Ринок інтер'єрних ароматів в Україні: приємні запахи з-за кордону
2095

Ринок інтер'єрних ароматів в Україні: приємні запахи з-за кордону

Ринок інтер'єрних ароматів в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2017-2019 років. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити такі його показники, як ємність, обсяги внутрішнього виробництва, імпорту і експорту. Була складена структура ринку інтер'єрних ароматів в Україні в різних розрізах, вивчені основні фактори впливу та тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку інтер'єрних ароматів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок інтер'єрних ароматів в Україні в період, що досліджувався, динамічно розвивався. Його обсяг щорічно збільшувався на 10-11%, причому найбільший внесок в підвищення цього показника вносив імпорт відповідної продукції.

Моніторинг ринку інтер'єрних ароматів в Україні показує, що частка товарів вітчизняного виробництва в його структурі складає менше 10%.

Поставки з-за кордону в натуральному вираженні в 2018 і 2019 роках збільшилися на 12% і 10,9% відповідно, а в грошовому вираженні темпи зростання склали 19,3% і 13%.

Аналіз ринку інтер'єрних ароматів в Україні та його сегментація за видами продукції, що імпортується свідчить про те, що найбільша частка як в натуральному, так і в грошовому вираженнях припадає на ароматичні свічки. Також лідируючими видами імпортних товарів на ринку інтер'єрних ароматів в Україні є:

  • в натуральному вираженні - суміші, Аромадіффузори і аромату;
  • в грошовому вираженні - арома-лампи, аромати і аромамасла.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку інтер'єрних ароматів в Україні (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту

Найдинамічніше зростання імпорту протягом 2017-2019 років, відзначене в сегменті Аромадіффузорів, що пов'язано з підвищенням інтересу споживачів до цього виду ароматизаторів приміщень.

У структурі сфер застосування імпортних засобів на ринку інтер'єрних ароматів в Україні в 2019 році в порівнянні з 2017-м зафіксовано зменшення сегменту використання для дому та автомобіля на 8 і 0,6 відсоткових пунктів відповідно, що відбулося за рахунок збільшення промислової сфери застосування.

Найбільш широко на ринку інтер'єрних ароматів в Україні представлена ​​продукція компанії Estée Lauder. Іншими популярними брендами в нашій країні є Coty, Chanel, Lancôme, L'Oréal, YSL.

Якщо ви хочете мати найповнішу інформацію про стан даної сфери бізнесу на момент проведення аналізу, перспективи й тенденції її розвитку, придбайте матеріал маркетингового дослідження ринку інтер'єрних ароматів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Також почитайте про ринки послуг дизайну інтер'єру, ремонту квартир, продажу землі, меблів і будівельних матеріалів України

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами