Компанія Pro-Consulting, виконуючи маркетингові дослідження ринків на замовлення клієнтських бізнесів, використовує всі доступні методи проведення досліджень для отримання найбільш різнобічної, повної і достовірної інформації з питань, що цікавлять замовника. Для отримання первинних даних використовуються польові методи, а вторинна інформація обробляється в ході кабінетних досліджень ринків.
Кабінетні дослідження: види і джерела інформації
Кабінетні маркетингові дослідження включають два основних напрямки:
Такий підхід дозволяє реалізовувати кабінетні маркетингові дослідження оперативно і без втрати якості у висвітленні питань, що цікавлять замовника в першу чергу.
Також почитайте більш розгорнутий матеріал про комплексне вивчення ринку
Коли застосовуються тільки кабінетні дослідження в маркетингу?
Бувають такі ситуації, коли дуже важлива швидкість проведення аналізу ринку та розробки маркетингової стратегії. Особливо часто така необхідність виникає в періоди швидкого зміни економічної ситуації, коли необхідно мінімізувати збиток, є можливість вийти на нову траєкторію розвитку, і зробити це бажано раніше конкурентів. В цьому випадку оптимальне саме кабінетне маркетингове дослідження.
В даний час компанією Pro-Consulting розроблені спеціальні антикризові послуги з маркетингових досліджень ринку, швидкість виконання яких забезпечують кабінетні дослідження, що проводяться за методикою, відпрацьованою за більш ніж 15 років практики нашої команди. Антикризовий пакет, в якому задіюються тільки кабінетні маркетингові дослідження, включає:
Ознайомтеся зі структурами реалізованих маркетингових досліджень в каталозі готових проектів - перейдіть за посиланням
В результаті кабінетні маркетингові дослідження дозволять вам отримати:
Якщо ви не впевнені, який саме метод дослідження ринку вам підходить, просто зв'яжіться з Pro-Consulting і задайте свої питання консультанту