Аналіз конкурентів

Розробка концепції проведення маркетингового дослідження в цій області передбачає реалізацію таких етапів аналізу діяльності конкурентів:  

- Виявлення основних конкурентів.

- Виявлення основних параметрів конкуренції.

- Дослідження цінового і товарної пропозиції конкурентів.

- Вивчення каналів збуту.

- Вивчення портфеля брендів.

- Вивчення стратегій просування.

Дослідження рекламно-маркетингової активності

Основними елементами аналізу конкурентів є:

Продуктовий - визначення передумов, можливостей і специфіки виходу на ринок оновленого (нового) товару компаній-конкурентів; аналіз номенклатури виробленої ними продукції і її основних характеристик, набору торгових марок продуктового портфеля; дослідження різних рішень конкурента (зокрема, з питань тари, упаковки в розрізах дизайну, матеріалу та ін.) в рамках окремих етапів життєвого циклу товару.

Ціновий - висвітлення принципів побудови конкурентами цінових стратегій і вибору методів ціноутворення, детальний ціновий аналіз і вивчення цінових програм, оцінка закладеного рівня рентабельності, виділення сегментів цін і оцінка частини кожного з них в загальному обсязі реалізації.

Коммунікаційний- аналіз системи ринкових комунікацій конкурентів в сферах залучення високопродуктивних трудових ресурсів, активізації поставок сировини і збуту готової продукції, продажів, реклами, PR та ін .; виявлення маркетингових стратегій, програм, ідей, оцінка їх результативності.

Збутовий - виявлення збутової стратегії конкурента, аналіз основ збутової політики та інструментів її реалізації, вивчення каналів збуту продукції, інструментів управління ними, а також оцінювання рівня їх ефективності. Збутової аналіз конкурентів передбачає вивчення логістичної схеми конкурента, комплексу їх відносин із зовнішньою мережею збуту і споживачами, аналіз до- і післяпродажного обслуговування, оцінку кількості реалізованої продукції конкурентами, якості обслуговування.

Аналітики компанії Pro-Consulting підготують ексклюзивне маркетингове дослідження ринку спеціально для Вас, з урахуванням всіх вимог і побажань. Ми маємо досвід підготовки аналітичних і маркетингових досліджень по більш ніж 200 різних ринкових напрямками, як в Україні, так і в інших країнах (Росія, СНД, ЄС, США). Зверніться до нас - і ми якісно і оперативно виконаємо Ваше замовлення. Рекомендації клиентів. 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10