Аналітичне дослідження ринку

ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД

У цьому розділі ми представляємо Вашій увазі аналітичний продукт - ексклюзивний аналіз ринку, який спеціалісти аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting підготують згідно з Вашими побажаннями та міжнародними стандартами проведення ринкових досліджень (ESOMAR).

З 2005 року ми є постійним і повноважним членом Української Асоціації Маркетингу. За більш, ніж 14 років роботи спеціалісти компанії підготували більше 1200 аналітичних та маркетингових досліджень за різноманітними ринковими напрямами.

Аналітичне дослідження містить деталізовану, структуровану інформацію щодо ринку, ґрунтується на максимальній інформаційній насиченості та глибинному опрацюванні статистичних і аналітичних даних.

При проведенні аналізу ринку розглядаються такі аспекти:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4. Сегментація і структурування ринку
1.5. Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну (якщо є))
2.3. Особливості проведення державних закупівель (загальні принципи та умови проведення)
3. Виробництво та динаміка реалізації
3.1. Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
3.2. Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
3.3. Динаміка зростання виробництва і реалізації товарів і послуг
4. Основні оператори ринку
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
4.2. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізації, регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів ринку
4.4. Ступінь конкуренції і ризики
4.4.1. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
5. Обсяги продажів на ринку
5.1. Обсяги продажів в розрізі операторів / конкурентів *
5.2. Обсяги продажів операторів за видами продукції *
5.3. Обсяги споживання продукції операторами *
6. Зовнішня торгівля
6.1. Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
6.2. Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
7. Ціна і ціноутворення на ринку
7.1. Динаміка цін на продукцію
7.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7.3. Собівартість продукції, рентабельність
8. Споживачі і їх вподобання (включаючи онлайн)
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі
8.3. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторам і учасникам)
8.4. Структурування та сегментація споживання
8.5. Потреба в товар / послугу
8.6. Ступінь задоволеності споживачів
9. Канали збуту продукції (опис і структура продажів по каналах)
10. Асортимент продукції, представлений на ринку
11. Висновки. Прогнозні показники
11.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку
11.3. Рекомендації з розвитку на ринку
12. Інвестиційна привабливість галузі
12.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
12.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
12.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
12.3.1. Побудова карти ризиків на ринку

Інформація подається в динаміці за 3-5 років з прогнозом розвитку ринку на 2-3 роки. Аналіз ринку готується фахівцями аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting за заздалегідь затвердженою замовником структурою.


При підготовці аналізу ринку використовується, як первинна, так і вторинна інформація, а саме:

  • дані Державної служби статистики України,
  • дані митної служби (бази ЗЕД),
  • дані профільних міністерств і асоціацій,
  • дані операторів ринку,
  • інформаційні ресурси компанії (внутрішня база) та її партнерів, банків,
  • дані спеціалізованих інформаційних ресурсів та ЗМІ,
  • інформація, зібрана шляхом опитування споживачів товару (послуги),
  • дані аналізу інтернет-аудиторії,
  • експертне опитування, тощо

Аналітики компанії Pro-Consulting підготують ексклюзивний аналіз ринку виключно для Вас. Ми маємо досвід підготовки аналітичних та маркетингових досліджень за більш ніж 200 різними ринковими напрямами, як в Україні, так і в інших країнах (Росія, СНД, ЄС, США). Зверніться до нас - і ми якісно та оперативно виконаємо Ваше замовлення. Рекомендації наших клієнтів.

Вартість аналітичного дослідження ринку визначається індивідуально і формується з огляду на такі фактори:

  • Сфера діяльності
    (Сектор економіки, галузь, ринковий сегмент)
  • Методи досліджень
    (Кабінетні та польові дослідження)
  • Терміни дослідження
    (Строк, після закінчення якого Ви хочете отримати результат)
  • Тематика і глибина дослідження
    (Предмет, цілі, завдання, кінцевий результат дослідження)
  • Географія дослідження
    (Україна (регіони, міста), Росія, СНД, Європа)

Ознайомитися з портфоліо реалізованих проектів в сфері аналізів ринків і маркетингових досліджень Ви можете нижче:

  1. АПК і сільське господарство
  2. Автотовари і машинобудування
  3. Банківський і фінансовий сектор
  4. Медицина і фармацевтика
  5. Харчова промисловість
  6. Споживчі товари
  7. Промислові товари
  8. Нерухомість
  9. Рітейл та ресторанний бізнес
  10. Будівельні матеріали
  11. ТЕК, хімія, нафтохімія
  12. Телекомунікації
  13. Транспорт та логістичні послуги
  14. Послуги

 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
 info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10