2309
Дослідження українського ринку - послуги Pro-Consulting
Дослідження українського ринку в компанії Pro-Consulting замовляють як місцеві, так і іноземні компанії з метою створення інформаційно-аналітичної основи для вирішення таких завдань, як:
- визначення економічної доцільності виведення на український ринок нового товару або послуги;
- пошук іноземними виробниками вітчизняних контрагентів для організації каналу імпорту;
- створення маркетингової стратегії поліпшення ринкової позиції підприємства;
- визначення інвестиційної привабливості українського ринку/галузі;
- виявлення можливостей для розвитку бізнесу в умовах кризи.
Рекомендуємо прочитати про готові маркетингові дослідження
Дослідження українського ринку: типові напрямки аналізу
Дослідження українського ринку проводиться Pro-Consulting за напрямами, визначеними замовником, виходячи з поставлених перед ним цілей. Структура готового звіту при цьому відповідає технічним завданням, яке становить клієнт.
Дослідження українського ринку базово містить такі розділи:
- Загальне дослідження українського ринку:
- опис економічних умов;
- особливості державного регулювання;
- ємність та інші параметри ринку;
- структурування ринку;
- тренди, які переважають і фактори впливу.
- Дослідження українського ринку в розрізі діяльності основних операторів:
- перелік і характеристики найбільших суб'єктів ринку;
- розподіл ринкових часток;
- маркетингові стратегії, що застосовуються;
- рівень конкуренції і пов'язані з нею ризики.
- Дослідження українського ринку для визначення позиції замовника:
- визначення загальної місткості ринку;
- сегментування ринку з потрібних параметрів і визначення часток замовника;
- аналіз роботи компанії-клієнта зі споживачами за допомогою «таємного дзвінка» або «таємного покупця»;
- пошук шляхів збільшення ринкової частки замовника.
- Споживче дослідження українського ринку:
- опис параметрів цільової аудиторії;
- відповідність представленої на ринку продукції очікуванням споживачів;
- елементи стратегії бренду, що забезпечують лояльність клієнтів;
- особливості здійснення покупок онлайн;
- аналіз споживання в корпоративному і державному секторах.
Прочитайте більше про аналіз виробництва і реалізації продукції як частину дослідження ринку
- Дослідження українського ринку реклами:
- ефективність рекламних носіїв;
- моніторинг ЗМІ інформації і соцмереж;
- аналіз запитів до пошукових систем;
- рекомендації щодо стратегії рекламної кампанії замовника;
- оцінка результативності рекламних кампаній.
- Дослідження українського ринку роздрібної торгівлі:
- популярні формати торгових точок;
- асортимент досліджуваної товарної позиції;
- цінові політики постачальників і ритейлерів;
- шляхи підвищення продажів в офлайнових магазинах.
- Дослідження українського ринку з точки зору інвестиційної привабливості:
Дослідження українського ринку від Pro-Consulting: переваги, можливості, приклади реалізації
Компанія Pro-Consulting проводить дослідження українського ринку, дослідження російського ринку і ринків інших країн вже протягом більше п'ятнадцяти років. Протягом цього періоду:
- ми є дійсним членом УАМ;
- компанія отримала статус консультанта ЄБРР за програмами розвитку малого і середнього бізнесу;
- Pro-Consulting першою з України удостоєна міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року»;
- кількість проведених досліджень українського та інших ринків налічує понад 1800 звітів; а серед більш ніж тисячі клієнтів - як представники малого і середнього бізнесу, так і найбільші міжнародні корпорації.
Дослідження українського ринку від Pro-Consulting базується на:
- використанні міжнародних стандартів ESOMAR;
- доступі до відкритих і закритих джерел даних, таким як:
- зведення державної статистики;
- звіти міністерств і відомств;
- публікації ЗМІ і спеціалізованої преси;
- матеріали корпоративних презентацій і галузевих конференцій;
- дослідження українського ринку вітчизняними і зарубіжними не державними організаціями;
- інформаційні масиви Pro-Consulting і наших партнерів;
- використанні власного колл-центру для проведення телефонних опитувань будь-якого виду та складності;
- наявності обладнаної системами аудіо- і відео-фіксації студії для фокус-груп та інтерв'ю.
Приклади дослідження українського ринку з магазину готових проектів компанії Pro-Consulting:
У магазині Pro-Consulting можна знайти дослідження іноземних ринків, які вас цікавлять. Прикладами таких звітів є:
Якщо вам не вдалося знайти підходяще готове дослідження ринку, ви можете замовити ексклюзивне маркетингове дослідження від Pro-Consulting, скориставшись контактними даними.
Якщо у вас є ще пару хвилин, прочитайте про аналіз імпорту як складову дослідження ринку