Телефонні опитування: задайте питання своїм клієнтам
2954

Телефонні опитування: задайте питання своїм клієнтам

Результати діяльності бізнесу, що працює в сегменті В2С, критично залежні від ставлення до пропонованих товарів і послуг споживчої аудиторії. Менеджменту таких компаній важливо мати актуальну інформацію про настрої клієнтів, їх лояльності до бренду, мотиви поведінки. Найпростіший спосіб отримати зворотній зв'язок від споживачів або дізнатися думку людей з того чи іншого питання - провести телефонне опитування. Pro-Consulting, має власний колл-центром, з підготовленими операторами і аналітиками, рекомендує проведення телефонних опитувань зацікавленим бізнесам.

Телефонні опитування: переваги

Хтось може подумати, що з розвитком інтернет-технологій телефонні опитування пішли в минуле, але це далеко не так. Анкетування по телефону залишається задіяним інструментом в маркетингу і соціології, оскільки телефонні опитування мають ряд переваг перед інтернет-анкетуванням і особистими інтерв'ю:

  • доступ до всіх верств населення;

Телефоном користуються всі люди, що входять в споживчу аудиторію або соціологічну вибірку, тоді як інтернет в Україні ще поширений далеко не скрізь. До того ж старше покоління дуже важко сприймає технічні новинки. Тому телефонні опитування населення виходять більш релевантними, ніж результати розміщення анкет в інтернеті.

Рекомендуємо вам почитати матеріал про маркетингові дослідження як інструменті вивчення і аналізу ринку, а також інструменти отримання прогнозів ринкових показників

  • швидкість обробки інформації;

Наш колл-центр оснащений системою CATI - Computer Assisted Telephone Interview, яка дозволяє обробити телефонне анкетування значно швидше, ніж вручну. Це означає, що компанія, яка замовила телефонне опитування клієнтів, отримає свіжу актуальну інформацію в стислі терміни.

  • вартість послуги «телефонне опитування»;

Колл-центр Pro-Consulting проведе швидке телефонне опитування, вартість якого буде набагато нижчою, а результат якісніший та швидший, ніж якби таке ж анкетування проводилося методом особистих інтерв'ю в громадських місцях.

Так само телефонні опитування практикуються як один з етапів збору інформації при аналізі конкурентів - прочитайте

  • можливість безпосереднього контролю якості;

Замовивши послугу «телефонне опитування», ви отримуєте можливість контролювати його проведення на всіх етапах виконання: від складання анкети і підбору бази респондентів, до прослуховування роботи операторів і аудиту результатів аналітичної обробки отриманої інформації.

Якщо ви відчуваєте, що вам не вистачає інформації за умовами ринку, на якому працює ваше підприємство, зв'яжіться з Pro-Consulting - ми підберемо оптимальні методи дослідження та прогнозування показників вашого ринку

Телефонні опитування: види послуг

Колл-центр Pro-Consulting здатний організувати і провести телефонне опитування за тематикою, яка цікава замовнику. Основними видами послуг при цьому є:

  • глибинне телефонне опитування клієнтів - дозволяє скласти портрет споживача, визначити його потребу в конкретному товарі чи послузі, виявити умови лояльності до бренду замовника і отримати іншу важливу для управління продажами інформацію;
  • проведення соціологічних опитувань по телефону - необхідно для визначення ставлення населення до тих чи інших подій або явищ в суспільному і політичному житті країни;
  • таємний дзвінок - допоможе визначити сильні і слабкі місця в роботі ваших підрозділів, які безпосередньо взаємодіють з клієнтами.

Не втрачайте час, обтяжуючи своїх співробітників обдзвонм баз контактів по телефону і складанням цих самих баз - замовляйте телефонні опитування, щоб отримати точні відомості про настрої в лавах ваших покупців, клієнтів, виборців або будь-яких інших категорій респондентів.

Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте статтю про комплексне вивчення ринку - можливо це те, що вимагає ваш бізнес

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами