Ринок індустрії краси (аналіз beauty ринку) в Україні - Pro-Consulting
7713

Ринок індустрії краси (аналіз beauty ринку) в Україні - Pro-Consulting

Б'юті ринок в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за підсумками 2020 року. Маркетингове дослідження ринку включає визначення його загальних характеристик, оцінку впливу на галузь карантинних обмежень та інших факторів, вивчення поточних тенденцій розвитку ринку. Готовий аналіз beauty ринку в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Б'юті ринок в Україні, як і в інших країнах світу, зазнав серйозних збитків від карантинних обмежень, введених навесні 2020 року через пандемію коронавірусу. З початком локдауна фахівці beauty ринку в Україні могли займатися тільки підвищенням кваліфікації і намагатися зберегти лояльність клієнтів шляхом онлайн консультування.

Можливо, вам буде корисний матеріал про бізнес-план створення б'юті-бару - ознайомтеся з концепцією проекту

Моніторинг б'юті ринку в Україні свідчить про те, що найбільшу стійкість в умовах карантину продемонстрували мережеві оператори з салонами повного циклу, в яких клієнтам надається цілий комплекс послуг по догляду, таких як стрижка, манікюр, косметолог, масаж, солярій та інших. Найбільша частка банкрутств на beauty ринку в Україні в 2020 році припала на вузькоспеціалізовані моностудіі, що займаються тільки однією операцією, наприклад, корекцією брів.

Аналіз б'юті ринку в Україні показує, що його оператори структуровані за ціновими категоріями в залежності від обсягу (почитайте про аналіз обсягу ринку) і якості послуг, що надаються. Причому, цінова категорія салону не пов'язана безпосередньо з його розмірами. Так, в нашій країні працюють мережі косметологічних кабінетів, які спеціалізуються на експрес-послугах за мінімальними цінами.

Вам також знадобиться матеріал про ринок салонів краси України

Класифікація салонів краси за ціновими категоріями (джерело: за даними операторів ринку):

  • Економ клас. Салон краси економ-класу пропонує базові послуги за мінімальною ціною. Щоб підтримувати низький рівень цін, власники таких салонів використовують препарати економ-сегменту і орендовані приміщення. При вдалому розташуванні і потоці клієнтів салон може принести непоганий прибуток і швидко окупити вкладення.
  • Бізнес клас. У салоні бізнес класу при середньому рівні цін приділяється більше уваги якості сервісу. Майстри салону мають більш високу кваліфікацію, ремонт приміщення кращий, обладнання сучасніше. Персонал вже не просто обслуговує клієнтів, а й консультує, наприклад, допомагає з вибором або розповідає про новинки.
  • Преміум клас. Це повномасштабний бізнес, який знаходиться в окремому приміщенні з якісним ремонтом і продуманим дизайном інтер'єру. Майстри салону класу преміум мають дипломи і сертифікати, використовують найсучасніші матеріали і технології.
  • Салон класу люкс. Салони класу люкс обслуговують VIP-клієнтів, з цього випливають високі вимоги до інтер'єру, персоналу та якості послуг. У такого салону розширюється географія користувачів: клієнти готові витрачати час на дорогу заради сервісу. Доречі, це говорить про необхідність виділеної парковки.

Рекомендуємо матеріал про ринок стоматологічних послуг в Києві

В останні роки на beauty ринку в Україні з'явилися і набрали популярність нові формати салонів краси. Крім уже згаданих експрес-формату і моностудій можна відзначити салони:

  • для певних груп споживачів:
    • дитячі перукарні;
    • закладу виключно для чоловіків - барбершопи;
  • з найдоступнішими цінами:
    • економ- і лоукост-формати, де в залах немає адміністраторів і відвідувачам не запропонують чашку чаю або кави.

Маркетингове дослідження б'юті ринку в Україні включає визначення мотивацій споживачів при виборі конкретного закладу. Наприклад, в сегменті стоматологічних клінік найбільший вплив на потенційних клієнтів надають поради операторів колл-центру закладу, рекламні кампанії, інформація про послуги зі ЗМІ та інтернету.

Почитайте про ринок косметології в Одесі - ми можемо досліджувати даний або інший ринок в будь-якому регіоні/країні

За результатами аналізу beauty ринку в Україні були виділені наступні тренди, під впливом яких галузь буде розвиватися в середньостроковій перспективі:

1.Перехід частини клієнтів салонів на самостійний домашній догляд.

Даний тренд особливо характерний для періодів локдаунов, коли, з одного боку, у людей з'явилося більше часу для догляду за собою, а з іншого - зменшилися грошові доходи. У цій ситуації професійний косметолог може взяти на себе обов'язки консультанта, який навчить правильним прийомам макіяжу, порадить косметику, запропонує відповідну програму для вирішення проблем шкіри.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз б'юті-ринку (косметологічні салони, барбершопи, салони краси і стоматологічні клініки) - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо проаналізувати ваш ринок за аналогічною або адаптованою структурою

2.Використання додатків типу «б'юті-кабінет в смартфоні».

Дана тенденція є наслідком розвитку першого тренду. Мобільний додаток надає косметологам і клієнтам інструменти для взаємодії онлайн.

3.Найвищий пріоритет якості косметичних засобів.

У період пандемії споживачі на власному досвіді переконалися в цінності міцного здоров'я і намагаються вибирати найякіснішу з доступної їм на beauty ринку в Україні косметику. При цьому багато хто орієнтується на європейські стандарти, які передбачають контроль виробництва за системою Good Manufacturing Practices (GMP).

4.Дистанційне навчання та підвищення кваліфікації фахівців індустрії краси.
5.Створення і розвиток систем онлайн-продажів професійної косметики.

Детальніше про поточний стан і перспективи індустрії краси в нашій країні можна дізнатися з матеріалу маркетингового дослідження б'юті ринку в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Також почитайте аналітичний матеріал про ринок салонів краси в Україні і СНД

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами