Дослідження ринку для юридичних компаній

Аналітичні дослідження для обґрунтування рівня конкуренції на ринку.

Дослідження рівня конкуренції на ринку проводяться у таких випадках:

  • Підготовка обґрунтувань при розслідуваннях АМКУ, пов'язаних із загрозою монопольного становища компанії на ринку;
  • Проведення угод злиття чи поглинання на ринку;
  • Розслідувань Антимонопольного комітету та Національного Антикорупційного Бюро України щодо підвищення цін на ринках товарів та послуг для визнання їх необґрунтованими.

Дослідження ринків проводяться відповідно до п. 5 Методики визначення монопольного (домінуючого) положення суб'єктів господарювання на ринках товарів та послуг, затвердженої відповідно до розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.03.2002 р. №49-р.

Обґрунтування цін операцій на ринку відповідно до чинного законодавства у сфері трансфертного ціноутворення.

Така аналітика дозволяє відслідковувати ціни в угодах із пов'язаними компаніями, а також з юридичними особами, зареєстрованими в офшорних зонах. Вона застосовується для підтвердження того, що ціна угоди знаходиться на рівні ринкових цін на аналогічну продукцію (або вони нижчі не більше ніж на 20%), щоб уникнути штрафів, передбачених Податковим кодексом України.

Маркетингові дослідження впізнаваності товарних знаків, оформлення та пакування товару.

Даний вид досліджень проводиться для оцінки ризиків того, що споживачі можуть сплутати товари юридичних осіб на полицях, що призведе до негативних наслідків у вигляді зниження обсягів продажу оригінального власника товарного знака, а також погіршення його репутації на ринку у разі купівлі споживачами товарів неналежної якості.

Підготовка аналітичних звітів для розробки стратегічних документів, які подаються до контролюючих органів.

Такі документи можуть включати:

  • Розробку програмних документів та комерційних політик компаній, що вимагають юридичного та аналітичного супроводу;
  • Формування стратегії компаній з управління активами (КУА) та зміни її керівництва.

Ці дослідження зазвичай включають розгорнуту аналітику ринку, на якому працює компанія, учасників ринку та рівня конкуренції, поточних та потенційних споживачів, а також прогнози розвитку напряму для обґрунтування доцільності такої стратегії.

У рамках надання даних послуг компанія Pro-Consulting провела низку проектів у співпраці з найбільшими юридичними компаніями України, була присутня на засіданнях Антимонопольного комітету, а також готувала офіційні документи для українських антикорупційних органів.

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами