Готові маркетингові дослідження: інформаційний допінг для підприємства
4764

Готові маркетингові дослідження: інформаційний допінг для підприємства

Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових проектів на нашому сайті, в якому представлені готові маркетингові дослідження - понад 1700 звітів по різним ринковим напрямкам України та світу. Сьогодні навряд чи знайдеться сфера бізнесу, що не охоплена в якийсь момент увагою Pro-Consulting. Всі готові маркетингові дослідження були проведені з метою забезпечення компаній-замовників аналітикою ринкових умов і тенденцій, в яких вони функціонують. На підставі, що містяться в звітах висновків, прогнозів і рекомендацій розроблялися стратегії розвитку, конкурентної боротьби, взаємодії зі споживачами та інші дорожні карти зміцнення позицій на ринку і максимізації прибутку.

Є висока ймовірність, що Pro-Consulting вже досліджувала ваш ринок - перевірте в каталозі готових звітів по ринках

Готові маркетингові дослідження: актуальність зберігається

Незважаючи на те, що готові маркетингові дослідження носять більш ретроспективний характер, вони мають цінність для бізнесу, що здійснюється тут і зараз. Справа в тому, що будь-який ринок товарів і послуг являє собою складну систему, і вона рідко кардинально змінюється в один момент. Фактори впливу та тенденції розвитку зберігаються на ринку протягом досить довгого періоду, а готові маркетингові дослідження містять аналіз цих факторів і тенденцій, рекомендації щодо мінімізації пов'язаних з ними ризиків, використання наявних можливостей і переваг. Підходи ретроаналіза застосовні не тільки до шахів, а й до іншої гри - підприємницької діяльності. Готові маркетингові дослідження допоможуть зрозуміти, яким чином на ринку склалася поточна ситуація, і яка стратегія буде найбільш ефективною в даних економічних умовах.

Рекомендуємо матеріал з більш розширеним описом аналізу ринку як послуги

Готові маркетингові дослідження: зміст

Готові маркетингові дослідження - своєрідний інформаційний допінгом для вашої компанії в період нестійкості, викликаної економічною невизначеністю. Тепер прийшов час дізнатися, які відомості зазвичай містять готові маркетингові дослідження Pro-Consulting, виконані за стандартами ESOMAR.

У стандартному варіанті готові маркетингові дослідження відображають цілісну картину ринкової ситуації, що складається з наступних блоків:

  1. Загальна характеристика ринку:
  • опис ринку;
  • основні показники;
  • структура;
  • характерні тенденції на ринку;
  • особливості державного регулювання.
  1. Суб'єкти ринку та їх діяльність:
    • перелік і опис значущих операторів;
    • сегментація суб'єктів за обсягами продажів, товарам, спеціалізації, регіонах та іншими ознаками;
    • прямі і непрямі конкуренти, їх позиції на ринку;
    • застосовувані конкурентами маркетингові стратегії.
  2. Споживачі:
    • портрет і переваги споживача;
    • аналіз потреби в певному товарі і послузі;
    • задоволеність споживачів існуючою пропозицією;
    • споживання державного сектору, дослідження тендерних закупівель;
    • інтернет-аудиторія споживачів.
  3. Висновки, прогнози, рекомендації:
    • виявлені тенденції на ринку;
    • гіпотези змін і прогнозні показники ринку в різних часових перспективах;
    • рекомендації з розвитку бізнесу.
  4. Привабливість ринку для виведення нових учасників:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • можливі стратегії уникнення ризиків і подолання бар'єрів.

Один з нових готових аналізів ринків, підготовлених на липень 2020р. - аналіз ринку соняшникової олії в Україні. Ознайомтеся з розгорнутою структурою звіту для прикладу - її можна застосувати при дослідженні і вашого ринку

Крім зазначених вище блоків, готові маркетингові дослідження можуть включати інші розділи, що цікавлять підприємства-замовників, такі як:

  • кількісні і вартісні показники реалізації продукції на ринку;
  • обсяги продажів, сегментовані по товарах, операторам, цінового діапазону і іншим категоріям;
  • характеристики контуру зовнішньої торгівлі;
  • ціни і фактори ціноутворення;
  • аналіз існуючих каналів збуту на ринку.

Готові маркетингові дослідження містять великий обсяг інформації, але вся вона представлена ​​в наочному і зручному для вашого аналізу вигляді - в описах, таблицях, графіках, діаграмах і інших формах.

Також рекомендуємо ознайомитися повним переліком послуг Pro-Consulting в напрямку дослідження ринків і стратегічного консалтингу

Зайшовши в магазин готових проектів на сайті Pro-Consulting і вибравши розділ «дослідження ринків», ви ознайомитеся з прикладами готових маркетингових досліджень. Там же є проста, але функціональна форма пошуку, за допомогою якої можна знайти готові маркетингові дослідження по галузі, року підготовки та ключовим словам.

Якщо готові маркетингові дослідження все ж не зможуть повністю задовольнити ваші потреби в інформації, то у нас завжди можна замовити маркетингове дослідження ринку. Звертаємо вашу увагу на те, що будь-який готовий звіт, представлений в каталозі, може бути актуалізований і адаптований під цілі у задачі вашого бізнесу.

Якщо ви не впевнені, який саме метод дослідження ринку вам підходить, просто зв'яжіться з Pro-Consulting і задайте свої питання консультанту

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами