in stock

Огляд ринку інтер'єрних ароматів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку інтер'єрних ароматів в Україні. В ході дослідження було проведено аналіз обсягу ринку інтер'єрних ароматів. Аналітиками компанії була проведена сегментація ринку по цінового сегменту продукції, за типами і видам запахів і ароматизаторів. Були визначені основні гравці ринку, їх асортимент і конкурентні переваги. Також був здійснений аналіз середньої вартості популярних ароматизаторів залежно від ТМ і типу ароматизатора. ...

in stock

Аналіз ринку соняшникової олії в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 42
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку соняшникової олії в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку соняшникової олії в Україні.Ринок соняшникової олії характеризується тим, що з кожним роком в Україні спостерігається зростання виробництва соняшникової олії, що пов'язано з високим і стабільним попитом на світовому ринку. У 2020 році ринок почав активно розвиватися, що пов'язано з ростом експортних ...

in stock

Аналіз інвестиційної привабливості України. 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз інвестиційної привабливості України.В ході дослідження було проаналізовано основні економічні параметри України та Києва, динаміку прямих іноземних інвестицій, розвитку ринку девелопменту, а також місце України в міжнародних рейтингах. Окремо охарактеризовано вплив окупованих територій і політичного вектора розвитку України на економіку країни.У 2019 р. основними факторами економічного розвитку України стали висока інвестиційна активність, рекордний збір урожаю зернових, ...

in stock

Дослідження ринку одягу в Україні 2018-1кв. 2020 рр.

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 28
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-consulting було проведено дослідження, яке показало, що чималий внесок в розвиток модної індустрії став перехід шопінгу з фізичних магазинів в онлайн. Так званий «онлайн шопінг» має ряд переваг, це зручний перегляд асортименту, можливість подивитися наявність, знайти аналоги або ідентично заданому виробу заміну дешевше. З іншого боку, український покупець в більшості побоюється покупок в інтернеті, так як можна не вгадати ...

in stock

Дослідження ринку франшиз спортивних клубів для дітей. 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Ринок дитячого фітнесу унікальний, на Заході він розвивається галопуючими темпами. Починаючи з спортивних клубів і танцювальних класів для дітей і закінчуючи організацією мобільних груп дитячої активності - в кожній з цих ніш можна побудувати успішний бізнес.В Україні всього кілька років тому почала формуватися нова бізнес-ніша, заснована на дитячому спорті. Бізнес на дитячому спорті практично поза конкуренцією. Особливо в маленьких містах, ...

in stock

Дослідження ринку стільникового зв'язку (м.Київ і область; м.Харків та область; Донецька і Луганська області). 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 69, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 54
Мова звіту: Російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку стільникового зв'язку (м.Київ і області; м.Харків та області; Донецької і Луганської області), в якому представлені загальна характеристика ринку, визначені ключові галузі регіонів, приведена характеристика ринку офлайн і онлайн торгівлі, проаналізовано ринок стільникового зв'язку та дистрибуції мобільних телефонів, представлені висновки і рекомендації на ринку стільникового зв'язку (м.Київ і області; м.Харків та області; Донецької і Луганської області).Історія ...

in stock

Аналіз ринку мастильних матеріалів України. 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 5
Мова звіту: російська

У 2019 спостерігалася тенденція до збільшення обсягу імпорту мастильних матеріалів як в грошовому, так і в натуральному вираженні, за рахунок чого динаміка демонструє приріст з подальшим скороченням. Така динаміка свідчить про нерегулярному попиті в ключових видах діяльності на мастильні матеріали (на ринку спостерігається сезонність попиту). Продукція, що є присутнім у виробничій діяльності, сильно відрізняється між собою в зв'язку з широкою ...

in stock

Аналіз обсягів споживання продуктів харчування в HoReCa. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели аналіз споживання продуктів харчування в HoReCa України, в ході якого було розраховано обсяг споживання продуктів закладами громадського харчування, а також структуровано цей обсяг в залежності від типу закладу, кухні, основних категорій продуктових наборів, регіону. Під час оцінки також було проаналізовано націнки закладів на позиції в меню. Побудовано прогнози подальшого розвитку ринку. Культура споживання їжі поза домом розвивається. Українці ...

in stock

Дослідження ринку кави в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кави в Україні, який сьогодні демонструє динамічний розвиток, формується культура споживання. Український ринок слідує загальносвітової тенденції до стабільного збільшення попиту на каву і кавові-продукти.Український ринок кави поступово насичується. Стрімко зростає пропозиція: на сьогоднішній день каву можна придбати практично на кожному кроці. Разом з цим загострюється і конкуренція на ринку, що позитивно відображається на якості ...

in stock

Дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 11
Мова звіту: російська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві.Для Києва спеціалізовані магазини з продажу м'яса є молодим видом магазинів. Супермаркети, зі своїми площами, можуть вмістити всі необхідні продукти харчування, і залишаються основним місцем покупки продуктів харчування основних продуктів для більшості жителів Києва.В сучасних умовах відзначається переорієнтація споживача з гіпермаркетів і великих торгових ...

in stock

Аналіз ринку салонів краси України. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку салонів краси УкраїниВ ході дослідження було проаналізовано тенденції розвитку ринку, а також окремо охарактеризовано салони в залежності від цінового сегмента, проаналізовано ціноутворення, оцінений об’єм ринку.Салони краси залишаються одним з найбільш швидко розвиваються сегментів індустрії краси: поява нових технологій, як косметичних, так і цифрових, зміна споживчої поведінки клієнтів, розробка нових продуктів і процедур - ось ...

in stock

Аналіз ринку виробів з граніту і послуг з його обробки в Україні в 2017- 1 кв. 2020 рр.

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 30
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку граніту і послуг з його обробки. В даному звіті розглянуті поклади граніту в Україні, його видобуток і обробка, основні оператори і зовнішня торгівля. Окремо розглянуто споживання на внутрішньому і зовнішньому ринку, державні закупівлі.Граніт є популярним будівельним матеріалом, який використовують в різних областях, як для зовнішніх, так і для внутрішніх робіт:• покриття доріг;• облицювання метрополітенів і ...

in stock

Аналіз ринку цементу в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 95, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 65
Таблиць: 55
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку цементу в УкраїніВ ході дослідження було проаналізовано тенденції розвитку ринку, а також охарактеризовано основні чинники впливу, динаміку обсягів виробництва, експорту та імпорту, виділено основних операторів і оцінено їх конкурентоспроможність та місце на ринку. Крім цього, було оцінено інвестиційну привабливість галузі та побудовані прогнози подальшого розвитку.Цемент - це найпоширеніший будівельний матеріал, що дозволяє зводити конструкції ...

in stock

Аналіз цін на пелети в Україні в 2017 – 1 кв. 2020 року

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 2
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження цін на ринку пелет в Україні. в звіті представлені середні закупівельні ціни на пелети з соняшника та з соломи. Період дослідження - з 2017 року по 1 квартал 2020 року включно.

in stock

Аналіз ринку поліграфічних послуг України. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 95, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 33
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку поліграфічних послуг в УкраїніВ ході дослідження було проаналізовано тенденції розвитку ринку, зокрема в напрямку упаковки, а також охарактеризовано основні фактори впливу, тенденції на ринках основних споживачів, динаміку виробництва. Значна частина дослідження приходиться на аналіз основних операторів ринку, їх частки і сегменти, конкурентоспроможність, сильні і слабкі сторони. Було оцінено інвестиційну привабливість галузі і побудовані прогнози подальшого ...

in stock

Дослідження ринку операторів мобільного зв'язку в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

У Європі розробили стандарт GSM (Groupe Special Mobile, пізніше перейменований в Global System for Mobile Communications), що відноситься до систем другого покоління (2G) і підтримує чотири різних діапазону: 850,900,1800 і 1900 МГц.   Наступне покоління мереж мобільного зв'язку 3G являє собою зовсім інший підхід доступу до інформації, що базується на основі пакетної передачі інформації. Аналіз ринку операторів стільникового зв'язку показав, що в ...

in stock

Аналіз ЗЕД (експорту) щебеню та інших гранітних виробів з України в Білорусь, Польщу, Литву за 1 кв. 2020 року.

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 8
Мова звіту: українська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз експорту щебеню та інших гранітних виробів в країни: Білорусь, Литву і Польщу за 1 кв. 2020 року. Експорт цієї продукції за вказаний період знизився практично в два рази в порівнянні з 4 кварталом 2019 р. В грошовому вираженні зниження експорту мало аналогічний темп. В 1 кв. 2020 року найбільшим споживачем вітчизняного щебеню, як і в 4 ...

in stock

Паспорт ринку зерна замороженої солодкої кукурудзи в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 11
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала Паспорт ринку зерна замороженої солодкої кукурудзи в Україні в 2017 - 1 кв. 2020 рр. У звіті проаналізована загальна характеристика ринку зерна замороженої солодкої кукурудзи в Україні, динаміка виробництва зерна замороженої солодкої кукурудзи в 2017-1 кв. 2020 рр., Представлені основні виробники на ринку зерна замороженої солодкої кукурудзи в Україні, проведено аналіз зовнішньої торгівлі на ринку зерна замороженої ...

in stock

Аналіз ринку світлодіодного освітлення України. 2020 рік

Дата підготовки: Травень 2020 року
Кількість сторінок: 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку світлодіодного освітлення в Україні. Об'єктом дослідження виступили світильники, прожектори та інші освітлювальні прилади (крім змінних світлодіодних побутових лампочок). У звіті розглянуто імпорт світлодіодного освітлення, виробництво, основні оператори, а також споживання в державному секторі (тендери).Сучасні світлодіодні (LED) світильники відрізняються високою якістю світлового потоку, економічністю і ефективністю. Споживання електрики у світлодіодної лампи в 10 разів менше, ніж ...

in stock

Дослідження ринку зрідженої вуглекислоти в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Травень 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 18
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку зрідженої вуглекислоти в Україні. В дослідженні розглянуто основні тенденції ринку вуглекислоти та галузей-споживачів, технічні характеристики виробництва та споживання, державне регулювання, основних операторів та середні ціни.Вуглекислий газ (вуглекислота, діоксид вуглецю, СО2) існує у трьох формах – рідкій, твердій та газоподібній. Рідка вуглекислота - зріджений вуглекислий газ, що зберігається під високим тиском. Тверда форма – сухий лід, ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами