Від бізнес-ідеї до успішного бізнесу

Будь-який бізнес, незалежно від ринкової ніші, виду товару, що продається або послуги, що застосовується стратегією розвитку, починається з нематеріального джерела - бізнес-ідеї. Каталізатором оформлення бізнес-ідеї є розуміння того, що її реалізація може докорінно змінити життя людини, зробити її більш насиченою як емоційно, так і матеріально. Однак, дуже часто бізнес-ідея, яка не встигла народитися згасає. Її автор навіть не встигає зрозуміти хороша вона чи ні, тому що не вивчається її інвестиційна привабливість, не проводиться аналіз ринку, не кажучи вже про складання бізнес-плану і виконання кількісних і якісних маркетингових досліджень. Причиною такого неправильного поводження з бізнес-ідеєю найчастіше є явний недолік ресурсів, необхідних для її реалізації. І це не тільки матеріальні ресурси, виражені в конкретну суму початкового капіталу, але найголовнішим є брак знань для побудови шляху до успіху. Ці знання створюють ту саму точку опори, яка за словами великого Архімеда, може дозволити навіть перевернути Землю.

Команда компанії Pro-Consulting створить для Вас таку точку опори і допоможе знайти важіль, завдяки якому бізнес-ідея переміститься з ідеальної в практичну площину і набуде реальних обрисів успішного підприємства. Запорукою такого позитивного результату співпраці з Pro-Consulting є багаторічний досвід наших аналітиків, які розробили сотні робочих проектів в різних сферах економіки. І багато з цих проектів, які втілені в конкретні бізнес-плани, спочатку були всього лише неясною бізнес-ідеєю. Сьогодні вони успішно розвиваються, дотримуючись розробленої маркетингової стратегії та тактиці, і періодично коригують курс, ґрунтуючись на оновлених даних про стан ринку.

Для того, щоб бізнес-ідея успішно перетворилася на прибутковий бізнес слід завжди пам'ятати, що створене підприємство буде працювати не в ідеальних умовах. Сучасне ринкове середовище схоже на море, в якому, з одного боку, можна зловити рибу - отримати прибуток, а можна потонути або бути з'їденим хижаками - не витримати конкуренції. Кидати тендітну бізнес-ідею в ринкову стихію, заздалегідь не розвідавши обстановку, недалекоглядно і може призвести до втрати коштів. Тому проведення аналізу ринку, на якому буде продаватися Ваш товар або послуга, - це початковий і найважливіший етап в процесі прийняття рішення про перспективність бізнес-ідеї.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що полягає у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії або втілення бізнес-ідеї. Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому в даному питанні краще звернутися за допомогою до досвідчених професіоналів, таких як аналітики компанії Pro-Consulting. На нашому рахунку вже понад півтори тисячі подібних маркетингових досліджень.

Структура аналізу ринку кожен раз визначається виходячи з потреб замовника і може включати наступні розділи:

  1. Загальна характеристика ринку. Аналіз його тенденцій і основних показників.
  2. Державне регулювання галузі. Податки і збори на ринку.
  3. Виробництво та динаміка реалізації продукції (товарів і послуг).
  4. Основні оператори ринку. Їх опис, сегментація і структурування. Частки основних гравців.
  5. Обсяги продажів на ринку.
  6. Зовнішня торгівля.
  7. Ціна і ціноутворення на ринку.
  8. Споживачі і їх переваги. Портрет споживачів в сегменті B2B, B2C, B2G. Аналіз інтернет аудиторії.
  9. Канали збуту продукції (опис і структура продажів по каналах).
  10. Асортимент продукції, представлений на ринку.
  11. Висновки. Прогнозні показники і тенденції. Рекомендації щодо виходу і розвитку на ринку.
  12. Інвестиційна привабливість галузі. SWOT і PEST-аналіз ринку і факторів впливу на нього. Побудова карти ризиків на ринку.

В результаті проведеної роботи з аналізу ринку, Ви отримаєте абсолютно точне уявлення про те, як ваша бізнес-ідея буде відчувати себе в реальних умовах, і які у неї шанси і шляхи для розвитку.

З нашою допомогою Ви дізнаєтеся про свій майбутній продукт набагато більше і повніше будете представляти механізм отримання доходу від його продажу. А значить, Вам стануть більш зрозуміліші сильні і слабкі сторони Вашої бізнес-ідеї. Ось перелік необхідних для цього відомостей:

  • Товар/послуга. Які товари ви будете продавати, їх основні характеристики.
  • У чому особливості товару і його відмінності від інших. Ключова вигода по відношенню до потреб клієнтів - як ви можете задовольнити їх краще конкурентів.
  • Хто виступає цільовим клієнтом: вік, платоспроможність, регіон проживання та інші характеристики.
  • Канали збуту та просування: які передбачається використовувати, як планується впливати на цільову аудиторію.

На підставі отриманого інформаційного базису можна приступати до планування практичної організації підприємства, яке і буде втілювати бізнес-ідею в життя. Тут уже потрібен бізнес-план, виконаний за міжнародними стандартами. Він не тільки послужить дорожньою картою створення бізнесу, але і допоможе, якщо буде потреба, залучити і сторонні фінансові ресурси, в тому числі гранти в рамках державних або міжнародних програм.

Бізнес-план дає можливість:

  1. Комплексно планувати і організовувати бізнес.
  2. Оцінити перспективність і життєздатність Вашої бізнес-ідеї та бізнес-проекту, виходячи з реалій, що склалися в економіці і в конкретній її галузі.
  3. Розуміти потенційну прибутковість і рентабельність бізнесу.
  4. Оцінити обсяг необхідних капіталовкладень для організації проекту, а також віддачу від вкладених інвестицій і час, необхідний для їх повернення.
  5. Залучити фінансування: інвестора або банківське кредитування і самому прийняти рішення про інвестування.

Бізнес план повинен бути складений відповідно до дотриманням певних норм і вимог, які знайшли своє відображення в наступних стандартах:

Коли цілі і завдання по реалізації бізнес-ідеї з'ясовані, джерела отримання інвестиційних коштів визначено і підтверджено, настає період виконання організаційно-виробничого розділу бізнес-плану. Він включає в себе наступні пункти:

  • Технологія/алгоритм обслуговування.
  • Необхідне приміщення.
  • Перелік обладнання, меблів, техніки, іншого.
  • Сировинна база.
  • Контрагенти.
  • Кадри.
  • Дозвільна документація.

Простіше кажучи, цей розділ описує як інвестиційні кошти, виділені для бізнес-ідеї, будуть перетворюватися в цілком матеріальні предмети, в сукупності становлять майбутню систему отримання доходу.

А не збитися з правильного шляху реалізації бізнес-ідеї допоможе мережевий графік організації проекту, який містить відповіді на такі питання:

  1. Які етапи для початку роботи треба буде пройти?
  2. Скільки кожен з них триває?
  3. Скільки грошей нам знадобиться в кожен конкретний період часу?
  4. Яке джерело цих грошей?
  5. Хто відповідальні особи?
  6. Який персонал нам знадобиться на кожному етапі?
  7. Коли Ваш бізнес почне роботу?
  8. Який горизонт планування брати до уваги після відкриття компанії?

Дія бізнес-плану не закінчується навіть після моменту відкриття компанії та початку продажів, бо для його  максимальної ефективності присвячено окремий розділ документа. У ньому визначається:

  1. Яким чином Ви будете продавати свою продукцію: опт або роздріб.
  2. Ціна товарів в різних умовах роботи з дистриб'юторами і рітейлом.
  3. Фактор сезонності і його вплив на попит.
  4. Використання знижок і акцій для просування товарів.
  5. Час необхідний для завоювання цільової аудиторії.
  6. Середній очікуваний щомісячний обсяг продажів.

Як правило, носій бізнес-ідеї бажає реалізувати її з максимальною ефективністю, щоб не було боляче за марно витрачені кошти і зусилля. Для цього аналітиками Pro-Consulting і здійснюється оцінка прибутковості, рентабельності та інвестиційної привабливості проекту. При цьому обчислюються наступні показники:

 Показники прибутковості

  • Sales
  • Gross profit
  • EBITDA
  • EBIT
  • Net Profit / loss

Показники рентабельності

  • Gross profit Margin
  • EBITDA Margin
  • Ordinary Income Margin
  • Return on sales

Показники інвестиційної привабливості

  • Дисконтований період окупності
  • Чиста наведена вартість
  • Внутрішня норма прибутковості
  • Прибутковість вкладень

Спектр завдань, що вирішується командою Pro-Consulting, для наших клієнтів дуже широкий, такий же як і спектр бізнес-ідей, що відвідують не тільки початківців, але і вже досвідчених підприємців.

Представляємо найбільш характерні типи замовлень, які були успішно виконані нашими аналітиками.

Аналітичний огляд по ринку юридичних послуг в Україні
Бізнес-ідея:
визначення поточної ситуації на ринку для вироблення стратегії розвитку компанії.
У процесі підготовки огляду складено рейтинг юридичних послуг, проаналізовано цінова політика в сфері юридичних послуг по регіонах України.

 


 

Огляд ринку аюрведических послуг в Україні
Бізнес-ідея:
висновок на ринок аюрведичної клініки.
У процесі підготовки огляду був проведений аналіз відкриття, описані конкуренти на ринку, цінова політика, проведена оцінка перспективності ринкових ніш, інвестиційної привабливості галузі.

 



Оцінка потенціалу сировинної бази переробки фруктів
Бізнес-ідея:
розширення виробництва переробної компанії
В результаті дослідження дана характеристика ринку і тенденцій розвитку, проаналізовано виробництво і ключові оператори, зовнішньоекономічна діяльність, складений портрет споживача, асортимент і канали збуту. Описано ринок промислового виробництва і переробки фруктів.

     


Огляд ринку готелів світу
Бізнес-ідея:
визначення перспективної країни для розвитку туристичного бізнесу.
Були проаналізовані тенденції туристичних потоків в світі, а також в окремих країнах (Угорщини, Хорватії, Литви, Естонії, Болгарії, Грузії, Чехії та Греції), визначені основні і суміжні конкуренти по заданих параметрах, середній рівень цін на проживання за даними країнам і критерії вибору готелю споживачами.


 
Бізнес-план організації роботи фруктосховища
Бізнес-ідея:
будівництво фруктосховища потужністю 1200 тон, яке буде відповідати всім сучасним технічним та технологічним вимогам.
В рамках проекту було проведено аналіз ринку плодово-овочевої продукції України, а також ринку овоче- і фруктосховищ, який підтвердив доцільність і перспективність розвитку даного виду діяльності. В деталях описаний процес створення сховища, що включає характеристики приміщення, потреби в обладнанні і персоналі. Підготовлена ​​фінансова модель діяльності підприємства, оцінені ризики і розроблені шляхи мінімізації негативних впливів.

Бізнес-план розширення готельно-ресторанного комплексу
Бізнес-ідея:
будівництво і відкриття ще одного корпусу.
Завдяки розробленому за всіма правилами бізнес-плану, стало можливим залучення кредитних коштів для виконання задуманого. З цього документа кредитор буде точно знати на що підуть надані їм кошти, і коли він зможе повернути їх з прибутком. Тому проблем з фінансовими ресурсами на реалізацію своєї бізнес-ідеї у замовника не виникне.

 

 
Бізнес-план створення медичного центру
Бізнес-ідея:
відкриття вузькоспеціалізованої приватної медичної клініки з можливістю проведення амбулаторно-поліклінічного прийому.
Проект здійснювався з метою грамотного планування майбутньої діяльності клініки, що дозволило вже на початковому етапі спрогнозувати результати її роботи, оцінити можливу прибутковість, визначити сильні і слабкі сторони.

 

 
Бізнес-план будівництва зерносховища
Бізнес-ідея:
створення та організація роботи сучасного елеватора потужністю одноразового зберігання 50 тис. т зернових і бобових культур.
Описова частина підготовленого інвестиційного документа містить характеристику компанії - ініціатора проекту, деталізований опис виробничого процесу, а також все необхідного для реалізації проекту, включаючи обладнання та персонал.
Економічна доцільність та інвестиційна привабливість будівництва елеватора обґрунтована представленою в бізнес-плані фінансовою моделю, яка містить детальний план інвестиційних вкладень, графік фінансування етапів реалізації проекту, а також розрахунок його основних інвестиційних показників: дисконтованого періоду окупності, внутрішньої ставки прибутковості, індексу прибутковості вкладень та чистої наведеної вартості. Цей бізнес-план став підставою для залучення додаткових інвестиційних ресурсів на здійснення даної бізнес-ідеї.

Замовити підготовку інвестиційної документації, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронну адресу info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 591-52-53