Маркетингове дослідження за допомогою методу фокус-груп (ФГД)

Ви хочете дізнатися, що насправді думають люди про Ваш продукт? Тоді Вам допоможе наша послуга - фокус група. Це буде жива, емоційна, відверта розмова з реальними або потенційними споживачами товарів і послуг Вашої компанії. Інформація, отримана від такого спілкування, дасть Вам глибоке розуміння мотивів, якими керується покупець при виборі конкретного виробника, і наскільки Ваша пропозиція відповідає його запитам. Це розуміння дозволить Вам виробити максимально ефективну стратегію подальшого вдосконалення Вашого бізнесу.


Що таке фокус група?


Це деяка кількість незнайомих людей, типових споживачів, які збираються і спілкуються на тему, що цікавить дослідника. Обговорення може супроводжуватися демонстрацією, тестуванням або дегустацією конкретного продукту з подальшим отриманням оціночної інформації по всьому спектру людського сприйняття.
Інформацію такої повноти, як від ФГД, неможливо отримати за допомогою інших методів досліджень, крім хіба що дорогих глибинних інтерв'ю. Ефект повноти забезпечується тісним зворотним зв'язком опитуваних з дослідником в умовах відсутності дефіциту часу.
Іноді людина навіть сама не розуміє, чому вона віддає перевагу тому чи іншому продукту при наявності вибору. Фокус група дозволяє виявити ці приховані мотиви, а відбувається це в процесі відвертого спілкування з іншими споживачами. У невеликому колективі ми моделюємо явище взаємовпливу індивідуумів в соціумі, коли думка кожного складається під впливом думок інших людей.
Замовивши у нас фокус групу, Ви отримаєте:


Кожен виробник намагається задовольнити запити як можна більш широкого кола споживачів, але у кожного товару або послуги є своя цільова аудиторія. Вона може відрізнятися за кількістю людей, співвідношенню статей, вікових груп, величиною доходу і іншим параметрам. Для дослідження споживчих властивостей кожного продукту відбирається фокус група, відповідна його цільової аудиторії. Це дозволяє отримувати найбільш релевантну інформацію по колу питань.



Наші ФГД проводяться в спеціально обладнаних засобами фіксації і моніторингу приміщеннях. Завдяки цьому Ви завжди зможете отримати не тільки звіт про проведену роботу, а й первинні дані. У Вас також є можливість спостерігати за ходом дослідження в режимі онлайн.
Сценарії проведення бесід з фокус групами розробляються нашими аналітиками у взаємодії з замовником. Висококваліфіковані модератори вміло підтримують протікання бесіди відповідно до сценарію і забезпечують потік інформації в фокусі досліджуваної проблеми.
План проведення ФГД:

Якщо у Вас немає можливості фізично бути присутнім на території проведення ФГД (м. Київ, вул. Предславинська, 11) Ви можете скористатися даною послугою онлайн - відео трансляцією в режимі реального часу. Фокус група проводиться абсолютно за таким же принципом, а Вам надається доступ до онлайн-відео перегляду проведення дослідження. Ви також зможете контролювати хід дослідження і відправляти підказки модератору.
Крім того, Ви можете скористатися послугою оренди приміщення для проведення ФГД і провести дане дослідження власними силами. Однак в даному випадку необхідно врахувати високі вимоги до професійного рівня модераторів і складність аналізу отриманої інформації.

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10