Проведення дослідження ринку: цілі, структура, підрядники
2706

Проведення дослідження ринку: цілі, структура, підрядники

Цілі дослідження ринку

Замовлення або самостійне проведення дослідження ринку не тільки доцільно, а й критично необхідне при підготовці рішень і заходів для бізнесу. Без попереднього дослідження ринку неможливо створити аналітичний базис, опора на який приведе до досягнення запланованих цілей.

Серед цілей і завдань дослідження ринку можуть бути:

  • інвестування в створення нового підприємства або напрямку бізнесу - необхідне проведення глибинного маркетингового дослідження ринку;
  • оновлення асортименту продукції з метою розширення споживчої аудиторії - для виявлення мотивації покупців застосовуються польові методи дослідження ринку;
  • створення маркетингової стратегії розширення ринкової частки компанії-замовника - задіюються кабінетні методики дослідження ринку для вивчення поточної розстановки гравців і характеристик конкурентного середовища;
  • виведення підприємства з кризи - проведення дослідження ринку допоможе визначити позитивні та негативні фактори впливу, локалізувати ризики і дізнатися про нові можливості для розвитку.

Структура дослідження ринку

Компанія Pro-Consulting підходить індивідуально до кожного замовника, який визначає структуру дослідження ринку, виходячи зі своїх інтересів. Типове коло питань, які можуть бути висвітлені в ході дослідження ринку виглядає наступним чином:

  1. Загальні підсумки дослідження ринку:
    • характеристика економічних умов;
    • рамки державного регулювання;
    • показники діяльності операторів ринку;
    • сегментування ринку за ключовими параметрами;
    • найбільш потужні тренди розвитку та фактори впливу.
  2. Споживчий напрямок дослідження ринку:
    • опис портрета споживача;
    • очікування покупців і дійсні властивості цільової продукції;
    • причини вибору того чи іншого бренду;
    • споживання в секторах В2В і В2G;
    • онлайн-споживання.
  3. Конкурентні дослідження ринку:
    • ранжування конкурентів;
    • частки ринку, які зайняті прямими і непрямими конкурентами;
    • маркетингові стратегії гравців ринку і оцінка їх ефективності;
    • загрози для бізнесу замовника і шляхи протидії конкурентам.
  4. Результати дослідження ринку для визначення позиції клієнта:
    • розрахунок обсягу ринку;
    • сегментація частки замовника за ключовими ознаками;
    • можливості для поліпшення ринкової позиції;
    • аудит системи взаємодії клієнта зі споживачами за допомогою методів « таємний дозвонювач» і «таємний покупець».
  5. Роздрібна торгівля як напрям дослідження ринку
    • асортимент конкуруючих товарів;
    • чинники впливу на ціни постачальників і продавців;
    • прийоми залучення уваги покупців.

Почитайте також про аналіз попиту як частину дослідження ринку

  1. Проведення дослідження ринку в період планування або після рекламних кампаній:
    • опис існуючих форм і методів реклами, оцінка їх ефективності;
    • моніторинг ЗМІ, соціальних мереж і контексту пошукових запитів;
    • результати проведеної рекламної кампанії.
  2. Залучення методів дослідження ринку для оцінки його інвестиційної привабливості:
    • SWOT- аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • бар'єри, ризики, переваги та можливості для нових гравців.

Методи і джерела інформації для проведення дослідження ринку

Якісне проведення дослідження ринку вимагає комплексного підходу і залучення всього інструментарію, що  знаходиться в розпорядженні аналітиків Pro-Consulting . Для проведення кабінетних фаз дослідження ринку використовується апаратно-програмний комплекс, що дозволяє отримувати і систематизувати відомості з:

  • зведень державних статистичних служб;
  • звітів міністерств і відомств;
  • матеріалів презентацій, конференцій та інших бізнес-заходів;
  • опублікованих маркетингових досліджень неурядових організацій;
  • засобів масової інформації та спеціалізованих видань;
  • власних і партнерських інформаційних масивів.

Польові дослідження ринку проводяться Pro-Consulting за допомогою штатного колл-центру і спеціально обладнаній студії для фокус-груп та інтерв'ю.

Переваги замовлення дослідження ринку в Pro-Consulting

Перевагами компанії Pro-Consulting перед конкурентами в питаннях дослідження ринку є:

  • досвід дослідження ринку в практично всіх існуючих галузях бізнесу - реалізовано понад 1800 проектів для понад тисячі клієнтів;
  • міжнародний рівень якості проведення дослідження ринку за стандартами ESOMAR;
  • вартість дослідження ринку доступна для підприємства будь-якого масштабу.

Звіти про проведення дослідження ринку по вже виконаних замовленнях з вказаною ціною розміщені в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Ознайомтеся зі структурами і описами готових досліджень ринків (ціни актуальні на лютий 2021 року):

Аналіз ринку тракторів і комбайнів в Україні. 2020 рік - 32700 грн;

Аналіз ринку дитячих підгузників в Україні. 2020 рік - 32200 грн;

Аналіз ринку комбікормів і преміксів України. 2020 рік - 32300 грн;

Аналіз ринку житлової нерухомості України. 2020 рік - 25200 грн.

Імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Рекомендуємо перейти в каталог і знайти готовий звіт по своєму ринку або підібрати структуру для аналізу вашого ринку.

Ви можете купити готовий аналіз ринку або замовити ексклюзивне дослідження ринку, вартість якого буде набагато нижчою, ніж можливі втрати при діях наосліп.

Якщо у вас є ще пару хвилин, почитайте про аналіз імпорту як складову дослідження ринку

Дата розміщення: 26.01.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами