Що таке маркетингова стратегія?
Керувати бізнесом - це означає щодня приймати рішення, спрямовані на збереження і поліпшення ринкових позицій підприємства. Якщо ці рішення приймаються рефлексивно, без прив'язки до єдиного плану, то їх ефективність, найчастіше, залишає бажати кращого. А в разі, якщо у компанії є затверджена маркетингова стратегія, на досягнення цілей якої спрямовані зусилля всіх підрозділів компанії, тоді оперативні рішення керівника будуть логічними і послідовними.
Ознайомтеся з послугою Pro-Consulting зі стратегічного консалтингу
Маркетингова стратегія - це опис орієнтирів, які намітило для себе підприємство, в поєднанні з детальним планом їх досягнення. Серед завдань, на вирішення яких може бути спрямована маркетингова стратегія:
Маркетингова стратегія допоможе використовувати ваші ресурси в потрібному напрямку і з максимальною ефективністю.
Рекомендуємо подивитися каталог з готовими аналізами ринків - ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок 90%.
Маркетингова стратегія: види
У більшості випадків маркетингова стратегія спрямована на те, щоб виділити продукт, який ви пропонуєте з ряду схожих товарів прямих конкурентів. Така маркетингова стратегія носить назву маркетингова стратегія диференціації. Вона буває декількох різновидів відповідно до витрат на створення вашого продукту щодо продукції конкурента. Найкращою є маркетингова стратегія диференціації з лідерством по витратах. В цьому випадку унікальність товарної пропозиції поєднується з додатковою конкурентною перевагою більш низької собівартості.
Вивчіть матеріал про аналіз конкурентів як складову дослідження ринку
Маркетингова стратегія, види якої не обмежуються диференціацією, може бути спрямована на посилення інших ринкових позицій компанії. Так, маркетингова стратегія бренду і копірайту спрямована на створення унікальної торгової марки і її захист від підробки або копіювання.
Pro-Consulting розробила декілька пакетів послуги з розробки маркетингової стратегії для клієнтських компаній - ознайомтеся з описом за посиланням
Компанії, які можуть собі дозволити значні вкладення в науково-технічну сферу, часто створюють продукцію, яка технологічно випереджає конкурентів на рік і більше, - це маркетингова стратегія випередження за технологіями, і вона доступна тільки лідерам індустрії. Але навіть якщо у вас немає достатньо коштів на створення проривних технологій, вам цілком під силу маркетингова стратегія вдосконалення відносин зі споживачами. Вона полягає в завоюванні високого ступеню лояльності цільової аудиторії шляхом максимальної персоналізації взаємодії з нею.
Прочитайте статтю про оптимальний метод оцінки лояльності клієнтів - це відмінний інструмент для подальшого опрацювання відносин зі споживачем
Маркетингова стратегія: приклад послідовності розробки
Маркетингова стратегія зазвичай розробляється в рамках ринкового трикутника: ваша фірма - конкуренти - споживча аудиторія. Аналітики Pro-Consulting в процесі реалізації послуги «маркетингова стратегія» використовують методики та інструментарій аналізу ринку з урахуванням специфіки поставлених замовником цілей і завдань.
Типова маркетингова стратегія створюється наступним чином:
Вам буде корисно вивчити більш делатьно матеріал про аналіз попиту, як складову маркетингового дослідження
Познайомтесь ближче з таким інструментом дослідження ЦА, як телефонні опитування
Уже перейнялися ідеєю, що вам потрібна хороша маркетингова стратегія? Зв'яжіться з Pro-Consulting, і ми спільно визначимо шляхи вдосконалення вашого бізнесу.
Якщо у вас є ще пара хвилин, вивчіть матеріал про маркетинговий аналіз як обов'язковий фундамент маркетингової стратегії