Опитування фокус-групи є якісним методом маркетингового дослідження, ефективність якого підтверджена багатьма роками використання. Клієнти компанії Pro-Consulting приймають рішення замовити фокус-групу для вирішення наступних завдань:
Обов'язково прочитайте про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку
Фокус-групи з кількома незнайомими між собою споживачами збираються і працюють в спеціально обладнаному приміщенні або онлайн під керівництвом модератора. Модератор стежить за дотриманням сценарію опитування, управляє психологічним кліматом в групі, спонукає до активності всіх учасників.
В якості каталізатору роботи фокус-групи може використовуватися конкретний товар, споживчі властивості якого демонструються, тестуються або дегустуються учасниками фокус-групи для подальшого аналізу і обговорення всього спектру відчуттів, які в них при цьому виникли.
Почитайте про готові маркетингові дослідження - ймовірно, на вашому ринку є готовий звіт
Фокус-групове дослідження (ФГД) дозволяє отримати інформацію такої якості, яка недосяжна для інших методів польових досліджень, адже проведення фокус-групи часто виявляє мотиви поведінки споживачів, про які не підозрювали і самі опитувані. Крім того, модератор фокус-групи моделює взаємодію між учасниками, як вона відбувається у великому соціумі, що дає можливість відтворити механізм формування думки про продукт під впливом суджень інших людей.
Що ви отримаєте, якщо вирішите замовити фокус-групу в Pro-Consulting?
Основне призначення фокус-групи - це встановлення якісного зворотного зв'язку між суб'єктом ринку і його цільовою аудиторією.
Опитування фокус-групи з подальшим аналізом отриманих результатів дозволяє замовнику отримати:
Рекомендуємо переглянути матеріал про аналіз обсягу ринку як складову маркетингового дослідження
Алгоритм проведення фокус-групи
Оптимальна кількість респондентів однієї фокус-групи - 6-8 осіб.
Оптимальний час проведення однієї фокус-групи - 90-120 хвилин.
Оптимальна репрезентативна кількість фокус-груп - 3-4.
Також почитайте про аналіз структури експорту як складову аналізу ринку
Проведення фокус-групи в консалтинговій агенції Pro-Consulting має такі переваги, як:
Використовуйте фокус-групи як метод дослідження ринку для визначення шляхів вдосконалення свого бізнесу.
Почитайте про кабінетні методи дослідження ринку, якщо перед вашою компанією стоїть завдання отримати комплексну аналітику по ринку