Аналіз виробництва і реалізації продукції часто є частиною глибинного аналізу ринку. На замовлення аналіз виробництва і збуту продукції може бути проведений компанією Pro-Consulting також і в форматі самостійного дослідження. Результат такого дослідження - інформація про обсяги випуску і реалізації конкретних товарів або послуг на ринку, сегментована по видам, операторам, регіонам і іншим параметрам. Це дає клієнтському бізнесу дані, які цікавлять його про насиченість ринкових ніш і умови роботи в них.
Аналіз виробництва і реалізації продукції: зміст і терміни підготовки звіту
Аналіз виробництва і реалізації продукції на ринку полягає в отриманні та обробці інформації з усіх, доступних Pro-Consulting джерел. Це можуть бути:
Якщо ви запускаєте на ринок новий продукт/послугу або цікавитеся діяльністю операторів вашого ринку, почитайте про аналіз конкурентів
Резюмувамний звіт аналіз виробництва і реалізації продукції базово містить наступні блоки:
Також рекомендуємо почитати матеріал про те, як правильно вивести новий продукт/послугу на ринок
Аналіз виробництва і реалізації продукції як частина дослідження ринку проводиться відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR; звіт з результатами аналізу зручний і надалі у внутрішньому аналізі вашим бізнесом.
Також ви можете ознайомитися з кейсами реалізованих досліджень різних ринкових сфер:
Ми провели понад 1700 маркетингових досліджень для понад 1000 клієнтів, включаючи корпорації, МСБ, некомерційні організації, приватних осіб і міжнародні організації різних ринків. Підсильте позицій свого бізнесу і його адаптацію на ринку в період змін за допомогою глибинної аналітики вашого ринку.
Pro-Cosnulting сформує оптимальну структуру дослідження під цілі і завдання вашого бізнесу - просто зв'яжіться з нами