Експортний консалтинг

Рано чи пізно будь-яка компанія замислюється про освоєння зовнішніх ринків. І така стратегія є логічною: ви диверсифікуєте постачання своєї продукції, додаючи до свого портфелю клієнтів з інших країн, збільшуєте силу бренду і отримуєте можливість розширитися також і на локальному ринку.

Але для успішної роботи на зовнішньому ринку необхідно дотримуватися кількох правил:

  • Продукт має відповідати вимогам ринку;
  • Ринок повинен мати певний напрямок руху (зростання чи зрілість);
  • Партнери та покупці повинні бути перевіреними контрагентами.

Як у малого та середнього бізнесу, так і у великих корпорацій, у вас неодмінно виникає питання пошуку потенційних партнерів, досягнення домовленостей з ними щодо умов постачання, а також ідентифікації партнерів та клієнтів.

Послуга експортного консалтингу передбачає комплекс консультаційних послуг, які дозволять вибрати найкращі ринки для виходу, вибудувати стратегію виходу і, нарешті, знайти партнерів на цих ринках.

Проведення аналітичного дослідження ринку і визначення оптимальних країн для виходу приводить до етапу, коли необхідно визначити, через які канали просувати і продавати продукцію.

Розробка стратегії виходу на зовнішні ринки передбачає коригування вашої стратегії з метою її адаптації під потреби зовнішніх ринків: назва, колірна гама та логотип, слогани та їх звучання, а також побудова комунікації з клієнтами.

З метою оптимізації витрат і часу на продаж товарів за кордон фахівці нашої компанії (після проведення всіх аналітичних і стратегічних робіт) зможуть правильно визначити потенційного партнера і донести до нього інформацію про ваш продукт.

Дізнайтеся більше про розробку маркетингової стратегії

У рамках виведення компаній на зовнішні ринки ми пропонуємо такі варіанти співробітництва:

Залучення партнерів із продажу – аналіз ринкового середовища, визначення найбільш ефективних каналів збуту, ідентифікація потенційних партнерів, які просуватимуть вашу продукцію на ринку, а також переговори з ними. Ця послуга складається з наступних етапів:

  • Аналіз ринку, та шляхів товару від виробника до споживача;
  • Визначення найефективніших каналів продажу та відокремлення компаній, які можуть бути у ролі потенційного покупця чи дистриб'ютора продукції;
  • Презентація Вашого продукту потенційним партнерам на цільовому ринку (вихід на осіб, які приймають рішення, надання інформації про компанію та продукт, визначення зацікавленості, отримання зворотного зв'язку з причинами вибору або відмови від товару);
  • Організація зустрічей із зацікавленими партнерами, під час яких ви обговорюєте вже конкретні обсяги та умови постачання.

На наступних етапах фахівці нашої компанії можуть позаштатно надавати допомогу, або виконувати функції координації експортних продажів, а саме:

  • Ведення безперервної роботи з розвитку та нарощування експортних продажів (розробка та впровадження стратегії просування на окремих ринках);
  • Розвиток довгострокових відносин з партнерами та клієнтами, проведення комунікацій та переговорів щодо цін та умов поставок (пошук нових клієнтів та партнерів);
  • Розробка нових продуктів експортних ринків.

Компанія Pro-Consulting може надати як весь комплекс консалтингових послуг з виходу на нові ринки (починаючи від передпроектної підготовки та формування концепції продукту та бренду і до супроводу на шляху до вашого покупця), а також в окремих його аспектах: проведення дослідження ринку цільової країни, актуалізації та коригування бізнес-стратегії компанії та маркетингової стратегії продукту, або у презентації ваших товарів та послуг потенційним партнером.

 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами