Попит на товари або послуги є найважливішим параметром споживчого ринку, дослідженням якого компанія Pro-Consulting займається в рамках комплексного аналізу ринку або у вигляді окремого маркетингового дослідження на замовлення зацікавлених осіб.
Аналіз попиту на продукцію підприємства проводиться перед прийняттям найважливіших рішень в рамках корекції існуючих і розробки нових маркетингових стратегій, коли планується:
Почитайте статтю про кабінетні маркетингові дослідження: яку інформацію і прогнози по ринку можна і потрібно дізнатися
Аналіз ринкового попиту: як це робиться?
Аналіз попиту на товар як складову маркетингового дослідження реалізується аналітиками Pro-Consulting відповідно до стандартів світової дослідницької асоціації ESOMAR і на підставі накопиченого досвіду проведення подібних досліджень ринків, яких в каталозі готових проектів налічується понад 1700 позицій.
У загальному вигляді аналіз попиту на ринку складається з наступних етапів:
Якщо ви читаєте цей матеріал, рекомендуємо також статтю про аналіз ринку збуту товарів і послуг як складову дослідження ринку
Аналіз попиту на продукцію: наші інструменти
Pro-Consulting володіє всім необхідним інструментарієм для надання послуги з аналізу попиту на високому якісному рівні. Застосування методик кабінетних і польових досліджень, якими володіють наші аналітики та консультанти, забезпечується відповідними технічними можливостями.
Якщо ви бажаєте визначити ступінь задоволеності вашої аудиторії, дізнайтеся про метод оцінки лояльності клієнтів (NPS)
Інформаційні масиви, наявні в розпорядженні аналітиків Pro-Consulting, забезпечать аналіз ринкового попиту ексклюзивною та достовірною вторинною інформацією.
Серед таких джерел:
Для отримання первинної інформації для аналізу попиту Pro-Consulting задіє операторів штатного колл-центру. З їх допомогою проводиться телефонне дослідження будь-якого рівня складності. Колл-центр також допоможе оптимізувати внутрішні процеси підприємства-замовника, які досліджуються в рамках послуги «аналіз попиту», а саме:
Дослідження ринку в цілому і аналіз попиту на продукцію підприємства зокрема часом вимагає безпосереднього контакту з цільовою споживчою аудиторією, який реалізується за допомогою фокус-груп та глибинних інтерв'ю.
Всі описані вище можливості ми поставимо на службу вашим інтересам, якщо ви зв'яжетеся з нами і поділитесь про труднощі і завдання вашого бізнесу на ринку.
Рекомендуємо вам почитати про комплексне вивчення ринку, тому що виключно аналіз попиту не може розкрити всі важливі аспекти ринку і рекомендується як частина глибинного аналізу ринку