Аналіз зовнішніх ринків: йдемо туди, де вигідніше
2061

Аналіз зовнішніх ринків: йдемо туди, де вигідніше

Компанія Pro-Consulting проводить аналіз зовнішніх ринків в основному для тих клієнтів, які зацікавлені в експорті свого продукту. Однак аналіз зовнішніх ринків часто цікавить і імпортерів, оскільки він допомагає визначити ситуацію в країні походження товару для налагодження найбільш ефективних каналів поставок звідти.

Типовими завданнями, при вирішення яких є обов'язковий аналіз зовнішніх ринків, є:

  • пошук найбільш вигідного ринку для поставок продукції місцевого виробництва;
  • оцінка інвестиційної привабливості зовнішнього ринку;
  • розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства на зовнішньому ринку;
  • корекція асортименту товарів, що імпортуються;
  • пошук іноземних контрагентів для організації поставок з зовнішнього ринку.

Дізнайтеся більше про аналіз експорту, як частину аналізу ринку

Аналіз зовнішніх ринків від Pro-Consulting

З урахуванням важливості завдань, що стоять перед ініціатором дослідження, аналіз зовнішнього ринку доручають найбільш компетентному виконавцеві. Наші клієнти зупинили свій вибір на компанії Pro-Consulting, виходячи з таких фактів:

  1. Pro-Consulting стабільно проводить аналіз зовнішніх ринків з 2004 року і по теперішній час, не дивлячись на поточну економічну ситуацію в Україні і на міжнародній арені. За цей період нашими аналітиками зроблено понад 1800 аналізів ринків, в числі яких і аналіз зовнішніх ринків, для понад тисячі клієнтів.
  2. Компанія Pro-Consulting добре відома на міжнародному рівні, співпрацює з партнерами з багатьох країн, тому нам набагато легше проводити аналіз зовнішніх ринків. Свідченнями міжнародного визнання є:
    • надання статусу консультанта ЄБРР з питань розвитку малого та середнього бізнесу;
    • присудження нашій компанії, першій з українських, премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року»;
    • наявність в портфоліо Pro-Consulting виконаних замовлень від таких глобальних корпорацій, як Coca-Cola, Nestle, Johnson & Johnson, L'Oreal, Shell, Exxon, Bosch, Hyundai та інших.
  3. Наявність у Pro-Consulting всієї необхідної для проведення аналізу зовнішніх ринків технічної бази:
    • апаратно-програмного комплексу для пошуку і систематизації відомостей з відкритих джерел;
    • власної бази даних, а також доступ до партнерських інформаційних масивів;
    • студії для онлайнових і офлайнових фокус-груп та інтерв'ю;
    • колл-центру для проведення телефонних опитувань будь-яких видів і застосування методу «таємний дзвінок».

Рекомендуємо почитати про готові маркетингові дослідження - ймовірно, у нас вже є готовий звіт по вашому ринку

Аналіз зовнішнього ринку від Pro-Consulting може бути презентований в будь-якій країні світу, оскільки він проводиться відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR.

Аналіз зовнішніх ринків: джерела інформації та методика

Аналіз зовнішніх ринків проводиться з використанням кабінетних методів пошуку та обробки інформації на підставі даних з таких джерел:

  • зведення державних статистичних служб;
  • звіти іноземних бюро статистики;
  • презентації операторів цільового ринку;
  • аналіз зовнішнього ринку від міжнародних та неурядових організацій;
  • власні бази даних компанії і наших партнерів у країнах, що досліджуються.

Ознайомтеся з повноцінною структурою аналізу ринку

Для прикладу наведемо алгоритм факторного аналізу зовнішніх ринків для найбільш вигідного експорту товару місцевого виробництва.

  1. Проводиться загальний аналіз зовнішнього ринку і властивостей продукту. Результатом є виявлений ряд ключових чинників, що впливають на попит на даний продукт, наприклад:
    • макроекономічна ситуація;
    • демографічні процеси;
    • традиції населення;
    • законодавчі обмеження;
    • конкурентне середовище (почитайте про дослідження конкурентів);
    • особливості оподаткування.

Дізнайтеся більше про аналіз попиту як частину дослідження ринку

  1. Кожному виявленому фактору підбирається числовий параметр, що відповідає його впливу. Це найбільш важливий момент в такому аналізі зовнішнього ринку, що вимагає володіння методологією коректного визначення вагових коефіцієнтів.
  2. Складається багатофакторна модель для наочного порівняння зовнішніх ринків для продажу цільового товару.

Приділіть час матеріалу про аналіз ємності ринку

  1. Аналіз зовнішніх ринків завершується висновками та рекомендаціями щодо найбільш вигідного напрямку експорту, концепції маркетингової стратегії просування продукту на зовнішньому ринку, що включає:
    • оформлення бренду;
    • канали реалізації;
    • обсяги поставок;
    • цінову політику;
    • спрямованість рекламних кампаній.

Результати аналізу зовнішніх ринків допоможуть вам максимізувати продажі ваших товарів за кордоном, а значить - вийти на новий рівень розвитку вашого бізнесу.

Замовити аналіз зовнішніх ринків у компанії Pro-Consulting можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.

Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте про аналіз ринкової частки вашої компанії

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами