Зворотній зв'язок з цільовою аудиторією важливий як для клієнтського бізнесу, так і для структур, які взаємодіють з людьми в інших сферах суспільного життя: політичній, культурній, інформаційній, освітній та подібних. Pro-Consulting пропонує своїм клієнтам організацію такого зворотного зв'язку за допомогою послуги «телефонні опитування населення» за допомогою власного колл-центру.
Основними завданнями, які вирішує проведення соціологічних опитувань по телефону, є:
Телефонні опитування населення, завдяки своїм перевагам, не втрачають ефективність навіть в еру бурхливого розвитку інтернет-технологій.
Ознайомтеся з матеріалом про аналіз ринку як інструмент для отримання аналітики вашого ринку і формування прогнозів по ньому
Проведення соціологічних опитувань по телефону: сильні сторони
Основними перевагами, якими володіють телефонні опитування населення за допомогою колл-центру Pro-Consulting, є:
1.Швидкість отримання і обробки інформації
Ви, звичайно, можете спробувати самостійно провести телефонні опитування населення або споживачів, доручивши обдзвонити цільову аудиторію співробітникам, що входять в штат вашого підприємства або організації. У разі великої вибірки їм доведеться затратити на дзвінки велиезну кількість часу, а якість отриманого результату буде сумнівною.
Колл-центр Pro-Consulting, оснащений CATI - Computer Assisted Telephone Interview, укомплектований підготовленою і досвідченою командою операторів і аналітиків, проведе телефонні опитування населення і обробку анкет в набагато більш стислий часовий проміжок і з високою якістю.
Якщо вам необхідно виміряти задоволеність клієнтів, прочитайте про метод дослідження і оцінки лояльності клієнтів
2. Порівняно низькі витрати на проведення соціологічних опитувань по телефону
Телефонні опитування населення за допомогою аутсорсингового колл-центру обходяться ініціатору набагато дешевше, ніж приватне анкетування в громадських місцях. І навіть описаний више приклад телефонного опитування власними силами вимагає набагато більших витрат коштів, ніж проведення соціологічних опитувань по телефону за допомогою колл-центру Pro-Consulting. Телефонні опитування населення програють за ціною лише варіанту розміщення анкет на інтернет-сайтах або в соціальних мережах, але ніяке онлайн-анкетування не може змагатися в ефективності з проведенням соціологічних опитувань по телефону.
Рекомендуємо прочитати матеріал про аналіз попиту як частину маркетингового дослідження ринку
3. Охоплення всіх верств цільової аудиторії
У наш час телефон є у кожної людини, чого не скажеш про доступ до мережі інтернет. Наприклад, люди похилого віку є досить активними споживачами товарів і послуг або учасниками суспільно-політичного життя, а постійних користувачів інтернету серед них мало. Та й представники молодшого покоління швидше погодяться швидко відповісти на кілька запитань живого оператора, ніж витратять час на опитувальник в мережі. Таким чином, якщо ви бажаєте отримати об'єктивну інформацію по максимально релевантній вибірці, замовляйте телефонні опитування населення.
Телефонні опитування населення: етапи проведення
Якісне проведення соціологічних опитувань по телефону вимагає професійного підходу і складається з наступних етапів:
Телефонні опитування населення, що реалізуються Pro-Consulting, можуть контролюватися замовником в режимі реального часу з метою зовнішнього аудиту якості процесу опитування.
Наш колл-центр надасть у ваше розпорядження такі інструменти вимірювання громадської думки, як:
Телефонні опитування населення озброять вас інформацією, необхідною для складання ефективної стратегії поведінки в обраній сфері діяльності.
Також рекомендуємо ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових маркетингових досліджень галузевих ринків від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.