Навіщо потрібен портрет споживача?
Замовивши у компанії Pro-Consulting портрет споживача, ви зможете вирішити цілий комплекс завдань, пов'язаних з просуванням вашого продукту і підвищенням обсягу продажів. Якісно зроблений портрет споживача необхідний для:
Наявний портрет споживача накладається на базу даних потенційних клієнтів, і за подібністю характеристик вибираються ті, які з великою ймовірністю придбають ваш товар або послугу.
Портрет клієнта дозволить вам дізнатися очікування цільової аудиторії від того чи іншого товару і мотивації щодо вибору бренду. На підставі цього можна складати торгові пропозиції, які з більшою ймовірністю привернуть увагу споживачів.
Рекомендуємо також вивчити матеріал про аналіз попиту як складову маркетингового дослідження
Портрет споживача містить інформацію про те, де і як покупці бажають купувати цільові товари. Ця інформація дозволить максимально наблизити до потреб цільової аудиторії вже існуючі канали продажів або, при необхідності, створити нові.
Порівнюючи портрет споживача з профілем клієнта, робота з яким ведеться в дану хвилину, співробітник відділу продажів зразу зможе оцінювати перспективи вдалої угоди і на підставі цього вибирати найбільш дієві сценарії взаємодії.
Портрет клієнта допоможе виділити найвигідніший напрям бізнесу і зосередиться на маркетинговій стратегії найбільш повного задоволення потреб цільової споживчої аудиторії.
Ймовірно, вам буде корисний матеріал про аналіз ринкової частки компанії
Як отримати портрет споживача?
Протрет споживача створюється за допомогою польових маркетингових досліджень Pro-Consulting. Ми проведемо анкетування по телефону за допомогою нашого колл-центру і надамо вам готовий портрет клієнта.
Перевагами використання колл-центру при реалізації послуги зі складання портрету клієнта є:
Рутинні операції в нашому колл-центрі автоматизовані за допомогою системи CATI.
Почитайте про готові маркетингові дослідження - ймовірно, вже є готовий звіт по вашому ринку
Портрет споживача, створений за допомогою телефонного опитування, відповідає за якістю результатам особистого анкетування в громадських місцях, але реалізується з набагато меншими витратами сил і засобів. Також в якості підтвердження реалізованого опитування ми надамо вам аудіозаписи розмов з респондентами.
Телефон на сьогодні все ще залишається найбільш масовим засобом комунікації, тому з його допомогою можна встановити контакт з потенційними покупцями будь-яких вікових груп, місць проживання та рівнів доходів.
Також ознайомтеся з матеріалом про структуру аналізу ринку - вашому бізнесу необхідна ретроспективна аналітика ринку і прогнози його розвитку
Портрет споживача: послідовність дій
Отримати портрет споживача ви можете за наступним алгоритмом:
Почитайте розгорнутий матеріал про маркетингову стратегію просування на ринку