Кабінетні маркетингові дослідження: поєднання швидкості і якості
4368

Кабінетні маркетингові дослідження: поєднання швидкості і якості

Компанія Pro-Consulting, виконуючи маркетингові дослідження ринків на замовлення клієнтських бізнесів, використовує всі доступні методи проведення досліджень для отримання найбільш різнобічної, повної і достовірної інформації з питань, що цікавлять замовника. Для отримання первинних даних використовуються польові методи, а вторинна інформація обробляється в ході кабінетних досліджень ринків.

Кабінетні дослідження: види і джерела інформації

Кабінетні маркетингові дослідження включають два основних напрямки:

  1. Аналіз внутрішніх даних компанії-замовника:
    • характеристики продукту;
    • бази даних клієнтів;
    • зведення про обсяги продажів;
    • підсумки попередніх досліджень;
    • вся наявна статистична інформація.
  2. Кабінетні дослідження зовнішніх даних:
    • державна нормативно-правова база;
    • дані служби статистики;
    • звіти комерційних і некомерційних дослідницьких центрів;
    • публікації спеціалізованих видань;
    • матеріали засобів масової інформації;
    • контент-аналіз ресурсів інтернету та інших.

Такий підхід дозволяє реалізовувати кабінетні маркетингові дослідження оперативно і без втрати якості у висвітленні питань, що цікавлять замовника в першу чергу.

Також почитайте більш розгорнутий матеріал про комплексне вивчення ринку

Коли застосовуються тільки кабінетні дослідження в маркетингу?

Бувають такі ситуації, коли дуже важлива швидкість проведення аналізу ринку та розробки маркетингової стратегії. Особливо часто така необхідність виникає в періоди швидкого зміни економічної ситуації, коли необхідно мінімізувати збиток, є можливість вийти на нову траєкторію розвитку, і зробити це бажано раніше конкурентів. В цьому випадку оптимальне саме кабінетне маркетингове дослідження.

В даний час компанією Pro-Consulting розроблені спеціальні антикризові послуги з маркетингових досліджень ринку, швидкість виконання яких забезпечують кабінетні дослідження, що проводяться за методикою, відпрацьованою за більш ніж 15 років практики нашої команди. Антикризовий пакет, в якому задіюються тільки кабінетні маркетингові дослідження, включає:

  • експрес-аналіз ринку, що виконується протягом 3-5 робочих днів;
  • глибинне дослідження ринку, проведене за 10-14 робочих днів.

Ознайомтеся зі структурами реалізованих маркетингових досліджень в каталозі готових проектів - перейдіть за посиланням

В результаті кабінетні маркетингові дослідження дозволять вам отримати:

  • опис поточного стану ринку і тенденцій його розвитку;
  • аналіз діяльності прямих і непрямих конкурентів;
  • моделі поведінки споживачів в різних ринкових сегментах;
  • дослідження каналів реалізації продукції, в тому числі зовнішньоекономічного контуру;
  • виявлені нові ризики, бар'єри та можливості;
  • рекомендації маркетолога-стратега по адаптації бізнесу до нових економічних умов.

Якщо ви не впевнені, який саме метод дослідження ринку вам підходить, просто зв'яжіться з Pro-Consulting і задайте свої питання консультанту

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами