Аналіз обсягу ринку - Pro-Consulting
2747

Аналіз обсягу ринку - Pro-Consulting

Обсяг ринку є параметром, обчислення якого проводиться в рамках маркетингових досліджень, які проводяться Pro-Consulting на замовлення як діючих ринкових суб'єктів, так і потенційних учасників ринків.

Прикладне значення дослідження обсягу ринку полягає у визначенні поточної кількості грошових коштів, які теоретично можна отримати в обраній сфері бізнесу за умови повної відсутності конкурентів (читайте про аналіз конкурентів). Знаючи загальний обсяг ринку і поточні показники реалізації продукції компанії-замовника, ми визначаємо ринкову частку останнього, виявляємо потенційні можливості щодо її збільшення.

Також почитайте про аналіз структури експорту як складову аналізу ринку

Прикладами завдань, вирішення яких неможливе без попередньої оцінки обсягу ринку, є:

  • вибір і розробка маркетингової стратегії з метою витіснення слабких конкурентів або поглинання сегменту обсягу ринку, зайнятого імпортом (почитайте про аналіз імпорту);
  • коригування асортименту продукції, що випускається, і виробничих показників на зростаючому ринку для того, щоб забезпечити заповнення нового обсягу ринку та ін.

Оцінка обсягу ринку в структурі комплексного аналітичного дослідження

Значення обсягу ринку фігурує в декількох розділах типової структури аналізу ринку, зокрема:

  • загальний опис умов і параметрів ринку містить:
    • характеристику; 
    • структуру ринку;
    • обсяг ринку;
    • перелік діючих факторів і характерних трендів;
  • конкурентний аналіз включає:
    • опис основних гравців ринку;
    • частки гравців по відношенню до загального обсягу ринку;
    • оцінку ризиків, пов'язаних з конкурентною боротьбою;
  • споживчий аналіз ринку має в складі:
    • характеристику цільової аудиторії;
    • фактори, що впливають на поведінку і купівельну спроможність споживачів;
    • прогноз і аналіз попиту і обсягу ринку в різних сферах споживання.

Пропонуємо Вам ознайомитися з повною структурою аналізу ринку

Крім того, оцінка обсягу ринку проводиться при аналізі роздрібних продажів і дослідженні поточних показників і умов зовнішньоекономічної діяльності учасників ринку.

Точність аналізу обсягу ринку та інших досліджень

Від точної оцінки обсягу ринку та інших найважливіших характеристик економічного середовища, в якій працює компанія замовника, залежить правильність висновків і наступних рішень, що впливають на розвиток бізнесу.

У пошуку підрядника для проведення маркетингових досліджень, багато українські та іноземні компанії віддають перевагу партнерству з агентством Pro-Consulting, беручи до уваги що:

  • ми працюємо на ринку консалтингу вже більше 15 років, ставши дійсним членом Української асоціації маркетингу в 2005 році;
  • наші кейси включають понад 1800 аналізів ринків, проведених для понад тисячі клієнтів, в числі яких як представники середнього і малого бізнесу, так і міжнародні корпорації;
  • компанія Pro-Consulting відома за межами України, першою з вітчизняних консалтингових агентств удостоєна міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем, а також має статус консультанта ЄБРР з питань консалтингу середнього і малого бізнесу;
  • застосування міжнародних стандартів ESOMAR і наявність технічних можливостей дозволяє нашим аналітикам проводити дослідження ринку будь-якої країни світу.

Приклади оцінки обсягів ринків в різних галузях економіки в рамках минулих замовлень, а також відгуки клієнтів можна знайти на нашому сайті.

Щоб замовити дослідження ринку будь-якої складності скористайтеся контактними даними компанії Pro-Consulting.

Вам також буде корисний матеріал про те, як правильно вивести новий продукт на ринок - прочитайте

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами