Дата підготовки: | Жовтень 2020 року |
Кількість сторінок: | 17 ppt |
Графіків і діаграм: | 37 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження споживання підгузників під час і після глобальної пандемії в 2020 р
У звіті вивчена цільова аудиторія: місто проживання, вік, стать, сфера зайнятості, рівень доходів, сімейне становище, кількість дітей, їх вік. Визначено зміни в споживанні підгузників, а саме, чи стали споживачі купувати товари-замінники, зміни в кількості куплених підгузників в період / після пандемії, причини змін в споживанні (також в розрізі віку дітей - до року або старше року). Проаналізовано купівельні звички: частота покупок підгузників, розмір упаковки, скільки витрачено на підгузники (всього і в розрізі віку дітей). Вказані основні канали покупок підгузників до і під час / після пандемії. Вивчено фінансовий вплив пандемії на споживання і на частоту здійснення покупок зокрема. Визначено ТОП-бренди підгузників, вподобання у виборі «брендовані підгузники - підгузники торгової марки роздрібного продавця», причини вибору підгузників торгової марки роздрібного продавця, причини переходу на ТМ роздрібного продавця після покупок брендованих підгузників. Названі нові ТМ підгузників. Вивчено думки з приводу якості підгузників ТМ роздрібного продавця і плани стосовно подальшого споживання цього сегмента продукції. Проаналізовано основні причини зміни вподобань у бренд підгузників.
1. Цільова аудиторія.
2. Зміна вжитку.
3. Звички купувати.
4. Канали покупки.
5. Використання бренду.
6. Використання власної торгівельної марки продавця.
7. Причини зміни бренду.
1. Канали покупки
1. Місто.
2. Вік.
3. Місце роботи.
4. Стать.
5. Оцінка доходів.
6. Кількість дітей.
7. Вік дітей.
8. Сімейний стан.
9. Звичні продукти( найбільш використовувані продукти).
10. Використання альтернативних продуктів замість підгузків.
11. Щоденне використання ПЕРЕД Covid.
12. Щоденне використання ПІД ЧАС/ ПІСЛЯ Covid.
13. Зміна щоденного споживання.
14. Причина щоденної зміни споживання.
15. Причина зміни добового використання( до 1 року).
16. Причина зміни добового використання( після одного року).
17. Частота купівлі.
18. Розмір упакування.
19. Витрати на купівлю ПЕРЕД Covid (В цілому, Батьки дітей молодше 1 року, Батьки дітей старше одного року).
20. Витрати на купівлю ПІД ЧАС/ ПІСЛЯ Covid (В цілому, Батьки дітей молодше 1 року, Батьки дітей старше одного року).
21. Причина зміни каналу.
22. Перебування на новому каналі.
23. Фінансовий вплив Covid на споживачів.
24. Частота купівлі.
25. Всього людей, що сказали, що вони використовують бренд завжди або часто.
26. Загальна оцінка використання бренду.
27. Бренд проти підгузків приватної етикетки.
28. Перемикання на приватну етикетку ПІД ЧАС/ ПІСЛЯ Covid.
29. Причини купівлі власного бренду ПІД ЧАС Covid.
30. Нові бренди.
31. Віра споживачів в компроміс з якістю.
32. Плани споживачів про подальше використання торгової марки, що належить продавцю.
33. Якість та комфорт підгузків.