in stock

Аналіз ринку продуктів переробки пшениці у Азербайджані, Туркменістані, Вірменії, Казахстані та Туреччині. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 35
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринок глибокої переробки пшениці в Азербайджані, Туркменістані, Вірменії, Казахстані та Туреччині. Проаналізовано тренди ринку в споживанні, стан головних галузей споживання. Можлтвість виход продукту в обрану країну.В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку глибокої переробки пшениці порівняно з продуктами переробки кукурудзи, їхню цінову різницю та прогноз на наступні 4 роки. Для аналізу були розглянуті ...

in stock

Аналіз ринку бетону в Закарпатті. 2024 рік

Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бетону в Закарпатті. Проаналізовано рівень конкуренції серед основних виробників бетону та залізо-бетонних виробів в Закарпатській області. Наведено перелік та опис інших виробників бетону та залізо-бетонних виробів в Закарпатті. Досліджено основних постачальників цементу, піску, щебню та металоконструкцій в регіоні. Наведено перелік та опис основних постачальників хімічних добавок до бетону в України. Описано особливості експортно-імпортних операцій ...

in stock

Аналіз ринку реагентів для ПЛР-тестування в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведене дослідження ринку реагентів для ПЛР-тестування в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції, основних операторів, імпорт, експорт та виробництво в галузі, ціни на імпортну продукцію, галузі які споживають реагенти. Під роботою підведені висновки та створений прогноз на період 2024-2025 років.Реагенти для ПЛР (полімеразної ланцюгової реакції) тесту (рідше PCR, ПЦР тесту) це компоненти для реагування для діагностики ...

in stock

Аналіз ринку вина в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 41
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку імпортного вина в Україні. Проаналізовано тренди ринку в споживанні імпортного вина в Україні, основні типи споживачів основних операторів ринку та їх особливості просування. В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку імпортного вина в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано асортимент, ціноутворення та зміна споживацьких вподобань, а також канали просування основних операторів на ринку ...

in stock

Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку кондитерських виробів, яке охоплює таку продукцію, як: мафіни, кекси, ромові баби ,торти, тістечка, еклери, рулети, печиво, вафлі, пряники, круасани, пончики, берлінери, донати, бріош, кулічі та паски. Було досліджено ємність ринку, виокремлено основних операторів та розраховані їх частки ринку, досліджено рівень конкуренції і ризики. Висвітлено асортимент кондитерської продукції операторів ринку, та динаміку цін, ...

in stock

Аналіз ринку соків, смузі та фруктового пюре в Україні. 2019-6 міс. 2023 р.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 48
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку соків прямого віджиму, смузі та фруктового пюре в Україні. В ході дослідження було розглянуто основні тенденції ринку, виробництво, експорт та імпорт продукції, асортимент товарів та ціни на товар. Описаний брендинг, ціноутворення, споживання та канали збуту. Під роботою підведені висновки та рекомендації щодо розвитку на ринку. Отже дослідивши ринок соків та пюре можна констатувати наступне:• ...

in stock

Аналіз ринку сільгосп маркетплейсів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сільгосп маркетпейсів. Було складено список основних операторів ринку, та досліджено їх показники популярності. Показано поточні ціни на продукцію. Проаналізовано поточну ситуацію на ринках споживачів. Під роботою підведено висновки з прогнозом щодо подальшої ситуації на ринку.Ринок сільгосп маркетплейсів в Україні є динамічною і зростаючою сферою, спрямованою на забезпечення зв'язку між учасниками аграрного сектору. На цьому ...

in stock

Аналіз ринку кліматичного обладнання в Україні. 2019-9 міс. 2023 р.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 37
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кліматичної техніки в Україні. В ході дослідження було проаналізовано виробництво, імпорт та експорт на ринку, основних гравців, асортимент, клієнтські груп. Під роботою підведені висновки та гіпотези ринку. Складено аналіз можливостей та загроз, PEST LE аналіз та аналіз ризиків. Дослідивши ринок можна зробити такі висновки:• Ринок кліматичного обладнання практично порівну забезпечується за рахунок імпорту та ...

in stock

Аналіз аграрного сектору України. 2019-2023 рр.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку аграрного сектору в Україні. Для більш якісного дослідження було обрано три найпопулярніших культури України – пшениця, кукурудза, соняшник. Розглянуто ситуацію на ринку, головних операторів ринку, ємкість ринку помісячно, головні логістичні тенденції та прогноз на 2024-2025 рр.Природно-кліматичні умови та родючі землі України сприяють вирощуванню зернових культур і дозволяють отримувати високоякісне продовольче зерно, в обсягах, достатніх для ...

in stock

Аналіз ринку будівельних матеріалів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 36
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку будівельних матеріалів в Україні. Проаналізовано втрату потужностей від бойових дій в галузі будівництва та будівельних матеріалів України, зміни, які були впроваджені будівельними компаніями, виробництво будівельних матеріалів та його зміну. Досліджено основні тенденції, які обумовлювали ситуацію на ринках та надано сценарії розвитку подій в Україні з точки зору інфраструктури.В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано ...

in stock

Аналіз світових цін на нафту. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз світових цін на нафту в 2022-2023 роках. В ході аналізу було досліджено динаміку цін на нафту, проаналізовано чинники, які спричинили зростання цін та опрацьовано заяви, опрацьовано дії рф на ринку нафти та виділення зміни цін, на яких рф могла заробити.Сира нафта - важливий сировинний товар, ціни на який впливають на економіку. Зростання цін на ...

in stock

Аналіз ринку паперових стаканчиків в Україні. 2019-8 міс. 2023 рр.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 12
Мова звіту: українська, російська, англійська

1. Ємність ринку паперових стаканчиків в Україні в натуральних показниках, 2019-10 міс 2023 рр., тис. тонн2. Обсяги ринку паперових стаканчиків в Україні в грошових показниках, 2019-8 міс 2023 рр., млн. грн.3. Список і опис основних операторів на ринку паперового посуду в Україні4. Структурування основних операторів ринку паперових стаканчиків за областями в Україні5. Продукція найбільших виробників ринку паперових стаканчиків в Україні6. ...

in stock

Аналіз експорту зернових та олійних культур з України. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження експорту зернових та олійних культур з України в 2023 році. В ході аналізу було досліджено динаміку експорту обраної групи товарів за 10 міс. 2023 року та експортні ціни за умовами поставок FOB та CRF.

in stock

Аналіз ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку теплоізоляційних матеріалів для будинків в Україні з метою визначення ключових характеристик та тенденцій розвитку галузі. Досліджено сегментацію ринку за видами теплоізоляційних матеріалів, включаючи мінеральну вату, пінополістирол, фіброцементні плити та плити теплоізоляційного газобетону Multipor.У рамках аналізу проведено порівняльну характеристику видів теплоізоляційних матеріалів за такими параметрами, як вид утеплювача, застосування, теплопровідність, розміри, ціна за ...

in stock

Аналіз ринку пластикових диспенсерів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 9
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження ринку пластикових диспенсерів та щіток для чищення протягом грудня 2022-листопаду 2023. В ході аналізу було досліджено, сегментацію ринку за основними постачальниками в штуках та гривнях, співвідношення відносно цінової пропозиції та поділ за видами імпортерів – рітейлери та дистриб’ютори. Розроблено список основних споживачів товарів з їх юридичними даними.Ринок пластикових виробів проведений для наступних категорій товарів: • ...

in stock

Аналіз імпорту HPL панелей в Україну. 2021-8 міс. 2023 р.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 6, Exel
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження імпорту HPL-панелей в Україну протягом 2021-8 міс. 2023 рр. В ході дослідження проаналізовано загальні показники імпорту, географію та частки імпортерів у вазі та грошах.

in stock

Аналіз питання гендерної рівності в українській енергетиці. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження питання гендерної рівності в сфері Української енергетики.. В ході дослідження було проаналізовано гендерні аспекти у законодавстві та політиці зайнятості в енергетиці, сегрегація на ринку праці, доступ до навчання спеціалістів-жінок в галузі, кар’єрне зростання. Вивчено перспективи розвитку жінок в секторі та вплив рівності на сектор та її забезпечення. Під роботою підведені рекомендації щодо усунення бар’єрів для ...

in stock

Аналіз ринку труб та електроприладів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження ринку труб та електроприладів в Україні. В ході дослідження було проаналізовано тенденції на ринку продукції, виробництво, експорт та імпорт, ціни на ринку та споживання. Під роботою приведені висновки і розробленні гіпотези розвитку ринку на майбутні періоди.Фактори впливу на досліджувані ринки:Ринок будівництва. Одним з основних факторів впливу на ринок труб та електроприладів є будівельна активність. Будівництво ...

in stock

Аналіз ринку будівельних матеріалів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку будівельних матеріалів в Україні в 2023 році. В ході аналізу було досліджено основні тенденції даного ринку, проаналізовано основних операторів ринку, досліджено динаміку виробництва продукції, опрацьовано зовнішню торгівлю, ціноутворення та канали збуту, а також розроблено висновки та прогнозні показники ринку будівельних матеріалів.Основним фактором впливу на ринок будівельних матеріалів є будівельна активність. Будівництво прямо залежить ...

in stock

Аналіз ринку природного газу України. 2019-2023 рр.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку природного газу в Україні. Проаналізовано ключові показники ринку, наявні потужності, виробництво, споживання природного газу, а також їх особливості. Досліджено основні тенденції в галузі та надано прогнози щодо факторів впливу на ринок.Зокрема, в ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку природного газу в Україні у 2019-2023 рр, проаналізовано принципи торгівлі на ринку, групи гравців ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами