Аналітичні дослідження для обґрунтування рівня конкуренції на ринку.
Дослідження рівня конкуренції на ринку проводяться у таких випадках:
Дослідження ринків проводяться відповідно до п. 5 Методики визначення монопольного (домінуючого) положення суб'єктів господарювання на ринках товарів та послуг, затвердженої відповідно до розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.03.2002 р. №49-р. та Інформаційного листа АМКУ №60/01 від 02.04.2012 «Про проведення досліджень ринків».
Маркетингові дослідження впізнаваності товарних знаків, оформлення та пакування товару.
Даний вид досліджень проводиться для оцінки ризиків того, що споживачі можуть сплутати товари юридичних осіб на полицях, що призведе до негативних наслідків у вигляді зниження обсягів продажу оригінального власника товарного знака, а також погіршення його репутації на ринку у разі купівлі споживачами товарів неналежної якості.
Підготовка аналітичних звітів для розробки стратегічних документів, які подаються до контролюючих органів.
Такі документи можуть включати:
Ці дослідження зазвичай включають розгорнуту аналітику ринку, на якому працює компанія, учасників ринку та рівня конкуренції, поточних та потенційних споживачів, а також прогнози розвитку напряму для обґрунтування доцільності такої стратегії.
У рамках надання даних послуг компанія Pro-Consulting провела низку проектів у співпраці з найбільшими юридичними компаніями України.
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32