2230
Консалтинг аналітика від Pro-Consulting: дослідження ринків і стратегічний консалтинг
Пропозиція Про Консалтінг (Київ)
Консалтингова компанія (Київ) Pro-Consulting займається маркетинговими дослідженнями ринків вже більше п'ятнадцяти років, ставши членом Української асоціації маркетингу в 2005 році. За цей період реалізовано понад 1800 проектів для понад тисячі клієнтів, серед яких як представники малого і середнього бізнесу, так і найбільші міжнародні корпорації.
Рекомендуємо прочитати про готові маркетингові дослідження - ймовірно, по вашому ринку вже є готовий звіт
Компанія Pro-Consulting пропонує наступні види послуг:
- маркетинговий аналіз ринків України та світу;
- стратегічна консалтинг аналітика;
- розробка маркетингових стратегій та їх супровід;
- консалтинг аналітика в сфері франчайзингу;
- консалтинг аналітика при виході клієнта на зовнішні ринки;
- консалтинг аналітика з метою оцінки інвестиційної привабливості ринків;
- моніторинг ЗМІ і консалтинг аналітика інформаційного поля;
- опитування за допомогою власного колл-центру і їх консалтинг аналітика;
- онлайнові та офлайнові фокус-групи, глибинні та експертні інтерв'ю, узагальнення і консалтинг аналітика отриманих даних.
Детальніше про зміст послуг Про Консалтінг Україна
Консалтинг Україна - маркетинговий аналіз: можливі напрями дослідження ринків:
- Загальна консалтинг аналітика ринку:
- опис економічних умов;
- основні параметри ринку/галузі;
- сегментація за головними ознаками;
- тренди ринку, що переважають.
- Консалтинг аналітика конкурентного середовища:
- перелік найбільших операторів;
- розподіл ринкових часток;
- маркетингові стратегії просування і конкурентної боротьби;
- ризики та бар'єри, пов'язані з конкуренцією (прочитайте про аналіз конкурентів).
- Споживча консалтинг аналітика:
- опис споживчої аудиторії;
- вимоги споживачів до цільового товару і ступінь їх задоволення;
- умови придбання та збереження лояльності до бренду (почитайте про оцінку лояльності клієнтів);
- особливості онлайн продажів;
- споживання в публічній сфері.
Рекомендуємо почитати про аналіз імпорту як частину аналізу ринку
- Консалтинг аналітика для визначення ринкової позиції замовника:
- визначення обсягу ринку;
- розподіл часток основних гравців і частка ринку замовника;
- аудит системи організації продажів замовника за методами «таємний покупець» і «таємний дзвінок»;
- виявлення можливостей зміцнення позиції замовника на ринку.
- Консалтинг аналітика роздрібних продажів:
- особливості реалізації товарів в торгових точках різних форматів;
- асортимент товарів прямих і непрямих конкурентів;
- чинники впливу на ціни в роздробі;
- маркетингові прийоми просування продукції в магазинах.
- Консалтинг аналітика рекламних кампаній:
- оцінка ефективності рекламних носіїв;
- моніторинг реклами в ЗМІ та соціальних мережах;
- аналіз запитів в пошукових системах;
- пропозиції щодо концепції рекламної кампанії замовника;
- оцінка результатів рекламної кампанії.
Вам буде корисно дізнатися більше про аналіз попиту як складову маркетингового дослідження
- Консалтинг аналітика по інвестиційним проектам:
- фактори, що впливають на інвестиційну привабливість цільового ринку;
- SWOT і PEST аналіз;
- ризики та можливості;
- маркетингові стратегії розвитку.
- Консалтинг аналітика в сфері франчайзингу:
- визначення найбільш перспективного ринку для покупки франшизи;
- аналіз пропозицій франчайзерів для обраного ринку;
- варіанти, які найбільш підходять під вимоги замовника франшиз.
- Консалтинг аналітика при виведенні компанії на зовнішні ринки:
- факторний аналіз зовнішніх ринків для цільового товару замовника;
- пошук потенційних контрагентів на зовнішньому ринку і презентація їм замовника;
- рекомендації по маркетинговій стратегії просування на зовнішньому ринку.
Якщо ви читаєте цей матеріал, рекомендуємо також статтю про аналіз ринку збуту товарів і послуг як складову дослідження ринку
Послуги колл-центру Про Консалтінг Україна
У структурі компанії Pro-Consulting є власний колл-центр як ресурс проведення польових досліджень ринків.
Крім того, колл-центр Про Консалтінг Україна пропонує самостійний набір послуг, серед яких:
- проведення споживчих і соціологічних телефонних опитувань будь-якої складності;
- аудит роботи служб взаємодії з клієнтами методом «таємний дзвінок»;
- актуалізація баз даних.
Скористатися будь-який з представлених послуг Про Консалтінг Україна можна, зв'язавшись з нами за контактними даними.
Почитайте про складання портрету споживача