Маркетингові дослідження ринку - послуга Pro-Consulting
2220

Маркетингові дослідження ринку - послуга Pro-Consulting

Клієнти Pro-Consulting замовляють маркетингові дослідження тоді, коли їм необхідно зібрати повну інформацію про актуальні економічні умови перед прийняттям найбільш важливих для бізнесу рішень, таких як:

  • інвестування в створення нового ринкового суб'єкту;
  • удосконалення асортиментного ряду пропонованих товарів;
  • ребрендинг фірми або торгової марки;
  • пошук шляхів розширення ринкової частки;
  • виведення підприємства з кризи і усунення її наслідків.

Виведення нового продукту на ринок зазвичай передує маркетингове дослідження товару і комплексне вивчення ринку.

Яку інформацію дає замовнику вивчення ринку?

Компанія Pro-Consulting практикує індивідуальний підхід до кожного свого клієнта, оскільки цілі, для досягнення яких замовляються маркетингові дослідження ринку, можуть істотно різнитися. Разом з тим, на попередньому спільному брифінгу ми орієнтуємо замовників по колу можливих напрямів вивчення ринку, які можуть бути включені до технічного завдання.

Типова структура маркетингових досліджень ринку виглядає наступним чином:

  1. Загальне вивчення ринку:
    • характеристика ринкових умов;
    • основні показники;
    • сегментація за важливими ознаками;
    • фактори впливу.
  2. Маркетингове дослідження впливу державного регулювання:
    • перелік нормативних документів;
    • умови ліцензування бізнесу;
    • податкове навантаження;
    • організація держзакупівель і правила участі в них.
  3. Маркетингове дослідження конкуренції на ринку:
    • список основних операторів;
    • розподіл часток ринку;
    • особливості маркетингових стратегій, які застосовують конкуренти;
    • бар'єри і ризики, викликані конкуренцією, і можливі способи їх подолання (почитайте про дослідження конкурентів).
  4. Споживчі маркетингові дослідження ринку, в тому числі за допомогою телефонних опитувань і фокус-груп:
    • характеристики цільової аудиторії;
    • очікування споживачів і мотиви вибору товару;
    • ступінь лояльності покупців до конкретних брендів (почитайте про оцінку лояльності клієнтів);
    • особливості здійснення покупок в інтернет-магазинах;
    • споживання в публічній сфері.
  5. Маркетингове дослідження з метою визначення ринкової позиції замовника:
    • обчислення загального обсягу ринку;
    • сегментація за ринковими частками і виділення частки замовника в різних розрізах;
    • аудит роботи замовника з покупцями за допомогою послуги колл-центру «таємний дзвінок»;
    • пропозиції до концепції маркетингової стратегії зміцнення ринкового становища підприємства замовника.
  6. Маркетингові дослідження ринку до і після проведення рекламних кампаній:
    • види реклами, носії і їх ранжування за фективністю;
    • моніторинг реклами в ЗМІ та мережі інтернет;
    • аналіз запитів в пошукових системах;
    • дослідження ефективності рекламних акцій за допомогою фокус-груп;
    • оцінка ступеню досягнення цілей проведеної рекламної кампанії.
  7. Маркетингове дослідження каналів збуту:
    • асортимент представленої на ринку продукції;
    • перелік можливих каналів збуту і особливості їх використання;
    • цінові політики постачальників і продавців;
    • прийоми просування продукції в залежності від каналу збуту;
    • вибір способу реалізації товару в конкретних ринкових умовах (почитайте про аналіз виробництва і реалізації продукції).
  8. Вивчення ринку з точки зору його інвестиційної привабливості:
    • факторний аналіз для вибору ринку для товару або товару для ринку;
    • бар'єри, ризики та можливості виведення на ринок нового гравця за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
    • рекомендації щодо змісту маркетингової стратегії розвитку підприємства.

Рекомендуємо перейти в каталог готових аналізів ринків - ви знайдете більше 1800 готових проектів з різних напрямків ринків, побачите структури і анотації до готових звітів

Кожне готове маркетингове дослідження містить висновок аналітика-маркетолога Pro-Consulting, в якому даються висновки по проведеним маркетинговим дослідженням ринку, виділяються тенденції і даються прогнози його подальшого розвитку, надаються рекомендації щодо досягнення замовником заявлених цілей.

Вартість маркетингових досліджень ринку від компанії Pro-Consulting визначається в залежності від його глибини, тривалості, задіяних при проведенні ресурсів.

Замовити маркетингові дослідження ринку можна скориставшись контактними даними нашої компанії.

Почитайте також про аналіз зовнішніх ринків

Дата розміщення: 05.03.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами