Телефонні опитування населення: швидко дізнаємося думку людей
4662

Телефонні опитування населення: швидко дізнаємося думку людей

Зворотній зв'язок з цільовою аудиторією важливий як для клієнтського бізнесу, так і для структур, які взаємодіють з людьми в інших сферах суспільного життя: політичній, культурній, інформаційній, освітній та подібних. Pro-Consulting пропонує своїм клієнтам організацію такого зворотного зв'язку за допомогою послуги «телефонні опитування населення» за допомогою власного колл-центру.

Основними завданнями, які вирішує проведення соціологічних опитувань по телефону, є:

  • з'ясування громадської думки з питань, що цікавлять замовника;
  • складання портрету цільової групи споживачів;
  • виявлення мотивів прийняття рішення про придбання цільового продукту;
  • визначення ставлення споживачів до бренду замовника і способів його поліпшення;
  • оцінка ефективності різних видів впливу на аудиторію: рекламних кампаній, передвиборної агітації, суспільно-політичних акцій та інших.

Телефонні опитування населення, завдяки своїм перевагам, не втрачають ефективність навіть в еру бурхливого розвитку інтернет-технологій.

Ознайомтеся з матеріалом про аналіз ринку як інструмент для отримання аналітики вашого ринку і формування прогнозів по ньому

Проведення соціологічних опитувань по телефону: сильні сторони

Основними перевагами, якими володіють телефонні опитування населення за допомогою колл-центру Pro-Consulting, є:

1.Швидкість отримання і обробки інформації

Ви, звичайно, можете спробувати самостійно провести телефонні опитування населення або споживачів, доручивши обдзвонити цільову аудиторію співробітникам, що входять в штат вашого підприємства або організації. У разі великої вибірки їм доведеться затратити на дзвінки велиезну кількість часу, а якість отриманого результату буде сумнівною.

Колл-центр Pro-Consulting, оснащений CATI - Computer Assisted Telephone Interview, укомплектований підготовленою і досвідченою командою операторів і аналітиків, проведе телефонні опитування населення і обробку анкет в набагато більш стислий часовий проміжок і з високою якістю.

Якщо вам необхідно виміряти задоволеність клієнтів, прочитайте про метод дослідження і оцінки лояльності клієнтів

2. Порівняно низькі витрати на проведення соціологічних опитувань по телефону

Телефонні опитування населення за допомогою аутсорсингового колл-центру обходяться ініціатору набагато дешевше, ніж приватне анкетування в громадських місцях. І навіть описаний више приклад телефонного опитування власними силами вимагає набагато більших витрат коштів, ніж проведення соціологічних опитувань по телефону за допомогою колл-центру Pro-Consulting. Телефонні опитування населення програють за ціною лише варіанту розміщення анкет на інтернет-сайтах або в соціальних мережах, але ніяке онлайн-анкетування не може змагатися в ефективності з проведенням соціологічних опитувань по телефону.

Рекомендуємо прочитати матеріал про аналіз попиту як частину маркетингового дослідження ринку

3. Охоплення всіх верств цільової аудиторії

У наш час телефон є у кожної людини, чого не скажеш про доступ до мережі інтернет. Наприклад, люди похилого віку є досить активними споживачами товарів і послуг або учасниками суспільно-політичного життя, а постійних користувачів інтернету серед них мало. Та й представники молодшого покоління швидше погодяться швидко відповісти на кілька запитань живого оператора, ніж витратять час на опитувальник в мережі. Таким чином, якщо ви бажаєте отримати об'єктивну інформацію по максимально релевантній вибірці, замовляйте телефонні опитування населення.

Телефонні опитування населення: етапи проведення

Якісне проведення соціологічних опитувань по телефону вимагає професійного підходу і складається з наступних етапів:

  • формування технічного завдання, в процесі якого визначаються конкретні цілі і завдання опитування;
  • складання анкети;
  • визначення вибірки респондентів;
  • тестове опитування і корекція анкети в разі потреби;
  • телефонне опитування населення з контролем якості;
  • статистична обробка та аналіз отриманих даних;
  • підготовка аналітичного звіту з усіма графіками і таблицями.

Телефонні опитування населення, що реалізуються Pro-Consulting, можуть контролюватися замовником в режимі реального часу з метою зовнішнього аудиту якості процесу опитування.

Наш колл-центр надасть у ваше розпорядження такі інструменти вимірювання громадської думки, як:

  • глибинні телефонні опитування населення;
  • політологічні та соціологічні опитування по телефону;
  • послугу «таємний дзвінок» для тестування ваших служб взаємодії з клієнтами.

Телефонні опитування населення озброять вас інформацією, необхідною для складання ефективної стратегії поведінки в обраній сфері діяльності.

Також рекомендуємо ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових маркетингових досліджень галузевих ринків від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.

Дата розміщення: 15.09.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами