in stock

Аналіз ринку міні-маркетів в м. Київ в 2017-2019 рр.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
21590 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку мінімаркетів м. Києва в 2017-2019 рр. В ході дослідження було проведено аналіз обсягу та динаміки товарообігу продуктами харчування в Україні. Аналітиками компанії було визначено основні гравці ринку мінімаркетів, їх конкурентні переваги, а також було досліджено частку операторів мінімаркетів на ринку рітейлерів. Було проведено сегментацію основних операторів ринку за кількістю торговельних точок, за обсягами виручки та за площами торгових точок. Також було проведено аналіз відгуків споживачів, щодо наданих послуг. Побудований прогноз розвитку ринку на кілька років.
Ринок мінімаркетів постійно буде користуватися попитом, тому що більшість продуктів, які входять в асортимент його операторів відноситься до продуктів першої необхідності. В середньому, людина на продукти від 30 до 45% своїх доходів. Цей показник варіюється залежно від місця розташування споживача, наприклад, жителі сільських територій витрачають набагато менше, ніж жителі міст, тому що в селах безліч продуктів харчування зростає на городах.
Столичний регіон традиційно залишається найпопулярнішим для більшості українських продуктових мереж. Практично всі рітейлери національного масштабу присутні в Києві і області. Винятки - чітко виражені регіональні гравці (наприклад, Вопак/Пакко, Рукавичка, Копійка та інші). А компанії сфери роздрібної торгівлі, які входять в топ-10 за кількістю магазинів, площею і виручкою представлені в столиці України в великій кількості. Більш того - для деяких з них (таких як Billa) - Київ залишається ключовим регіоном, в інших областях активність рітейлерів значно менше.
У 2019 продуктові рітейлери в Україні відкрили майже 700 нових магазинів, що стало рекордним показником для ринку. У 2018 році в Україні ця цифра становила 505 магазинів, а в 2017 році - 511. З 697 магазинів, відкритих в 2019 році, 518 відкрилися в нових локаціях, ті ж, що залишилися, змінили вивіску на іншу торгівельну мережу в результаті процесу ребрендингу, переуступки прав оренди або угоди по поглинанню.
Показник обсягу продажів на ринку роздрібної торгівлі в період з 2017 по 2019 рр. зріс більш ніж на 40%, що показує зростання попиту на продукцію.


Що стосується мінімаркетів, то їх частка в товарообороті не велика. Причиною цього є те, що споживачі роблять масштабні закупівлі в великих магазинах, а мінімаркети використовують для швидких покупок. Мінімаркети - це «продукти в пішій доступності».
Ринок мінімаркетів в Україні є конкурентним. На ньому працює значна кількість торгових мереж, які мають подібний асортимент продукції. Споживач має великий вибір серед представлених торгових точок в залежності від власних уподобань.
Оператори ринку уповільнили темпи розвитку і відкривають в Україні все менше і менше магазинів. Навіть великі оператори ринку зараз відкривають набагато менше торгових точок, незважаючи на те, що у них є величезна перевага на ринку. Це можна пов'язати з різними факторами: починаючи від нестачі місця і вільних площ під магазини і пересиченості ринку, і закінчуючи низькою купівельною спроможністю українців.
Йде процес укрупнення структур, через які йдуть продажі товару. Бізнес концентрується у великих торгових центрах, мережах, а вони якраз розширюють свою присутність. Ще однією тенденцією є вихід мінімаркетів в регіони: зростає кількість відкритих торгових точок в районних центрах, невеликих містах і селищах.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку в м. Київ в 2017-2019 рр.
1.1. Загальні тенденції ринку міні-маркетів в Україні в 2017-2019 рр. (З виділенням Києва): тренди розвитку, проблеми і чинники розвитку ринку
1.2. Аналіз обсягу продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту через торговельні мережі корпоративного типу (FMCG-рітейл) в Україні в цілому і в м. Київ зокрема в 2017-2019.
1.3. Структурування ринку FMCG-рітейлу. Виділення частки міні-маркетів в загальному обсязі продажів.
2. Учасники ринку рітейлу України (міні-маркети)
2.1. Перелік міні-маркетів, які функціонують в м. Київ.
2.2. Гравці, які вийшли і зайшли на ринок в період 2017-2019 рр.
2.3. Юридичні особи. Аналіз пов'язаних компаній.
3. Аналіз частини FMCG-рітейлерів (міні-маркети) в м. Київ (ТОП-15 + no name оператори - до 15 операторів)
- За кількістю торгівельних точок
- За площею (через аналіз точок операторів ринку)
- За виручкою (аналіз середньої виручки з торгової точки за операторами на підставі даних асоціацій, даних операторів ринку про кількість точок)
4. Брендинг та реклама (опис основних каналів просування)
4.1. Загальні плюси і мінуси деяких операторів України (мережеві оператори) - на підставі відгуків з форумів і соц. мереж
4.2. Канали реклами, які використовують основні оператори (мережеві компанії), їх опис та сегментація (флаєри, зовнішня реклама, соц. мережі і Youtube, інші) - на підставі даних з відкритих джерел і Google Analytics.
5. Висновки на підставі проведеного дослідження
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Побудова гіпотез розвитку ринку в 2020-2021 рр. Потенціал ринку. Фактори, що впливають на розвиток ринку і формування потенціалу.
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
6.2. PESTLE - аналіз ринкового спрямування
6.3. Побудова карти ризиків роботи на ринку

Перелік таблиць:

1. Середня заробітна плата штатних працівників в Києві і фактори, що впливають на купівельну спроможність в 2017 - 2019 рр.
2. Обсяг продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту через торговельні мережі корпоративного типу (FMCG-рітейл) в Україні і в м. Київ в 2017 - 2019, в грошовому вираженні, млрд. грн.
3. Середня виручка з торгової точки за ТОП-рітейлерам і великим локальним мережам в регіонах 2016-1 пол. 2019, млн. грн.
4. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Києві в 2016-1 пол. 2019, млрд. грн.
5. Перелік міні-маркетів, які функціонують в м. Київ
6. Розташування міні-маркетів в м. Київ
7. Розташування продуктових магазинів в м Київ
8. Перелік торгових мереж, які вийшли і зайшли на ринок міні-маркетів м. Київ в період 2017 - 2019 роки.
9. Кількість зареєстрованих підприємств в 2017-2019 рр.
10. Частки міні-маркетів за кількістю торговельних точок в Києві в 2017-2019 рр., одиниць
11. Частки міні-маркетів за площею в Києві в 2017-2019 рр., м2
12. Частки міні-маркетів за виручкою в Києві в 2017-2018 рр., млн. грн.
13. Відгуки про мережевих операторів
14. Переваги і недоліки офлайн і онлайн реклами в порівнянні
15. SWOT - аналіз ринку міні-маркетів
16. PESTLE - аналіз ринку міні-маркетів
17. Сегментація ринкових ризиків
18. Карта ризиків ринку міні-маркетів в м. Київ

Перелік графіків і діаграм:

1. Частки основних категорій витрат в загальному обсязі витрат споживачів в Україні за підсумками 2019 р., у грошовому вираженні,%.
2. Обсяг і динаміка роздрібного товарообігу продуктами харчування в Україні в 2017-2019 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
3. Місячний обсяг споживання продуктів харчування домогосподарствами на одну людину, кг.
4. Структура ринку продуктів харчування в Україні в 2019 році, в грошовому вираженні, млрд. грн.
5. Середня заробітна плата штатних працівників в Києві в доларовому еквіваленті в 2017 - 2019 роки., дол / міс.
6. Структура ринку: виділення частки міні-маркетів в загальному обсязі продажів ринку FMCG-рітейлу, в грошовому вираженні,%
7. Розташування міні-маркетів в м. Київ
8. Структура зареєстрованих підприємств в Києві в 2017-2019 рр., кількість одиниць господарської діяльності,%
9. Зв'язки ТОВ «Арітейл»
10. Зв'язки ТОВ «Легіон-2015»
11. Зв'язки ТОВ ТК «ЕКОНОМ ПЛЮС»
12. Зв'язки ТОВ «ЛК-ТРАНС»
13. Зв'язки ПСП «Агрофірма «Привілля»
14. Зв'язки ТОВ «Пан Гурман»
15. Зв'язки ТОВ «МіксМарт»
16. Зв'язки ПП «Пробудження ОК»
17. Зв'язки ТОВ «Вишня»
18. Зв'язки ТОВ «Бравір»
19. Зв'язки ТОВ «Самсона»
20. Зв'язки ТОВ «Светок»
21. Зв'язки ТОВ «Пробудження СО»
22. Зв'язки ТОВ «Володія»

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами