Від теорії до практики: маркетингові дослідження, стратегія, франчайзинг

Регулярні звернення з боку наших партнерів, клієнтів та пошукачів на проведення закритих курсів маркетингу та аналітики, підштовхнули нас на створення  ProSchool , де кожен, незважаючи на відсутність спеціальної підготовки, може отримати цінну інформацію для подальшого практичного застосування в дослідженнях ринків.

Навчальний курс «Від теорії до практики. Маркетингові дослідження, стратегія, франчайзинг»

# LEVEL ONE

Для проходження курсу не потрібні спеціальні знання

Вам буде цікавий наш курс:

  • якщо ви студенти старших курсів, які хочуть познайомитися зі спеціальністю маркетолога
  • якщо ви хочете розібратися у функціонуванні будь-якого ринку
  • якщо ви плануєте працювати в сфері маркетингу або суміжних сферах.

Ми поділимося підходами до аналізу ринків, які ми виробили за 16 років нашої діяльності.

Під час курсу ви проведете свій перший аналіз ринку, використовуючи вивчені на заняттях методи. Студенти, які успішно завершать курс, отримають сертифікат.

Які навички ви матимете по завершенні курсу:

  • відбирати дані та інформацію для аналізу
  • визначати фактори і події, які впливають на розвиток конкретного ринку
  • розрізняти кільксні та якісні види досліджень та підбирати оптимальні для кожної задачі
  • знати особливості розробки маркетингової стратегії
  • аналізувати франшизи з точки зору франчазі та франчайзера

 Формат курсу:

  • 6 очних занять по 1,5-2 години
  • Домашні завдання (проект) – виконання аналізу одного ринку
  • Зворотній зв’язок по домашнім завданням
  • Студенти, які успішно завершать проект, отримають сертифікат

 

Хто наші спікери:

Спеціалісти з практичним досвідом в маркетингу більше 3 років, які очолюють різні напрямки компанії Pro-Consulting: маркетингові дослідження, стратегічний маркетинг, аналіз франшиз, фокус-групові дослідження.

ПРОГРАМА КУРСУ

Заняття 1
Аналіз даних

  • Аналітичні дослідження: кому, навіщо?
  • Показники ринку
  • Джерела інформації
  • Проведення оцінки
  • Розгляд кейсу

Заняття 2
Попит і пропозиція

  • Фактори ринку. Фактори виробництва. Фактори споживання
  • Споживання В2В, В2С
  • Конкуренція
  • Побудова прогнозу за допомогою багатофакторної моделі

Заняття 3
Перспективність ринку

  • PESTLE- аналіз
  • SWOT-матриця. SWOT-аналіз ринку. SWOT-аналіз компанії
  • Вихід на ринок. Бізнес-план. Бар’єри та ризики.

Заняття 4
Маркетингова стратегія

  • 4Р. що? Навіщо? Кому? Як?
  • Цільова аудиторія
  • Унікальна торгова пропозиція (УТП)
  • Розгляд кейсу
  • Проведення стратегічної сесії

Заняття 5
Опитування та фокус-групи

  • Соціологічні дослідження – який вид вибрати? Що можна дізнатися?
  • Достатня кількість учасників, похибка
  • Опитування та анкетування – часті помилки
  • Фокус-групові дослідження: що можна дізнатися? Як підібрати групу?

Заняття 6
Франшизи як спосіб ведення бізнесу

  • Особливості розвитку франчайзингу в Україні
  • Перспективні напрямки
  • Розбір франшиз: що потрібно знати, якщо ви купляєте або продаєте франшизу
  • Франчайзер VS Франчайзі

Щоб записатися на курс або уточнити деталі, зв'язуйтеся з нами по телефону або email.

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами