Аналіз ринку збуту товарів і послуг - аналітичне підкріплення
6823

Аналіз ринку збуту товарів і послуг - аналітичне підкріплення

У стандартних варіантах Pro-Consulting проводить аналіз ринку збуту в разі, коли компанії-замовнику необхідно:

  • підвищити продажі товарів або послуг;
  • розширити сегмент власної продукції;
  • підняти рентабельність виробництва;
  • збільшити конкурентоспроможність;
  • зайняти на ринку більш вигідну позицію.

Вивчення ринку збуту: наші методи

Аналіз ринку збуту від Pro-Consulting - це синтез кабінетних і польових способів отримання і обробки інформації.

Також почитайте більш розгорнутий матеріал про комплексне вивчення ринку

Вивчення ринку збуту товару кабінетними методами включає аналіз внутрішніх даних замовника:

  • інформація про продукт;
  • клієнтські бази;
  • статистика за обсягами продажів;
  • попередній аналіз ринку збуту підприємства;

і зовнішніх даних, таких як:

  • чинна нормативна база;
  • відомості статистичної служби;
  • дослідження ринку збуту комерційними та некомерційними організаціями;
  • матеріали засобів масової інформації, в тому числі спеціалізованих видань;
  • контент-аналіз сайтів, соціальних мереж, масивів запитів та інших ресурсів мережі інтернет.

Ознайомтеся зі структурами реалізованих маркетингових досліджень в каталозі готових проектів - перейдіть за посиланням

Комплексний аналіз ринку збуту не може бути реалізований і без проведення польових досліджень, для яких в Pro-Consulting є технічний і методологічний базис: штатний колл-центр і відпрацьовані методики проведення фокус-групових досліджень.

Отримання, обробка та подання інформації за послугою аналізу ринку збуту продукції як складової маркетингового дослідження проводиться нашими аналітиками відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR; звіти максимально зрозумілі і застосовні для подальшого аналізу як українськими клієнтськими бізнесами, так і міжнародними.

Дослідження ринку збуту: базовий зміст звіту

При затвердженні технічного завдання на аналіз ринку збуту товару або послуг, консультанти- аналітики попередньо узгоджують із замовником його цілі й потреби в конкретній інформації, виходячи з яких визначається структура маркетингового дослідження.

Більш детально ви можете ознайомитися з оптимальною базовою структурою дослідження ринку за цим посиланням

Стандартно в дослідження ринку можуть включатися такі розділи:

  • характеристика і загальні параметри ринку збуту;
  • рамки державного регулювання;
  • співвідношення виробництва і реалізації цільової продукції на ринку;
  • аналіз ринку збуту продукції в різних сегментах - B2C, В2B і B2G;
  • портрет споживача, його відношення до бренду, мотивації при виборі продукції;
  • канали збуту, їх ефективність в різних економічних умовах;
  • маркетингові стратегії, які реалізуються прямими і непрямими конкурентами;
  • зовнішньоекономічний контур ринку збуту;
  • аналіз ринку збуту з точки зору наявності ризиків, бар'єрів, переваг і можливостей;
  • висновки, прогнози та рекомендації щодо подальшого просування продукції на ринку.

Якщо ви шукайте в інтернеті інформацію по вашому ринку, але не можете її систематизувати і проаналізувати, просто зв'яжіться з нами - ми гарантуємо незалежну аналітику ринку для прийняття рішень в бізнесі

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами