Портрет споживача: ми складемо його для вашого бізнесу
3094

Портрет споживача: ми складемо його для вашого бізнесу

Навіщо потрібен портрет споживача?

Замовивши у компанії Pro-Consulting портрет споживача, ви зможете вирішити цілий комплекс завдань, пов'язаних з просуванням вашого продукту і підвищенням обсягу продажів. Якісно зроблений портрет споживача необхідний для:

  • збільшення аудиторії покупців;

Наявний портрет споживача накладається на базу даних потенційних клієнтів, і за подібністю характеристик вибираються ті, які з великою ймовірністю придбають ваш товар або послугу.

  • надання персоналізованого впливу на споживачів;

Портрет клієнта дозволить вам дізнатися очікування цільової аудиторії від того чи іншого товару і мотивації щодо вибору бренду. На підставі цього можна складати торгові пропозиції, які з більшою ймовірністю привернуть увагу споживачів.

Рекомендуємо також вивчити матеріал про аналіз попиту як складову маркетингового дослідження

  • опрацювання найбільш ефективних каналів реалізації продукції;

Портрет споживача містить інформацію про те, де і як покупці бажають купувати цільові товари. Ця інформація дозволить максимально наблизити до потреб цільової аудиторії вже існуючі канали продажів або, при необхідності, створити нові.

  • використання різних сценаріїв роботи з покупцями;

Порівнюючи портрет споживача з профілем клієнта, робота з яким ведеться в дану хвилину, співробітник відділу продажів зразу зможе оцінювати перспективи вдалої угоди і на підставі цього вибирати найбільш дієві сценарії взаємодії.

Портрет клієнта допоможе виділити найвигідніший напрям бізнесу і зосередиться на маркетинговій стратегії найбільш повного задоволення потреб цільової споживчої аудиторії.

Ймовірно, вам буде корисний матеріал про аналіз ринкової частки компанії

Як отримати портрет споживача?

Протрет споживача створюється за допомогою польових маркетингових досліджень Pro-Consulting. Ми проведемо анкетування по телефону за допомогою нашого колл-центру і надамо вам готовий портрет клієнта.

Перевагами використання колл-центру при реалізації послуги зі складання портрету клієнта є:

  • швидкість і точність виконання;

Рутинні операції в нашому колл-центрі автоматизовані за допомогою системи CATI.

Почитайте про готові маркетингові дослідження - ймовірно, вже є готовий звіт по вашому ринку

  • оптимальне співвідношення ціни і якості;

Портрет споживача, створений за допомогою телефонного опитування, відповідає за якістю результатам особистого анкетування в громадських місцях, але реалізується з набагато меншими витратами сил і засобів. Також в якості підтвердження реалізованого опитування ми надамо вам аудіозаписи розмов з респондентами.

  • максимальне охоплення цільової аудиторії;

Телефон на сьогодні все ще залишається найбільш масовим засобом комунікації, тому з його допомогою можна встановити контакт з потенційними покупцями будь-яких вікових груп, місць проживання та рівнів доходів.

Також ознайомтеся з матеріалом про структуру аналізу ринку - вашому бізнесу необхідна ретроспективна аналітика ринку і прогнози його розвитку

Портрет споживача: послідовність дій

Отримати портрет споживача ви можете за наступним алгоритмом:

  1. Звернення до компанії Pro-Consulting
  2. Складання технічного завдання на портрет споживача
  3. Розробка скрипта (анкети) за всіма пунктами, які будуть включати портрет клієнта
  4. Тестування анкети і сценаріїв спілкування з респондентами
  5. Телефонне опитування з опцією стороннього аудиту якості
  6. Статистична та аналітична обробка отриманих даних
  7. Готовий портрет споживача з додатком табличних і графічних матеріалів

Почитайте розгорнутий матеріал про маркетингову стратегію просування на ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами