Аналіз імпорту від Pro-Consulting
3402

Аналіз імпорту від Pro-Consulting

Кому потрібен аналіз імпорту?

Аналіз імпорту є складовою послуги з аналітичного дослідження ринку від Pro-Consulting. Його замовляють клієнти, які мають відношення до зовнішньоекономічної діяльності, або які працють тільки на внутрішньому ринку, а саме:

  • компанії-імпортери - ті, кому цікава структура імпорту конкурентів з метою удосконалення власного асортименту товарів, що ввозяться;
  • іноземні компанії-виробники - для з'ясування параметрів і кон'юнктури внутрішнього ринку України, а також вивчення можливостей створення тут каналів збуту власної продукції;
  • українські виробники - для дослідження частки внутрішнього ринку, зайнятого зарубіжною продукцією і можливості конкурентної боротьби за цю частку;
  • вітчизняні експортери - їх цікавить структура імпорту на зарубіжні ринки для організації збуту української продукції.

Готовий аналіз імпорту: варіанти звіту

Клієнти, які замовляють аналітичне дослідження ринку, отримують аналіз імпорту в якості одного з розділів маркетингового дослідження. У разі необхідності, структура імпорту може бути надана окремо в наступному вигляді:

  • параметри імпорту по роках в динаміці;
  • структура імпорту по країнах:
    • походження;
    • призначення поставок;
    • відправникам;
  • аналіз імпорту за обсягами товарів:
    • вітчизняних імпортерів;
    • іноземних контрагентів.

Ознайомтеся зі структурами реалізованих маркетингових досліджень в каталозі готових проектів - перейдіть за посиланням

Замовники, які зацікавлені мати більш глибокий аналіз імпорту, мають можливість додатково отримати:

  • розподіл товарів, що поставляються по:
    • виробникам;
    • брендам;
    • митним постам оформлення;
  • результати статистичної обробки заданих клієнтом варіантів вибірок з митних баз.

Структура імпорту включає дані, виражені в:

  • грошовій формі в національній валюті;
  • масі нетто.

Рекомендуємо переглянути матеріал з описом повноцінної структури аналізу ринку

Технічним завданням на аналіз імпорту може бути додатково визначено подання даних в:

  • доларах США;
  • кількісних одиницях вимірах.

Як проводиться аналіз імпорту?

Аналіз імпорту від Pro-Consulting здійснюється за допомогою кабінетних методів маркетингових досліджень і оформляється відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR.

Можливо, вам буде цікаво дізнатися більше про аналіз ринку і стратегію для бізнес-ідеї

Структура імпорту будується на підставі відомостей з:

  • зведень державних статистичних служб;
  • митних баз даних;
  • звітів міністерств і відомств;
  • презентацій компаній, що займаються ЗЕД;
  • матеріалів неурядових організацій, які раніше проводили аналіз імпорту;
  • інформаційних масивів Pro-Consulting і наших партнерів у країнах досліджень.

Аналіз імпорту для імпортерів

Замовляючи аналіз імпорту у Pro-Consulting, компанії-імпортери зацікавлені у визначенні найбільш ефективної стратегії виведення іноземних товарів на ринок України.

З цією метою аналітики Pro-Consulting проводять факторний аналіз імпорту, що полягає в:

  • визначенні факторів, що впливають на попит клієнтів до цільового товару;
  • призначення вагових коефіцієнтів кожному фактору;
  • побудова висновків з метою визначення оптимальної імпортної політики.

Також почитайте про аналіз виробництва і реалізації продукції як частину аналізу ринку

Аналіз імпорту для експортерів

Для українських експортерів, які замовляють аналіз імпорту на зарубіжні ринки, готова структура імпорту включає рекомендації по:

  • розробці товарної пропозиції, адаптованої до цільового ринку;
  • ціновій політиці і можливостям цінового маневру;
  • пошуку місцевих партнерів;
  • протидії конкурентам;
  • найбільш дієвим варіантам маркетингової стратегії просування.

Замовити аналіз імпорту в рамках дослідження ринку можна за нашими контактними даними.

Також почитайте про аналіз імпорту як складову маркетингового дослідження

Дата розміщення: 05.01.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами