Аналіз ринкової частки: визначення позиції компанії на ринку
5529

Аналіз ринкової частки: визначення позиції компанії на ринку

Pro-Consulting визначає і аналізує частки операторів ринку на одному з етапів підготовки аналітичного дослідження ринку за замовленням клієнта.

Чим важливий аналіз ринкової частки як показник?

Частка ринку компанії - найчастіше перше, що хочуть визначити клієнти, які замовляють аналіз ринку. Ця аналітика важлива, так як частки операторів ринку є індикатором конкурентоспроможності та позиції підприємств на ринку в цілому або сегменті ринку. Чим краще виконується стратегія просування продукції, і чим повніше товар або послуга здатні задовольнити запити і очікування споживача, тим більшою буде частка компанії на ринку.

Також почитайте матеріал про аналіз конкурентів як складову аналізу ринку

Ринкова частка - суть показника

Найчастіше частка ринку трактується в наступному розрізі - обсяг виручки компанії по відношенню до загальної виручки всіх прямих конкурентів. Під кожен товар або послугу можуть бути застосовані різні способи оцінки ринкової частки компанії в зв'язку зі специфікою ринку.

Наші методики розрахунків та аналізу ринкових показників апробовані часом, а доступ до інформаційних баз дуже великий. З 2004 року ми реалізували понад 1700 проектів з маркетингових досліджень та стратегічного консалтингу для понад 1000 клієнтів; входимо в УАМ з 2005 року і є акредитованим консультантом ЄБРР.

Раз ви читаєте цю статтю, можливо вам також знадобиться матеріал про маркетингову стратегію просування

Перш за все, аналіз ринкової частки передбачає збір загальних відомостей по ринку, який вас цікавить, або його сегментів. Такі дані містяться в:

  • зведеннях державних статистичних служб;
  • звітах профільних державних структур;
  • матеріалах досліджень неурядових організацій.

Далі обчислюються частки операторів ринку, інформацію про яких можна отримати з:

  • матеріалів конференцій та інших бізнес-заходів;
  • матеріалів операторів ринку;
  • публікацій в засобах масової інформації та спеціалізованих видань.

Якщо ви намагаєтеся самостійно вивчити ринок, на якому працює ваша компанія, зв'яжіться з нами - ми сформуємо оптимальну структуру аналізу вашого ринку

Слідом визначається частка ринку компанії-замовника, відомості для розрахунку якої беруться з внутрішніх інформаційних масивів компанії-замовника і з баз даних Pro-Consulting.

Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків - ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%.

Також прочитайте про аналіз експорту як складову дослідження ринку

Аналіз ринкової частки проводиться, як правило, в рамках виконання комплексного аналізу ринку. Цей показник базово міститься в розділі «основні оператори ринку» звіту з аналізу ринку, який включає в себе:

  • перелік конкурентів і їх опис;
  • сегментування діяльності ринкових гравців;
  • частки ринку операторів ринку;
  • факторний аналіз рівня конкуренції, в тому числі аналіз ринкової частки.

Наповнення цього розділу може відрізнятися в залежності від специфіки ринку/сегменту і від потреб і цілей замовника аналізу ринку.

Рекомендуємо вам ознайомитися з матеріалом про комплексне вивчення ринку як спосіб отримання ретроспективної аналітики і прогнозних показників ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами