in stock

Аналіз ЗЕД (експорту) щебню та інших гранітних виробів з України в Білорусь, Польщу, Литву. 2019 рык

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 4, (Excel)
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 5
Мова звіту: українська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз експорту щебню та інших гранітних виробів в країни: Білорусь, Литву і Польщу за 1 кв. 2019 року. Експорт цієї продукції за вказаний період суттєво знизився в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. Зниження відбулося за рахунок експортних поставок за усіма напрямками. У грошовому вираженні зниження експорту мало аналогічний темп. Незважаючи на зниження експорту, найбільшим споживачем українського ...

in stock

Аналіз ринку снеків України. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку снеків України. У його ході були розглянуті такі категорії продукції як чіпси, снекові сухарики, горішки, насіння та інше. Було охарактеризовано основні тенденції ринку, а також проаналізовано виробництво і зовнішньоекономічну діяльність на ринку снеків в Україні. Постійна зайнятість і рухливий спосіб життя призводять до того, що у жителів великих міст часто не залишається часу для приготування ...

in stock

Аналіз ринку яєць України. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 4
Мова звіту: русский

Птахівницька галузь України є традиційною для країни і знаходиться на досить високому рівні розвитку. З 2017 року розпочалося поступове збільшення поголів'я птиці, що свідчить про поступове відновлення галузі птахівництва після перенесеної кризи. За результатами 2018 року було зафіксовано зростання чисельності поголів'я птиці як у секторі промислового виробництва, так і в домогосподарствах. Утримання курей в господарствах населення орієнтоване, перш за все, на ...

in stock

Аналіз ринку м'ясних копченостей в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку м'ясних копченостей в Україні, в ході якого були визначені загальні тенденції розвитку ринку, проаналізовано динаміку виробництва копчених м'ясних виробів, зовнішню торгівлю на ринку і особливості споживання продукції. М'ясні копченості є популярними продуктами в Україні. На них припадає близько 20-25% всього ринку м'ясних виробів і ковбас. Сегмент відрізняється великою кількістю гравців і широким асортиментом продукції. В ...

in stock

Аналіз ринку соку в упаковці Tetra-Pak України. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку соку в упаковці Tetra-Pak в Україні.В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, проведено структуризацію основних конкурентів на ринку за популярністю серед споживачів.На українському ринку присутні соки, нектари, морси, коктейлі та напої з додаванням соку. Вони відрізняються один від одного відсотковим вмістом натурального соку. В Україні соки виробляють двома способами: ...

in stock

Паспорт ринку кондитерських виробів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 13
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кондитерських виробів в Україні. Розглянутий сегмент ринку включає такі товарні групи, як сухарі, пряники, круасани, торти, печиво, шоколадні вироби та кондитерські вироби без вмісту какао. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку в розрізі розглянутих сегментів, а також проаналізовані виробництво, експорт і імпорт кондитерської продукції в Україні. ...

in stock

Аналіз ринку яєць і яєчних продуктів України. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження українського ринку яєць і яєчних продуктів. В ході дослідження було проаналізовано динаміку поголів'я птиці, обсяги виробництва яєць і яєчних продуктів, а також зовнішньоекономічні операції на ринку яйця і особливості споживання. Також було охарактеризовано основні канали реалізації яєчних продуктів і відпускні ціни на яйця і яєчні продукти.В останні десятиліття птахівництво залишається однією з найбільш галузей сільського ...

in stock

Аналіз ринку яєць і яєчних продуктів світу. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 97
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку яєць і яєчних продуктів світу. В огляді представлена інформація про динаміку світового виробництва яєць, а також по регіонах, проаналізовано світовий імпорт і експорт яєць, а також середній рівень споживання. Більш детально розглянуті окремі регіони (зокрема ЄС-28, СНД, MENA і SSA). У другій частині звіту проаналізовано ринок яєчних продуктів. Представлені дані по світовому виробництву, імпорту ...

in stock

Аналіз ринку індички України. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку індички в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, визначені основні торгові марки, що представляють м'ясо індички в Україні, проведено структуризацію основних конкурентів на ринку за популярністю серед споживачів. В останні 5 років спостерігається тенденція до падіння попиту на так зване «жирне м'ясо» (свинина, яловичина, баранина тощо). Все більшу популярність ...

in stock

Аналіз ринку підлогового покриття в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 33 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 16
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку підлогового покриття в Україні. Даний звіт сфокусований на двох сегментах - ринок паркету і ринок ламінованої підлоги (ламінату). У дослідженні розглянуто внутрішнє виробництво підлогового покриття, імпорт і експорт паркету і ламінату. Також виділені основні оператори ринку, середні ціни ламінату та паркету на внутрішньому ринку, а також середні експортні та імпортні ціни. Починаючи з 2016 року ринок ...

in stock

Аналіз ринку алюмінієвих профілів України. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку алюмінієвих профілів в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, визначені основні торгові марки, що представляють алюмінієвий профіль в Україні, проведено структуризацію основних конкурентів на ринку за популярністю серед споживачів. Світове споживання первинного алюмінію щорічно збільшується. За оцінкою компанії RUSAL, світовий ринок алюмінію до 2021 року очікує дефіцит від 1-го до ...

in stock

Моніторинг цін на паперові вироби ринку AFC в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 3 (excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 2
Мова звіту: українська

У дослідженні «Моніторинг цін на паперові вироби на ринку AFH в Україні» фахівці аналітичного відділу Pro-consulting провели розбір цін 12- ти різних виробників і постачальників на всі основні види паперових виробів. До основних сегментах українського ринку паперу AFH відносяться: • Туалетний папір;• Паперові рушники;Продукція надається у високому, середньому і економ сегментах. Ціна залежить від декількох факторів. По-перше, кожен сегмент ринку, в залежності від ...

in stock

Аналіз ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 5
Мова звіту: російська

В Європі заморожений хліб і випічка продається в будь-якому супермаркеті. Загальносвітова тенденція демонструє зростання попиту на ХБІ, які можна готувати в мікрохвильовці, напівфабрикати. Причиною зростання популярності є зручність використання заморожених хлібобулочних напівфабрикатів: свіжоспечені булочки готуються всього за 10-15 хвилин в духовці.Крім того, свіжий хліб, випечений на місці із заморожених напівфабрикатів, користується великим попитом в сегментах фаст-фуду, HoReCa, які є основними ...

in stock

Аналіз ЗЕД (експорту) гранітного щебеню з України в Білорусь, Польщу, Литву за 4 кв. 2018 року

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 4, (Excel)
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 5
Мова звіту: українська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз експорту щебню в країни: Білорусь, Литву і Польщу за 4 кв. 2018 року. Експорт цієї продукції за вказаний період суттєво знизився в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Найбільше зниження відбулося за рахунок експортних поставок в Литву та в Білорусь. Що стосується експорту щебеню в Польщу - тут спостерігається значний приріст експорту за 4 квартал ...

in stock

Аналіз ринку добрив з кролячого посліду. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

В межах дослідження аналітиками були визначені основні тенденції розвитку ринку, розраховані показники виробництва і потенціалу ринку кролячого посліду в досліджуваних країнах, визначено основні оператори на ринку, проаналізовані середні ціни на світовому рику. Крім того, визначено прогнозні тенденції розвитку ринку, наведено рекомендації щодо виходу на ринок (доцільність, стратегічні рекомендації, маркетинг). Ринок добрив з кролячого посліду має тенденцію до розвитку, про це свідчать ...

in stock

Аналіз ринку молочної продукції в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 7
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку молочної продукції в Україні. Розглянутий сегмент ринку включає такі товарні групи, як вершки, сир сичужний та кисломолочний, концентроване молоко і вершки, сухе молоко, масло вершкове та молочні пасти, кисломолочні продукти (кефір, сметана, йогурт, маслянка), а також морозиво. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку, а також проаналізовані виробництво, ...

in stock

Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. Розглянутий сегмент ринку включає такі товарні групи, як сухарі, пряники, круасани, торти, печиво, шоколадні вироби та кондитерські вироби без вмісту какао. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку, а також проаналізовані виробництво, експорт і імпорт кондитерської продукції в Україні. Охарактеризовано основних операторів ринку серед ...

in stock

Аналіз ринку ХБВ в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку ХБВ, а також проаналізовані виробництво, експорт і імпорт ХБВ в Україні. Охарактеризовано основних операторів ринку серед виробників, імпортерів і експортерів, а також розрахована ємність ринку хлібобулочних виробів і середній обсяг споживання на душу населення в Європі. Хліб ...

in stock

Аналіз ринку ХБВ, кондитерських виробів і молочної продукції в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринків ХБВ, кондитерських виробів і молочної продукції в Україні. В рамках дослідження були визначені основні тенденції зазначених ринків, розрахована ємність ринків з урахуванням тіньового сегмента, проаналізовані виробництво і зовнішньоекономічна діяльність в сегментах, розглянуті основні оператори ринків та визначено їх частки ринку. Також був розрахований середній об'єм споживання ХБВ, кондитерської та молочної продукції на душу населення ...

in stock

Аналіз ринку колекторських послуг в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Березень 2019 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Аналітиками компанії Pro-Consulting в березні 2019 року було проведено дослідження ринку колекторських послуг в Україні. В ході дослідження були виділені основні тенденції на ринку колекторських послуг. Було виділено, що колекторські фірми працюють не тільки з банківськими кредитами фізичних і юридичних осіб, клієнти компаній по стягненню заборгованостей - мікропозики, комунальні служби, страхові компанії, мобільні оператори і фірми, що займаються прямими продажами. Але ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.