Що таке NPS-опитування?
Net Promoter Score (NPS) - це індекс лояльності клієнтів, за допомогою якого визначається прихильність споживачів товарів або послуг того чи іншого бренду або компанії. Відповідно, NPS-опитування - це інструмент, за допомогою якого визначається індекс лояльності. Реалізація опитування на практиці може здійснюватися різними способами, але найефективнішим з них є телефонний обдзвін клієнтів за допомогою можливостей колл-центру.
NPS-опитування по телефону проводиться дуже просто:
Чим корисне NPS-опитування для бізнесу?
NPS-опитування буде корисне, якщо ви є власником або менеджером компанії, і вам необхідно:
Додаткові можливості NPS-опитування
Оператори Департаменту колл-центру, проводячи NPS-опитування, можуть не тільки зібрати статистичну інформацію про ступінь лояльності клієнтів, а й з'ясувати якісні мотиви їхнього ставлення до певної продукції або виробника. Для цього в процесі NPS-опитування респондентам задаються додаткові запитання:
Погодьтеся, за допомогою відповідей на такі, здавалося б, прості запитання, задані безлічі клієнтів компанії, можливо:
Читати про послугу «маркетингове дослідження» тут
Що необхідно для проведення NPS-опитування?
Для того, щоб скористатися всіма перевагами інформованості про лояльність клієнтів, вам необхідно дати нам запит на таке дослідження. Все інше оператори і аналітики зроблять самі і в найкоротший термін. Результати будуть надані вам в систематизованому, зручному для використання вигляді з додатком первинної інформації для забезпечення можливості самостійного аналізу або аудиту.
З портфоліо підготовлених проектів можна ознайомитись за посиланням.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З УСІМА ПОСЛУГАМИ |