Аналітика та маркетингові дослідження при виході на зовнішні ринки

Рано чи пізно будь-яка українська компанія розглядає можливість початку експортної діяльності. Експорт - запорука валютної виручки, зміцнення авторитету на внутрішньому ринку і стимул тримати руку на пульсі інновацій в галузі і постійно розвивати бізнес. Але перед виходом на ринки інших країн необхідно розуміти, як там розвинений цільовий ринок, скільки споживачів куплять ваш товар і послугу, скільки у вас буде конкурентів, як вони працюють, і які чинники виведуть ваш товар на лідируючі позиції.
Компанія Pro-Consulting розробляє повний комплекс по виходу українських компаній на зовнішні ринки: від проведення дослідження та консультації у виборі цільового ринку, до розробки стратегії розвитку та пошуку потенційних партнерів на ринку.
Дослідження експортного ринку дає можливість удосконалити і адаптувати стратегію розвитку підприємства під місцеві особливості.
При виборі іноземного ринку для виведення продукції ви отримуєте наступну структуру дослідження.


1. Аналіз продукту і цільового ринку. Визначення ключових факторів, які будуть формувати попит на ваш продукт. Це можуть бути макроекономічні показники країни, демографічні фактори, наявність обмежуючого законодавства, імпортних мит і податків, насиченість ринку конкурентами і культурні особливості споживачів.
2. Підбір числових параметрів для кожного фактора. Без правильної методології оцифровки інформація про критерії не буде нести ту важливу інформацію, яка необхідна для прийняття рішення про вихід на ринок.
3. Присвоєння кожному критерію вагового коефіцієнта, який покаже важливість впливу того чи іншого чинника
4. Складання багатофакторної моделі, яка достовірно покаже найбільш перспективні ринки для вашого товару і послуги
5. Детальний аналіз ТОП-ринків, відповідних критеріїв, ви побачите, кому, за якою ціною і в яких обсягах можна буде просувати ваш продукт, в яких каналах вигідніше розміщувати ваш продукт і якими методами просувати товари і послуги.


Результатом дослідження є засновані на аналітичних розрахунках висновки і рекомендації, які дозволяють формувати стратегію для успішного виходу вашої компанії на ринки інших країн і почати пошук компаній, які можуть бути вашими прямими клієнтами або партнерами при збуті продукції на ринки.
При підготовці аналітики використовуються різні джерела інформації, серед яких виділяються наступні:


• дані Статистичних агентств (в розрізі країн),
• дані Європейського бюро статистики,
• дані операторів ринку,
• дані ООН, Світового банку, ЄБРР та інших міжнародних організацій,
• внутрішні дані Pro-Consulting,
• інформація, отримана шляхом проведення кількісних і якісних досліджень в інших країнах і т.д.

 

З портфоліо реалізованих проектів Ви можете, ознайомитися нижче:

Аналітика зарубіжних ринків
 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використовуючи електронні адреси
analitika@pro-consulting.ua, info@pro-consulting.ua
або здійснивши дзвінок на  +38 (044) 370-87-10