Консалтинг аналітика від Pro-Consulting: дослідження ринків і стратегічний консалтинг
1894

Консалтинг аналітика від Pro-Consulting: дослідження ринків і стратегічний консалтинг

Пропозиція Про Консалтінг (Київ)

Консалтингова компанія (Київ) Pro-Consulting займається маркетинговими дослідженнями ринків вже більше п'ятнадцяти років, ставши членом Української асоціації маркетингу в 2005 році. За цей період реалізовано понад 1800 проектів для понад тисячі клієнтів, серед яких як представники малого і середнього бізнесу, так і найбільші міжнародні корпорації.

Рекомендуємо прочитати про готові маркетингові дослідження - ймовірно, по вашому ринку вже є готовий звіт

Компанія Pro-Consulting пропонує наступні види послуг:

  • маркетинговий аналіз ринків України та світу;
  • стратегічна консалтинг аналітика;
  • розробка маркетингових стратегій та їх супровід;
  • консалтинг аналітика в сфері франчайзингу;
  • консалтинг аналітика при виході клієнта на зовнішні ринки;
  • консалтинг аналітика з метою оцінки інвестиційної привабливості ринків;
  • моніторинг ЗМІ і консалтинг аналітика інформаційного поля;
  • опитування за допомогою власного колл-центру і їх консалтинг аналітика;
  • онлайнові та офлайнові фокус-групи, глибинні та експертні інтерв'ю, узагальнення і консалтинг аналітика отриманих даних.

Детальніше про зміст послуг Про Консалтінг Україна

Консалтинг Україна - маркетинговий аналіз: можливі напрями дослідження ринків:

  1. Загальна консалтинг аналітика ринку:
    • опис економічних умов;
    • основні параметри ринку/галузі;
    • сегментація за головними ознаками;
    • тренди ринку, що переважають.
  2. Консалтинг аналітика конкурентного середовища:
    • перелік найбільших операторів;
    • розподіл ринкових часток;
    • маркетингові стратегії просування і конкурентної боротьби;
    • ризики та бар'єри, пов'язані з конкуренцією (прочитайте про аналіз конкурентів).
  3. Споживча консалтинг аналітика:
    • опис споживчої аудиторії;
    • вимоги споживачів до цільового товару і ступінь їх задоволення;
    • умови придбання та збереження лояльності до бренду (почитайте про оцінку лояльності клієнтів);
    • особливості онлайн продажів;
    • споживання в публічній сфері.

Рекомендуємо почитати про аналіз імпорту як частину аналізу ринку

  1. Консалтинг аналітика для визначення ринкової позиції замовника:
    • визначення обсягу ринку;
    • розподіл часток основних гравців і частка ринку замовника;
    • аудит системи організації продажів замовника за методами «таємний покупець» і «таємний дзвінок»;
    • виявлення можливостей зміцнення позиції замовника на ринку.
  2. Консалтинг аналітика роздрібних продажів:
    • особливості реалізації товарів в торгових точках різних форматів;
    • асортимент товарів прямих і непрямих конкурентів;
    • чинники впливу на ціни в роздробі;
    • маркетингові прийоми просування продукції в магазинах.
  3. Консалтинг аналітика рекламних кампаній:
    • оцінка ефективності рекламних носіїв;
    • моніторинг реклами в ЗМІ та соціальних мережах;
    • аналіз запитів в пошукових системах;
    • пропозиції щодо концепції рекламної кампанії замовника;
    • оцінка результатів рекламної кампанії.

Вам буде корисно дізнатися більше про аналіз попиту як складову маркетингового дослідження

  1. Консалтинг аналітика по інвестиційним проектам:
    • фактори, що впливають на інвестиційну привабливість цільового ринку;
    • SWOT і PEST аналіз;
    • ризики та можливості;
    • маркетингові стратегії розвитку.
  2. Консалтинг аналітика в сфері франчайзингу:
    • визначення найбільш перспективного ринку для покупки франшизи;
    • аналіз пропозицій франчайзерів для обраного ринку;
    • варіанти, які найбільш підходять під вимоги замовника франшиз.
  3. Консалтинг аналітика при виведенні компанії на зовнішні ринки:
    • факторний аналіз зовнішніх ринків для цільового товару замовника;
    • пошук потенційних контрагентів на зовнішньому ринку і презентація їм замовника;
    • рекомендації по маркетинговій стратегії просування на зовнішньому ринку.

Якщо ви читаєте цей матеріал, рекомендуємо також статтю про аналіз ринку збуту товарів і послуг як складову дослідження ринку

Послуги колл-центру Про Консалтінг Україна

У структурі компанії Pro-Consulting є власний колл-центр як ресурс проведення польових досліджень ринків.

Крім того, колл-центр Про Консалтінг Україна пропонує самостійний набір послуг, серед яких:

  • проведення споживчих і соціологічних телефонних опитувань будь-якої складності;
  • аудит роботи служб взаємодії з клієнтами методом «таємний дзвінок»;
  • актуалізація баз даних.

Скористатися будь-який з представлених послуг Про Консалтінг Україна можна, зв'язавшись з нами за контактними даними.

Почитайте про складання портрету споживача

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами