Аналіз виробництва і реалізації продукції: визначимо простір для вашої діяльності
1754

Аналіз виробництва і реалізації продукції: визначимо простір для вашої діяльності

Аналіз виробництва і реалізації продукції часто є частиною глибинного аналізу ринку. На замовлення аналіз виробництва і збуту продукції може бути проведений компанією Pro-Consulting також і в форматі самостійного дослідження. Результат такого дослідження - інформація про обсяги випуску і реалізації конкретних товарів або послуг на ринку, сегментована по видам, операторам, регіонам і іншим параметрам. Це дає клієнтському бізнесу дані, які цікавлять його про насиченість  ринкових ніш і умови роботи в них.

Аналіз виробництва і реалізації продукції: зміст і терміни підготовки звіту

Аналіз виробництва і реалізації продукції на ринку полягає в отриманні та обробці інформації з усіх, доступних Pro-Consulting джерел. Це можуть бути:

  • офіційні статистичні дані;
  • інформація профільних міністерств, відомств і асоціацій;
  • відомості, що надаються операторами ринку;
  • публікації засобів масової інформації;
  • бази даних Pro-Consulting і наших партнерів.

Якщо ви запускаєте на ринок новий продукт/послугу або цікавитеся діяльністю операторів вашого ринку, почитайте про аналіз конкурентів

Резюмувамний звіт аналіз виробництва і реалізації продукції базово містить наступні блоки:

  1. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції:
    • обсяги продукції по місяцях в натуральному і грошовому вираженні;
    • обсяги продукції по роках в натуральному і грошовому вираженні;
    • динаміка і напрямок зміни обсягів виробництва і реалізації продукції в різних часових масштабах.
  2. Сегментований аналіз виробництва і реалізації продукції:
  • за видами продукції:
    • обсяги виробництва і реалізації різних видів продукції в натуральному і грошовому вираженнях;
    • структура виробництва і реалізації досліджуваних видів продукції на ринку;
  • по операторам ринку:
    • обсяги виробництва і реалізації продукції основними операторами в натуральному і грошовому вираженнях;
    • частки операторів продукції на ринку;
  • по регіонах:
    • обсяги виробництва і реалізації продукції в різних регіонах країни в натуральному і грошовому вираженнях;
    • регіональна структура випуску і продажів досліджуваної продукції.

Також рекомендуємо почитати матеріал про те, як правильно вивести новий продукт/послугу на ринок

Аналіз виробництва і реалізації продукції як частина дослідження ринку проводиться відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR; звіт з результатами аналізу зручний і надалі у внутрішньому аналізі вашим бізнесом.

Також ви можете ознайомитися з кейсами реалізованих досліджень різних ринкових сфер:

  1. АПК і сільське господарство
  2. Автотовари і машинобудування
  3. Банківський і фінансовий сектор
  4. Медицина і фармацевтика
  5. Харчова промисловість
  6. Споживчі товари
  7. Промислові товари
  8. Нерухомість
  9. Торгівля та готельно-ресторанний бізнес
  10. Будівельні матеріали
  11. ПЕК, хімія, нафтохімія
  12. Сфера послуг

Ми провели понад 1700 маркетингових досліджень для понад 1000 клієнтів, включаючи корпорації, МСБ, некомерційні організації, приватних осіб і міжнародні організації різних ринків. Підсильте позицій свого бізнесу і його адаптацію на ринку в період змін за допомогою глибинної аналітики вашого ринку.

Pro-Cosnulting сформує оптимальну структуру дослідження під цілі і завдання вашого бізнесу - просто зв'яжіться з нами

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами