3718
Конкурентний аналіз: що потрібно знати, щоб перемагати
У типовій структурі маркетингового дослідження ринку від Pro-Consulting присутній розділ, присвячений вивченню діяльності гравців, які є прямими або непрямими конкурентами замовника. Інформація про конкурентів необхідна для прийняття управлінських рішень, таких як:
- розробка концепції цінової політики компанії - конкурентний аналіз цін;
- планування виробничих показників і прогнозування обсягів продажів - конкурентний аналіз продукції;
- побудова стратегії зміцнення позиції підприємства на ринку - конкурентний аналіз маркетингових стратегій;
- оцінка можливості виведення на ринок нового гравця, виявлення пов'язаних з цим ризиків і переваг - факторний конкурентний аналіз.
Також перегляньте матеріал про інструмент оцінки лояльності ваших клієнтів
Конкурентний аналіз можна замовити як в складі послуги з аналітичного дослідження ринку, так і у вигляді окремого дослідження.
Конкурентний аналіз: загальна структура
Кожен замовлений у нас конкурентний аналіз носить ексклюзивний характер, його кінцева структура визначається технічним завданням замовника. Базово конкурентний аналіз включає наступні розділи:
- конкурентний аналіз товарів або послуг:
- асортимент;
- властивості;
- можливості поліпшення своїх пропозицій;
- ціновий конкурентний аналіз:
- фактори ціноутворення;
- цінові стратегії гравців ринку;
- умови забезпечення рентабельності;
Вам також знадобиться стаття про те, як правильно вивести новий продукт на ринок
- конкурентний аналіз маркетингових стратегій:
- взаємодія з постачальниками;
- канали продажів;
- робота зі споживачами;
- ефективність внутрішньої організації;
- конкурентний аналіз інвестиційної привабливості:
- напруженість конкурентного середовища;
- SWOT-аналіз ризиків і можливостей.
Замовити конкурентний аналіз для того, щоб дізнатися, як посилити власні ринкові позиції, можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.
Можливо, вам стане в нагоді матеріал про бізнес-план підприємства, як спосіб заздалегідь розрахувати перспективність і рентабельність вашої бізнес-ідеї
Конкурентний аналіз від Pro-Consulting: наші переваги
- Pro-Consulting має значний досвід маркетингових досліджень - ми є дійсним членом Української асоціації маркетингу з 2005 року;
- у Pro-Consulting великий портфель виконаних замовлень - понад 1700 реалізованих проектів для понад тисячі українських і зарубіжних компаній;
- конкурентний аналіз від Pro-Consulting зрозумілий в будь-якій країні світу - ми використовуємо загальноприйняті міжнародні стандарти ESOMAR;
- наш конкурентний аналіз базується на використанні як кабінетних, так і польових методів досліджень, для проведення яких у компанії є відпрацьовані методології та вичерпні технічні можливості - доступ до різних інформаційних масивів, власний колл-центр, кімната для фокус-груп та експертних інтерв'ю.
Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте про те, як ми проводимо аналіз ринкової частки компанії