Обдзвін клієнтів по телефону (продзвін бази контактів)

Будь-який бізнес має свій життєвий цикл. Те ж поняття можна застосувати і до клієнтів. Конкурентне бізнес-середовище завжди нестабільне, і на нього можуть впливати як внутрішні процеси компаній (оновлення персоналу, зміна сфери діяльності), так і зовнішні кризи, спричинені макроекономічними та геополітичними причинами.

Для підтримки стабільної роботи будь-якої компанії необхідно залишатися на зв'язку з якомога більшою кількістю клієнтів.

Наш колл-центр здійснить обдзвін Ваших контактів з мінімальними витратами часу та коштів, зате з максимальною ефективністю.

Цілі такого обдзвону можуть бути такі:

  • відновлення існуючої чи створення актуальної бази контактів;
  • доведення до клієнтів новин компанії, інформації про нові товари та послуги, спеціальні пропозиції за допомогою обдзвону клієнтів по телефону;
  • отримання зворотного зв'язку визначення рівня задоволеності клієнта товаром і обслуговуванням;
  • запрошення на заходи;
  • вітання зі святами, важливими датами та інші форми індивідуального підходу.

Обдзвін для відновлення бази контактів або її створення

Будь-яка база контактів клієнтів може застаріти: люди можуть змінити роботу, компанії - сферу діяльності, а контактні номери телефонів – залишитися у вас «для кількості». Особливо критичним така кількість може стати для компаній, які практикують розсилання повідомлень СМС або месенджерах. Витрати повідомлення для таких клієнтів можуть обчислюватися тисячами доларів.

Якщо навіть у вас немає списку контактів або його обсяг недостатній, за результатами співпраці з нашим call-центром ситуація зміниться на краще. За допомогою спеціальної методики ми підберемо вам потенційних клієнтів з «холодної» бази респондентів, яка є у нас, і шляхом продзвону зробимо їх вашими «теплими» контактами.

Інформування клієнтів по телефону

Наступне, що ви можете доручити колл-центру, це доведення до ваших контактів потрібної вам інформації: про спеціальні пропозиції, акції, відкриття нових торгових точок. Подання такої інформації за допомогою колл-центру можна організувати:

  • із залученням операторів;
  • за допомогою автоінформатора.

Вибираючи цю послугу колл-центру, будьте впевнені, що ваші зусилля щодо розвитку компанії та просування її продукції не пропадуть даремно. Не варто ставити під питання те, що діалог із оператором набагато ефективніший, ніж просто розсилання голосових повідомлень.

Обдзвін клієнтів по телефону з метою запрошення клієнтів на різноманітні заходи

Влаштовуючи будь-який публічний захід, будь то презентація, семінар, конференція, концерт чи спектакль, ви сподіваєтеся, що його відвідає якнайбільше зацікавлених людей. Запросити їх допоможе продзвін вашого списку контактів, виконаний нашим колл-центром, який забезпечить:

  • високий відсоток явки на захід;
  • звільнення ваших штатних службовців від рутини телефонного обдзвону та максимальну зосередженість на питаннях якісного проведення заходу;
  • своєчасне оповіщення відвідувачів про можливі зміни щодо заходу.

Запрошення ваших контактів на заходи за допомогою колл-центру – найкращий спосіб зустрітися на власні очі та ще більше закріпити зв'язок.
Крім того, ми допоможемо підтвердити участь гостей заходу, якщо вони вже зареєструвалися на ньому.

Замовте у нашому колл-центрі регулярні обдзвони контактів з метою формування індивідуального підходу, і ви забезпечите своєю продукцією аудиторію найбільш лояльних споживачів, клієнтів чи партнерів.

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами