Аналіз попиту: розвідка перед просуванням
988

Аналіз попиту: розвідка перед просуванням

Попит на товари або послуги є найважливішим параметром споживчого ринку, дослідженням якого компанія Pro-Consulting займається в рамках комплексного аналізу ринку або у вигляді окремого маркетингового дослідження на замовлення зацікавлених осіб.

Аналіз попиту на продукцію підприємства проводиться перед прийняттям найважливіших рішень в рамках корекції існуючих і розробки нових маркетингових стратегій, коли планується:

  • вийти на нові ринки збуту, в тому числі закордонні;
  • провести ребрендинг продукції або скорегувати позиціонування і пропонований асортимент;
  • збільшити ринкову частку компанії і підняти продажі;
  • зайняти на ринку більш вигідну позицію щодо конкурентів.

Почитайте статтю про кабінетні маркетингові дослідження: яку інформацію і прогнози по ринку можна і потрібно дізнатися

Аналіз ринкового попиту: як це робиться?

Аналіз попиту на товар як складову маркетингового дослідження реалізується аналітиками Pro-Consulting відповідно до стандартів світової дослідницької асоціації ESOMAR і на підставі накопиченого досвіду проведення подібних досліджень ринків, яких в каталозі готових проектів налічується понад 1700 позицій.

У загальному вигляді аналіз попиту на ринку складається з наступних етапів:

  1. Визначення ключових факторів, що впливають на попит на конкретний продукт:
    • макроекономічних;
    • демографічних;
    • регуляторних;
    • конкурентних;
    • соціально-культурних і будь-яких інших.

Якщо ви читаєте цей матеріал, рекомендуємо також статтю про аналіз ринку збуту товарів і послуг як складову дослідження ринку

  1. Зіставлення кожному виявленому фактору числового параметру і вагового коефіцієнту.
  2. Складання багатофакторної моделі, яка резюмує аналіз попиту на ринку і показує перспективи збуту того чи іншого продукту.
  3. На підставі інформації, яку дав аналіз попиту, розробка рекомендацій по досягненню цілей клієнтського бізнесу.

Аналіз попиту на продукцію: наші інструменти

Pro-Consulting володіє всім необхідним інструментарієм для надання послуги з аналізу попиту на високому якісному рівні. Застосування методик кабінетних і польових досліджень, якими володіють наші аналітики та консультанти, забезпечується відповідними технічними можливостями.

Якщо ви бажаєте визначити ступінь задоволеності вашої аудиторії, дізнайтеся про метод оцінки лояльності клієнтів (NPS)

Інформаційні масиви, наявні в розпорядженні аналітиків Pro-Consulting, забезпечать аналіз ринкового попиту ексклюзивною та достовірною вторинною інформацією.

Серед таких джерел:

  • відомості служби статистики;
  • актуальна база нормативних документів;
  • аналіз попиту, проведений сторонніми організаціями;
  • матеріали спеціалізованих видань та засобів масової інформації;
  • власні бази даних компаній і наших партнерів.

Для отримання первинної інформації для аналізу попиту Pro-Consulting задіє операторів штатного колл-центру. З їх допомогою проводиться телефонне дослідження будь-якого рівня складності. Колл-центр також допоможе оптимізувати внутрішні процеси підприємства-замовника, які досліджуються в рамках послуги «аналіз попиту», а саме:

  • актуалізувати бази даних клієнтів;
  • застосувати метод отримання інформації «таємний дзвінок»;
  • інші можливості, в залежності від початкової мети дослідження і параметрів бази респондентів.

Дослідження ринку в цілому і аналіз попиту на продукцію підприємства зокрема часом вимагає безпосереднього контакту з цільовою споживчою аудиторією, який реалізується за допомогою фокус-груп та глибинних інтерв'ю.

Всі описані вище можливості ми поставимо на службу вашим інтересам, якщо ви зв'яжетеся з нами і поділитесь про труднощі і завдання вашого бізнесу на ринку.

Рекомендуємо вам почитати про комплексне вивчення ринку, тому що виключно аналіз попиту не може розкрити всі важливі аспекти ринку і рекомендується як частина глибинного аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами