Дослідження конкурентів: розвідка для боротьби за ринки
2325

Дослідження конкурентів: розвідка для боротьби за ринки

Для чого варто замовити дослідження конкурентів?

Успішне ведення бізнесу в умовах конкуренції неможливе без урахування дій інших гравців ринку, адже вони докладають усіх зусиль для збільшення своєї ринкової частки, а значить свідомо чи мимоволі претендують на сегмент, зайнятий вашою продукцією.

Клієнти Pro-Consulting замовляють дослідження конкурентів у складі комплексного маркетингового аналізу ринку. Іноді корисно провести і окремий конкурентний аналіз, він послужить інформаційною основою при вирішенні таких завдань як:

  • розробка нової цінової політики в економічних умовах - дослідження конкурентів допоможе врахувати їхні маневри з цінами;
  • внесення змін до асортиментного ряду, створення нової торгової марки або проведення ребрендингу - аналіз конкурентів дасть інформацію про аналогічні товари на ринку;

Прочитайте також про аналіз попиту як частинуаналізу ринку

  • пошук нових можливостей щодо поліпшення ринкової позиції замовника - необхідне попереднє визначення частки ринку конкурентів;
  • оцінка інвестиційної привабливості ринку - дослідження конкурентів дасть уявлення про існуючі ризики та можливості для нових гравців, та ін.

Як неважко помітити, дослідження конкурентів замовляють для досягнення самих різних цілей, тому компанія Pro-Consulting застосовує індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Також рекомендуємо матеріал про необхідні речі для успішного виведення нового продукту на ринок

Дослідження конкурентів: варіанти

Структура готового маркетингового дослідження, в яке входить і дослідження конкурентів, визначається технічним завданням замовника в рамках вже згаданого вище індивідуального підходу. Варіантами реалізації опції «конкурентний аналіз» є:

  • дослідження конкурентів - товари:
    • асортимент;
    • сильні і слабкі сторони;
    • ймовірні напрямки зміни пропозиції.
  • дослідження конкурентів - ціни:
    • чинники впливу на вартість;
    • цінові політики, що застосовуються;
    • рамки рентабельності і можливості для цінових маневрів;
  • дослідження конкурентів - ринкові комунікації:
    • взаємодія з постачальниками;
    • канали збуту продукції;
    • маркетингові інструменти впливу на споживачів;
    • робота з власним персоналом.
  • дослідження конкурентів - маркетингові стратегії:
    • спрямованість стратегій;
    • ключові елементи;
    • сильні і слабкі сторони.

Також вам знадобиться стаття про обсяг ринку як важливий показник ринку

Ваш конкурентний аналіз може містити як деякі, так і всі з перерахованих вище пунктів.

Аналіз конкурентів від Pro-Consulting: наші переваги

Проведення комплексного аналізу ринку і, зокрема, дослідження конкурентів зазвичай доручають консалтинговим агентствам, які мають необхідні досвід, підготовку і технічні можливості для якісного виконання завдання.

Компанія Pro-Consulting приваблює клієнтів наступними характеристиками:

  • активною роботою на ринку консалтингових послуг протягом більше п'ятнадцяти років, що включають кілька періодів великих економічних потрясінь в світі і країні:
    • дійсний член Української асоціації маркетингу з 2005 року;
    • виконано понад 1800 аналізів ринків, в числі яких і конкурентний аналіз;
    • серед більш ніж тисячі клієнтів - представники всіх напрямків і масштабів бізнесу;
  • популярністю і визнанням діяльності Pro-Consulting на міжнародному рівні:
    • надано статус консультанта ЄБРР за програмами для середнього та малого бізнесу;
    • перша українська компанія, удостоєна премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року»;
    • наявність в числі клієнтів найбільших світових корпорацій;
  • потужною технічною базою для застосування всіх можливих методів дослідження ринків:
    • апаратно-програмний комплекс для моніторингу та систематизації відомостей з відкритих джерел;
    • власні та партнерські бази даних;
    • наявність в структурі компанії колл-центру для проведення будь-яких видів опитувань і аудитів за методом «таємний дзвінок»;
    • спеціально обладнана студія для фокус-груп, глибинних та експертних інтерв'ю.

Дослідження конкурентів від Pro-Consulting оформляється відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR, тому зрозуміло користувачам з будь-якої точки світу.

Замовити дослідження ринку з опцією дослідження конкурентів можна скориставшись нашими контактними даними.

Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами