Маркетинговий аудит

Маркетинговий аудит – найважливіший елемент стратегії розвитку. Його мета – отримати незалежну думку про маркетингові активності вашої компанії та конкурентів, які впливають на думку споживачів і, як результат, ваші продажі та частку на ринку.

Оцінка проводиться за такими основними каналами:

  1. Аналіз бренду компанії та конкурентів:
    1. визначення ставлення до вашого бренду існуючих споживачів, вашої цільової аудиторії, а також ваших партнерів та співробітників компанії;
    2. Brand Health Tracking (дослідження здоров'я бренду) – дозволяє кількісно оцінити впізнаваність бренду та думку споживачів про нього; порівняти цілі маркетингової стратегії компанії (місію, завдання вашого продукту) з реальним сприйняттям споживачами та виявити відмінності, які ляжуть в основу скоригованої маркетингової стратегії;
    3. вивчити вплив конкурентів на цільову аудиторію, щоб посилити конкурентні позиції вашої компанії;
    4. виявити найбільш ефективні діючі та можливі додаткові канали залучення клієнтів.
  2. Аналіз онлайн-просування (Digital Marketing), збір та аналіз інформації про вашу активність та активність конкурентів:
    1. SMM (Social Media Marketing) - присутність та активність у соціальних мережах;
    2. сайти компаній, їх зручність та користь для споживачів;
    3. видача вашої компанії та конкурентів у пошукових запитах;
    4. згадки в авторитетних інтернет-ресурсах (сайти, каталоги, сторінки блогерів та інфлюєнсерів);
    5. аналіз аудіовізуального контенту (відео, інфографіки) у соціальних мережах.
  3. Аналіз ЗМІ:
    1. реклама у друкованих виданнях;
    2. просування на телебаченні;
    3. реклами на радіо.

На підставі маркетингового аудиту, складеного за структурою, індивідуально розробленою для вас, наші фахівці можуть брати участь у стратегічних сесіях вашої компанії, брати участь у розробці стратегії та її впровадженні. За результатами впровадження нових елементів просування, ми зможемо виміряти їхню ефективність та динаміку ставлення споживачів до вашого бренду порівняно з конкурентами.

Ми порівняємо очікувані та реальні результати впровадження стратегії, використовуючи опитування, аналізуючи активність конкурентів онлайн та офлайн, та дамо рекомендації про те, що можна покращити, щоб збільшити ваші продажі.

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами