Послуги колл-центру: розмови на користь замовника
2814

Послуги колл-центру: розмови на користь замовника

Колл-центр компанії Pro-Consulting створений з метою надання клієнтам ефективних інструментів для оптимізації їх процесів взаємодії з цільовою аудиторією. За допомогою нашого колл-центру створюється зворотний зв'язок між продавцем продукції/послуг і його покупцями, політичної або громадської організації і населенням. Для організації цього зв'язку Pro-Consulting пропонуються наступні послуги колл-центру:

  • телефонні опитування;
  • продажі по телефону - телемаркетинг;
  • визначення індексу лояльності (Net Promoter Score);
  • актуалізація клієнтських баз;
  • таємний дзвінок.

Замовити послуги колл-центру, ціни на які значно нижчі витрат, які ви понесли б при досягненні тих же цілей власними силами, можна на сайті Pro-Consulting.

Послуги колл-центру: переваги телефонних опитувань

У розділі сайту «Послуги колл-центру» телефонні опитування не дарма знаходяться в першому рядку списку. Анкетування по телефону є найбільш ефективним методом польових досліджень при аналізі ринків, складанні портрету цільової аудиторії споживачів, визначенні шляхів підвищення впізнаваності брендів, збільшення обсягів продажів. Замовити послуги колл-центру, щоб дізнатися панівні в суспільстві думки, буде корисно і політичній партії, і неурядовій організації, і будь-який іншій структурі, що діє в публічній сфері.

Перевагами послуги колл-центру «телефонне опитування» перед іншими видами анкетування є:

  • оптимальне співвідношення вартості та результативності;

Досвідчені управлінці вибирають для проведення опитувань аутсорсинговий колл-центр, вартість послуг якого не порівняти з потенційною користю інформації, яка видобувається за допомогою цього інструменту. Використання послуги колл-центру «телефонне опитування» з інформаційної віддачі можна порівняти з особистим анкетуванням, але з набагато меншими матеріальними і тимчасовими витратами.

Прочитайте більш розгорнутий матеріал про телефонні опитуваннях населення як інструмент маркетингового дослідження

  • висока швидкість отримання та обробки даних;

Колл-центр компанії Pro-Consulting укомплектований штатом підготовлених операторів і аналітиків, які озброєні засобами автоматизації реалізації будь-якої послуги колл-центру. CATI (Computer Assisted Telephone Interview) дозволяє в стислі терміни обробити анкети респондентів найбільшого обсягу вибірки. Як відомо, час - гроші, а для наших клієнтів цей вираз трансформується в співвідношення швидкості здійснення послуги call-центру - ціни.

Зв'яжіться з консультантом Pro-Consulting - ми зробимо оцінку вартості телефонного обдзвону в найкоротші терміни

  • максимальний доступ до цільової аудиторії;

Що зазвичай робить відвідувач інтернет-магазину або іншого мережевого ресурсу, коли у нього з'являється віконце з пропозицією відповісти на кілька запитань анкети? Він йде найлегшим шляхом і натискає на хрестик закриття. Так само відмахуватись поспішає перехожий від звернення до нього інтерв'юера. Послуги колл-центру, такі як телефонні опитування, хороші тим, що на них погоджуються набагато більше респондентів, ніж при інших видах анкетування. А якщо говорити про людей старших вікових груп, серед яких мало активних користувачів інтернету, то охоплення цієї групи респондентів при використанні послуги колл-центру «телефонне опитування» знаходиться на безальтернативно високому рівні.

Рекомендуємо вивчити матеріал про аналіз ринку як інструмент отримання рестроспективної аналітики ринку і прогнозних показників по ньому

  • контроль якості на під час реалізації послуги колл-центру;

Можливість в будь-який момент проконтролювати якість проведених робіт є ще однією причиною замовити послуги колл-центру в Pro-Consulting. Наші клієнти можуть в режимі реального часу прослуховувати роботу операторів, вести власну статистику відповідей, перевіряти правильність обробки інформації. Така залученість замовника в процес дозволяє йому переконатися в справедливості виставленої за послуги колл-центру ціни і професіоналізмі нашої команди.

Послуги колл-центру: етапи реалізації

Схему взаємодії з замовником покажемо на прикладі самої універсальної послуги колл-центру - телефонне опитування.

Так само вам може стати в нагоді матеріал про метод оцінки лояльності ваших клієнтів за допомогою телефонних опитувань

Реалізація цієї послуги колл-центру складається з наступних етапів:

  • визначення цілей і завдань, формування на їх основі технічного завдання;
  • розробка опитувальної анкети;
  • підбір бази респондентів для обдзвону;
  • тестування анкети і готовності операторів, внесення коректив при необхідності;
  • проведення опитування з моніторингом якості;
  • обробка отриманої інформації;
  • аналітичний опис результатів опитування з додатком систематизованих даних в наочній формі.

Наведені вище етапи реалізації послуги колл-центру «телефонне опитування» здебільшого застосовуються для інших різновидів послуг, адже всі вони припускають взаємодію з респондентами по телефону.

Якщо ми переконали вас замовити послуги колл-центру, ціни яких набагато нижче їх користі для вашої справи, чекаємо на ваше звернення до нашого консультанта.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про комплексне вивчення ринку - ви дізнаєтеся, як отримати аналітику по діяльності ваших конкурентів, постачальників, попит на ваші товари/послуги, частки операторів вашого ринку та ін.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами