Аналітика та маркетингові дослідження при виході на зовнішні ринки

Перед виходом на ринки інших країн необхідно розуміти, на скільки там розвинений цільовий ринок, скільки споживачів куплять ваш товар чи послугу, скільки у вас буде конкурентів, як вони працюють і які фактори виведуть ваш товар на лідируючі позиції.

Компанія Pro-Consulting проводить дослідження експортного ринку, що дає можливість удосконалити та адаптувати стратегію розвитку підприємства під місцеві особливості.

При виборі іноземного ринку для виведення продукції ви отримуєте таку структуру дослідження:

  1. Аналіз продукту та цільового ринку. Визначення ключових факторів, які будуть формувати попит на ваш продукт. Це можуть бути макроекономічні показники країни, демографічні чинники, наявність обмежуючого законодавства, імпортних мит та податків, насиченість ринку конкурентами та культурні особливості споживачів.
  2. Вибір числових параметрів для кожного фактору. Без правильної методології оцифрування інформація про критерії не нестиме ту важливу інформацію, яка необхідна для ухвалення рішення про вихід на ринок.
  3. Надання кожному критерію вагового коефіцієнта, який покаже важливість впливу того чи іншого фактора.
  4. Складання багатофакторної моделі, яка достовірно покаже найперспективніші ринки для вашого товару та послуги.
  5. Детальний аналіз ринків, що найбільш відповідають критеріям, визначеним у ході аналітичного дослідження, а також вашим побажанням та можливостям: ви побачите, кому, за якою ціною та в яких обсягах можна буде просувати ваш продукт, у яких каналах вигідніше розміщувати ваш продукт та якими методами просувати товари та послуги.

Результатом дослідження є засновані на аналітичних розрахунках висновки та рекомендації, які дозволяють формувати стратегію для успішного виходу вашої компанії на ринки інших країн та розпочати пошук компаній, які можуть бути вашими прямими клієнтами чи партнерами під час збуту продукції на ринках.

Також компанія Pro-Consulting пропонує вам комплексну послугу з дослідження та написання стратегії при виході на зовнішні ринки. Більш детально можна ознайомитись із послугою за посиланням.

Під час підготовки аналітики використовуються різні джерела інформації, серед яких виділяються такі:

  • дані Статистичних агенцій (у розрізі країн);
  • дані Європейського бюро статистики;
  • дані операторів ринку;
  • дані ООН, Світового банку, ЄБРР та інших міжнародних організацій;
  • внутрішні дані Pro-Consulting;
  • інформація, отримана шляхом проведення кількісних та якісних досліджень в інших країнах тощо.

З портфоліо реалізованих проектів Ви можете, ознайомитися нижче:

Аналітика зарубіжних ринків
 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами