Маркетингові дослідження ринку - послуга Pro-Consulting
1936

Маркетингові дослідження ринку - послуга Pro-Consulting

Клієнти Pro-Consulting замовляють маркетингові дослідження тоді, коли їм необхідно зібрати повну інформацію про актуальні економічні умови перед прийняттям найбільш важливих для бізнесу рішень, таких як:

  • інвестування в створення нового ринкового суб'єкту;
  • удосконалення асортиментного ряду пропонованих товарів;
  • ребрендинг фірми або торгової марки;
  • пошук шляхів розширення ринкової частки;
  • виведення підприємства з кризи і усунення її наслідків.

Виведення нового продукту на ринок зазвичай передує маркетингове дослідження товару і комплексне вивчення ринку.

Яку інформацію дає замовнику вивчення ринку?

Компанія Pro-Consulting практикує індивідуальний підхід до кожного свого клієнта, оскільки цілі, для досягнення яких замовляються маркетингові дослідження ринку, можуть істотно різнитися. Разом з тим, на попередньому спільному брифінгу ми орієнтуємо замовників по колу можливих напрямів вивчення ринку, які можуть бути включені до технічного завдання.

Типова структура маркетингових досліджень ринку виглядає наступним чином:

  1. Загальне вивчення ринку:
    • характеристика ринкових умов;
    • основні показники;
    • сегментація за важливими ознаками;
    • фактори впливу.
  2. Маркетингове дослідження впливу державного регулювання:
    • перелік нормативних документів;
    • умови ліцензування бізнесу;
    • податкове навантаження;
    • організація держзакупівель і правила участі в них.
  3. Маркетингове дослідження конкуренції на ринку:
    • список основних операторів;
    • розподіл часток ринку;
    • особливості маркетингових стратегій, які застосовують конкуренти;
    • бар'єри і ризики, викликані конкуренцією, і можливі способи їх подолання (почитайте про дослідження конкурентів).
  4. Споживчі маркетингові дослідження ринку, в тому числі за допомогою телефонних опитувань і фокус-груп:
    • характеристики цільової аудиторії;
    • очікування споживачів і мотиви вибору товару;
    • ступінь лояльності покупців до конкретних брендів (почитайте про оцінку лояльності клієнтів);
    • особливості здійснення покупок в інтернет-магазинах;
    • споживання в публічній сфері.
  5. Маркетингове дослідження з метою визначення ринкової позиції замовника:
    • обчислення загального обсягу ринку;
    • сегментація за ринковими частками і виділення частки замовника в різних розрізах;
    • аудит роботи замовника з покупцями за допомогою послуги колл-центру «таємний дзвінок»;
    • пропозиції до концепції маркетингової стратегії зміцнення ринкового становища підприємства замовника.
  6. Маркетингові дослідження ринку до і після проведення рекламних кампаній:
    • види реклами, носії і їх ранжування за фективністю;
    • моніторинг реклами в ЗМІ та мережі інтернет;
    • аналіз запитів в пошукових системах;
    • дослідження ефективності рекламних акцій за допомогою фокус-груп;
    • оцінка ступеню досягнення цілей проведеної рекламної кампанії.
  7. Маркетингове дослідження каналів збуту:
    • асортимент представленої на ринку продукції;
    • перелік можливих каналів збуту і особливості їх використання;
    • цінові політики постачальників і продавців;
    • прийоми просування продукції в залежності від каналу збуту;
    • вибір способу реалізації товару в конкретних ринкових умовах (почитайте про аналіз виробництва і реалізації продукції).
  8. Вивчення ринку з точки зору його інвестиційної привабливості:
    • факторний аналіз для вибору ринку для товару або товару для ринку;
    • бар'єри, ризики та можливості виведення на ринок нового гравця за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
    • рекомендації щодо змісту маркетингової стратегії розвитку підприємства.

Рекомендуємо перейти в каталог готових аналізів ринків - ви знайдете більше 1800 готових проектів з різних напрямків ринків, побачите структури і анотації до готових звітів

Кожне готове маркетингове дослідження містить висновок аналітика-маркетолога Pro-Consulting, в якому даються висновки по проведеним маркетинговим дослідженням ринку, виділяються тенденції і даються прогнози його подальшого розвитку, надаються рекомендації щодо досягнення замовником заявлених цілей.

Вартість маркетингових досліджень ринку від компанії Pro-Consulting визначається в залежності від його глибини, тривалості, задіяних при проведенні ресурсів.

Замовити маркетингові дослідження ринку можна скориставшись контактними даними нашої компанії.

Почитайте також про аналіз зовнішніх ринків

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами