Ринок хумус в Україні: варто тільки спробувати
1963

Ринок хумус в Україні: варто тільки спробувати

Ринок хумусу в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2016 - 9 місяців 2019 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити такі його параметри як виробництво, імпорт і споживання хумусу, зробити сегментацію ринку за видами продукту, визначити тенденції подальшого розвитку цієї сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку хумусу в Україні можна придбати на сайті компанії.

Можливо, вам також буде цікаво прочитати про бізнес-план вирощування нуту

Ринок хумусу в Україні в досліджуваний період динамічно розвивався під впливом наступних факторів:

  • підвищення популярності близькосхідної кухні серед українців;
  • наявність в нашій країні численних єврейської і арабської діаспори;
  • поширення ідей здорового харчування і вегетаріанства;
  • вживання хумусу деякими християнськими віруючими в період постів;
  • підвищення інформованості споживачів про хумус завдяки поширенню відомостей через ЗМІ та соціальні мережі, а також присутності цієї страви на фестивалях вуличної їжі.

Може, вам стане в нагоді матеріал про ринок соусів і плодоовочевої консервації в Україні

Моніторинг ринку хумусу в Україні показує зростання його ємності протягом усього розглянутого періоду. Найсильніше цей показник збільшився в 2018 році в порівнянні з 2017-м.

Споживчий аналіз ринку хумусу в Україні свідчить про наявність двох великих сегментів покупців даного продукту. Перший складають люди, які купують хумус на постійній основі, - шанувальники страв близькосхідної кухні і вегетаріанці; другий - українці, які вживають хумус час від часу як екзотичний делікатес.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку хумусу в Україні (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту

Потенціалом до зростання мають обидва сегменти споживчої аудиторії ринку хумусу в Україні. Так, згідно з даними Київського міжнародного інституту соціології та організації «Відкриті клітини», кількість вегетаріанців в 2017 році в нашій країні склало близько 2 млн осіб або приблизно 5% населення країни. Що стосується групи нерегулярних споживачів, то аналітики Pro-Consulting рекомендують операторам ринку хумусу сфокусувати маркетинг на жінках, які займаються покупками для всієї родини, більш схильні до дієтичного харчування і частіше прислухаються до віянь моди.

Прочитайте про аналіз попиту, як про частину дослідження ринку

Про інші особливості і перспективи розглянутого напрямку бізнесу, рекомендації щодо його розвитку в нашій країні читайте в матеріалі маркетингового дослідження ринку хумусу в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Вам також знадобиться аналітична стаття про ринок хумусу в Європі і Грузії - прочитайте

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами