Конкурентний аналіз: що потрібно знати, щоб перемагати
3121

Конкурентний аналіз: що потрібно знати, щоб перемагати

У типовій структурі маркетингового дослідження ринку від Pro-Consulting присутній розділ, присвячений вивченню діяльності гравців, які є прямими або непрямими конкурентами замовника. Інформація про конкурентів необхідна для прийняття управлінських рішень, таких як:

  • розробка концепції цінової політики компанії - конкурентний аналіз цін;
  • планування виробничих показників і прогнозування обсягів продажів - конкурентний аналіз продукції;
  • побудова стратегії зміцнення позиції підприємства на ринку - конкурентний аналіз маркетингових стратегій;
  • оцінка можливості виведення на ринок нового гравця, виявлення пов'язаних з цим ризиків і переваг - факторний конкурентний аналіз.

Також перегляньте матеріал про інструмент оцінки лояльності ваших клієнтів

Конкурентний аналіз можна замовити як в складі послуги з аналітичного дослідження ринку, так і у вигляді окремого дослідження.

Конкурентний аналіз: загальна структура

Кожен замовлений у нас конкурентний аналіз носить ексклюзивний характер, його кінцева структура визначається технічним завданням замовника. Базово конкурентний аналіз включає наступні розділи:

  • конкурентний аналіз товарів або послуг:
  • асортимент;
  • властивості;
  • можливості поліпшення своїх пропозицій;
  • ціновий конкурентний аналіз:
    • фактори ціноутворення;
    • цінові стратегії гравців ринку;
    • умови забезпечення рентабельності;

Вам також знадобиться стаття про те, як правильно вивести новий продукт на ринок

  • конкурентний аналіз маркетингових стратегій:
    • взаємодія з постачальниками;
    • канали продажів;
    • робота зі споживачами;
    • ефективність внутрішньої організації;
  • конкурентний аналіз інвестиційної привабливості:
    • напруженість конкурентного середовища;
    • SWOT-аналіз ризиків і можливостей.

Замовити конкурентний аналіз для того, щоб дізнатися, як посилити власні ринкові позиції, можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.

Можливо, вам стане в нагоді матеріал про бізнес-план підприємства, як спосіб заздалегідь розрахувати перспективність і рентабельність вашої бізнес-ідеї

Конкурентний аналіз від Pro-Consulting: наші переваги

  • Pro-Consulting має значний досвід маркетингових досліджень - ми є дійсним членом Української асоціації маркетингу з 2005 року;
  • у Pro-Consulting великий портфель виконаних замовлень - понад 1700 реалізованих проектів для понад тисячі українських і зарубіжних компаній;
  • конкурентний аналіз від Pro-Consulting зрозумілий в будь-якій країні світу - ми використовуємо загальноприйняті міжнародні стандарти ESOMAR;
  • наш конкурентний аналіз базується на використанні як кабінетних, так і польових методів досліджень, для проведення яких у компанії є відпрацьовані методології та вичерпні технічні можливості - доступ до різних інформаційних масивів, власний колл-центр, кімната для фокус-груп та експертних інтерв'ю.

Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте про те, як ми проводимо аналіз ринкової частки компанії

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами