Проведення телефонних опитувань

Діяльність колл-центру компанії Pro-Consulting спрямована на якісний супровід компаній-замовників через реалізацію маркетингових інструментів з виявлення та аналізу цільової аудиторії, підвищення впізнаваності бренду клієнта, що призводить до збільшення обсягів продажу товарів та послуг.

Найбільш поширений та ефективний інструмент колл-центру – проведення телефонних опитувань. Він може виступати як окрема послуга, для отримання відповідей на точкові питання про поведінку споживачів на ринку, так і бути частиною глибинного аналітичного дослідження ринку, який дозволить визначити не тільки споживчі переваги, але сформувати повну картину ринку, що цікавить.

Телефонні опитування респондентів мають ряд конкурентних переваг перед традиційними опитуваннями, анкетуванням на вулиці і розсилками електронною поштою:

Вартість. Терміни та вартість проведення телефонних опитувань, перевірки якості обслуговування клієнтів, виявлення лояльності до бренду та просування продукції набагато дешевші за традиційні інструменти.

Індивідуальний підхід. Наші технічні можливості, досвід та людські ресурси дозволяють забезпечити оптимальні терміни виконання проекту та масштабованість під Ваші потреби.

Контроль якості на всіх етапах проекту. Ви будь-якої миті можете простежити якість роботи наших операторів, прослуховуючи дзвінки, а також відстежувати формування звіту онлайн.

Аналітична обробка даних. Фінальні звіти з висновками та рекомендаціями проходять ретельну перевірку консультантами аналітиками Pro-Consulting.

Ми пропонуємо клієнтському бізнесу основні інструменти колл-центру

  • Глибинні телефонні опитування (CATI) – інструмент, що дозволяє визначити портрет споживача, виявити його зацікавленість у продукті/послузі, зрозуміти рівень довіри до вашого бренду та лояльності до продукції (NPS-опитування).
  • Соціологічні та політологічні опитування є базовим інструментом для визначення настроїв у суспільстві та ставлення до важливих подій, що відбуваються в країні.
  • Послуга таємного дзвінка (Mystery Caller) дозволяє виявити сильні та слабкі сторони в роботі ваших співробітників, визначити потребу в системі мотивації або проведенні навчання для покращення якості роботи з клієнтами.

Процес проведення телефонного опитування на базі колл-центру компанії Pro-Consulting включає ряд невід'ємних складових. Формується технічне завдання – визначаються питання, на які має дати відповідь дослідження. Під час складання анкети для телефонного опитування респондентів ми формуємо перелік питань, які дозволять отримати точні відповіді або перевірити гіпотезу Замовника. Далі підбирається база респондентів та проводиться її тестування з метою оптимізації анкети. У процесі проведення телефонного опитування ви можете у режимі реального часу відстежувати активність операторів та аналізувати відповіді респондентів.Результатом телефонного опитування є аналітичний звіт, який буде корисний при прийнятті управлінських рішень, або надалі може бути включений у комплексне маркетингове дослідження.

З портфоліо підготовлених проектів можна ознайомитись за посиланням.

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами