, Англійська мова

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку столової та мінеральної води в Україні станом на вересень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто виробництво газованої та негазованої води в Україні, проаналізовано структуру експорту та імпорту цієї продукції.Провівши аналіз ринку столових і мінеральних вод було виділено кілька особливостей ринку, наприклад сезонність. Мінеральна вода є товаром, для якого характерні ...

in stock

Ринок сендвіч-панелей 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сендвіч-панелей. У звіті розглянуті тенденції і показники ринку сендвіч-панелей в Україні.Ринок сендвіч-панелей ділиться на кілька сегментів за такими показниками:• По покрову: стінові та кровельні.• За типом наповнювача: мінеральна вата, пінополістирол і пінополіуретан.У дослідженні ринку сендвіч-панелей були розглянуті фактори, що впливають на ціни самих сендвіч-панелей. Серед основних факторів були виділені наступні:• матеріал наповнювача;• товщина панелі;• зовнішній ...

in stock

Аналіз ринку ізоляційних матеріалів Украіни. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 48
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку ізоляційних матеріалів, який включає в себе теплоізоляційні, звукоізоляційні, гідроізоляційні матеріали та ізоляційні мембрани.Теплова, гідро- і звукоізоляція будівель є важливим елементом будівництва з кількох причин. В першу чергу мова йде про енергоефективність та захист від впливу зовнішніх факторів, що має на меті підвищити якість перебування в житловому або нежитловому будинку. Потреба в енергоефективних рішеннях пов'язана ...

in stock

Аналіз ринку будівельних матеріалів України. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 13
Мова звіту: Російська, Англійська

Аналіз ринку будівельних матеріалів показав, що індекс споживчих цін в Україні протягом досліджуваного періоду зберігався в рамках нормативного рівня, озвученого НБУ (5%) з коригуваннями по сезонностіСхожа з ІСЦ ситуація демонструється в цінах промислових виробників в цілому і в категорії «Виробництво гуми, пластмас та іншої неметалевих мінеральних виробів». На ринку будівельних матеріалів обсяг будівельних робіт в 2020 році скоротився на 4,65% в ...

in stock

Аналіз ринку кальциту в Туреччині, Греції, Росії та Польщі. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 19
Мова звіту: російська/англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку кальциту в Туреччині, Греції, Росії та Польщі. У звіті розглянуті тенденції ринку в досліджуваних країнах, державне регулювання галузі, а також проаналізовані найбільші оператори ринку. За результатами дослідження ринку кальциту була визначена цільова аудиторія - будівельна сфера та хімічна промисловість (споживачі з найбільшою часткою). Ринок кальциту є стабільно розвивається в досліджуваних країнах. Виробництво розташовується недалеко від ...

in stock

Паспорт ринку лохини України. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку лохини в Україні за 2017 - першу половину 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії були оцінені виробництво і динаміка реалізації лохини в Україні. Була вивчена зовнішня торгівля голубикой, ціни і ціноутворення на ринку. Визначено канали збуту продукції, ...

in stock

Аналіз ринку піцерії Борисполя за 2018- 5 міс. 2020 рр.

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку піцерій Борисполя. В роботі розглянуті тенденції ринку піцерій Борисполя, фактори і проблеми ринку піцерій Борисполя, основні оператори ринку, цінову політику основних операторів, брендинг і рекламу ринку піцерії Борисполя.Піцерії в Україні зміцнюють свої позиції на ринку з кожним роком. Швидкий ритм життя змушує українців обідати «на ходу». Піцерії стали популярними, крім формату страви «для компанії» або ...

in stock

Аналіз ринку медичних і спеціалізованих рукавичок в Україні за 1-2 кв. 2020 року

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку медичних і спеціалізованих рукавичок в Україні. В роботі розглянуті тенденції ринку медичних і спеціалізованих рукавичок, загальні тенденції ринку, обсяги виробництва ринку медичних і спеціалізованих рукавичок, проаналізували ціни на ринку. Проаналізували основних операторів ринку спеціалізованих і медичних рукавичок.Основним фактором впливу на ринку медичних рукавичок в аналізований період був спалах COVID-19. Перелік рекомендованих засобів захисту включав також ...

in stock

Аналіз ринку сільськогосподарської техніки України і Росії. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 124, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 71
Таблиць: 75
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сільськогосподарської техніки України і Росії 2017-2019 рр., в якому представлені - загальна характеристика ринку, державне регулювання, динаміка виробництва, основні оператори, зовнішня торгівля, ціна і ціноутворення, споживання, висновки і рекомендації, а також проаналізовано інвестиційна привабливість галузі.Ринок сільськогосподарського обладнання є важливою частиною функціонування економіки України. Даний ринок складається з різного машинного обладнання, що використовується у виконанні тих ...

in stock

Аналіз ринку пластикових труб в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 21
Мова звіту: російська, англійська

Дослідження ринку пластикових труб показало, що в домашній водопровідній системі можуть використовуватися різні типи трубопровідних матеріалів для різних цілей, а саме: постачання прісною водою, відведення стічних вод, зрошення, газові труби для побутових приладів і т. д. У старій водопровідній системі може переважати чавун і оцинковане залізо, тоді як в новому будинку будуть використовуватися майже виключно пластикові труби різних типів.Хоча сталь, ...

in stock

Аналіз ринку конопляного масла з CBD і харчового конопляного масла в Європі, США і Канаді. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 68
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналіз ринку конопляного масла з CBD показав, що продажі конопляного масла без вмісту ТГК (з мінімальним вмістом) ростуть з різними темпами в досліджуваних регіонах. Причини і суть зростання в регіонах відрізняється.У США довгий час існували серйозні обмеження, пов'язані з отриманням необхідних дозволів від державних органів, пов'язані з забороною на вирощування конопель сортів Sativa і Indica. Проте, зі зняттям дозволів, у ...

in stock

Аналіз ринку біопластика в Україні, Європі, країнах Близького Сходу. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 21
Мова звіту: українська

Біопластики – це не просто один матеріал. Вони складаються з цілого сімейства матеріалів з різними властивостями і застосуваннями. Згідно з European Biolastics, пластиковий матеріал визначається як біопластик, якщо він або на біологічній основі, або піддається біологічному розкладанню, або володіє обома властивостями.Існує три групи біопластика, кожна з яких має свої особливості:• Біологічно (або частково біо), що не піддаються біологічному розкладанню. Пластики, ...

in stock

Огляд залів і майданчиків для ігрових видів спорту в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку ігрових спортзалів. У звіті було розглянуто тенденції ринку ігрових спортзалів у великих містах України, а також приклади сучасних спортзалів в менших містах. Також були проаналізовані ігрові спортзали в інших європейських країнах, таких як Польща, Італія та ШвейцаріяРинок ігрових спортзалів ділиться на кілька сегментів за такими показниками:• За наявністю даху• За типом покриття• По доступним видам ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами