Що таке NPS-опитування?
Net Promoter Score (NPS) – це індекс лояльності клієнтів, за допомогою якого визначається прихильність споживачів товарів чи послуг до того чи іншого бренду чи компанії. Реалізація опитування практично може здійснюватися різними способами, але найефективнішим є телефонний обдзвін клієнтів за допомогою можливостей колл-центра.
Чим корисне NPS-опитування для бізнесу?
NPS-опитування буде корисним, якщо ви є власником або менеджером компанії, і вам необхідно:
План NPS-опитування за телефоном:
Додаткові можливості NPS-опитування
Оператори Департаменту колл-центру, проводячи NPS-опитування, можуть не лише зібрати статистичну інформацію про ступінь лояльності клієнтів, але й з'ясувати якісні мотиви їхнього ставлення до певної продукції чи виробника. Для цього в процесі NPS-опитування респондентам задаються додаткові питання:
Погодьтеся, за допомогою відповідей на такі, здавалося б, прості питання, задані безлічі клієнтів компанії, можливо:
У тому числі можна провести опитування eNPS (Employee Net Promotion Score), яке дозволяє розрахувати індекс задоволеності персоналу компанії Замовника, оцінити лояльність співробітників до місця роботи та компанії в цілому.
План eNPS-опитування за телефоном:
Проведення даного виду опитування дозволить керуючому менеджеру компанії спрогнозувати показники майбутньої плинності кадрів, кількості співробітників, які готові розвиватися в рамках компанії та інше.
Крім NPS і eNPS опитування ми можемо проводити його варіації
Рівень задоволення споживачів (Customer Satisfaction Score (CSAT)) – опитування, у якому споживачі відповідають на питання «наскільки Ви задоволені нашим товаром/послугою за шкалою від 1 до 5)
Оцінка зусиль клієнта (Customer Effort Score (CES)), в якому споживачів запитують «Наскільки зручно було взаємодіяти з компанією при останній купівлі, за шкалою від 1 до 5», і дозволяє виділити найскладніші завдання клієнтів, щоб у подальшому вдосконалити роботу таких завдань.
Рівень відмови (Customer Churn) – оцінка частки клієнтів, які припинили користування Вашим товаром чи послугою через певний час.
Читати про послугу «маркетингове дослідження» тут
Що необхідно для проведення опитування?
Для того, щоб скористатися всіма перевагами проінформованості про лояльність клієнтів або співробітників, вам необхідно надати нам запит на таке дослідження. Все інше оператори та аналітики зроблять самі і в найкоротший термін. Результати будуть надані вам у систематизованому, зручному для використання вигляді із додатком первинної інформації для забезпечення можливості самостійного аналізу чи аудиту.
З портфоліо реалізованих проектів можна ознайомитися за посиланням