У стандартних варіантах Pro-Consulting проводить аналіз ринку збуту в разі, коли компанії-замовнику необхідно:
Вивчення ринку збуту: наші методи
Аналіз ринку збуту від Pro-Consulting - це синтез кабінетних і польових способів отримання і обробки інформації.
Також почитайте більш розгорнутий матеріал про комплексне вивчення ринку
Вивчення ринку збуту товару кабінетними методами включає аналіз внутрішніх даних замовника:
і зовнішніх даних, таких як:
Ознайомтеся зі структурами реалізованих маркетингових досліджень в каталозі готових проектів - перейдіть за посиланням
Комплексний аналіз ринку збуту не може бути реалізований і без проведення польових досліджень, для яких в Pro-Consulting є технічний і методологічний базис: штатний колл-центр і відпрацьовані методики проведення фокус-групових досліджень.
Отримання, обробка та подання інформації за послугою аналізу ринку збуту продукції як складової маркетингового дослідження проводиться нашими аналітиками відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR; звіти максимально зрозумілі і застосовні для подальшого аналізу як українськими клієнтськими бізнесами, так і міжнародними.
Дослідження ринку збуту: базовий зміст звіту
При затвердженні технічного завдання на аналіз ринку збуту товару або послуг, консультанти- аналітики попередньо узгоджують із замовником його цілі й потреби в конкретній інформації, виходячи з яких визначається структура маркетингового дослідження.
Більш детально ви можете ознайомитися з оптимальною базовою структурою дослідження ринку за цим посиланням
Стандартно в дослідження ринку можуть включатися такі розділи:
Якщо ви шукайте в інтернеті інформацію по вашому ринку, але не можете її систематизувати і проаналізувати, просто зв'яжіться з нами - ми гарантуємо незалежну аналітику ринку для прийняття рішень в бізнесі