Аналіз частки ринку: оціните свій шматочок загального пирога
3636

Аналіз частки ринку: оціните свій шматочок загального пирога

Маркетингові дослідження ринку, які замовляються українськими та іноземними клієнтами в Pro-Consulting, передбачають на одному із своїх етапів аналіз частки компанії на ринку.

Аналіз частки ринку: визначення показника і джерела інформації

Аналіз частки компанії на ринку проводиться аналітиками Pro-Consulting з використанням різних методик, кожна з яких застосовується з урахуванням специфіки технічного завдання, ринкових умов і ступеню доступності інформації по досліджуваній сфері бізнесу. Найчастіше аналіз частки ринку полягає у визначенні співвідношення виручки замовника до загального обсягу виручки всіх операторів, які є прямими конкурентами.

Також почитайте про аналіз виробництва і реалізації продукції як частину аналізу ринку

Аналіз частки ринку від Pro-Consulting здійснюється кабінетними методами і складається з трьох етапів. На першому визначається загальний обсяг цільового ринку шляхом обробки інформації, що міститься в:

  • звітах офіційної служби статистики;
  • зведеннях міністерств, відомств та інших профільних державних органів;
  • ринкових дослідженнях неурядових організацій.

На другому етапі аналіз частки ринку полягає в обчисленні обсягів сегментів, які є зайняті конкуруючими гравцями. Дані для цього беруться з:

  • презентацій операторів ринку;
  • інформаційних матеріалів різних бізнес-заходів;
  • публікацій спеціалізованої та універсальної преси.

Рекомендуємо почитати матеріал про те, як правильно вивести новий продукт/послугу на ринок

На третьому етапі аналіз частки ринку полягає в роботі з внутрішніми даними замовника, що містяться в звітах відділу продажів, бухгалтерських відомостях та інших джерелах, необхідних для проведення достовірного аналізу частки компанії на ринку.

Аналіз частки ринку: структура

Аналіз частки ринку найчастіше є складовою комплексного вивчення ринку, але може бути виконаний і як окреме маркетингове дослідження. Готовий аналіз частки ринку має наступну структуру:

  • список операторів ринку і їх характеристики;
  • сегментування результатів діяльності конкурентів за різними показниками;
  • аналіз частки компанії на ринку;
  • аналіз чинників, що впливають на ринкові частки.

Рекомендуємо подивитися каталог готових аналізів ринків. Імовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%

Чому аналіз частки ринку замовляють у нас?

Точний аналіз частки ринку важливий для визначення положення замовника щодо конкурентів і визначення шляхів подальшого розвитку бізнесу, тому для його проведення вибирають найбільш якісних виконавців.

Аналіз частки ринку виконується Pro-Consulting в процесі маркетингових досліджень з 2004 року. За цей час нами реалізовано понад 1800 проектів з аналізу ринків для більше тисячі клієнтів.

Аналіз частки ринку від Pro-Consulting зрозумілий підприємцям та інвесторам будь-якої країни світу, оскільки він оформляється відповідно до загальноприйнятих міжнародних стандартів ESOMAR в рамках аналізу ринку.

Замовляйте аналітичне дослідження ринку з аналітичним блоком по аналіз частки ринку, скориставшись нашими контактними даними.

Якщо у вас є ще пара хвилин, перегляньте матеріал про розробку маркетингової стратегії, яка проводиться на базі аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами