Digital-аналітика, аудит соціальних мереж і сайту

Що це?


Аудит соціальних мереж дозволить визначити, наскільки Ваша компанія успішна в досягненні своїх бізнес-цілей за допомогою соціальних медіа, наскільки ефективно вони працюють на Вас, наскільки ефективно працює Діджитал-стратегія, спрямована на зміцнення Ваших позицій на ринку за допомогою Діджитал-інструментів.

Що пропонуємо?

• Аналіз стратегії розвитку бренду / компанія в соціальних медіа
• Відповідність публікацій в соцмедіа з контент-планом, визначення найбільш ефективних публікацій, активностей і комунікації з ЦА
• Аналіз конкурентів, як оффлайн, так і онлайн. Визначення їх позицій на ринку, аналіз їх креативної концепції, яка використовується в соцмедіа, визначення їх комунікаційної стратегії з ЦА
• Аналіз аудиторії (портрет споживача і його поведінки), визначення ефективних способів комунікації з ними
• Аналіз сайту і визначення еко-системи (взаємозв'язку) з соцмедіа

Що аналізуємо?

Соціальні мережі:
Facebook, Instagram, Vk, ОК:

  • поточний кількість фанів,
  • динаміка фанів,
  • найбільш популярні публікації за кількістю лайків,
  • різниця в контенті в різних соціальних мережах,
  • використання логотипу в публікаціях,
  • найбільш популярні тематики,
  • використання активностей (конкурси), їх механізм та інше

YouTube (власний канал)

  • Огляд: Перегляди, Час перегляду, Середній перегляд (в хвилинах), Передплатники, Перегляди від передплатників, Відсоток відміток "Подобається", Кращі відео, Орієнтовна статистика.
  • Дохід: Розрахунковий дохід, Приблизна кількість комерційних відтворень, Транзакції, Джерела доходу, Типи оголошень, Найприбутковіші відео, Країни з найвищим CPM.
  • Переходи: Типи джерел трафіку, Найпопулярніші зовнішні джерела, Пошукові запити, які найчастіше ведуть до ваших відео, Відео, з яких найчастіше переходять на ваші ролики, Найпопулярніші плейлисти з вашими відео.
  • Аудиторія: Пол, Вік, Країни, де найчастіше дивляться ваші відео, Найпопулярніші мови субтитрів

YouTube (канали конкурентів):

  • дата створення каналу в ЮТ,
  • кількість відео на нього завантаженого,
  • категорія каналу,
  • країна,
  • динаміка передплатників за останній місяць,
  • кількість переглядів за останній місяць,
  • дохід каналу,
  • конкурентні канали,
  • найбільш популярні відеотематікі і інше.

Сайт (еко-система - взаємозв'язок переходів на сайт через цифрові канали)

  • трафік і залученість користувачів,
  • джерела трафіку,
  • детальна розбивка даних по кожному джерелу трафіку,
  • інтереси аудиторії,
  • ключові слова з органічного пошуку і контексту,
  • популярні сторінки,
  • сайти-конкуренти,
  • аналіз галузі і популярних сайтів,
  • аналітика додатків.

Результат?

  • Визначення ефективності роботи Діджитал-агентства щодо бренду (чи дотримуються Діджитал-стратегії, чи виконують KPI, чи всі інструменти використовують, наскільки часто реагують на відгуки ЦА)
  • Збільшення довіри з боку цільової аудиторії в соціальних мережах
  • Визначення ефективності використовуваних цифрових інструментів і надання рекомендацій незалежних експертів щодо подальшого розвитку бренду в SMM 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10