Обсяг ринку є параметром, обчислення якого проводиться в рамках маркетингових досліджень, які проводяться Pro-Consulting на замовлення як діючих ринкових суб'єктів, так і потенційних учасників ринків.
Прикладне значення дослідження обсягу ринку полягає у визначенні поточної кількості грошових коштів, які теоретично можна отримати в обраній сфері бізнесу за умови повної відсутності конкурентів (читайте про аналіз конкурентів). Знаючи загальний обсяг ринку і поточні показники реалізації продукції компанії-замовника, ми визначаємо ринкову частку останнього, виявляємо потенційні можливості щодо її збільшення.
Також почитайте про аналіз структури експорту як складову аналізу ринку
Прикладами завдань, вирішення яких неможливе без попередньої оцінки обсягу ринку, є:
Оцінка обсягу ринку в структурі комплексного аналітичного дослідження
Значення обсягу ринку фігурує в декількох розділах типової структури аналізу ринку, зокрема:
Пропонуємо Вам ознайомитися з повною структурою аналізу ринку
Крім того, оцінка обсягу ринку проводиться при аналізі роздрібних продажів і дослідженні поточних показників і умов зовнішньоекономічної діяльності учасників ринку.
Точність аналізу обсягу ринку та інших досліджень
Від точної оцінки обсягу ринку та інших найважливіших характеристик економічного середовища, в якій працює компанія замовника, залежить правильність висновків і наступних рішень, що впливають на розвиток бізнесу.
У пошуку підрядника для проведення маркетингових досліджень, багато українські та іноземні компанії віддають перевагу партнерству з агентством Pro-Consulting, беручи до уваги що:
Приклади оцінки обсягів ринків в різних галузях економіки в рамках минулих замовлень, а також відгуки клієнтів можна знайти на нашому сайті.
Щоб замовити дослідження ринку будь-якої складності скористайтеся контактними даними компанії Pro-Consulting.
Вам також буде корисний матеріал про те, як правильно вивести новий продукт на ринок - прочитайте