Консалтингове агентство Pro-Consulting: маркетингові дослідження та стратегія
441

Консалтингове агентство Pro-Consulting: маркетингові дослідження та стратегія

Чим консалтингове агентство може допомогти бізнесу?

Консалтингове агентство Pro-Consulting пропонує вітчизняним та іноземним бізнес-структурам набір послуг та інструментів, які забезпечують ефективне вирішення найбільш складних завдань, що стоять перед замовниками на товарних, на фінансових ринках або на ринках послуг. Прикладами завдань, вирішення яких забезпечує консалтингове агентство в сфері маркетингових досліджень, є:

  • пошук нових ринків для продукції клієнта і вихід на них;
  • складання або коригування маркетингової стратегії розвитку бізнесу;
  • аналіз діяльності компанії на вже освоєних ринках, визначення шляхів для зростання обсягу продажів;
  • пошук постачальників і контрагентів на цільових ринках;
  • підготовка аналітичної бази для запуску рекламних кампаній і оцінка результатів їх проведення;
  • вихід компанії-замовника з-під впливу кризових чинників;
  • аудит інвестиційних проектів з урахуванням аналізу тенденцій ринку.

Перераховані вище завдання є важливими для того, щоб довірити їх рішення недосвідченій команді. Тому потенційні клієнти, що підбирають якісне консалтингове агентство в Україні, звертаються в Pro-Consulting.

Консалтингове агентство Pro-Consulting: наші переваги

1. Консалтингове агентство з великим досвідом роботи

Консалтингове агентство Pro-Consulting вступило в Українську асоціацію маркетингу в 2005 році. З тих пір ні одна істотна зміна на українських і світових ринках не пройшла повз нашу увагу. Консалтингове агентство виконало понад 1800 аналізів ринків на замовлення для понад тисячі клієнтів.

2. Консалтингове агентство, визнане на міжнародному рівні

Консалтингове агентство Pro-Consulting з 2010 року має статус консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку за програмами підтримки середнього і малого бізнесу. У 2011 році наше консалтингове агентство перше з українських компаній удостоїлося престижної міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року».

Консалтингове агентство Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження із застосуванням світових стандартів ESOMAR, що робить наші послуги доступними для замовників з будь-якої країни. Серед наших клієнтів - як представники малого і середнього бізнесу, так і найбільші міжнародні корпорації, такі як Shell, Exxon, Bosch, Hyundai, Johnson & Johnson, L'Oreal, Nestle, Coca-Cola і інші.

3. Консалтингове агентство з технічними можливостями

Консалтингове агентство Pro-Consulting має все необхідне для використання кабінетних і польових методів досліджень. Наші аналітики мають доступ до:

  • зведень державних статистичних служб;
  • звітів міністерств і відомств;
  • готових досліджень неурядових організацій;
  • публікацій спеціалізованих видань та засобів масової інформації;
  • матеріалів бізнес-форумів;
  • власних і партнерських баз даних.

Опитування споживачів різних рівнів складності, аудит системи взаємодії замовника з покупцями консалтингове агентство Pro-Consulting виконує за допомогою штатного колл-центру. Фокус групи, глибинні та експертні інтерв'ю проводяться в спеціально обладнаній студії.

Консалтингове агентство Pro-Consulting: типова структура аналізу ринку

Консалтингове агентство Pro-Consulting реалізує послугу з аналізу ринку, готовий звіт по якому може включати наступні розділи:

  • основні параметри і загальні характеристики ринку;
  • рамки державного регулювання;
  • аналіз виробництва;
  • продаж цільової продукції;
  • умови і параметри зовнішньої торгівлі;
  • ціноутворення і межі рентабельності;
  • споживчий аналіз;
  • оцінка ефективності каналів збуту;
  • аналіз конкурентного середовища;
  • інвестиційна привабливість ринку, наявність бар'єрів і ризиків для виходу на нього;
  • висновки і рекомендації щодо вирішення, що стоять перед замовником завдань.

Ознайомтеся з повною структурою аналізу ринку

Остаточну структуру готового аналізу ринку консалтингове агентство Pro-Consulting формує індивідуально для кожного клієнта, відповідно до його технічного завдання і завдання дослідження.

Також почитайте про готові маркетингові дослідження. Імовірність того, що ми досліджували ваш ринок - 90%.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами