Дослідження українського ринку - послуги Pro-Consulting
2004

Дослідження українського ринку - послуги Pro-Consulting

Дослідження українського ринку в компанії Pro-Consulting замовляють як місцеві, так і іноземні компанії з метою створення інформаційно-аналітичної основи для вирішення таких завдань, як:

  • визначення економічної доцільності виведення на український ринок нового товару або послуги;
  • пошук іноземними виробниками вітчизняних контрагентів для організації каналу імпорту;
  • створення маркетингової стратегії поліпшення ринкової позиції підприємства;
  • визначення інвестиційної привабливості українського ринку/галузі;
  • виявлення можливостей для розвитку бізнесу в умовах кризи.

Рекомендуємо прочитати про готові маркетингові дослідження

Дослідження українського ринку: типові напрямки аналізу

Дослідження українського ринку проводиться Pro-Consulting за напрямами, визначеними замовником, виходячи з поставлених перед ним цілей. Структура готового звіту при цьому відповідає технічним завданням, яке становить клієнт.

Дослідження українського ринку базово містить такі розділи:

  1. Загальне дослідження українського ринку:
    • опис економічних умов;
    • особливості державного регулювання;
    • ємність та інші параметри ринку;
    • структурування ринку;
    • тренди, які переважають і фактори впливу.
  2. Дослідження українського ринку в розрізі діяльності основних операторів:
  3. Дослідження українського ринку для визначення позиції замовника:
    • визначення загальної місткості ринку;
    • сегментування ринку з потрібних параметрів і визначення часток замовника;
    • аналіз роботи компанії-клієнта зі споживачами за допомогою «таємного дзвінка» або «таємного покупця»;
    • пошук шляхів збільшення ринкової частки замовника.
  4. Споживче дослідження українського ринку:
    • опис параметрів цільової аудиторії;
    • відповідність представленої на ринку продукції очікуванням споживачів;
    • елементи стратегії бренду, що забезпечують лояльність клієнтів;
    • особливості здійснення покупок онлайн;
    • аналіз споживання в корпоративному і державному секторах.

Прочитайте більше про аналіз виробництва і реалізації продукції як частину дослідження ринку

  1. Дослідження українського ринку реклами:
    • ефективність рекламних носіїв;
    • моніторинг ЗМІ інформації і соцмереж;
    • аналіз запитів до пошукових систем;
    • рекомендації щодо стратегії рекламної кампанії замовника;
    • оцінка результативності рекламних кампаній.
  2. Дослідження українського ринку роздрібної торгівлі:
    • популярні формати торгових точок;
    • асортимент досліджуваної товарної позиції;
    • цінові політики постачальників і ритейлерів;
    • шляхи підвищення продажів в офлайнових магазинах.
  3. Дослідження українського ринку з точки зору інвестиційної привабливості:

Дослідження українського ринку від Pro-Consulting: переваги, можливості, приклади реалізації

Компанія Pro-Consulting проводить дослідження українського ринку, дослідження російського ринку і ринків інших країн вже протягом більше п'ятнадцяти років. Протягом цього періоду:

  • ми є дійсним членом УАМ;
  • компанія отримала статус консультанта ЄБРР за програмами розвитку малого і середнього бізнесу;
  • Pro-Consulting першою з України удостоєна міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року»;
  • кількість проведених досліджень українського та інших ринків налічує понад 1800 звітів; а серед більш ніж тисячі клієнтів - як представники малого і середнього бізнесу, так і найбільші міжнародні корпорації.

Дослідження українського ринку від Pro-Consulting базується на:

  • використанні міжнародних стандартів ESOMAR;
  • доступі до відкритих і закритих джерел даних, таким як:
    • зведення державної статистики;
    • звіти міністерств і відомств;
    • публікації ЗМІ і спеціалізованої преси;
    • матеріали корпоративних презентацій і галузевих конференцій;
    • дослідження українського ринку вітчизняними і зарубіжними не державними організаціями;
    • інформаційні масиви Pro-Consulting і наших партнерів;
  • використанні власного колл-центру для проведення телефонних опитувань будь-якого виду та складності;
  • наявності обладнаної системами аудіо- і відео-фіксації студії для фокус-груп та інтерв'ю.

Приклади дослідження українського ринку з магазину готових проектів компанії Pro-Consulting:

У магазині Pro-Consulting можна знайти дослідження іноземних ринків, які вас цікавлять. Прикладами таких звітів є:

Якщо вам не вдалося знайти підходяще готове дослідження ринку, ви можете замовити ексклюзивне маркетингове дослідження від Pro-Consulting, скориставшись контактними даними.

Якщо у вас є ще пару хвилин, прочитайте про аналіз імпорту як складову дослідження ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами